Strandtent The Spot

Meer informatie over restaurant Strandtent The Spot

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
MaartjeMarije21 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Vandaag een topdag gehad op The Spot. Het is flink verbouwd en heeft de uitstraling van een top tent! Lieve mensen in de bediening en een goede kaart. Ik had een kip wrap, niet duur en heel lekker. Ook de smoothie van spinazie was heel goed. Wat ik vooral leuk vind is dat het een hippe tent is, maar toch no nonsense en aardig. Van extreme gepierde watersporters tot oudjes, alles loopt met een grote glimlach door elkaar heen.
Nikki S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
Fijne tent waar ik graag kom. Echter, de laatste vier keer ging er steeds iets mis een bediening: een voorgerecht dat werd vergeten, een verkeerd hoofdgerecht, een glas wijn dat als een fles werd aangeslagen en een keer een verbrande burger die wel werd uitgeserveerd.
Het personeel is erg aardig, maar het zou toch prettig zijn als ze wat scherper hierin zouden zijn. Vier keer op rij lijkt immers geen toeval meer...
Proef1983 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Het strandseizoen zijn we vaak bij de Spot geweest. Een prachtige strandtent, waar je van de zon en zee kunt genieten. Een mooi terras met prettige banken om op te liggen/hangen. Veel gasten gebruiken hierop een eigen strandlaken, erg hygiënisch. Ook binnen is het schoon en comfortabel.

Het eten is geweldig! Veel vegatarische mogelijkheden, een uitgebreide kaart voor ieder wat wils. Het eten smaakt heerlijk. Grote, maar niet overdreven porties. Kwalitatief en puur eten. Ook een zalige wijnkaart.

De bediening is vriendelijk en vrolijk. Je voelt je welkom. Soms iets te gericht op/aandacht voor hun vaste klanten.

Kortom; het is een aangename en prettige accomodatie. Het eten is, zeker voor een strandtent, uitstekend. De prijs/kwaliteit verhouding is dan ook prima.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Ik kende The Spot nog niet, maar daar is gelukkig verandering in gekomen nu. Blij verrast met de Ajuma vega ballen op de kaart. Erg lekker, hoewel ik eerlijk moet bekennen dat niet helemaal duidelijk was welke smaak we nu te pakken hadden :) doet er niet toe, lekker waren ze zeker! Leuke bediening, tafeltje wordt tussentijds nog schoongemaakt, terwijl we dit niet eens gevraagd hadden. Ik had de quinoa salade, een flinke hap met lekkere ingredienten. De keuze is groot, en ook veel vega keus (burger, pasta, salade...) Zeker een aanrader als je voor een goede prijs en een relaxte sfeer wat wil eten! Ondanks dat het een beetje regenachtig was, en we binnen zaten, maakte de binnenwandelende surfers en zomerse muziek dat het niet zo aanvoelde.
Matthijn .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Leuke frisse tent met vriendelijk personeel, lekkere smoothies en goede koffie. De kaart past helemaal bij de ontspannen sfeer en t sportieve publiek (veel kiters /surfers..) van de spot. Lekkere burgers en prima salades, allemaal net even anders.. De laatste tijd regelmatig hapje /drankje gedaan bij de Spot.
Emma D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2014
Hier laatst gegeten met het gezin, ik had de famous spot burger met angus beef. Klonk veelbelovend maar miste zout. En kwam op een heel raar droog broodje. Friet was ook niet echt zout. Maar voor op het strand een prima burger. Hele vriendelijke service en wel een fijne plek om de zon onder te zien gaan!
Tonnie60 .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
Een lekkere salade gegeten, soort Caesar Salade, goede kip eroverheen. Niet zo'n droge borstfilet, maar een lekker sappige dijfilet. Het was behoorlijk druk, vanwege het mooie weer en een hardloopwedstrijd op het circuit en de bediening kon dat niet helemaal aan. Heel vriendelijk, maar wel traag, en veel vallende borden. Onhandig ingericht terras, met veel kussens, maar daardoor moet je nogal balanceren met je bord op schoot.
Marcel Z.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2013
Deze zelfs met slechter weer drukbezochte strandtent draait om surfen en surfers. De accommodatie biedt bescherming tegen de harde wind, behalve als de deur naar het terras opengaat. Enige logistieke routing zou de beleving ten goede zijn gekomen. De inrichting is verder eenvoudig, op het Spartaanse af. De prijzen voor hetgeen geboden wordt zijn gematigd, de eetervaring houdt daarmee gelijke tred. De bedienende jongeman compenseert met vriendelijke en adequate aandacht.