Strandtent Iloon

Groenedijk 34 3253 LB Ouddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Strandtent Iloon

Ontspannen in Ouddorp

Geen dag blijft onbenut met een bezoek aan Strandtent Iloon. Natuurlijk trekken strand en zee je aandacht, maar de menukaart van deze Beachclub is ook zeker de moeite waard. ‘s Ochtends kun je hier al terecht voor een voedzaam ontbijt. De lunchkaart presenteert lekkere broodjes, maar ook snacks en pannenkoeken. Als je je dag hier af komt sluiten, dan heb je ruime keuze uit verse gerechten. Combineer je bezoek met een arrangement blokarten, een kookworkshop of ontspannende yoga.

Meer informatie over restaurant Strandtent Iloon

- Ontbijt 10:00 - 12:00

Jouw recensie over het restaurant Strandtent Iloon

peedevee .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Gistermiddag na een heerlijke strandwandeling met een van onze kleindochters (6 jaar) en ons hondje, neergestreken bij Iloon. Poffertjes voor de kleine en voor mijn man en mij "Grootmoeders tomatensoep met balletjes", 2 stukjes stokbrood en kruidenboter. Het was heel druk, de zijvleugel was gereserveerd voor een gezelschap maar wij hadden geluk, er kwam een tafeltje vrij. Eerst drinken besteld, dit duurde al 20 min (??) dus maar bij het drinken gelijk het eten besteld. Dit kwam na 3 kwartier. Een stuntelige jongeman liep, morsend ( de soep gutste over de kom, stokbrood op de grond, naar een tafel, welke deze bestelling niet hadden geplaatst.) omdat ik niet zeker wist of dit voor ons was, de poffertjes waren er niet bij, heb ik niets gezegd, ik had ook geen zin in een druipend bord. De jongen zocht niet verder en kwam na ruim 5 minuten terug, schoon bord maar nog een vieze kom. En dan de soep: er was zoveel water bij gegooid dat : het niets meer met tomatensoep te maken had, of ook helemaal nooit geweest is. Smaakte naar ossenstaartsoep uit blik, met veel water toegevoegd. Wel voldoende vlees moet ik zeggen.
Een serveerster welke langs liep, vroeg of het smaakte (dit omdat mijn man de soep had laten staan en ik voor nog 1/4. Ik heb mijn klacht kenbaar gemaakt, de serveerster vroeg of we andere wilden, daar heb ik voor bedankt, na meer dan een uur gewacht te hebben, waagden wij ons daar niet aan. Toen kwam zij met het verhaal, dat het heldere bouillon was (???) terwijl er soep op de kaart stond. Zij heeft de klacht doorgegeven aan een andere serveerster, dit hoorde ik, deze kwam, op ons verzoek, afrekenen, en op mijn vraag of er enige compensatie tegenover stond, antwoordde zij "Ik weet van niks", en wij hebben het volledige bedrag maar afgerekend. Kortom: Voor ons geen soep of iets dergelijks meer bij Iloon, zeker niet wanneer het druk is, blijkbaar kunnen ze dit niet aan en is er onvoldoende (in ons geval) soep op voorraad en wordt flink aangelengd: of gebeurt dit regelmatig? Een excuus had ik wel verwacht.
I. R.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Erg gezellig mooi aan het strand. Eten was erg lekker en sfeer gezellig. Leuk om met vrienden, familie of kinderen heen te gaan.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Via Iens goede recensies gelezen van deze strandtent. Maar wat een teleurstelling. De strandtent is een oude bende. Heeft al in geen jaren een verfkwast of schoonmaakdoek gezien. Eten moest volgens de recensies erg goed zijn, dus dat toch maar geprobeerd. Helaas. Ook dat was niet echt om over naar huis te schrijven. De hele nacht en volgende ochtend nog de restanten van voorbij zien komen. Kortom NIET DOEN!
11-JE S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Na een strandwandeling met neefje en nichtje hier gezellig neergestreken. De dag ervoor hadden we elders een wat teleurstellende horeca ervaring gehad en dit kwam ter sprake tijdens het opnemen van onze bestelling hier. Wat een leuke bediening!!! We hadden gelijk een schoolvoorbeeld van hoe het wel hoort; direct oogcontact, snelle eerste "mag ik vast wat te drinken halen", gevolgd door de kaart. Dat die kaart dan nog uitgebreid, redelijk van prijs is én de bediening alert en attent blijft [ondanks de drukte] maakte onze middag compleet. Heerlijke nacho's, goede kibbeling en ruim geschonken witte wijn, kortom; hier komen we zeker terug!
