Over het restaurant Strandtent 14

Onbeperkt genieten voor iedereen

Kijkduin heeft een fantastisch strand. Strandtent 14 organiseert hier allerlei activiteiten, maar je kunt er natuurlijk ook lekker eten en drinken. Daarnaast kun je deze inspirerende locatie afhuren voor een zakelijk evenement of een geweldig feest. Strandtent 14 is populair bij alle strandgasten, dankzij de goede bereikbaarheid en uitgebreide voorzieningen. Zo kun je met behulp van de ‘Scout Crawler’ met je eigen rolstoel over het zand rijden en genieten van de zee.

Meer informatie over restaurant Strandtent 14

Maandag t/m zondag 09:00 - 01:30 uur

Jouw recensie over het restaurant Strandtent 14

Erik B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Gisteren heerlijke broodjes gegeten tijdens de Lunch.
Het zag er zeer verzorgd uit en smaakte voortreffelijk.
Hier was met zorg aangewerkt,zeker ook de prijs kwaliteit gezien
Ferdinand W.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Een ruim uur moeten wachten tot ons hoofdgerecht werd opgediend. Zonder voorgerecht. Geen aankondiging dat het eten langer op zich blijft wachten. Wel thee/Koffie gekregen als compensatie.
Astrid L.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Gezellig restaurant! Leuke bediening en heerlijke gerechten
m D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Wat voor ons erg fijn is, is dat de mensen bij Strandtent 14 met je meedenken over glutenvrije opties en ook gerechtende best een beetje willen aanpassen (vooropgesteld dat de tijd dat toelaat! Als het heel druk is kun je dit niet van mensen verwachten!) om iets glutenvrij te maken. De gerechten van de Big green egg zijn heerlijk. Kanjers van burgers, malse sate en de spareribs zijn superlekker. Ook de frieten mogen er zijn - met een schilletje. Wat nog beter zou kunnen is de groente bij het hoofdgerecht, dat is wel een beetje karig en past niet bij hoe lekker het vlees is. We komen terug en bevelen ook aan vrienden aan!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Ruim een uur moeten wachten op de maaltijd
Koffie gekregen.
Vriendelijk personeel, maar de meeste niet professioneel. Vis te rauw.
VQ K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Prima eten, wat trage doch vriendelijke bediening
Paula M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
De lunch was perfect voor een bewolkte dag, binnen mooie tafel met uitzicht. De broodjes zijn royaal belegd met verse salades en vlees of vis of vegetarisch. En belangrijk, een goede keuze aan bier en een goed gezette koffie.
Tilly L.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
we hebben hier fantastisch lekker gegeten
Goede maar vooral ook aardige bediening
Niet eerder heb ik zo lekker gegeten in een strandtent
Groetjes Tilly
David T.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Echt een pareltje aan de kust van Kijkduin. Vrolijke en goede bediening. Het eten was echt totaal een verassing. Gewoon écht lekker en goed bereidt. Waar je op het strand normaal wel oke eet eet je je hier echt als een vorst. Als je dan op het strand bent en niet wilt nadenken en in watten wil baden is dit dé plek! Goede G&T trouwens ook!
John M.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Ontbijt viel erg tegen. Er waren geen eieren en de keuze was beperkt. Croissants waren zeker niet vers. De boerenyoghurt met vers fruit zijn ze vergeten te maken dus daar valt niet over te oordelen.
m D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Met 4 personen hier gegeten, waarvan de jongste glutenvrij moet eten ivm coeliakie. Hierover vantevoren gebeld. Een hele aardige jongen vertelde dat in de keuken ook gluten worden verwerkt en zij daarom niet glutenvrij kunnen garanderen, maar dat zij wel schone borden, messen etc gebruiken als het om glutenvrij gaat. Hij gaf ook aan dat er veel mogelijk is, afhankelijk van hoe druk het is; is het heeeel druk, dan is er niet zoveel ruimte om mee te denken/doen. Vond ik ook logisch.

