Strandrestaurant Zout

Meer informatie over restaurant Strandrestaurant Zout

• Terras
Nilen .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Vandaag heerlijk hier geluncht met een broodje tonijnsalade. Deze zomer ben ik hier dan ook vaker geweest. Altijd vriendelijk geholpen en snelle service. Mooie inrichting binnen en buiten veel tafeltjes, loungebanken ook banken op het strand.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Op een bewolkte dag bij Strandrestaurant Zout een uitgebreide lunch gegeten. Vooraf deelden wij een plateau met wat zalmsnippers, garnaaltjes, paté, tonijn en vleeswaren. Als hoofdgerecht de keuze tussen een steak of dorade. De steak was prima. Geserveerd met aardappel met schil in dikke frieten gesneden , een wortel, een groene asperge en beanaise-saus. Kinderen hadden een kaas/ham panini en Flammkuchen. Bediening was zeer vriendelijk. De aankleding binnen ziet er heel verzorgd uit. Op het terras buiten was de uitstraling wat minder. Tafels viezig en kapot. Bijzonder: De mussen in Zandvoort zijn niet bang. Met regelmaat vloog er een op tafel om iets van je bord te pikken. Let ook goed op je stoel voordat je gaat zitten ( vogelpoep)
Nicole T.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Mooi ingerichte strandtent waar wij dachten te kunnen ontbijten. Dat was helaas niet mogelijk maar ons werd de mogelijkheid geboden wel een broodje van de kaart te bestellen. Die waren van goede kwaliteit en werden charmant geserveerd.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
het blijft een feestje om bij Zout te zijn: heerlijk eten, erg gezellige sfeer, prima bediening en wat een top lokatie! Zout is voor ons de #1 van Zandvoort!
Babette V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Alles was lekker ,niet heel bijzonder , als ik een dagje strand zou doen kom ik hier misschien wel weer wat eten. Mooi opgemaakte borden, smaken zijn goed en vers. Wij hadden vis ,prijzen aan de hoge kant maar het was zeker het visje waard .Toetje viel tegen death by choclat, brownie erg droog , ijs leek opnieuw ingevroren , mousse wel erg lekker.
Marja L.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Prachtig terras, en leuke binnenruimte met open haard! Doet hee sfeervol aan.
Zaten lekker achter glas (uit de wind en toch buiten). Hele attente bediening.
Lekker gegeten, verse vis, salade en frietjes. Was lekker maar niet meer dan dat.
Tip: Iets meer aandacht, met b.v. verse kruiden en alles wordt echt lekker!
167552 .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Na een drankje te hebben besteld op het terras, keken wij op het menu en besloten ook een hapje te blijven eten. Kaart was niet uitgebreid maar daar is niets mis mee.
Onze zoon (8) wilde geen kinderravioli. Dit was het enige kindergerecht op de kaart, maar friet hebben ze overal dachten wij. Een tafel verderop zaten mensen met kinderen welke ook friet met een snack zaten te eten, dus dat komt wel goed dachten wij. Wij bestelden een 3-gangen Paas-menu. Vervolgens bleek dat het niet mogelijk was om friet met een snack te bestellen voor onze zoon. Een hoofdgerecht voor een 8-jarige met
een extra friet mocht wel?! Toen we vroegen waarom de kinderen aan de andere tafel dit wel mochten, werd er verteld dat dit kennissen waren van de eigenaar. Wij vinden het vreemd om in je eigen restaurant iets openbaar te eten wat niet besteld kan worden. Maar het kan nog gekker. Voordat we deze recensie schreven zagen wij op het menu van de site van restaurant Zout "kipnuggets met friet" voor kinderen. Op de kaart in het restaurant tijdens Pasen stond dit niet. Maar even terzijde. We besloten weg te gaan. Bij het verlaten van het restaurant werden we aangesproken door een meneer van de bediening die we bij binnenkomst hadden gesproken. Toen we aan het uitleggen waren waarom wij weer weggingen, kwamen er nieuwe gasten binnen. Hij bedacht zich geen moment. Stapte op hen af en keek geen moment meer naar ons om. Echt heel erg onbeschoft! Zo ga je niet met mensen om. Probeer het op te lossen. Bij Zout komen wij niet meer!
Zwiers .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Gisteravond met 50 personen diner + feest bij strandrestaurant Zout in Zandvoort, in beachclub Zout Black Label (ZBL).
Wat een bijzondere en prachtige locatie !!! Alsof je met vakantie bent.....
