STRANDZUID

Europaplein 22 1078 GZ Amsterdam Nederland Kaart
31-206392589

Meer informatie over restaurant STRANDZUID

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant STRANDZUID

B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Goede ontvangst, goede service en lekker eten.

Verbeterpunten:
- De kaart mag uitgebreider, is beperkt qua keuzes.
- Locatie is als de zon niet schijnt wat kaal, wellicht iets doen qua muziek en inrichting
J.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Ik ben helaas een beetje ziek geworden van dessert Banaan !!! Het ruikt niet lekker en het had een apart smaak en geur . Verder lokatie en bediening geweldig
AxVeCoCa J.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Unieke riante locatie met heerlijke "vakantiesfeer" waar je rustig kunt genieten. Kaart is wat beperkt, maar misschien wel passend voor een strand. Wij hadden mosselen en gegrilde groenten als bijgerecht. Prima gesmaakt!
De drankkaart is heel gevarieerd en vraagt om herhaald bezoek, o.a de bieren Lellebel en Dibbus maken je nieuwsgierig.
Jan-paul H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Uitstekende, zeer vriendelijke en vlotte bediening, ondanks de drukte. Leuke tafel aan het water, waar het niet zo rumoerig is als in sommige andere delen (mogelijk gereserveerd voor groepen, bij groepen is het altijd rumoeriger). Het eten was uitstekend. De drankjes wereden direct geserveerd, het voorgerecht volgde vrij snel erna. Het hoofdgerecht werd in gemiddeld tempo geserveerd, wat prima was. Al met al een uitstekende avond!
J.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Heel leuk terrein, zeer sfeervol. Personeel was heel vriendelijk en heel druk op een hete dag. Komen zeker een keer terug!
Peter- K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Locatie top ! Hadden tafel aan het water in de zon, super. Gerechten waren prima, al was het wel jammer dat ivm drukte er een zgn. beurskaart was. Hierdoor was de keuze beperkt. Zelfs los bolletje ijs voor onze jongste kon niet ivm drukte. Ondanks de drukte was de bediening prima en snel.
Anita Z.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Was heerlijk genieten! De sfeer is relaxed en de bediening was vriendelijk. Het is leuk om er heen te gaan met vrienden, familie en ook zakelijk is het leuk. Lekker informeel. Je kunt er binnen komen in pak of korte broek.
Egbert V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
prima lokatie, goede plek voor een drankje en hapje in de zon. ook zand en water voor de liefhebbers. op kruipafstand van de RAI
Nettekr M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Het was een fijne avond en we hebben heerlijk gegeten en we werden goed geholpen en door iedereen erg vriendelijk ontvangen. Een aanrader en een leuke tafel.
K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Te populair en zeer matig eten- rauwe burger!

Bij binnenkomst was het behoorlijk druk en dit had duidelijk invloed op de bediening alles verliep behoorlijk rommelig en we kregen alleen aandacht na wat zwaaien om zo de kaart te krijgen.

Als voorgerecht hebben we beide de carpaccio genomen, deze was ok, maar niet pas gemaakt na onze bestelling- lag duidelijk al even op de borden en ik denk kant en klaar besteld.
Als hoofdgerecht bestelde ik de Burger (zonder bacon) met friet. De burger bleek in het midden nog rauw en koud, dus deze heb ik terug gestuurd. Ik kreeg toen een nieuwe alleen waren ze vergeten de bacon er af te laten........dus wederom ging de burger terug. Gelukkig kwam er snel een nieuwe, dit keer wel goed gebakken.
Mijn vriend had de flat chicken die erg flauw was.
Het meisje dat ons bediende was wel aardig en behulpzaam maar had het duidelijk te druk.
Over all matig, zeer matig.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Zakelijke groep van 20 personen en waren met 4 extra gekomen. terras was vol maar zonder probleem hebben ze een tafel kunnen bijzetten. Goede service en het eten was lekker. Top!
Marye H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Superleuke plek voor een mooie zomerdag. Lekker eten, goede service en goede plek om te relaxen!
En ze hebben een leuke, hippe menukaart
Sylvie O.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Heerlijke plek voor een zonnige dag. Relaxte plek met sfeervolle muziek op de achtergrond. Ik heb nu wel al een paar keer gehad dat er niemand naar je toekomt (terwijl ze je wel zien) bij het bord: Wait to be seated.
Vegan/vegetarisch eten mogelijk.
Marnix W.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Eten matig en peperduur, bediening traag en kreeg nog het verkeerde bier ook. De locatie is natuurlijk prachtig, maar dat maakt nog niet dat je zo ongeïnteresseerd rond loopt
Margriet P.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Leuke plek en lekker eten, maar matige bediening. Onze ober was liever lui dan moe en als we om iets extra's vroegen, was dat snel teveel moeite.
Calvin D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Borrelen op het terras daar doe je vanwege de ligging en niet vanwege het personeel en de service. Personeel spreekt amper Nederlands en verstaat het vak niet, een fles wijn voor €24 oké maar dan met plastic glazen die smerig zijn kan echt niet. Een strand zuid platter is behoorlijk aan de prijs voor wat je ervoor krijgt. Van opruimen terras en strand hebben ze nog nooit gehoord, na een avondje is het er een behoorlijke puinhoop. Er is duidelijk geen leiding aanwezig, of iemand met enig verstand van zaken, jammer dit alles voor zo n mooie locatie!!
Kathinka D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Goede service. Gerechtjes flink aan de prijs. Wel smaakvol.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Bij aankomst bleek er geen tafel voor ons te zijn gereserveerd binnen maar alleen buiten terwijl het weer slecht was. Na veel aandringen een tafel binnen met beperkte kaart ... weinig keuze en slechte kwaliteit. Bediening bijna niet gezien. de reden : er was een congres in de Rai ... misschien moet je dan geen restaurant beginnen bij de Rai.
B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Eerste dag van het nieuwe seizoen en daarom was er bijna niemand, we hebben lekker gegeten, is niet goedkoop maar wel lekker, hiernaast kregen we gratis parkeer uitrijkaarten omdat we de eerste klanten waren. Prettig en vriendelijk personeel waardoor we een gezellige en goed verzorgde lunch hebben gehad.
Gr.
Max D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Mooie setting, eten en bediening rampzalig. Twee garnalenkroketjes met twee kale boterhammetjes, geen boter, geen beilage €12,50. Twee kleine boterhammetjes met dun laagje hummus, rauwe aubergine en wat paprika en tomaat €10,- Ga er nooit meer eten.