Strangelove in LAB111

Arie Biemondstraat 111 1054 PD Amsterdam Nederland Kaart
31-31206169994

Over het restaurant Strangelove in LAB111

In de creatieve Amsterdamse hub Lab 111 heeft Strangelove net haar deuren geopend. In dit restaurant wordt gewerkt met duurzame producten die zo veel mogelijk uit de buurt komen. En de buurt, dat is Amsterdams onwijs populaire oud-west. Ook zo benieuwd? Reserveer dan snel een plekje in deze nieuwe hotspot.

Meer informatie over restaurant Strangelove in LAB111

• : Je kan bij ons voor de deur parkeren

Er kan bij ons gedineerd worden van dinsdag t/m zaterdag vanaf 18:00 uur
Op vrijdag, zaterdag & zondag kan je bij ons komen brunchen tussen 11:00 - 16:00 uur
Doordeweeks open tot 01:00 uur
Vrijdag & zaterdag tot 03:00

• Amex , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Strangelove in LAB111

Robert S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Gezellige eclectische inrichting. Leuke bediening en mooi verzorgde gangen met een veelheid aan smaken. Biertje en wijnen zijn op nivo. De ruimte veroorzaakt wel een slechte acoustiek. Je kan in combinatie met het restaurant naar de film in lab 111
Emma H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goeie sfeer. Prettig en warm personeel.
Wel een beetje lang gewacht op het hoofdgerecht. Maar dat mocht onze pret verder niet drukken.
Willem P.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Heerlijk gegeten, bediening was vriendelijk en de sfeer was fijn. Wachttijd tussen de gangen in kon iets korter, maar het eten was het wachten zeker waard. Al met al zeker een aanrader!
Renske D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Een heerlijke plek waar ik inmiddels een paar keer ben geweest. De gerechten wisselen vaak en zijn altijd smaakvol. Ook is er altijd reuring wat het bezoek elke keer weer anders maakt. Aanrader!
Mirjam M.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Bediening was erg traag, terwijl het niet heel druk was. Eten was wisselend: sommige gerechten heel goed, andere slordig klaargemaakt.
Al met al viel het tegen. Niet voor herhaling vatbaar.
Hanneke B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Overtrof al onze verwachtingen! Mooie pure gerechten, goed op smaak en met veel aandacht voor de presentatie. Attente bediening en de huiselijke inrichting zorgden voor een heerlijke zaterdagavond uit.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Sfeervolle setting, super goed eten voor een betaalbare prijs, en leuke en relaxte bediening. Ga hier zeker nog een keer naar toe.
mhonders .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk en attent. Toen het restaurant begin 2017 net open was, zijn wij er ook geweest. Helaas liep het die avond op vele fronten niet goed, wat ongetwijfeld te wijten was aan de nodige kinderziektes waar het restaurant mee worstelde.
Deze keer niets dan lof. Graag komen wij er nog een keer terug!
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Echt lekker gegeten, toch een maar: alle hoofdgerechten kosten 18 euro en dat verhoudt zich niet met de verschillende gerechten, de vegetarische maaltijd, een risotto was vergeleken met de longhaas waarbij groenten en frites werden geserveerd wel een erg bescheiden hapje voor dat geld.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Een grote verassing!! Uitstekende, vriendelijke en professionele bediening. Echt een zeldzaamheid om een uitstekende originele keuken te zien samenwerken met de bediening. Er valt veel te mopperen op Nederlandse horeca maar hier bewijzen ze dat het echt wel kan. De rijkheid van smaken, presentatie en de hoeveelheden die we altijd bejubelen in de Italiaanse ,Duitse en de Franse keuken komen hier zonder pretenties samen. Met veel genot naar alle ander gerechten gekeken. Bijna een voorstelling op zich. Hier snappen ze het gewoon.
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Service was super. Vond de tafel indeling iets minder. Veel te dicht Bij elkaar. Zijn 2 tafels met meer ruimte en normale stoelen. Ik zou volgende keer die willen reserveren.
Voorgerechten waren mooi en erg lekker.
Hoofdgerecht. Schelpen met ligunie was redelijk. De ligunie was heftig en te sterk van smaak. Was ook geen groente. Portie was klein.
Desert was dan weer voortreffelijk. Heel mooi en erg lekker.
Wijn was prima.
Kortom heerlijk gegeten.
norbert V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Eten prima, al wordt de complicatie soms erg nadrukkelijk opgezocht. De bediening wat passief. Leuk concept met heel beperkte kaart, maar mooie gerechten.
P.J.T. S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Leuk gegeten.fantantastisch dessert! Goede vriendelijke bediening.
Sebastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wat een heerlijke ervaring om weer een (voor mij) nieuw restaurant te ontdekken in Amsterdam dat boven de middelmaat uitsteekt en echt verrast. Het begint al met een unieke locatie, een casual interieur met de juiste design elementen, en het vooruitzicht van een goede film later op de avond. We zijn allerhartelijkst ontvangen en na een keurige opsomming van gerechten buiten het menu kiezen lezen we de korte, maar zeer originele menukaart. Daaraan herken je weer dat er met passie is nagedacht. Drankje, plankje met echt vers echt brood, alweer goed. De kwaliteit van het eten was echt uitstekend, originele producten, smakelijke combinaties, geen enkele dissonantie. Zelfs de frietjes waren vers. Stijl van de bediening was onbevangen en casual wat past bij de sfeer. Aanrader
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Na de film een hapje eten! Mooi filmaanbod, heerlijk eten, relaxte sfeer en heel aardige bediening: een aanrader!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DoubleD .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
We waren hier op de paloma night! Kon niet beter; ceviche, hoisin eend, linguine met scheermessen en mosselen, de meest malse longhaas ooit gegeten en uiteraard een welverdiende paloma cocktail om dit feest mee af te sluiten. En dan ook nog fijne service. Toptent!
Beste DoubleD,

