Strangelove in LAB111

Arie Biemondstraat 111 1054 PD Amsterdam Nederland Kaart
31-31206169994

Over het restaurant Strangelove in LAB111

In de creatieve Amsterdamse hub/bioscoop LAB111 is ons restaurant, Strangelove, gevestigd. Bijzonder eten in een ontspannen omgeving. Met een dapper menu, die maandelijks wisselt. Aangevuld door een a la carte menu.

Meer informatie over restaurant Strangelove in LAB111

• Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Strangelove in LAB111

Theodora V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Super smaakvol eten in een ongedwongen ambiance. Mooi opgediend en heel leuk, sympathiek personeel. Kom hier zeker terug! Aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt!
Folkert B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Was een kleine tegenvaller dat ik ter plaatsen geen gebruik kon maken van de combi deal.
Aangezien op de site niet duidelijk was hoe ik dit kon reserveren en stond dat je dit ook aan de balie kon doen.

De floormanager ging gelijk in discussie en toonde weinig empathie voor de situatie. Ik wilde hier verder geen issue van maken aangezien ik mijn avond niet wilde laten verpesten.

Bediening was niet heel alert en ook niet echt informatief.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Erg leuke plek om een hapje te eten, al helemaal als je het combineert met een film na het eten!

Het eten is goed en er is veel keus in gerechten
Susanne G.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Het eten was fantastisch, maar de bediening schoot echt te kort.
Beste Susanne,

Hartelijk dank voor de feedback en dit nemen we bijzonder serieus. Erg jammer om te lezen dat de service ondermaats was. Het team het inderdaad handen tekort doordat we met te weinig mensen stonden. Goed eten verdient goede service en in de toekomst zal dit dan ook niet meer voorkomen. Onze excuses en neem vooral contact met ons (strangelove@lab111.nl) zodat we dit goed kunnen maken.

Nogmaals excuses!

Hartelijke groet,
Daan de Wit namens Team Strangelove
Atie V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Sfeervolle omgeving, top bediening en heerlijk eten. Ik raad iedereen aan hier te gaan eten en een film te gaan bekijken.
Lisabel D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Wij hebben erg lang moeten wachten op het eten en toen het uiteindelijk kwam was mijn vlees aangebrand. Ik heb het achteraf aangekaart en dit is heel goed opgepakt in de vorm van een excuses, verklaring wat er gebeurd was en een bon voor een gratis voorstelling voor twee personen. Hoewel dus de uitvoering niet zo goed was deze keer was de klachtafhandeling top!
Dank je daarvoor!
Jim L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten, goede vega opties, lekkere biertjes en prima service. Strangelove is een aanrader, ook als je net als wij geen film gaat bekijken in LAB111.
André H.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Het is heel goed eten en een gezellige omgeving. En prima en vriendelijke bediening . De huiswijn is voortreffelijk en geven ook een goed wijnadvies bij elk gerecht.
Frans O.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Vriendelijke ontvangst. Kleine maar verrassende menukaart en idem wijnkaart. Ik had het restaurant uitgezocht om bij te praten met mijn zoon en was tevreden over de rustige sfeer en de gedempte akoestiek.
Annet R.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Top! Mooie smaak sensaties prettig personeel, fijn zo een restaurant midden in de woonomgeving te hebben. Kom zeker een keer terug.
Wiep V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Echt heerlijk gegeten, en heel vriendelijke bediening. Gezellig,informeel en verassend goed eten. Aanrader.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Vriendelijke en attente bediening.
Houtduif en longhaas waren verrukkelijk. Groenten gevarieerd en voldoende.
Gevarieerde bierkaart met bieren voor de liefhebber.
cbierma .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
WE hebben voortreffelijk gegeten, een drie gangen menu met stuk voor stuk hele bijzondere en smaakvolle gerechten. Mooie en sfeervolle entourage en de bediening was ook attent. kortom een aanrader.
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Lange wachttijden voor eerste gerecht en tusssen de gerechten door.
Verder heerlijk eten dat fraai wordt op gediend.

Vriendelijk, behulpzaam en rustige bediening
inge G.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Zeer vriendelijke bediening, ongedwongen sfeer met heerlijk eten op mooi opgemaakte borden! Heerlijke combi van alles.
Marie-jose Z.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Prettig, gezellig, heerlijk eten. Ruim opgezet zodat het niet te lawaaiig is. Gezellige, hippe inrichting. Bediening die snel, vriendelijk en flexibel is.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Gezellige eclectische inrichting. Leuke bediening en mooi verzorgde gangen met een veelheid aan smaken. Biertje en wijnen zijn op nivo. De ruimte veroorzaakt wel een slechte acoustiek. Je kan in combinatie met het restaurant naar de film in lab 111
Emma H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goeie sfeer. Prettig en warm personeel.
Wel een beetje lang gewacht op het hoofdgerecht. Maar dat mocht onze pret verder niet drukken.
Willem P.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Heerlijk gegeten, bediening was vriendelijk en de sfeer was fijn. Wachttijd tussen de gangen in kon iets korter, maar het eten was het wachten zeker waard. Al met al zeker een aanrader!