Strandrestaurant Woest

Erg duur
Erg kort
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Vandaag met mijn dochter hier gegeten, mooie locatie, leuke inrichting en aardig gegeten (spareribs voor mijn dochter, schelvis voor mij), de vis was wat smakeloos maar de schorseneren en de kruidenolie erg lekker. Bord mooi opgemaakt, de chorizochips wat taai. Bediening had wat mij betreft aardiger gekund, beetje afgemeten. En de prijs is erg hoog. Kortom, prijs-kwaliteitverhouding is buiten proportie.
Bsm88 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Prachtige locatie en entourage. Eten zeer matig en veel te duur geprijsd. Ik sluit mij aan bij Inkie64 mbt de burger.
We begonnen met een aperol spritz. Ons werd vervolgens gevraagd of wij een broodje vooraf wilden. Graag.
5 Minuten later echter werd het hoofdgerecht al geserveerd. De hele tafel stond propvol en we stonden binnen een uur weer buiten. Groot minpunt als je een avondje lekker wilt eten. Groot minpunt voor de bediening.
Wij komen hier, als we al een keer terug komen, slechts terug voor de drankjes en het uitzicht.
Pim H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Gisteravond wezen eten. Locatie fantastisch, bediening vlot (soms zelfs te vlot) en vriendelijk. Eten was zeer matig, flauw en droog van smaak.
Inkie64 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
om 18.30 streken wij neer op het buitenterras, na meerdere malen de aandacht hebben getrokken van de bediening konden we om 18.45 eindelijk ons drankje bestellen.
we vroegen ook gelijk de kaart, ik ga hem gelijk voor u halen zei de vriendelijke serveerster.
het was mooi weer en hadden geen haast maar toch na een half uur naar de bediening gelopen voor de kaart.
weer een kwartiertje verder de bestelling doorgegeven en eindelijk rond 19.50 konden we gaan eten.
de woeste burger was erg smakeloos en het goedkope kadetje dat er onder zat eigenlijk te schandalig voor het bedrag van 20 euro. het kabeljauwgerecht smaakte prima maar niks bijzonders
we hebben hier al eens eerder gegeten in een rustiger periode maar dat was niet veel beter.
voor een borrel en een borrelhap een geweldige locatie
voor en goede diner niet
Robmors .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Zaterdag voor de derde keer gegeten en dat is vooral te danken aan de bijzonder entourage, helaas was het eten dit keer nog minder dan de vorige keren. De eerste keer at ik entrecote, wat een veredelde kogelbiefstuk bleek, taai en smakeloos, de tweede maal heb ik tournedos geprobeerd, dit scoorde een magere zes en zaterdag nam ik een hamburger, die zo smakeloos en droog was dat ik hem niet opgegeten heb, evenals mijn zwager. Als service hoefden wij de hamburgers niet te betalen. Het was de laatste keer dat wij hier gegeten hebben, jammer, daarnaast is alle verhouding met de prijs van de gerechten zoek geraakt.
Evialmon .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Mooie locatie aan het strand. Heerlijk terras.
Echter ontzettend duur. 2 latte en 1 appelgebak voor 11.50. Ook de prijzen van de avondkaart zijn veel te hoog. Jammer.....maar ach er zijn meer strandtenten in Calkantsoog waar je voor heel wat minder geld heerlijk kunt eten
Tessa R.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Na een lekkere strandmiddag bij Woest aangeschoven voor een hapje eten. Werden netjes naar een vrije tafel begeleid en er werd direct een kinderstoel geregeld voor ons zoontje. Broodjes en drankjes werden snel gebracht met daarbij de menukaart. Alledrie gekozen voor een hoofdgerecht en een kindermenu voor de kleine man. Hij kreeg zijn menukaart op een kleurplaat met potloodjes erbij, erg leuk en had direct iets te doen. Het eten kwam lekker vlot en zag eruit om door een ringetje te halen. Mooie opmaak en het smaakte net zo goed. Aangezien we nog even terug moesten rijden naar huis geen tijd gehad voor een toetje, maar die komen we binnenkort nog wel een keertje halen!
