Over het restaurant Strandtent 14

Onbeperkt genieten voor iedereen

Kijkduin heeft een fantastisch strand. Strandtent 14 organiseert hier allerlei activiteiten, maar je kunt er natuurlijk ook lekker eten en drinken. Daarnaast kun je deze inspirerende locatie afhuren voor een zakelijk evenement of een geweldig feest. Strandtent 14 is populair bij alle strandgasten, dankzij de goede bereikbaarheid en uitgebreide voorzieningen. Zo kun je met behulp van de ‘Scout Crawler’ met je eigen rolstoel over het zand rijden en genieten van de zee.

Meer informatie over restaurant Strandtent 14

Maandag t/m zondag 09:00 - 01:30 uur

Ellen P.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Jimbogab .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Een erg mooie strandtent met een goed sfeertje. Dit jaar een aardige metamorfose ondergaan en de nieuwe inrichting mag er zeker zijn! Het eten is zoals ik gewend ben van hun erg lekker. Ik kom hier vaak voor een lunch in de zon, aan te raden is het Broodje Berlijn! met heerlijke kip, avocado en salsa. Ben je op kijkduin? Ga dan zeker naar Strandtent 14!
Joey B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Lekker gegeten en een goede bediening. Genoten van een heerlijke dry-aged steak. Ze hebben hier ook veel lekkere speciaal biertjes. Wij komen hier zeker terug deze zomer!
Ginus V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Ik heb hier 9 april gegeten met mijn vriendin. Het eten was onwijs lekker we hebben in tijden niet zo lekker gegeten.
Ik had The Chef's cut, echt een aanrader onwijs lekker mals vlees met een heerlijke saus.
Mijn vriendin had de mixed grill en die vondt zij godelijk!
Mijn vriendin heeft lactose intolerantie en daar werd perfect rekening mee gehouden.
We moesten wel een tijdje wachten, maar dat was begrijpelijk want het was aardig druk.
francis49 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Gezellige en ontspannen sfeer. Beknopte kaart maar genoeg keuze. Leuke bierkaart en lekkere wijntjes. We komen nog eens terug!
David V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Een hele fijne strandtent met een verrassende culinaire keuken. Kundig personeel met een goed oog voor detail. Zeker aan te bevelen!
Lovisa O.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Ik kom graag terug naar deze strandtent! Heerlijk eten en leuke bediening. Het interieur ziet er fantastisch uit. Hele leuke sfeer en lekker knus, net alsof dat je bij iemand in de woonkamer zit te genieten bij de openhaard die bij hun brand! Echt een originele strandtent. Tot snel weer!
Noes F.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Deze week echt heerlijk gegeten bij Strandtent 14. We zijn begonnen met een heerlijk wijntje en een proefbiertje (Scumkoppertje, als ik het goed heb), een heerlijk vrouwenbiertje! Ik heb genoten van het voorgerecht, een Iberico Carpaccio, wat een verassing. Beter dan de klassieker! Dus zeker aan te raden. Als hoofdgerecht heb ik de Zwaardvissteak gekozen. Heerlijk als een steak gebakken wat een lekkere combinatie met de salsa erop. Ik ben niet echt een viseter maar hier kan je me voor wakker maken! Als afsluiter kregen we een mix van de cocos caramel en de oreo creamy crumble, hemels! En dat allemaal heerlijk bij de gezellige open haard! Strandtent 14 geeft je een thuis gevoel! De leuke jongen in de bediening (Ruben) adviseert goed en legt de gerechten goed uit. Strandtent 14 is jouw knusse huiskamer op het strand! DE aanrader op Kijkduin! Wij komen zeker terug! Ga zo door!
Jessica J.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Gistermiddag heerlijk gegeten met mijn man en de kinderen. Goede service en goed eten! De muziek brengt je, ondanks het sombere weer, helemaal in de zomer sfeer. Echt een aanrader!
IkGino .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Je zou bijna vergeten dat je bij een strandtent zit. De eigenaar, die voordurend langsloopt, die doet dit met zoveel plezier en enthousiasme. Dit zie en voel je terug in alles. Een overheerlijke keuken, ruime en gevarieerde keuze op de kaart, een leuke inrichting en uitstekende service. Strandtent14 ziet ons gauw weer!
Babette V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Lekker vers eten, super vriendelijke personeel. De moeite waard op een mooie zonnige drukke dag om te wachten op het eten. TOP