Het eten was goed verzorgd; bij ontvangst beginnend met prosecco en amuses, daarna een -uitgebreid- lopend buffet met BBQ. Zag er mooi uit en alles was even lekker!
Ambiance en verzorging kon niet beter. Absoluut een aanrader als je eens een diner of feestje wil geven op een mooie locatie op het strand!
p.s. Je moet wel tijdig reserveren want het is zeer geliefd.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Op aanraden met z'n 4-en hier gegeten op een mooie zomeravond. Alle ingrediënten voor een fijn diner waren aanwezig; lekker temperatuurtje, zakkende zon in de zee, ieder een goed humeur. Maar helaas viel het behoorlijk tegen. Het begon eerder al bijzonder. We konden namelijk niet reserveren, maar aangekomen op het terras stond er op minstens 6 tafels een bordje met 'gereserveerd' erop (?!)
Er liepen 3 (wel erg jonge) dames en een heer in de bediening rond, .... maar naar al snel bleek kon je er maar bij één bestellen. Dat duurde dus langer dan 'even'. Had al gezien dat er mensen wegliepen omdat men te lang moest wachten dus instrueerde ik snel mijn disgenoten géén voorgerecht te nemen: dan zouden we tot middernacht hebben gezeten. De witte wijn, Chenin Blanc, was oké, maar zeker geen €4,75 waard. Na lange tijd (en enige hints) werd de sfeer weer minder.
Ons eten werd geserveerd en mijn humeur klaarde op want een snel gepikt frietje uit de schaal smaakte heerlijk knapperig. De 3 soorten gebakken visfillet hadden ook een krokante huid en verheugd keek ik naar mijn tafelgenoten op. Die hadden het een stuk minder. De saté van kippendijen was onherkenbaar, want volledig onder een dikke laag, te dikke, saus. Van mijn partner mocht ik de Noodels met gamba's proeven die mooi in een diep bord waren opgediend. Had ik dat nou maar niet gedaan! Pure oestersaus op de noodels en verder niets! De gamba's melig en smaakloos, echt té gek voor woorden.
Wij gaan er nooit meer eten. Jammer, het is een super mooie plek met een super mooi ingerichte ruime strandtent. Maar er zijn grenzen .... nu duidelijk overschreden helaas. Ik hou het eten op een 6 omdat de vis wel echt lekker was.
Yeleen V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
In verband met een feestje in de tent er naast, hier even snel gegeten. 2 x kipsate, met lekkere frietjes en apart salade erbij besteld. Het eten was goed. Bediening snel (ook omdat we hadden aangegeven dat we niet veel tijd hadden). De inrichting was mooi, strak. Houten tafels, met witte stoelen. Witte orchideen.
Prijs was wat aan de hoge kant. 18,50 voor kipsate met friet, atjar en kroepoek.
Dik B.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2014
Laten we bij Zout eten! Daar heb ik laatst heerlijk gegeten, zei mijn vrouw. Ik dus mee en bestelde hetzelfde gerecht waar mijn vrouw zo enthousiast over was. Toen dat gebracht werd zag ik een klein hapje wat best als voorgerecht zou kunnen dienen, niet als hoofdgerecht. Mijn vrouw constateerde dat dit gerecht 2 maal zo klein geportioneerd was als het hare eerder deze week. Zelf had ze gambas die duidelijk te lang in de pan gelegen hadden. Een tafel achter ons hoorden wij daarover dezelfde kritiek. We kregen nog een aanbod om ons hoofdgerechte bij te vullen. In de wachttijd daarop kwam een andere serveerster vragen of we nog een nagerecht ambieerden. De eerste serveerder zat ondertussen buiten zijn sigaret te roken.
Mijn hemel: geen organisatie, wisselende portionering, wel aardige bediening die er ook niets aan kan doen. Mijn stelregel is altijd: er zijn teveel restaurants en het leven is te kort om dit nog een 2e kans te geven.
GertjanB .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Vandaag zijn we uit eten geweest bij Zout, maar wij hebben een totaal andere ervaring dan wat ik hier verder lees. Qua decor is het één van de mooiste strandtenten van Zandvoort en de bediening was erg vriendelijk en snel.
We hadden diamanthaas en een mix van verschillende vissoorten besteld en de ruimte porties smaakten heerlijk! Ook de toetjes bestonden uit ruime porties en we zaten dan ook meer dan vol.