Tessakl .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
In de vakantie 1x bij woest een 3 gangen diner gegeten. Mooi restaurant, met een super uitzicht. Service is goed. Jammer dat we niet werden opgevangen bij binnenkomst en zelf als kippen naar een tafel moesten zoeken.. Prijs kwaliteit valt tegen. Hoofdgerecht kost rond de 23 euro en dan moet je de bijgerechten zoals patat en groentjes er nog los bijbestellen voor 4,50 per bijgerecht. Het bijgerecht wat je dan krijgt is ook nog eens veel te weinig voor 4,50. Je kan beter patat halen bij de Snackbar om te hoek, Lekkerder en goedkoper.
Uiterlijk gerecht heel mooi, smaak valt wat tegen. Mag iets meer op smaak worden gebracht.
Witte Wijn ook duur in vergelijking met het kleine laagje dat je krijgt. Wel lekkere wijn.
Al met al wel lekker, maar te duur.
Banitwa .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Aangezien het maandag prachtig weer was zijn we na een strandwandeling heerlijk op het terras gaan zitten bij Woest. We zaten aan de buitenzijde van het terras. Na enkele minuten nog niemand aan tafel gehad, ondanks dat we meerdere malen oogcontact hadden met de bediening. Na 10 minuten zijn we toch maar verhuisd naar de binnenzijde van het terras. Daar werden we na enkele minuten vriendelijk geholpen door een van de medewerkers. We bestelden een broodplankje vooraf en 2 hoofdgerechten. Het broodplankje een heerlijk warm breekbroodje met aioli en tapenade stond binnen 5 minuten op tafel. Echter hadden we net ons eerste broodje van het plankje gepakt toen het hoofgerecht al kwam, een beetje jammer! De tournedos was prima van kwaliteit, echter was de uienchutney te nadrukkelijk aanwezig en overrulede het de smaak van de rest van het gerecht. De hamburger was ook aan de dure kant, al was hij prima bereid.
Aimali .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Afgelopen vrijdag aten wij bij restaurant Woest. Het was vloed, woei flink en dankzij de grote ramen leek het alsof je midden op zee zat. Ze hebben een allergenen kaart, zodat je precies kunt zien wat er bij elk gerechtje in zit. Ik heb zelf glutenallergie en heb zitten smullen van de vegetarische gevulde portobollo en als dessert de tiramisu-mousse. Wat fijn dat je hier met een gerust hart kunt smullen, voor ons zeker voor herhaling vatbaar!
Mimi74 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Tijdens een weekendje weg per toeval tegen Woest aangelopen. Wat een geweldige tijd gehad daar, 4 dagen achter elkaar hier gegeten (want in de wijde omgeving de gezelligste strandtent) en elke keer weer verrast door een nieuw heerlijk gerecht. Fantastische chevice en tonijn, originele combinaties, lekkere verse soep, grote en royaal gevulde salade en bij elk gerechtje aandacht voor details als kleine kletskopjes van sambal en sesam, bakkeljauwkroketje, aardappelkrokantjes en teveel om op te noemen. De porties zijn allemaal heel ruim en gezien de kwaliteit van het eten en de service is de prijs prima. Prachtige ruige inrichting ook. Wij vonden de bediening zonder uitzondering supervriendelijk en enthousiast, wat een leuke meiden, de lol spat ervan af! Kortom, ga hier eten (vaak:) een aanrader! Miranda, Loosdrecht
MARIAN V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Prachtig strandrestaurant met fantastisch uitzicht en terras. Bediening erg vriendelijk en attent. Helaas heeft het eten ons teleurgesteld. Twee hoofdgerechten (entrecote en gegrilde kip) waren niet op smaak. Entrecote flauw en kip pittig, maar vreemde smaak. Prijs/kwaliteit niet oké! Kinderhamburgers worden gefrituurd, dit kan toch beter! Jammer, want in potentie met locatie kan het een topstrandtent zijn, maar dan moet het eten een betere kwaliteit, smaak en prijs krijgen.
