Strangelove in LAB111

Arie Biemondstraat 111 1054 PD Amsterdam Nederland Kaart
31-31206169994

Over het restaurant Strangelove in LAB111

In de creatieve Amsterdamse hub/bioscoop LAB111 is ons restaurant, Strangelove, gevestigd. Bijzonder eten in een ontspannen omgeving. Met een dapper menu, die maandelijks wisselt. Aangevuld door een a la carte menu.

Meer informatie over restaurant Strangelove in LAB111

• Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Strangelove in LAB111

Christi V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Wat een leuke plek op het oude Wilhelmina Gasthuis terrein. In dit oude Pathologisch Anatomisch Laboratorium heb ik nog college’s gevolgd. Het kon dus bijna niet meer stuk. Maar ook eten, bediening en de rustige ambiance zijn een bezoek meer dan waard! En aansluitend kun je ook nog naar de film dit gebouw.
Hubertine B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Superleuk en lekker gegeten voor weinig! Bijzondere plek!
Herman W.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Goede gelegenheid om voorafgaand aan de film te eten (die wat misleidend 'Have a nice day' heette). Muziek zou wat zachter kunnen!
kees V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Goede kwaliteit. Smaken en volume goed. Plezierige sfeer met goede bediening. Bij het vegetarische gerecht zou de hoofdrolspeler ook in hoeveelheid die rol mogen worden toebedeeld ( 1 niet al te grote portobello wat karig).
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
geweldige ambiance , fijne sfeer en leuke mensen aan de tafel !
eten was heerlijk
zeer geschikt voor zowel een etentje als een drankje
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Leuke locatie, vriendelijke bediening en lekker eten. Toont aan dat het ook zonder muziek heel gezellig kan zijn. Prima plek om rustig met je tafelgenoten bij te praten.
Claudia C.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Lekker gegeten met film + dinner ticket. En alles goed op tijd voor de film. Bediening was zeer goed en restaurant gezellig druk.
m c R.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
het wild zwijn was getemd door het in een erg zoete saus te laten weken. ruim voldoende, maar (behalve een half ons witlofbladen) groenten waren er niet bij, wel zeer donkerbruine frieten, hier hadden wellicht wat knollen of wortels beter gepast. weinig keus in toetjes.
KKC .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Sinds een jaar is de inrichting aangepast. De planten en kleuren geven het een frisse uitstraling. Het is een goede plek om samen met vrienden bij te praten en lekker te eten. Personeel is vriendelijk en kundig. Een aanrader!
renee891 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Bij binnenkomst al direct een fantastische sfeer. Ik werd hartelijk ontvangen met een grote glimlach van het bedienend personeel. Gekozen voor het chef's menu (hemels!!!) en op aanrader van de bediening heerlijke wijnen gedronken. Het was een onvergetelijke ervaring, een absolute aanrader! Tot snel
Tessa S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Goed eten en leuke tent, maar bediening niet goed.. lang wachten tussen de gangen, drankjes worden vergeten en staan toch op de bon.. wanneer dit wordt aangegeven geen excuses. Jammer van zo'n leuke plek!
Theodora V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Super smaakvol eten in een ongedwongen ambiance. Mooi opgediend en heel leuk, sympathiek personeel. Kom hier zeker terug! Aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt!
Folkert B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Prettige zaak, ongecompliceerd, zit qua inrichting en en gerechten in tussen eetcafe en 'echt' restaurant.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Was een kleine tegenvaller dat ik ter plaatsen geen gebruik kon maken van de combi deal.
Aangezien op de site niet duidelijk was hoe ik dit kon reserveren en stond dat je dit ook aan de balie kon doen.

De floormanager ging gelijk in discussie en toonde weinig empathie voor de situatie. Ik wilde hier verder geen issue van maken aangezien ik mijn avond niet wilde laten verpesten.

Bediening was niet heel alert en ook niet echt informatief.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Erg leuke plek om een hapje te eten, al helemaal als je het combineert met een film na het eten!

Het eten is goed en er is veel keus in gerechten
Susanne G.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Het eten was fantastisch, maar de bediening schoot echt te kort.
Beste Susanne,

Hartelijk dank voor de feedback en dit nemen we bijzonder serieus. Erg jammer om te lezen dat de service ondermaats was. Het team het inderdaad handen tekort doordat we met te weinig mensen stonden. Goed eten verdient goede service en in de toekomst zal dit dan ook niet meer voorkomen. Onze excuses en neem vooral contact met ons (strangelove@lab111.nl) zodat we dit goed kunnen maken.

Nogmaals excuses!

Hartelijke groet,
Daan de Wit namens Team Strangelove
Atie V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Sfeervolle omgeving, top bediening en heerlijk eten. Ik raad iedereen aan hier te gaan eten en een film te gaan bekijken.
Lisabel D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Wij hebben erg lang moeten wachten op het eten en toen het uiteindelijk kwam was mijn vlees aangebrand. Ik heb het achteraf aangekaart en dit is heel goed opgepakt in de vorm van een excuses, verklaring wat er gebeurd was en een bon voor een gratis voorstelling voor twee personen. Hoewel dus de uitvoering niet zo goed was deze keer was de klachtafhandeling top!
Dank je daarvoor!
Jim L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten, goede vega opties, lekkere biertjes en prima service. Strangelove is een aanrader, ook als je net als wij geen film gaat bekijken in LAB111.
André H.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Het is heel goed eten en een gezellige omgeving. En prima en vriendelijke bediening . De huiswijn is voortreffelijk en geven ook een goed wijnadvies bij elk gerecht.