Over het restaurant Strandtent 14

Onbeperkt genieten voor iedereen

Kijkduin heeft een fantastisch strand. Strandtent 14 organiseert hier allerlei activiteiten, maar je kunt er natuurlijk ook lekker eten en drinken. Daarnaast kun je deze inspirerende locatie afhuren voor een zakelijk evenement of een geweldig feest. Strandtent 14 is populair bij alle strandgasten, dankzij de goede bereikbaarheid en uitgebreide voorzieningen. Zo kun je met behulp van de ‘Scout Crawler’ met je eigen rolstoel over het zand rijden en genieten van de zee.

Meer informatie over restaurant Strandtent 14

Maandag t/m zondag 09:00 - 01:30 uur

Jouw recensie over het restaurant Strandtent 14

Jhsc1957 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
We hebben het niet getroffen denk ik. We hadden 2x spareribs en 2x hamburger waarvan 1x glutenvrij. Op zich lekker maar de smaak werd enorm beïnvloed door een overmatig gebruik van zout op de frites. Dit merk je eigenlijk pas als je een tijdje aan het eten bent maar overheerste uiteindelijk op alles. Het was ook duidelijk zichtbaar op het bord. "Ik zie het, dank u voor de feedback", en nadat we uiteindelijk besloten om geen dessert te nemen omdat naar onze mening ook hierbij het gevoel van een laag zout op de tong de smaak zou beïnvloeden vroeg de serveerster nog "wilt u een glaasje water"?
Het woord excuses is niet gevallen laat staan dat de kok dit zelf kwam doen. Beetje jammer. Een restaurant met potentie maar laten we het er, zoals gezegd, op houden dat we het niet hebben getroffen.
Susan K.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Gezellige sfeervolle strandtent! Met uitstekende kwaliteit eten en drinken!
Leuk en origineel ingericht prettige service en wat een heerlijke Gemberthee!
Sanne W.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
De bavette was heerlijk. Lekker mals en goed van smaak. Ook erg genoten van de salade met couscous! Aanrader. Ik ga zeker terug :-)
Frieda B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
De zwaardvis die we besteld hadden werd door 1 persoon als smakeloos ervaren. Iemand anders vond het wel oké. Op de site was het reserveren alleen maar mogelijk vanag 19.30 uur. Toen we aankwamen waren we dan ook erg verrast toen bleek dat er maar een paar tafeltjes bezet waren. We hadden namelijk het liefst op een eerder tijstip willen reserveren. Wel een gezellige ambiance en vriendelijk personeel.
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Fijne ontspannen plek asn zee
Arian W.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Klein communicatiefoutje gehad waardoor onze bestelling niet bij de keuken was beland. Na ontdekking door het personeel alsnog zeer snel een heerlijke maaltijd geserveerd gekregen. Netjes opgelost!
Sandra C.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Heerlijk gegeten!!! Als je op het strand echt goed wil eten dan moet je naar Strandtent 14 gaan. Prijs kwaliteit dik in orde! Je zit er heerlijk en de service is ook prima.
Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Echt genoten op strandtent 14. Heerlijk gegeten en gedronken in het zonnetje. Snelle en zeer vriendelijke service. Goede en gezellige lounge spots om te zitten. Ik kan deze strandtent zeker aanbevelen!!
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Gisteren heerlijke broodjes gegeten tijdens de Lunch.
Het zag er zeer verzorgd uit en smaakte voortreffelijk.
Hier was met zorg aangewerkt,zeker ook de prijs kwaliteit gezien
Ferdinand W.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Een ruim uur moeten wachten tot ons hoofdgerecht werd opgediend. Zonder voorgerecht. Geen aankondiging dat het eten langer op zich blijft wachten. Wel thee/Koffie gekregen als compensatie.
Astrid L.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Gezellig restaurant! Leuke bediening en heerlijke gerechten
M D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Wat voor ons erg fijn is, is dat de mensen bij Strandtent 14 met je meedenken over glutenvrije opties en ook gerechtende best een beetje willen aanpassen (vooropgesteld dat de tijd dat toelaat! Als het heel druk is kun je dit niet van mensen verwachten!) om iets glutenvrij te maken. De gerechten van de Big green egg zijn heerlijk. Kanjers van burgers, malse sate en de spareribs zijn superlekker. Ook de frieten mogen er zijn - met een schilletje. Wat nog beter zou kunnen is de groente bij het hoofdgerecht, dat is wel een beetje karig en past niet bij hoe lekker het vlees is. We komen terug en bevelen ook aan vrienden aan!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Ruim een uur moeten wachten op de maaltijd
Koffie gekregen.
Vriendelijk personeel, maar de meeste niet professioneel. Vis te rauw.
VQ K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Prima eten, wat trage doch vriendelijke bediening
Paula M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
De lunch was perfect voor een bewolkte dag, binnen mooie tafel met uitzicht. De broodjes zijn royaal belegd met verse salades en vlees of vis of vegetarisch. En belangrijk, een goede keuze aan bier en een goed gezette koffie.
Tilly L.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
we hebben hier fantastisch lekker gegeten
Goede maar vooral ook aardige bediening
Niet eerder heb ik zo lekker gegeten in een strandtent
Groetjes Tilly
David T.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Echt een pareltje aan de kust van Kijkduin. Vrolijke en goede bediening. Het eten was echt totaal een verassing. Gewoon écht lekker en goed bereidt. Waar je op het strand normaal wel oke eet eet je je hier echt als een vorst. Als je dan op het strand bent en niet wilt nadenken en in watten wil baden is dit dé plek! Goede G&T trouwens ook!
John M.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Ontbijt viel erg tegen. Er waren geen eieren en de keuze was beperkt. Croissants waren zeker niet vers. De boerenyoghurt met vers fruit zijn ze vergeten te maken dus daar valt niet over te oordelen.
M D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Met 4 personen hier gegeten, waarvan de jongste glutenvrij moet eten ivm coeliakie. Hierover vantevoren gebeld. Een hele aardige jongen vertelde dat in de keuken ook gluten worden verwerkt en zij daarom niet glutenvrij kunnen garanderen, maar dat zij wel schone borden, messen etc gebruiken als het om glutenvrij gaat. Hij gaf ook aan dat er veel mogelijk is, afhankelijk van hoe druk het is; is het heeeel druk, dan is er niet zoveel ruimte om mee te denken/doen. Vond ik ook logisch.

