STRANDZUID

Meer informatie over restaurant STRANDZUID

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

6,7
6,9

Jouw recensie over het restaurant STRANDZUID

Egbert V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
prima lokatie, goede plek voor een drankje en hapje in de zon. ook zand en water voor de liefhebbers. op kruipafstand van de RAI
Nettekr M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Het was een fijne avond en we hebben heerlijk gegeten en we werden goed geholpen en door iedereen erg vriendelijk ontvangen. Een aanrader en een leuke tafel.
K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Te populair en zeer matig eten- rauwe burger!

Bij binnenkomst was het behoorlijk druk en dit had duidelijk invloed op de bediening alles verliep behoorlijk rommelig en we kregen alleen aandacht na wat zwaaien om zo de kaart te krijgen.

Als voorgerecht hebben we beide de carpaccio genomen, deze was ok, maar niet pas gemaakt na onze bestelling- lag duidelijk al even op de borden en ik denk kant en klaar besteld.
Als hoofdgerecht bestelde ik de Burger (zonder bacon) met friet. De burger bleek in het midden nog rauw en koud, dus deze heb ik terug gestuurd. Ik kreeg toen een nieuwe alleen waren ze vergeten de bacon er af te laten........dus wederom ging de burger terug. Gelukkig kwam er snel een nieuwe, dit keer wel goed gebakken.
Mijn vriend had de flat chicken die erg flauw was.
Het meisje dat ons bediende was wel aardig en behulpzaam maar had het duidelijk te druk.
Over all matig, zeer matig.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Zakelijke groep van 20 personen en waren met 4 extra gekomen. terras was vol maar zonder probleem hebben ze een tafel kunnen bijzetten. Goede service en het eten was lekker. Top!
Marye H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Superleuke plek voor een mooie zomerdag. Lekker eten, goede service en goede plek om te relaxen!
En ze hebben een leuke, hippe menukaart
Sylvie O.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Heerlijke plek voor een zonnige dag. Relaxte plek met sfeervolle muziek op de achtergrond. Ik heb nu wel al een paar keer gehad dat er niemand naar je toekomt (terwijl ze je wel zien) bij het bord: Wait to be seated.
Vegan/vegetarisch eten mogelijk.
Marnix W.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Eten matig en peperduur, bediening traag en kreeg nog het verkeerde bier ook. De locatie is natuurlijk prachtig, maar dat maakt nog niet dat je zo ongeïnteresseerd rond loopt
Margriet P.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Leuke plek en lekker eten, maar matige bediening. Onze ober was liever lui dan moe en als we om iets extra's vroegen, was dat snel teveel moeite.
Calvin D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Borrelen op het terras daar doe je vanwege de ligging en niet vanwege het personeel en de service. Personeel spreekt amper Nederlands en verstaat het vak niet, een fles wijn voor €24 oké maar dan met plastic glazen die smerig zijn kan echt niet. Een strand zuid platter is behoorlijk aan de prijs voor wat je ervoor krijgt. Van opruimen terras en strand hebben ze nog nooit gehoord, na een avondje is het er een behoorlijke puinhoop. Er is duidelijk geen leiding aanwezig, of iemand met enig verstand van zaken, jammer dit alles voor zo n mooie locatie!!
Kathinka D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Goede service. Gerechtjes flink aan de prijs. Wel smaakvol.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Bij aankomst bleek er geen tafel voor ons te zijn gereserveerd binnen maar alleen buiten terwijl het weer slecht was. Na veel aandringen een tafel binnen met beperkte kaart ... weinig keuze en slechte kwaliteit. Bediening bijna niet gezien. de reden : er was een congres in de Rai ... misschien moet je dan geen restaurant beginnen bij de Rai.
B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Eerste dag van het nieuwe seizoen en daarom was er bijna niemand, we hebben lekker gegeten, is niet goedkoop maar wel lekker, hiernaast kregen we gratis parkeer uitrijkaarten omdat we de eerste klanten waren. Prettig en vriendelijk personeel waardoor we een gezellige en goed verzorgde lunch hebben gehad.