M. P.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Fijne plek om een drankje te drinken en een krantje te lezen. Aardig en attent personeel. Nog nooit gegeten maar via het zeker een keer proberen
Niek W.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Wat een heerlijke plek. Natuurlijk eet je hier alles uit zee. Garnalen uit Stellendam en heerlijke mosselen. En ook nog een goede wijnkaart. Wat wil je nog meer?
kok T.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Zeer gastvrije eigenaren en vriendelijk personeel. Sfeervol restaurant met heerlijk eten. Als je gezellig en lekker wil eten; Een aanrader!!!
zeester 1.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Vriendelijk ontvangst, snelle bediening, heerlijk bereide maaltijd met grote porties, betrokken personeel, prachtig uitzicht.
Johannes E.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Het gestoofde konijn was precies goed. Ouderwets gezellig. Voor sommige mensen misschien wat oubollig, maar zo hoort een strandtent te zijn. Met de keuken is echter niets mis! Vriendelijke bediening en een prachtige omgeving. Hier komen we terug!
Alma V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Superlekker gegeten! De kaart is iets anders dan op de site. We hebben ons wel verkeken op de loopafstand van het dorp naar de stranttent wat toch wel 5 km is....
rensdelooze .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Wel even zoeken om de weg naar het restaurant in het stikdonker te vinden. Het was de zoektocht meer dan waard.
Goeie sfeer , houtkachel brandt lekker en heerlijk eten. Een aanrader !!!
ljwhermans .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk eten, aardig personeel, prachtig uitzicht! Ook het menu is veelzijdig genoeg zodat er voor ieder wat wils is. Voorgerecht, hoofdgerecht en toetje, alles is lekker!
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Prachtig gelegen strandtent. Eten is prima. Redelijk uitgebreide bierkaart. Aardige bediening. Zonsondergang is erg mooi!
alie.heijmans .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
vriendelijke bediening, we hadden gevraagd om wat langere tijd tussen de gerechten,dit is super goed gedaan, en met veel begrip waarom.
het decor zou wat vrolijker kunnen met wat meer kleur,
en de ouddorpse affekoat was superrrrrrrrrrr lekker
maythe .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Ligging is leuk aan het strand maar de strandtent is dringend aan een renovatie toe. Eten is van snackbar kwaliteit, bij de verhouding prijs /kwaliteit wint de prijs het. Toiletten ronduit smerig. Geen aanrader.
kgvandereijk .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Eten prima. Aparte menukaart voor deze actie. Ik had spaghetti met pesto saus. Vondt hem wat machtig. Mijn vriend had de keuze van mosselen. Uit de pan. Was goed. Toetje was erg goed. Maakte veel goed.
Saskia G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
We aten mosselen heerlijk met mee gekookte kleine tomaatjes en rode ui. Vooraf brood met smeersel en olijven; Toe een zeer smakelijke creme brule. Uitstekend eten voor een strand tent. En dan met dat heerlijke uitzicht op zee, meer kan je niet wensen op deze fijne plek.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Heerlijk gegeten op een prachtige locatie. Buiten op het terras. Voor AH klanten is er speciale menukaart samengesteld. Iloon is vanbinnen toe aan een flinke opknapbeurt.
Fijn om te horen dat jullie heerlijk gegeten hebben. Binnenkort gaan we helemaal nieuw bouwen. Strandtent Iloon wordt dan helemaal vernieuwd in natuurlijke sfeer.
ezandsteeg .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Door de drukte was de bediening niet geweldig! Het eten was heel goed! Toen we de rekening kregen zagen we dat het bedrag netjes door de helft ging! Zo hoort het!
BelindavdB .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Heel lieve meiden als personeel die keihard werkten. Heel vriendelijk en snel terwijl het super druk was. De strandtent zelf is een beetje gaar, maar door het lekkere eten en het fijne personeel is dat zeker geen probleem