In de strandtent koos mijn dochter een salade waar ook couscous, falafel en dressing bij zat, met het verzoek om die dingen weg te laten. Was geen probleem. Maar even later stond de bediening weer aan de tafel met een bedenkelijk gezicht: als je die dingen weglaat blijft er weinig over van de salade.... maar hij stelde wel voor: als we nou avocado en gamba's erbij doen? Uiteindelijk werd de salade geserveerd met krakend verse romaine, veel avo, veel tomaten en manchego ipv gamba's - en een ruime portie glutenvrije frieten, in een aparte pan gebakken. Mijn dochter heeft heerlijk gegeten en nergens last van gehad.

Ook wij aten heerlijk: goede sappige burger, lekkere sate (niet droog maar zoals-ie zijn moet) en zwaardvis. Met heerlijke frieten en veel hele vriendelijke bediening.
Enige minpunt: het is allemaal zo vers dat de bereiding wat langer duurt. Nou, dat hadden wij er graag voor over.
O nee, nog eentje: de muziek mag wat mij betreft uit. Geluid van de zee is mooi genoeg. :-)
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
bekijk plek op met een kop koffie over de zee uit te kijken en een boek te lezen! het personeel is uitermate vriendelijk en het is een plek waar ik zeker mijn vrienden mee naar toe ga nemen deze zomer! en.. ze hebben een full English breakfast!!