Over het restaurant Strandtent 14

Onbeperkt genieten voor iedereen

Kijkduin heeft een fantastisch strand. Strandtent 14 organiseert hier allerlei activiteiten, maar je kunt er natuurlijk ook lekker eten en drinken. Daarnaast kun je deze inspirerende locatie afhuren voor een zakelijk evenement of een geweldig feest. Strandtent 14 is populair bij alle strandgasten, dankzij de goede bereikbaarheid en uitgebreide voorzieningen. Zo kun je met behulp van de ‘Scout Crawler’ met je eigen rolstoel over het zand rijden en genieten van de zee.

Meer informatie over restaurant Strandtent 14

Maandag t/m zondag 09:00 - 01:30 uur

Tilly L.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
we hebben hier fantastisch lekker gegeten
Goede maar vooral ook aardige bediening
Niet eerder heb ik zo lekker gegeten in een strandtent
Groetjes Tilly
David T.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Echt een pareltje aan de kust van Kijkduin. Vrolijke en goede bediening. Het eten was echt totaal een verassing. Gewoon écht lekker en goed bereidt. Waar je op het strand normaal wel oke eet eet je je hier echt als een vorst. Als je dan op het strand bent en niet wilt nadenken en in watten wil baden is dit dé plek! Goede G&T trouwens ook!
John M.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Ontbijt viel erg tegen. Er waren geen eieren en de keuze was beperkt. Croissants waren zeker niet vers. De boerenyoghurt met vers fruit zijn ze vergeten te maken dus daar valt niet over te oordelen.
m D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Met 4 personen hier gegeten, waarvan de jongste glutenvrij moet eten ivm coeliakie. Hierover vantevoren gebeld. Een hele aardige jongen vertelde dat in de keuken ook gluten worden verwerkt en zij daarom niet glutenvrij kunnen garanderen, maar dat zij wel schone borden, messen etc gebruiken als het om glutenvrij gaat. Hij gaf ook aan dat er veel mogelijk is, afhankelijk van hoe druk het is; is het heeeel druk, dan is er niet zoveel ruimte om mee te denken/doen. Vond ik ook logisch.

In de strandtent koos mijn dochter een salade waar ook couscous, falafel en dressing bij zat, met het verzoek om die dingen weg te laten. Was geen probleem. Maar even later stond de bediening weer aan de tafel met een bedenkelijk gezicht: als je die dingen weglaat blijft er weinig over van de salade.... maar hij stelde wel voor: als we nou avocado en gamba's erbij doen? Uiteindelijk werd de salade geserveerd met krakend verse romaine, veel avo, veel tomaten en manchego ipv gamba's - en een ruime portie glutenvrije frieten, in een aparte pan gebakken. Mijn dochter heeft heerlijk gegeten en nergens last van gehad.