In de strandtent koos mijn dochter een salade waar ook couscous, falafel en dressing bij zat, met het verzoek om die dingen weg te laten. Was geen probleem. Maar even later stond de bediening weer aan de tafel met een bedenkelijk gezicht: als je die dingen weglaat blijft er weinig over van de salade.... maar hij stelde wel voor: als we nou avocado en gamba's erbij doen? Uiteindelijk werd de salade geserveerd met krakend verse romaine, veel avo, veel tomaten en manchego ipv gamba's - en een ruime portie glutenvrije frieten, in een aparte pan gebakken. Mijn dochter heeft heerlijk gegeten en nergens last van gehad.

Ook wij aten heerlijk: goede sappige burger, lekkere sate (niet droog maar zoals-ie zijn moet) en zwaardvis. Met heerlijke frieten en veel hele vriendelijke bediening.
Enige minpunt: het is allemaal zo vers dat de bereiding wat langer duurt. Nou, dat hadden wij er graag voor over.
O nee, nog eentje: de muziek mag wat mij betreft uit. Geluid van de zee is mooi genoeg. :-)
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
bekijk plek op met een kop koffie over de zee uit te kijken en een boek te lezen! het personeel is uitermate vriendelijk en het is een plek waar ik zeker mijn vrienden mee naar toe ga nemen deze zomer! en.. ze hebben een full English breakfast!!
Jerry D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Leuke strandtent, met gevarieerde kaart voor elk moment van de dag; super enthousiast personeel en in ons geval op een steenworp afstand van ons hotel in combinatie met zonnig weer, dus we hadden een prima dag!
Jacqueline L.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Vanmiddag met z'n drieen echt top uitsmijters gegeten. Wat waren ze goed belegd, lekkere dikke bruine boterhammen met heerlijke spek, kaas en garnituur en precies goed gebakken eieren. Echt de beste ooit en ik heb er al flink wat gegeten ;-). Kreeg het haast niet op en voor een prima prijs eur 6,50. Mijn dochter had een heerlijk rijkelijk belegd broodje gerookte zalm. Verder hele vriendelijke bediening en vlotte service. Ga zo door!
alexandra_tenheuvel H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk plekje om te zitten tot de zon ondergaat. Leuke sfeer in het restaurant en attente bediening. Het eten smaakt prima, met name erg genoten van de boerderij kip.
Ellen P.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Ik heb voor deze zomer m'n stekkie gevonden! Strandtent 14. Het is er heel gezellig, de inrichting is huiselijk, met een echte openhaard, en het eten is overheerlijk en van hoge culinaire kwaliteit. De eigenaren en hun medewerkers zijn zeer servicegericht en vriendelijk en hebben duidelijk plezier in hun werk. Ze creëren met elkaar een warme en ongedwongen sfeer. Ik voel me altijd welkom!
Jimbogab .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Een erg mooie strandtent met een goed sfeertje. Dit jaar een aardige metamorfose ondergaan en de nieuwe inrichting mag er zeker zijn! Het eten is zoals ik gewend ben van hun erg lekker. Ik kom hier vaak voor een lunch in de zon, aan te raden is het Broodje Berlijn! met heerlijke kip, avocado en salsa. Ben je op kijkduin? Ga dan zeker naar Strandtent 14!
Joey B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Lekker gegeten en een goede bediening. Genoten van een heerlijke dry-aged steak. Ze hebben hier ook veel lekkere speciaal biertjes. Wij komen hier zeker terug deze zomer!
Ginus V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Ik heb hier 9 april gegeten met mijn vriendin. Het eten was onwijs lekker we hebben in tijden niet zo lekker gegeten.
Ik had The Chef's cut, echt een aanrader onwijs lekker mals vlees met een heerlijke saus.
Mijn vriendin had de mixed grill en die vondt zij godelijk!
Mijn vriendin heeft lactose intolerantie en daar werd perfect rekening mee gehouden.
We moesten wel een tijdje wachten, maar dat was begrijpelijk want het was aardig druk.
francis49 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Gezellige en ontspannen sfeer. Beknopte kaart maar genoeg keuze. Leuke bierkaart en lekkere wijntjes. We komen nog eens terug!