Super leuk om dit te lezen, fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad!

Tot snel weer,

Wolf M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Afgelopen weekend bij LAB 111 gegeten samen met vrienden en dochtertje van 3. Bediening was behulpzaam en erg kindvriendelijk.

Prachtige locatie, leuk film aanbod, goed eten en gezellige sfeer. Heerlijke avond gehad. Voor herhaling vatbaar! De toetjes zijn zeker een aanrader! :-)

Groetjes Wolf.
Beste Wolf,

Dank voor je review! Mooi dat alles in de smaak viel!

Tot snel weer,

joos J.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Ja dit was gewoon echt heel fijn. We begrepen dat de zomerkaart gister stilzwijgend is ingegaan en die laat weinig te wensen over. Meaning: amaze.
Gefrituurde visjes bij de borrel, yes! Vooraf geroosterde aubergine was heel lekker en origineel (vega bovendien - geen must voor mij maar altijd welkom). Als hoofd linguine met zeefruit, was tamelijk machtig maar heel smaakvol, de limoenmascarpone was ook origineel. Als dessert had ik gekozen voor de Hollandse kazen, altijd goed. Mijn vriendin had frambozentompoes en dat was ook heerlijk, fris en knapperig.
Vin naturel? Yes please. De bediening (vet vriendelijk) wist er ook wat over te vertellen, is ook wel zo prettig. Tot slot een espresso martini, want ook de dinsdag verdient een feestelijk einde.
Kortom, topavond bij Strangelove!
Beste Joos,

Leuk om te horen dat je zo enthousiast bent! We zien je vast snel weer dan!

Groetjes,

Don V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
beslist geen culinair hoogstandje en een beetje weinig eten. De artisjokken vielen tegen (niet gaar), het vlees daarentegen was heerlijk.
Beste Don,

Veel dank voor je recensie en feedback. We nemen dit dan ook erg serieus en gaan er mee aan de slag. Morgen introduceren we onze nieuwe zomerkaart en hopen we dat je ons een tweede kans wilt geven. Kan je het laten weten door een mailtje te sturen naar daan@lab111.nl?

Groetjes,
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Echt een verborgen juweeltje bij filmhuis Lab111.. Ze stijgen ver uit boven het niveau van een hapje eten voor de film. Alhoewel ze zorgen dat je - hoe veel of weinig tijd je hebt voor de film - altijd nog iets speciaals kan eten, raad ik aan de film te skippen en te genieten van een avond met gerechten op Top Chef niveau.