Ook wij aten heerlijk: goede sappige burger, lekkere sate (niet droog maar zoals-ie zijn moet) en zwaardvis. Met heerlijke frieten en veel hele vriendelijke bediening.
Enige minpunt: het is allemaal zo vers dat de bereiding wat langer duurt. Nou, dat hadden wij er graag voor over.
O nee, nog eentje: de muziek mag wat mij betreft uit. Geluid van de zee is mooi genoeg. :-)
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
bekijk plek op met een kop koffie over de zee uit te kijken en een boek te lezen! het personeel is uitermate vriendelijk en het is een plek waar ik zeker mijn vrienden mee naar toe ga nemen deze zomer! en.. ze hebben een full English breakfast!!
Jerry D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Leuke strandtent, met gevarieerde kaart voor elk moment van de dag; super enthousiast personeel en in ons geval op een steenworp afstand van ons hotel in combinatie met zonnig weer, dus we hadden een prima dag!
Jacqueline L.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Vanmiddag met z'n drieen echt top uitsmijters gegeten. Wat waren ze goed belegd, lekkere dikke bruine boterhammen met heerlijke spek, kaas en garnituur en precies goed gebakken eieren. Echt de beste ooit en ik heb er al flink wat gegeten ;-). Kreeg het haast niet op en voor een prima prijs eur 6,50. Mijn dochter had een heerlijk rijkelijk belegd broodje gerookte zalm. Verder hele vriendelijke bediening en vlotte service. Ga zo door!
alexandra_tenheuvel .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk plekje om te zitten tot de zon ondergaat. Leuke sfeer in het restaurant en attente bediening. Het eten smaakt prima, met name erg genoten van de boerderij kip.
Ellen P.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Ik heb voor deze zomer m'n stekkie gevonden! Strandtent 14. Het is er heel gezellig, de inrichting is huiselijk, met een echte openhaard, en het eten is overheerlijk en van hoge culinaire kwaliteit. De eigenaren en hun medewerkers zijn zeer servicegericht en vriendelijk en hebben duidelijk plezier in hun werk. Ze creëren met elkaar een warme en ongedwongen sfeer. Ik voel me altijd welkom!
Jimbogab .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Een erg mooie strandtent met een goed sfeertje. Dit jaar een aardige metamorfose ondergaan en de nieuwe inrichting mag er zeker zijn! Het eten is zoals ik gewend ben van hun erg lekker. Ik kom hier vaak voor een lunch in de zon, aan te raden is het Broodje Berlijn! met heerlijke kip, avocado en salsa. Ben je op kijkduin? Ga dan zeker naar Strandtent 14!
Joey B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Lekker gegeten en een goede bediening. Genoten van een heerlijke dry-aged steak. Ze hebben hier ook veel lekkere speciaal biertjes. Wij komen hier zeker terug deze zomer!
Ginus V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Ik heb hier 9 april gegeten met mijn vriendin. Het eten was onwijs lekker we hebben in tijden niet zo lekker gegeten.
Ik had The Chef's cut, echt een aanrader onwijs lekker mals vlees met een heerlijke saus.
Mijn vriendin had de mixed grill en die vondt zij godelijk!
Mijn vriendin heeft lactose intolerantie en daar werd perfect rekening mee gehouden.
We moesten wel een tijdje wachten, maar dat was begrijpelijk want het was aardig druk.
francis49 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Gezellige en ontspannen sfeer. Beknopte kaart maar genoeg keuze. Leuke bierkaart en lekkere wijntjes. We komen nog eens terug!
Lovisa O.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Ik kom graag terug naar deze strandtent! Heerlijk eten en leuke bediening. Het interieur ziet er fantastisch uit. Hele leuke sfeer en lekker knus, net alsof dat je bij iemand in de woonkamer zit te genieten bij de openhaard die bij hun brand! Echt een originele strandtent. Tot snel weer!
Jessica J.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Gistermiddag heerlijk gegeten met mijn man en de kinderen. Goede service en goed eten! De muziek brengt je, ondanks het sombere weer, helemaal in de zomer sfeer. Echt een aanrader!
David V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Een hele fijne strandtent met een verrassende culinaire keuken. Kundig personeel met een goed oog voor detail. Zeker aan te bevelen!
Noes F.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Deze week echt heerlijk gegeten bij Strandtent 14. We zijn begonnen met een heerlijk wijntje en een proefbiertje (Scumkoppertje, als ik het goed heb), een heerlijk vrouwenbiertje! Ik heb genoten van het voorgerecht, een Iberico Carpaccio, wat een verassing. Beter dan de klassieker! Dus zeker aan te raden. Als hoofdgerecht heb ik de Zwaardvissteak gekozen. Heerlijk als een steak gebakken wat een lekkere combinatie met de salsa erop. Ik ben niet echt een viseter maar hier kan je me voor wakker maken! Als afsluiter kregen we een mix van de cocos caramel en de oreo creamy crumble, hemels! En dat allemaal heerlijk bij de gezellige open haard! Strandtent 14 geeft je een thuis gevoel! De leuke jongen in de bediening (Ruben) adviseert goed en legt de gerechten goed uit. Strandtent 14 is jouw knusse huiskamer op het strand! DE aanrader op Kijkduin! Wij komen zeker terug! Ga zo door!
IkGino .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Je zou bijna vergeten dat je bij een strandtent zit. De eigenaar, die voordurend langsloopt, die doet dit met zoveel plezier en enthousiasme. Dit zie en voel je terug in alles. Een overheerlijke keuken, ruime en gevarieerde keuze op de kaart, een leuke inrichting en uitstekende service. Strandtent14 ziet ons gauw weer!
Babette V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Lekker vers eten, super vriendelijke personeel. De moeite waard op een mooie zonnige drukke dag om te wachten op het eten. TOP
Ricardo M.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Ik was hier in maart met vrienden. Na een heerlijke wandeling hebben we hier wat gegeten. We werden hier prettig verrast!!
Het eten was niet een "snelle hap" zoals je dat bij de meeste strandtenten krijgt, maar een heerlijke culinaire verrassing. Een van mijn vrienden had een salade die zo lekker smaakte dat ik meer dan 1 hapje wilde proeven. De soep was echt een heerlijke thuisgemaakte soep, die zo lekker is als je net een fikse wandeling hebt gemaakt in de wind. Ikzelf had de Spare Ribs die zo vingerlikkend lekker waren dat ik er zeker van ben dat ik weer een keer terug kom als ik op het strand in Kijkduin ben. Ook de service was vriendelijk, correct en goed verzorgd. Voor mij dus een echte aanrader.