Strandtent Iloon

Groenedijk 34 3253 LB Ouddorp Nederland Kaart

Over restaurant Strandtent Iloon

Ontspannen in Ouddorp

Geen dag blijft onbenut met een bezoek aan Strandtent Iloon. Natuurlijk trekken strand en zee je aandacht, maar de menukaart van deze Beachclub is ook zeker de moeite waard. ‘s Ochtends kun je hier al terecht voor een voedzaam ontbijt. De lunchkaart presenteert lekkere broodjes, maar ook snacks en pannenkoeken. Als je je dag hier af komt sluiten, dan heb je ruime keuze uit verse gerechten. Combineer je bezoek met een arrangement blokarten, een kookworkshop of ontspannende yoga.

Meer informatie over restaurant Strandtent Iloon

- Ontbijt 10:00 - 12:00

• Pin , Visa card
Alma V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Superlekker gegeten! De kaart is iets anders dan op de site. We hebben ons wel verkeken op de loopafstand van het dorp naar de stranttent wat toch wel 5 km is....
Rensdelooze .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Wel even zoeken om de weg naar het restaurant in het stikdonker te vinden. Het was de zoektocht meer dan waard.
Goeie sfeer , houtkachel brandt lekker en heerlijk eten. Een aanrader !!!
Ljwhermans .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk eten, aardig personeel, prachtig uitzicht! Ook het menu is veelzijdig genoeg zodat er voor ieder wat wils is. Voorgerecht, hoofdgerecht en toetje, alles is lekker!
Michielvanvugt .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Prachtig gelegen strandtent. Eten is prima. Redelijk uitgebreide bierkaart. Aardige bediening. Zonsondergang is erg mooi!
Alie.heijmans .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
vriendelijke bediening, we hadden gevraagd om wat langere tijd tussen de gerechten,dit is super goed gedaan, en met veel begrip waarom.
het decor zou wat vrolijker kunnen met wat meer kleur,
en de ouddorpse affekoat was superrrrrrrrrrr lekker
Maythe .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Ligging is leuk aan het strand maar de strandtent is dringend aan een renovatie toe. Eten is van snackbar kwaliteit, bij de verhouding prijs /kwaliteit wint de prijs het. Toiletten ronduit smerig. Geen aanrader.
Kgvandereijk .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Eten prima. Aparte menukaart voor deze actie. Ik had spaghetti met pesto saus. Vondt hem wat machtig. Mijn vriend had de keuze van mosselen. Uit de pan. Was goed. Toetje was erg goed. Maakte veel goed.
Saskia G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
We aten mosselen heerlijk met mee gekookte kleine tomaatjes en rode ui. Vooraf brood met smeersel en olijven; Toe een zeer smakelijke creme brule. Uitstekend eten voor een strand tent. En dan met dat heerlijke uitzicht op zee, meer kan je niet wensen op deze fijne plek.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Heerlijk gegeten op een prachtige locatie. Buiten op het terras. Voor AH klanten is er speciale menukaart samengesteld. Iloon is vanbinnen toe aan een flinke opknapbeurt.
Fijn om te horen dat jullie heerlijk gegeten hebben. Binnenkort gaan we helemaal nieuw bouwen. Strandtent Iloon wordt dan helemaal vernieuwd in natuurlijke sfeer.
BelindavdB .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Heel lieve meiden als personeel die keihard werkten. Heel vriendelijk en snel terwijl het super druk was. De strandtent zelf is een beetje gaar, maar door het lekkere eten en het fijne personeel is dat zeker geen probleem
Ezandsteeg .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Door de drukte was de bediening niet geweldig! Het eten was heel goed! Toen we de rekening kregen zagen we dat het bedrag netjes door de helft ging! Zo hoort het!
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Lekker gegeten en bediend door een slimme en gezellige jongen. Hij wist onze jonge kinderen het naar de zin te maken. Ligt prachtig aan het strand.
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Prima AH menu, met een aantal keuzes uit de vaste kaart. Dus geen verschil met het goede niveau dat we gewend zijn! Mosselen kunnen gelukkig weer.
Fijn terras en vriendelijke bediening.
Laura2203 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Al jaren komen wij bij deze strandtent. Leuke bediening die hard werken en hun best doen. Twee weken geleden na langs tijd weer koffie gedronken en wat gegeten. De patat was ronduit smerig, super vet en hard. Duidelijk meerdere malen gebakken. Netjes werd de vraag gesteld of alles naar eens was, hierop geantwoord dat de patat ver beneden de kast was, getuige mijn bord waar de patat nog op lag. Het enige weg gezegd werd was dat dat vervelend was en dat zij het zou zeggen tegen de kok.
Verbaasd hebben wij onze rekening voldaan. Ik had verwacht dat er met mijn teleurstelling iets gedaan zou worden. Jammer, weet niet of ik nog terugkom.
Carlasanders2000 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Het eten was verrassend en lekker. Bediening erg vriendelijk.
Er werd wel erg vaak gevraagd of alles naar wens was.
De strandtent is aan een flinke schilderbeurt toe. Alles is verouderd en smoezelig.
Al met al heerlijk gegeten.

De strandtent wordt binnenkort helemaal vernieuwd. We zijn bezig met een geheel nieuwe strandtent. Alles van duurzaam hout. Dus schilderen is niet meer nodig. Dank je wel voor de goede recensie voor de bediening en het eten wat we met veel zorg en liefde bereiden.
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Er is een keuzemenu speciaal voor deze actie!
Het eten is heerlijk zowel voor-, hoofd- als nagerecht! Uitgebreide wijnkaart!
De bediening is prima en het best denkbare uitzicht!
Kortom aanrader!
Ko.grinwis .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Op een prachtige locatie aan het strand van Ouddorp nabij de vuurtoren bevindt deze strandtent zich. Je kunt hier uitstekend eten. En het uitzicht is formidabel.
De prijs/kwaliteit is oké! Kortom een aanrader! En voor of na het eten lekker uitwaaien op het strand. Of gewoon een lekker hapje en drankje op het terras gebruiken. Wat wil je nog meer?
Kroontje26 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Gisteren hier gegeten. Er was een tekort aan bediening en het duurde anderhalf uur voorsat we ons eten kregen. Het etwn was lekker maar niet heel heet. Volgens de bediening was het in de keuken een chaos. Jammer want de recensies waren zo positief. Wellicht de drukte onderschat?
Davidvandijk .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Heerlijk gegeten bij strandtent (restaurant) Iloon. Op aanraden van Ilona (chef-kok) ben ik voor de babette gegaan. Normaal ben ik zeker geen uitgesproken rood vlees fan, echter dit was verrukkelijk. Het sausje van sjalotjes maakte het krokante maar verder boterzacht vlees helemaal af. Mijn vrouw ging voor de confit de canard en heeft ook erg lekker gegeten. Frites erbij, prima frisse salade, attentie bediening en dat op een van de mooiste plekies van Nederland, wat wil je nog meer...... Klinkt allemaal bijna ongeloofwaardig maar wij hebben al een poosje niet zo lekker gegeten!
R V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Wij komen hier nu twee jaar bijna elke maand. Na een dag heerlijk windsurfen, is het als thuiskomen! De combinatie van zee, strand, camping vlak bij en deze geweldige strandtent maken het tot een groot succes waar wij enorm van genieten. Je voelt en proeft dat er gewerkt wordt uit passie en je voelt je echt welkom. Het eten is echt om voor terug te komen!