Gr.
Max D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Mooie setting, eten en bediening rampzalig. Twee garnalenkroketjes met twee kale boterhammetjes, geen boter, geen beilage €12,50. Twee kleine boterhammetjes met dun laagje hummus, rauwe aubergine en wat paprika en tomaat €10,- Ga er nooit meer eten.
Jean2004 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Heerlijk in het zonnetje met vriendinnen gegeten. Eten was goed en bediening erg lief. Soms wat opstart problemen maar alles wordt vergeven met een glimlach en de prachtige setting. Echt een top tent!!Dikke pluim en tot snel
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Niet goed. Bediening nogal jong en onervaren, langzaam. Eten niet goed, hamburgers voor de kinderen totaal stuk gebakken. Zelf biefstuk besteld, bij uitserveren aan onze groep wist men niet welke biefstuk op welke manier gebakken was, vlees van dramatische kwaliteit. Frieten zeer goed wel.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Affiches door heel Amsterdam attendeerden mij op het heropende Standzuid, een mij onbekende zaak. En dat is ook niet gek natuurlijk want de zaak ligt verscholen achter een wirwar van gebouwen behorende tot de RAI. Maar daaraan eenmaal ontsnapt kom je bij een grote waterplas – die de begrenzing vormt van het Beatrixpark – en Strandzuid met zijn terras en kunstmatig strandje met ligstoelen. Erg leuk allemaal. De service was goed maar het eten viel helaas tegen. De Japanse noedelsoep met udonnoodles, garnalen, shiitake, paksoi en een half gekookt eitje smaakte oké maar was lauw. De uitsmijter met ham bestond uit twee sneetjes brood en drie gebakken eieren. Wel heel eenvoudig zonder iets van garnituur erbij.
Paulien K.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Lekker een zondagmiddag gehangen bij strand zuid. Met de lunch hebben we broodjes gegeten, die dik in orde waren. Een broodje met geitenkaas en een philly cheese steak sandwich. Allebei lekker.
Vervolgens hebben we met vrienden heel relax op strandbedden gelegen en zitten borrelen. Prima drankjes en lekkere snacks. Op een bepaald moment ging een groepje jongens in de buurt zitten. Die erg irritant waren, het personeel ging hier heel goed mee om. Zij spraken hun aan op hun gedrag en besloten hen te vragen te vertrekken. Waarop die jongens van buiten het terrein nog allerlei vervelende dingen riepen naar ons en het personeel. Een goede keuze dus, en heel prettig hoe ze hier mee om gingen.
Rosalinde V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Als je zelf zo opschept over je salade niçoise (die niet herkenbaar op de kaart stond als maaltijdsalade of voorgerecht oid) en je legt een krantenartikel met een betoog dat deze terug op de kaart moet op tafel en je promoot hem deze maand, dan moet je niet het allerkleinste stukje tonijn ooit erop leggen. Hij was best okay van smaak, alleen hoort er echt geen rode paprika in?! Maar wat een aanfluiting qua hoeveelheid. Er bij aankomst van het gerecht al wat van zeggen had geen effect. We moesten de patatjes er gewoon bij kopen. De bediening doet ontzettend zijn/haar best, dat wel. We werden geholpen door een hele aardige stagiaire events. Echter, bijna niets ging goed (is dat het systeem?). Er werden verkeerde drankjes afgeleverd als ze al werden afgeleverd of verkeerd verstaan. Helaas lijkt dat nooit te veranderen hier. Wel enorm te spreken over de scroppino.
Critic007 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Heerlijke schol gegeten en de lam was ook goed. De bediening lijkt onervaren. De setting is leuk, helemaal omdat je met de boot kan aanleggen.
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Strand Zuid is goed gelegen. De kwaliteit van het eten is goed, maar de salades zijn veel te klein. Voor zo'n kleine salade zonder brood betaal je € 12,50. Veel te duur. Voor een karaf water uit de kraan betaal je € 2,50. Belachelijk! De muziek was te hard, dat viel extra op omdat het niet druk was.