Strangelove in LAB111

Arie Biemondstraat 111 1054 PD Amsterdam Nederland Kaart
31-31206169994

Over het restaurant Strangelove in LAB111

In de creatieve Amsterdamse hub/bioscoop LAB111 is ons restaurant, Strangelove, gevestigd. Bijzonder eten in een ontspannen omgeving. Met een dapper menu, die maandelijks wisselt. Aangevuld door een a la carte menu.

Meer informatie over restaurant Strangelove in LAB111

• Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Strangelove in LAB111

Julia D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
de ontvangst was heel goed en wij waren heel tevreden met de snelheid en service. Alleen helaas eten had niet zo geweldig smaken en vinden wij het een beetje duur voor deze kwaliteit. wij hebben vegetarische hoofdgerechten besteld. de porties waren ook klein.
Angelique K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
We hebben heerlijk gegeten, de kikkererwtensoep met paddestoelen en daarna Ouzi, ook heel smakelijk gerecht.
Guido N.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Altijd leuk om bij dit restaurant te eten. De vriend met wie ik was, kwam voor het eerst en was ook enthousiast. Kaart biedt goede mogelijkheden om te schakeren. Dessert- en wijnaanbod zouden misschien nog wat uitgebreid kunnen worden.
Hi Guido,

Hartelijk dank voor je leuke recensie. Erg leuk dat je weer bij ons kwam eten en je tafelgenoot ook enthousiast was! Dank ook voor de feedback over de dessert/wijnkaart. Gister hebben we een meeting gehad over onze dessertkaart en gaan we wat lekkere desserts toevoegen. Onze koks zijn momenteel aan het experimenteren dus stay tuned.

Hopelijk tot snel.

Vriendelijke groetjes,
Daan de Wit
Team Strangelove
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Wat een fijne sfeer ! Het eten in restaurant Strangelove was lekker. De ravioli een aanrader. En ook zo handig de combi met film kijken !
Jaune S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
We waren met drie personen en hebben wat kleinere gerechten samen gedeeld. Heerlijk gegeten. De ravioli, entrecote en geroosterde eend waren perfect. De savooikoolrolletjes ietsje minder. De kaasplank was goed maar de presentatie wat minder. We komen zeker terug.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Heerlijk gegeten, fijne bediening en fijne sfeer! Echt een aanrader! Ervoor zijn we naar de film geweest, en dat was een goede combinatie.
Jules D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Supergezellig. Geweldige sweet potato fries, alleen er zaten wel wat veel zemen in de entrecote. Maar we komen sowieso binnenkort weer.
Anke .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Super aardige mensen. heerlijk eten en als kers op de taart: fantastische cocktails. Gewoon perfect, en dan ook nog heel betaalbaar. Echte aanrader!
Josephine Z.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Mooie plek, fijne sfeer, heerlijk gegeten. Ook leuke deal voor film en diner met korting. Ga ik als Cineville-pashouder zeker vaker doen.
Marisol A.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Leuke industriele inrichting, informele gezellige sfeer. Het eten was super lekker, en met zo een film combi deal goed geprijst.
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Gezellig restaurant met attente medewerkers en lekker gerechten.
Rustig eten in gezellige ongedwogen sfeer.
Eventueel goed te combineren met film ezoek.
Naomi V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Leuk restaurant, lekkere gerechten waarvan je er meerdere kunt bestellen door de kleinere porties. Dit is een prettig concept, wel zou het fijn zijn als duidelijker is hoeveel je ongeveer kunt verwachten. In combinatie met de bioscoop vind ik het fijn om op tijd genoeg te kunnen bestellen en eten. Hele fijne plek, prachtige inrichting!
Sanne P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Lekker gegeten op een hele leuke locatie. Had de combinatie eten met een film en dat ga ik zeker nog eens doen. Erg goeie sfeer en vriendelijk personeel.
JW K.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Heerlijke gerechten in een prima sfeer. Goede service en vlotte bediening.
Zeker voor herhaling vatbaar in combinatie met weer een leuke film.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Erg lekker gegeten, we hadden film_diner combo, zelf wat kort tijd voor het eten uitgetrokken (een uur), wel aangegeven dat we film hadden maar het hoofdgerecht kwam 5 min. na aanvang van de film.

We ontvingen vrij kaartjes om de film in te halen, dat is goede service en hebben verder lekker genoten van alle gerechten.

Wel jammer dat je zelf naar de bar moet lopen om je bestelling op te geven, als je blijft afwachten, kun je erg lang wachten, puntje voor verbetering ?
Sannie H.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Vriendelijke ontvangst, rustige locatie, aantrekkelijke deal van film + diner tickets, Lekkere Rames gegeten in het teken van de studio ghibli special, leuk dat het eten qua thema aansluit bij de films
Carel V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Prima prijs kwaliteit, service dik in orde. Zeer oplettend dat het personeel in de gaten houdt dat jouw film begint. Leuk dat het eten afgestemd wordt op het thema van de films.
Christi V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Wat een leuke plek op het oude Wilhelmina Gasthuis terrein. In dit oude Pathologisch Anatomisch Laboratorium heb ik nog college’s gevolgd. Het kon dus bijna niet meer stuk. Maar ook eten, bediening en de rustige ambiance zijn een bezoek meer dan waard! En aansluitend kun je ook nog naar de film dit gebouw.
Hubertine B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Superleuk en lekker gegeten voor weinig! Bijzondere plek!
Herman W.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Goede gelegenheid om voorafgaand aan de film te eten (die wat misleidend 'Have a nice day' heette). Muziek zou wat zachter kunnen!