Qua prijs is Zout inderdaad niet de goedkoopste, maar ook zeker niet te duur. De details maken hier wel het verschil: je krijgt bijvoorbeeld wijn in een mooi groot glas en het eten wordt op mooie, verwarmde borden uitgeserveerd.
Als je wilt besparen, kan je inderdaad beter een bakje kibbeling halen op de boulevard, maar als je lekker uit eten wilt in een prachtige ambiance, is Zout zeker een aanrader!
Fransconny G.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2014
Op een mooie zondag, 23 februari, hier gegeten met twee kinderen. Kindermenu hebben ze nog niet van gehoord. Een blik op de menukaart doet ons verbleken van de hoge prijzen. Een saté op welke wel smaakte maar dat mag ook wel voor €. 19,00. Sorry Zout, na een paar drankjes twee saté en twee kale frietjes voor de kinderen €. 69,00 afrekenen is teveel. Wij gaan in iedergeval niet meer terug.
Tonnie60 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2013
De prijskwaliteitverhouding en vooral de prijskwantiteitverhouding is hier heel erg slecht. 17,50 voor een Caesar Salade, bestaande uit wat slabladeren, een paar stukjes ei, een handjevol croutons, wat slabladeren en een verdwaald stukje kip is echt te gek voor woorden. Uitzicht is natuurlijk prachtig, maar dat vind je bij alle strandtenten in Zandvoort en Bloemendaal. Bediening oke.
MAMU .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2013
Leuke plek om te eten op een zomerse avond. De bediening was vriendelijk en attent. De prijs-kwaliteit verhouding is niet goed. De gegratineerde zeewolf in een diep bord leek wel een iets groter voorgerecht, geserveerd in een diep bord met wat antiboise en vergeelde selderijtakjes. De erbij geserveerde wilde spinazie was klaarblijkelijk niet gewassen en kraakte tussen de tanden en was veel te zout. Het glas witte droge wijn was te warm en dat gold ook voor de gevraagde nieuwe koude witte wijn. Jammer. De afgelopen tijd al meer van dit soort ervaringen gehad. Wat is er aan de hand met de horeca in Nederland?
Thaïs J.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2013
Op een zomerse dag zijn we hier 's avonds gaan zitten. Het was vrij rustig, de helft van de tafels was bezet en binnen zat niemand. Toch waren ze ons vergeten met het toetje. In verhouding vind ik ze duur, 20 euro voor 3 stokjes kippendijen saté. De salade was iets opgedroogd en lag in een plasje water. De bediening op het terras was erg aardig en attent.

Het afrekenen was een onplezierige ervaring. Op eigen initiatief liep ik naar de bar om te pinnen. Ze waren te druk om ons op te merken aan ons tafeltje. Op zich geen punt. Het lukte mij niet het barpersoneel uit te leggen waar wij buiten zaten, waardoor de jongen in kwestie kortaf en haastig tegen mij deed. Dit betaalde ik met gelijke munt terug door in dezelfde toon terug te spreken. Hij weigerde vervolgens met mij af te rekenen en riep een collega er bij om het van hem over te nemen. Deze collega (die er niet bij was tijdens het debacle) vond het nodig om van het afrekenen een vreemd "toneelstukje" te maken. Ik kom hier niet meer terug.
Heemstede1 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2013
Nog niet eerder zo zout meegemaakt. Vis vd dag (gegrilde tarbot)) wordt door de ober aanbevolen. Bestellen we voor 2, maar is er nog slechts 1. Vis is nog rauw en koud van binnen. Zegt ober: het bord is toc warm! Vis gaat terug naar de keuken, maar is nog steeds niet gaar. Ze gaan een nieuwe tarbot bakken (was er toch niet meer?). Ook deze smaakt niet: smaakt waterig. Vraag de factuur en wil best alles betalen. Komt de kok die boos wordt en roept door de zaak dat we niet meer moeten terugkomen? Zijn we nu ook niet meer van plan. Vis was overigens gefrituurd en niet gegrilleerd.
Piet W.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Eten was prima, maar vind de prijzen te hoog. Geen juiste prijs/kwaliteit. Bediening doet hun best, maar het gaat allemaal een beetje chaotisch.
Arrie R.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Een geweldige ontdekking, eten direkt aan het strand, en ook nog eens van uitstekende kwaliteit. Heerlijke vis, maar ook andere gerechten waren zeer goed. Goede prijs/kwaliteit-verhouding en leuke ambiance.