Over restaurant Strandtent 14

Onbeperkt genieten voor iedereen

Kijkduin heeft een fantastisch strand. Strandtent 14 organiseert hier allerlei activiteiten, maar je kunt er natuurlijk ook lekker eten en drinken. Daarnaast kun je deze inspirerende locatie afhuren voor een zakelijk evenement of een geweldig feest. Strandtent 14 is populair bij alle strandgasten, dankzij de goede bereikbaarheid en uitgebreide voorzieningen. Zo kun je met behulp van de ‘Scout Crawler’ met je eigen rolstoel over het zand rijden en genieten van de zee.

Meer informatie over restaurant Strandtent 14

Tim M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Voor een goed stuk vlees zeker de beste plek in Kijkduin, echt heel lekker. Ook voor de kinderen genoeg keus. We hebben hier een heerlijke zomeravond doorgebracht en komen zeker terug als we zin hebben in een steak.
Joyzzzz .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijke plek om te zitten. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Snelle service. Eten zoals je bij een gezellig en sfeervolle strandtent kunt verwachten.
Wij hadden onze buik vol gegeten met verschillende fingerfood met brood. Dat was voldoende als een schotel.
Ik kom hier graag weer eens terug als de Pokémon Go- gekte is afgelopen.
IkGino .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Dit is wat je zoekt, als je lekker een dagje naar het strand wilt met je gezin. Vrolijke bediening, goede en alerte service en het eten is boven verwachting. Ik nam de mixed-grill en had daar van tevoren niet veel van verwacht. Ik bedoel, het is "maar" een strandtent. Daar kwam ik echter gauw op terug. Heerlijk mals vlees en het eten was goed aangekleed. De tent ziet er leuk uit, gratis parkeren en een goede menukaart. Voor een relaxdagje strand, zou ik dit zeker aanraden. Jullie zien ons gauw weer.
Wendy5685 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Afgelopen woensdag heerlijk na een dagje strand wezen eten bij stranttent 14,menu voor de kids precies goed ! Manlief had de 14 burger en die was heerlijk,ik had de sate schotel en ook die was prima te eten,patat goed ! Wij komen hier zeker nog een keer terug omdat ook onze kleine meid enorm genoten heeft....
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Het eten was prima. Alleen de service was verschikkelijk. Na 3 keer gevraagt te hebben kregen we dan toch na een uur ons voorgerecht, dat niet compleet was. Vervolgens hebben we nog een uur gewacht en het hoofdgerecht was er nog steeds niet. We hebben de rekening gevraagt want wij vonden dat dit abseurt lang wachten niet kon. De plek is prima en het eten (voor zover we op hebben) was niet verkeerd. Zeker geen aanrader.
Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Onze hele vakantie Kijkduin hier gegeten. Van ontbijt tot diner top! Kind vriendelijk! Lekker met de voetjes in het zand! Vooral het kippetje is een aanrader. Bediening is super vriendelijk en behulpzaam!
Angelina K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Met z'n 3en lekker naar het strand om een hapje te eten. Van te voren op de kaart gekeken bij verschillende strandtenten en door de Green big egg besloten om hier te gaan eten.
Omdat de kans een bui bestond besloten om binnen te gaan zitten.
Het was wel wat rommelig, we kregen tafel en een menukaart en bediening was weer weg. Ze hadden minimaal kunnen vragen wat we wilde drinken maar goed. Uiteindelijk kordate dame die drinken en bestelling opnam. Helaas erg lang moeten wachten ongeveer 1 uur voor het voorgerecht kwam, maar dat was wel erg lekker. Zelf had ik de garnalen, die waren erg lekker wel wat veel sla (of weinig garnalen) tafelgenoten hadden ook een lekker bordje. Daarna weer lang wachten op het hoofdgerecht, maar goed we zitten lekker en het is gezellig. We hadden de runderhaas en een ladysteak. Allebei erg lekker, goeie dikke frieten erbij. Maar wat ik wel miste was de echte bbq smaak aan het vlees, dus dat was jammer. Verder simpel wat sla erbij, met zongedroogde tomaten, maar helaas dit waren geen verse maar uit een pot. Tip voor de chef. Zo zonde, als je kant en klare neem doe dan bv sud du sol tomaten. Of leg de trostomaten (bij de garnalen voorgerecht) even op de bbq en serveer die erbij dan is het af.
Joyce M.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
We hebben hier heerlijk genoten van een klein trouwfeestje. Fijne persoonlijke en relaxte bediening, alles kon en mocht, echt een hele fijne plek
Cootje4 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Met onze 2 kleine kids uit eten. Bediening was erg aardig. Eten van de kids, pasta en vis, waren prima. Biefstuk was droog, kipsate was 1ste keer ongaar, terug naar de keuken. 2de was beter, maar einde van de spies toch nog stukje ongaar. Frietjes waren niet lekker. Verder een sfeervolle inrichting, hebben gezellig gezeten.
Maartje B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Wat een fijne strandtent. Vriendelijk personeel, lekker eten, leuke kaart en ook eerlijke prijzen. Je zit echt direct aan het strand achter glazen schermen of zelfs op het strand als je wilt. Volgens mij kunnen ze wel meer mensen in de bediening op het terras gebruiken want dat duurde af en toe iets langer maar voor de eerste echt mooie dag van het jaar kan ik dat ook goed begrijpen. Top hier komen we zeker nog een keer terug!
Saskia.hankins .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Lekker eten, superaardige bediening en prachtig uitzicht. Het was wat koud en ze kwamen een extrav kachel bij de tafel zetten lekkere espressos ook.