Strangelove in LAB111

Arie Biemondstraat 111 1054 PD Amsterdam Nederland Kaart
31-31206169994

Over het restaurant Strangelove in LAB111

In de creatieve Amsterdamse hub/bioscoop LAB111 is ons restaurant, Strangelove, gevestigd. Bijzonder eten in een ontspannen omgeving. Met een dapper menu, die maandelijks wisselt. Aangevuld door een a la carte menu.

Meer informatie over restaurant Strangelove in LAB111

• Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Strangelove in LAB111

Sanne P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Lekker gegeten op een hele leuke locatie. Had de combinatie eten met een film en dat ga ik zeker nog eens doen. Erg goeie sfeer en vriendelijk personeel.
JW K.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Heerlijke gerechten in een prima sfeer. Goede service en vlotte bediening.
Zeker voor herhaling vatbaar in combinatie met weer een leuke film.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Sannie H.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Vriendelijke ontvangst, rustige locatie, aantrekkelijke deal van film + diner tickets, Lekkere Rames gegeten in het teken van de studio ghibli special, leuk dat het eten qua thema aansluit bij de films
Carel V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Prima prijs kwaliteit, service dik in orde. Zeer oplettend dat het personeel in de gaten houdt dat jouw film begint. Leuk dat het eten afgestemd wordt op het thema van de films.
Christi V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Wat een leuke plek op het oude Wilhelmina Gasthuis terrein. In dit oude Pathologisch Anatomisch Laboratorium heb ik nog college’s gevolgd. Het kon dus bijna niet meer stuk. Maar ook eten, bediening en de rustige ambiance zijn een bezoek meer dan waard! En aansluitend kun je ook nog naar de film dit gebouw.
Hubertine B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Superleuk en lekker gegeten voor weinig! Bijzondere plek!
Herman W.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Goede gelegenheid om voorafgaand aan de film te eten (die wat misleidend 'Have a nice day' heette). Muziek zou wat zachter kunnen!
kees V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Goede kwaliteit. Smaken en volume goed. Plezierige sfeer met goede bediening. Bij het vegetarische gerecht zou de hoofdrolspeler ook in hoeveelheid die rol mogen worden toebedeeld ( 1 niet al te grote portobello wat karig).
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
geweldige ambiance , fijne sfeer en leuke mensen aan de tafel !
eten was heerlijk
zeer geschikt voor zowel een etentje als een drankje
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Leuke locatie, vriendelijke bediening en lekker eten. Toont aan dat het ook zonder muziek heel gezellig kan zijn. Prima plek om rustig met je tafelgenoten bij te praten.
Claudia C.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Lekker gegeten met film + dinner ticket. En alles goed op tijd voor de film. Bediening was zeer goed en restaurant gezellig druk.
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
het wild zwijn was getemd door het in een erg zoete saus te laten weken. ruim voldoende, maar (behalve een half ons witlofbladen) groenten waren er niet bij, wel zeer donkerbruine frieten, hier hadden wellicht wat knollen of wortels beter gepast. weinig keus in toetjes.
KKC B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Sinds een jaar is de inrichting aangepast. De planten en kleuren geven het een frisse uitstraling. Het is een goede plek om samen met vrienden bij te praten en lekker te eten. Personeel is vriendelijk en kundig. Een aanrader!
renee891 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Bij binnenkomst al direct een fantastische sfeer. Ik werd hartelijk ontvangen met een grote glimlach van het bedienend personeel. Gekozen voor het chef's menu (hemels!!!) en op aanrader van de bediening heerlijke wijnen gedronken. Het was een onvergetelijke ervaring, een absolute aanrader! Tot snel
Tessa S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Goed eten en leuke tent, maar bediening niet goed.. lang wachten tussen de gangen, drankjes worden vergeten en staan toch op de bon.. wanneer dit wordt aangegeven geen excuses. Jammer van zo'n leuke plek!
Theodora V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Super smaakvol eten in een ongedwongen ambiance. Mooi opgediend en heel leuk, sympathiek personeel. Kom hier zeker terug! Aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt!
Folkert B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Prettige zaak, ongecompliceerd, zit qua inrichting en en gerechten in tussen eetcafe en 'echt' restaurant.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Was een kleine tegenvaller dat ik ter plaatsen geen gebruik kon maken van de combi deal.
Aangezien op de site niet duidelijk was hoe ik dit kon reserveren en stond dat je dit ook aan de balie kon doen.

De floormanager ging gelijk in discussie en toonde weinig empathie voor de situatie. Ik wilde hier verder geen issue van maken aangezien ik mijn avond niet wilde laten verpesten.

Bediening was niet heel alert en ook niet echt informatief.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Erg leuke plek om een hapje te eten, al helemaal als je het combineert met een film na het eten!

Het eten is goed en er is veel keus in gerechten