Strangelove in LAB111

Arie Biemondstraat 111 1054 PD Amsterdam Nederland Kaart
31-31206169994

Over het restaurant Strangelove in LAB111

In de creatieve Amsterdamse hub Lab 111 heeft Strangelove net haar deuren geopend. In dit restaurant wordt gewerkt met duurzame producten die zo veel mogelijk uit de buurt komen. En de buurt, dat is Amsterdams onwijs populaire oud-west. Ook zo benieuwd? Reserveer dan snel een plekje in deze nieuwe hotspot.

Meer informatie over restaurant Strangelove in LAB111

• : Je kan bij ons voor de deur parkeren

Er kan bij ons gedineerd worden van dinsdag t/m zaterdag vanaf 18:00 uur
Op vrijdag, zaterdag & zondag kan je bij ons komen brunchen tussen 11:00 - 16:00 uur
Doordeweeks open tot 01:00 uur
Vrijdag & zaterdag tot 03:00

• Amex , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Wi-Fi
Uitmuntend

Jouw recensie over het restaurant Strangelove in LAB111

Wiep V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Echt heerlijk gegeten, en heel vriendelijke bediening. Gezellig,informeel en verassend goed eten. Aanrader.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Vriendelijke en attente bediening.
Houtduif en longhaas waren verrukkelijk. Groenten gevarieerd en voldoende.
Gevarieerde bierkaart met bieren voor de liefhebber.
cbierma .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
WE hebben voortreffelijk gegeten, een drie gangen menu met stuk voor stuk hele bijzondere en smaakvolle gerechten. Mooie en sfeervolle entourage en de bediening was ook attent. kortom een aanrader.
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Lange wachttijden voor eerste gerecht en tusssen de gerechten door.
Verder heerlijk eten dat fraai wordt op gediend.

Vriendelijk, behulpzaam en rustige bediening
inge G.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Zeer vriendelijke bediening, ongedwongen sfeer met heerlijk eten op mooi opgemaakte borden! Heerlijke combi van alles.
Marie-jose Z.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Prettig, gezellig, heerlijk eten. Ruim opgezet zodat het niet te lawaaiig is. Gezellige, hippe inrichting. Bediening die snel, vriendelijk en flexibel is.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Gezellige eclectische inrichting. Leuke bediening en mooi verzorgde gangen met een veelheid aan smaken. Biertje en wijnen zijn op nivo. De ruimte veroorzaakt wel een slechte acoustiek. Je kan in combinatie met het restaurant naar de film in lab 111
Emma H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goeie sfeer. Prettig en warm personeel.
Wel een beetje lang gewacht op het hoofdgerecht. Maar dat mocht onze pret verder niet drukken.
Willem P.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Heerlijk gegeten, bediening was vriendelijk en de sfeer was fijn. Wachttijd tussen de gangen in kon iets korter, maar het eten was het wachten zeker waard. Al met al zeker een aanrader!
Renske D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Een heerlijke plek waar ik inmiddels een paar keer ben geweest. De gerechten wisselen vaak en zijn altijd smaakvol. Ook is er altijd reuring wat het bezoek elke keer weer anders maakt. Aanrader!
Mirjam M.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Bediening was erg traag, terwijl het niet heel druk was. Eten was wisselend: sommige gerechten heel goed, andere slordig klaargemaakt.
Al met al viel het tegen. Niet voor herhaling vatbaar.
Hanneke B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Overtrof al onze verwachtingen! Mooie pure gerechten, goed op smaak en met veel aandacht voor de presentatie. Attente bediening en de huiselijke inrichting zorgden voor een heerlijke zaterdagavond uit.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Sfeervolle setting, super goed eten voor een betaalbare prijs, en leuke en relaxte bediening. Ga hier zeker nog een keer naar toe.
mhonders .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk en attent. Toen het restaurant begin 2017 net open was, zijn wij er ook geweest. Helaas liep het die avond op vele fronten niet goed, wat ongetwijfeld te wijten was aan de nodige kinderziektes waar het restaurant mee worstelde.
Deze keer niets dan lof. Graag komen wij er nog een keer terug!
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Echt lekker gegeten, toch een maar: alle hoofdgerechten kosten 18 euro en dat verhoudt zich niet met de verschillende gerechten, de vegetarische maaltijd, een risotto was vergeleken met de longhaas waarbij groenten en frites werden geserveerd wel een erg bescheiden hapje voor dat geld.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Een grote verassing!! Uitstekende, vriendelijke en professionele bediening. Echt een zeldzaamheid om een uitstekende originele keuken te zien samenwerken met de bediening. Er valt veel te mopperen op Nederlandse horeca maar hier bewijzen ze dat het echt wel kan. De rijkheid van smaken, presentatie en de hoeveelheden die we altijd bejubelen in de Italiaanse ,Duitse en de Franse keuken komen hier zonder pretenties samen. Met veel genot naar alle ander gerechten gekeken. Bijna een voorstelling op zich. Hier snappen ze het gewoon.
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Service was super. Vond de tafel indeling iets minder. Veel te dicht Bij elkaar. Zijn 2 tafels met meer ruimte en normale stoelen. Ik zou volgende keer die willen reserveren.
Voorgerechten waren mooi en erg lekker.
Hoofdgerecht. Schelpen met ligunie was redelijk. De ligunie was heftig en te sterk van smaak. Was ook geen groente. Portie was klein.
Desert was dan weer voortreffelijk. Heel mooi en erg lekker.
Wijn was prima.
Kortom heerlijk gegeten.
norbert V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Eten prima, al wordt de complicatie soms erg nadrukkelijk opgezocht. De bediening wat passief. Leuk concept met heel beperkte kaart, maar mooie gerechten.
P.J.T. S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Leuk gegeten.fantantastisch dessert! Goede vriendelijke bediening.
Sebastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wat een heerlijke ervaring om weer een (voor mij) nieuw restaurant te ontdekken in Amsterdam dat boven de middelmaat uitsteekt en echt verrast. Het begint al met een unieke locatie, een casual interieur met de juiste design elementen, en het vooruitzicht van een goede film later op de avond. We zijn allerhartelijkst ontvangen en na een keurige opsomming van gerechten buiten het menu kiezen lezen we de korte, maar zeer originele menukaart. Daaraan herken je weer dat er met passie is nagedacht. Drankje, plankje met echt vers echt brood, alweer goed. De kwaliteit van het eten was echt uitstekend, originele producten, smakelijke combinaties, geen enkele dissonantie. Zelfs de frietjes waren vers. Stijl van de bediening was onbevangen en casual wat past bij de sfeer. Aanrader