Ricardo M.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Ik was hier in maart met vrienden. Na een heerlijke wandeling hebben we hier wat gegeten. We werden hier prettig verrast!!
Het eten was niet een "snelle hap" zoals je dat bij de meeste strandtenten krijgt, maar een heerlijke culinaire verrassing. Een van mijn vrienden had een salade die zo lekker smaakte dat ik meer dan 1 hapje wilde proeven. De soep was echt een heerlijke thuisgemaakte soep, die zo lekker is als je net een fikse wandeling hebt gemaakt in de wind. Ikzelf had de Spare Ribs die zo vingerlikkend lekker waren dat ik er zeker van ben dat ik weer een keer terug kom als ik op het strand in Kijkduin ben. Ook de service was vriendelijk, correct en goed verzorgd. Voor mij dus een echte aanrader.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Gamba Avocado salade en Caesar salade besteld voor lunch. Het duurde al erg lang eer we onze salade kregen hoewel het echt niet druk was. Op het menu lijken de salades heerlijk maar helaas ontbraken enkele ingrediënten in de Gamba salade: geen avocado = teruggestuurd. Maar er zaten ook geen lychees in en misschien 3 cherrytomaten. Ook de dressing proefde niet echt als een lychee gember dressing. Waarschijnlijk gewoon dezelfde dressing als op de Caesar salade. De gambas zelf waren heerlijk: groot, opengesneden en perfect gebakken en gekruid. Ik heb hier al goede ervaringen gehad maar vandaag was het echt teleurstellend. Ook aan het begin van het seizoen verwachten wij kwaliteit! Dame die de bediening deed was wel vriendelijk maar omdat het zolang duurde eer we onze lunch kregen toch slechts "redelijk" ingevuld.
Amanda C.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Verjaardag van 89 jarige vader gevierd. Tafel binnen gereserveerd maar personeel was bereid om dit ook naar buiten te plaatsen. Vriendelijke bediening. Door drukte soms wat missertjes(vergeten) maar bereidheid maakte het goed.
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Voor een goed stuk vlees zeker de beste plek in Kijkduin, echt heel lekker. Ook voor de kinderen genoeg keus. We hebben hier een heerlijke zomeravond doorgebracht en komen zeker terug als we zin hebben in een steak.
Joyzzzz .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijke plek om te zitten. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Snelle service. Eten zoals je bij een gezellig en sfeervolle strandtent kunt verwachten.
Wij hadden onze buik vol gegeten met verschillende fingerfood met brood. Dat was voldoende als een schotel.
Ik kom hier graag weer eens terug als de Pokémon Go- gekte is afgelopen.
IkGino .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Dit is wat je zoekt, als je lekker een dagje naar het strand wilt met je gezin. Vrolijke bediening, goede en alerte service en het eten is boven verwachting. Ik nam de mixed-grill en had daar van tevoren niet veel van verwacht. Ik bedoel, het is "maar" een strandtent. Daar kwam ik echter gauw op terug. Heerlijk mals vlees en het eten was goed aangekleed. De tent ziet er leuk uit, gratis parkeren en een goede menukaart. Voor een relaxdagje strand, zou ik dit zeker aanraden. Jullie zien ons gauw weer.
Wendy5685 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Afgelopen woensdag heerlijk na een dagje strand wezen eten bij stranttent 14,menu voor de kids precies goed ! Manlief had de 14 burger en die was heerlijk,ik had de sate schotel en ook die was prima te eten,patat goed ! Wij komen hier zeker nog een keer terug omdat ook onze kleine meid enorm genoten heeft....
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Het eten was prima. Alleen de service was verschikkelijk. Na 3 keer gevraagt te hebben kregen we dan toch na een uur ons voorgerecht, dat niet compleet was. Vervolgens hebben we nog een uur gewacht en het hoofdgerecht was er nog steeds niet. We hebben de rekening gevraagt want wij vonden dat dit abseurt lang wachten niet kon. De plek is prima en het eten (voor zover we op hebben) was niet verkeerd. Zeker geen aanrader.
Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Onze hele vakantie Kijkduin hier gegeten. Van ontbijt tot diner top! Kind vriendelijk! Lekker met de voetjes in het zand! Vooral het kippetje is een aanrader. Bediening is super vriendelijk en behulpzaam!