STRANDZUID

Meer informatie over restaurant STRANDZUID

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Paulien K.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Lekker een zondagmiddag gehangen bij strand zuid. Met de lunch hebben we broodjes gegeten, die dik in orde waren. Een broodje met geitenkaas en een philly cheese steak sandwich. Allebei lekker.
Vervolgens hebben we met vrienden heel relax op strandbedden gelegen en zitten borrelen. Prima drankjes en lekkere snacks. Op een bepaald moment ging een groepje jongens in de buurt zitten. Die erg irritant waren, het personeel ging hier heel goed mee om. Zij spraken hun aan op hun gedrag en besloten hen te vragen te vertrekken. Waarop die jongens van buiten het terrein nog allerlei vervelende dingen riepen naar ons en het personeel. Een goede keuze dus, en heel prettig hoe ze hier mee om gingen.
Rosalinde V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Als je zelf zo opschept over je salade niçoise (die niet herkenbaar op de kaart stond als maaltijdsalade of voorgerecht oid) en je legt een krantenartikel met een betoog dat deze terug op de kaart moet op tafel en je promoot hem deze maand, dan moet je niet het allerkleinste stukje tonijn ooit erop leggen. Hij was best okay van smaak, alleen hoort er echt geen rode paprika in?! Maar wat een aanfluiting qua hoeveelheid. Er bij aankomst van het gerecht al wat van zeggen had geen effect. We moesten de patatjes er gewoon bij kopen. De bediening doet ontzettend zijn/haar best, dat wel. We werden geholpen door een hele aardige stagiaire events. Echter, bijna niets ging goed (is dat het systeem?). Er werden verkeerde drankjes afgeleverd als ze al werden afgeleverd of verkeerd verstaan. Helaas lijkt dat nooit te veranderen hier. Wel enorm te spreken over de scroppino.
Critic007 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Heerlijke schol gegeten en de lam was ook goed. De bediening lijkt onervaren. De setting is leuk, helemaal omdat je met de boot kan aanleggen.
Friki .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Strand Zuid is goed gelegen. De kwaliteit van het eten is goed, maar de salades zijn veel te klein. Voor zo'n kleine salade zonder brood betaal je € 12,50. Veel te duur. Voor een karaf water uit de kraan betaal je € 2,50. Belachelijk! De muziek was te hard, dat viel extra op omdat het niet druk was.
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Op een vrijdagmiddag met twee vriendinnen geborreld en gegeten. Ik had het Texels lam en zij mosselen. Een wat ingewikkelde constructie met twee gescheiden terrassen (waar je eet en waar je borrelt, ook verschillende huiswijnen b.v.). Maar mijn eten was goed; en de service ook. Er kwamen nieuwe mosselen toen er iets mis ging met de eerste mosselpan, er werd een plek voor ons gecreëerd voor het dineren. Leuk gemengd publiek, vrijmibo-ers en van alles wat. Toch wel enig 'buiten' gevoel door inrichting en water. Gewoon, niet slecht, op een vrijdagavond in Amsterdam.
Desieleann .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Fantastische setting en uitstraling. Helaas was het eten en de bediening minder. Wij hadden een gerecht besteld waarvan gezegd was dat deze helaas niet meer verkrijgbaar was. Maar vervolgens werd dit later op de avond wel naar andere tafels gebracht. Toen we hiernaar informeerden werd verteld dat het tussendoor geleverd was. Daarnaast werd gevraagd of alles naar wens was en wij hadden aangegeven dat dit niet het geval was omdat de tonijn een rare smaak had. Hier is helaas niets mee gedaan of uberhaupt iets over gezegd. Dus voor de setting zeker strandzuid bezoeken, maar voor het eten of de bediening zouden wij dit niet nogmaals doen.
Edwin G.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Wij hebben onlangs een prima ervaring bij Strandzuid gehad. Redelijk last minute konden wij met ca. 25 volwassenen en kinderen langs komen. Allemaal Amsterdammers van wie de helft nog nooit bij Strandzuid was geweest. Zij waren positief verrast door de relaxte sfeer, prima eten en behulpzame bediening. Strandzuid krijgt van ons een dikke pluim!
Nathalie S.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Hele aangename plek om een borrel te houden met vrienden. Oogt echt als een relaxte plek. Bediening daarentegen is hopeloos. Niemand komt je helpen en als je iemand vraagt of je geholpen kan worden krijg je te horen dat je naar een andere collega moet gaan die vervolgens ook nergens te bekennen is. Daarnaast kennen ze ook hun eigen kaart niet want soja melk is blijkbaar ook een vreemd verschijnsel voor een van de meisjes ( stond gewoon op de kaart). Eten is oke maar wel weinig. Desondanks al een paar keer hier geweest en wint de sfeer het toch uiteindelijk van de bediening.
-------- .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Op de bonnefooi aan komen varen en we kregen meteen een mooi plekje. Heel leuk bediend door verschillende meisjes. Texels lam met bijpassend biertje gegeten en gedronken en het was lekker en meer dan genoeg! Héél veel verschillende soorten biertjes en de serveerster wist over alle biertjes iets te vertellen. Voor ons de eerste keer maar we komen zeker terug met mooi weer! enige nadeel is dat je voor 21:00 weg moet varen maar daar kan strandzuid niets aan doen.