Strandtent Iloon

Groenedijk 34 3253 LB Ouddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Strandtent Iloon

Ontspannen in Ouddorp

Geen dag blijft onbenut met een bezoek aan Strandtent Iloon. Natuurlijk trekken strand en zee je aandacht, maar de menukaart van deze Beachclub is ook zeker de moeite waard. ‘s Ochtends kun je hier al terecht voor een voedzaam ontbijt. De lunchkaart presenteert lekkere broodjes, maar ook snacks en pannenkoeken. Als je je dag hier af komt sluiten, dan heb je ruime keuze uit verse gerechten. Combineer je bezoek met een arrangement blokarten, een kookworkshop of ontspannende yoga.

Meer informatie over restaurant Strandtent Iloon

- Ontbijt 10:00 - 12:00

• Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
M. P.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Fijne plek om een drankje te drinken en een krantje te lezen. Aardig en attent personeel. Nog nooit gegeten maar via het zeker een keer proberen
Niek W.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Wat een heerlijke plek. Natuurlijk eet je hier alles uit zee. Garnalen uit Stellendam en heerlijke mosselen. En ook nog een goede wijnkaart. Wat wil je nog meer?
contou S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten hier, leuke bediening en leuke tent. Mooie gerechtjes en goede sfeer echt een heerlijk restaurant om even langs te gaan
kok T.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Zeer gastvrije eigenaren en vriendelijk personeel. Sfeervol restaurant met heerlijk eten. Als je gezellig en lekker wil eten; Een aanrader!!!
Corne ..
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten hier, zeker voor herhaling vatbaar. mooie locatie ook met een prachitge zonsondergang. Dit restaurant is zeker een aanrader
zeester 1.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Vriendelijk ontvangst, snelle bediening, heerlijk bereide maaltijd met grote porties, betrokken personeel, prachtig uitzicht.
Johannes E.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Het gestoofde konijn was precies goed. Ouderwets gezellig. Voor sommige mensen misschien wat oubollig, maar zo hoort een strandtent te zijn. Met de keuken is echter niets mis! Vriendelijke bediening en een prachtige omgeving. Hier komen we terug!
krang G.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Leuke tent goede bediening en sfeer, voor herhaling vatbaar. Vooral de visgerechten waren we erg van onder de indruk. een aanrader
Alma V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Superlekker gegeten! De kaart is iets anders dan op de site. We hebben ons wel verkeken op de loopafstand van het dorp naar de stranttent wat toch wel 5 km is....
rensdelooze .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Wel even zoeken om de weg naar het restaurant in het stikdonker te vinden. Het was de zoektocht meer dan waard.
Goeie sfeer , houtkachel brandt lekker en heerlijk eten. Een aanrader !!!
ljwhermans .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk eten, aardig personeel, prachtig uitzicht! Ook het menu is veelzijdig genoeg zodat er voor ieder wat wils is. Voorgerecht, hoofdgerecht en toetje, alles is lekker!
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Prachtig gelegen strandtent. Eten is prima. Redelijk uitgebreide bierkaart. Aardige bediening. Zonsondergang is erg mooi!
alie.heijmans .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
vriendelijke bediening, we hadden gevraagd om wat langere tijd tussen de gerechten,dit is super goed gedaan, en met veel begrip waarom.
het decor zou wat vrolijker kunnen met wat meer kleur,
en de ouddorpse affekoat was superrrrrrrrrrr lekker
maythe .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Ligging is leuk aan het strand maar de strandtent is dringend aan een renovatie toe. Eten is van snackbar kwaliteit, bij de verhouding prijs /kwaliteit wint de prijs het. Toiletten ronduit smerig. Geen aanrader.
kgvandereijk .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Eten prima. Aparte menukaart voor deze actie. Ik had spaghetti met pesto saus. Vondt hem wat machtig. Mijn vriend had de keuze van mosselen. Uit de pan. Was goed. Toetje was erg goed. Maakte veel goed.
Saskia G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
We aten mosselen heerlijk met mee gekookte kleine tomaatjes en rode ui. Vooraf brood met smeersel en olijven; Toe een zeer smakelijke creme brule. Uitstekend eten voor een strand tent. En dan met dat heerlijke uitzicht op zee, meer kan je niet wensen op deze fijne plek.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Heerlijk gegeten op een prachtige locatie. Buiten op het terras. Voor AH klanten is er speciale menukaart samengesteld. Iloon is vanbinnen toe aan een flinke opknapbeurt.
Fijn om te horen dat jullie heerlijk gegeten hebben. Binnenkort gaan we helemaal nieuw bouwen. Strandtent Iloon wordt dan helemaal vernieuwd in natuurlijke sfeer.
BelindavdB .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Heel lieve meiden als personeel die keihard werkten. Heel vriendelijk en snel terwijl het super druk was. De strandtent zelf is een beetje gaar, maar door het lekkere eten en het fijne personeel is dat zeker geen probleem
ezandsteeg .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Door de drukte was de bediening niet geweldig! Het eten was heel goed! Toen we de rekening kregen zagen we dat het bedrag netjes door de helft ging! Zo hoort het!
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Lekker gegeten en bediend door een slimme en gezellige jongen. Hij wist onze jonge kinderen het naar de zin te maken. Ligt prachtig aan het strand.