Anke1964 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Op aanraden van een kennis hier naar toe gegaan. We hadden beter kunnen reserveren want het zat bomvol. Het was ook zeer lawaaierig door al die gasten, maar goed, da's wel logisch. Op aanraden van de serveerster konden we even wachten aan de bar met een drankje tot er een tafel vrij was. Dat drankje nooit gekregen. Kort daarna was er een tafeltje vrij voor ons. Met recht een tafel-TJE, tussen gepropt tussen twee grotere gezelschappen. Van het gezelschap links bijna een kind op schoot en het gezelschap rechts een hond op mijn voeten. Dat was echt niet prettig. Bij navraag of er nog een andere tafel voor ons was werd gezegd dat we dit direct gemeld zouden krijgen en dat we dan zouden kunnen verhuizen. Is niet gebeurd. We hebben in noodtempo onze saté verorberd en zijn er vandoor gegaan.
Personeel is erg vriendelijk, eten is goed. Maar alsjeblieft, Beste eigenaar, prop die tent niet zo vol met tafels. Neem dan genoegen met een paar couverts minder maar geef de gasten iets meer comfort!
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Voor mijn zus en mij werd ons Woest-avontuur helaas een horeca-ervaring van het ergste soort. Woest moet volgens ons dan ook óf een selectievere personeelsaanname toepassen, óf het personeel geen 12 uur achtereen laten werken zoals in onderstaand verhaal beschreven.

Het begon nog wel zo mooi aan ons tafeltje met uitzicht op de prachtige roodgloeiende zonsondergang. (Nog) vrolijk bestelden we vorige week zaterdagavond een drankje en vroegen om de menukaart en een asbak. De drank kwam snel, de rest niet. Nadat onze serveerster enkele malen was langsgesneld, vroeg mijn zus hier – vriendelijk- nogmaals om. Een geïrriteerde blik en een kortaf ‘ja’ was de reactie en zonder ons een blik waardig te keuren, kwakte ze even later de menukaarten op ons tafeltje neer. De asbak volgde op even later dezelfde manier.
‘Dankjewel!’, reageerde mijn zus nu nadrukkelijk. Mevrouw was alweer verdergelopen maar mompelde (met de rug naar ons toe, weer zonder oogcontact te maken), als antwoord nog snel een ‘alsjeblieft’. Dit was de voor ons de druppel. ‘Wat is er aan de hand, kan het iets vriendelijker?’ Vroeg mijn zus oprecht verbaasd.

De serveerster draaide zich venijnig om, liep op ons af en beet mijn zus een luid ‘PARDON! ’ toe. Er ontspon zich een ‘discussie’, waarin wij aangaven dat we ons onbeschoft behandeld voelden en waarin zij aangaf dit onzin te vinden. Tijdens dit ‘gesprek’ nam ze een ronduit agressieve houding aan, in de trant van ‘als blikken konden doden’. Totaal verbouwereerd overwogen we te vertrekken. We konden ons namelijk niet voorstellen waarom we zó onwelkom en totaal klantonvriendelijk werden behandeld De dame in kwestie intussen liep op een collega af en vertelde met een wat er zojuist was voorgevallen. Ik zag dat ze hierbij vreemd genoeg een lach niet kon onderdrukken.

Wij wilden net de rekening vragen toen deze collega van onze ‘serveerster’- iets te argeloos, alsof ze van niets wist - vroeg of alles naar wens was. ‘Nee’, antwoordden we en legden uit waarom niet. Ze beaamde dat dit niet had moeten gebeuren, maar, vertelde ze ons, ze nam nu de dienst van haar collega over, die volgens haar erg lang achtereen had gewerkt. Nu de schijnbaar uitgeputte serveerster verdwenen was en we bovendien inmiddels flinke trek hadden, besloten we toch te blijven.
Het eten zag er mooi uit en was redelijk van smaak (wel flink aan de prijs!), maar leuk werd het niet meer (en wordt nooit meer) voor ons in Woest.
Mario-Domkoning .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
2 dagen achter elkaar geluncht bij Woest. Prima spot om na het uitwaaien neer te ploffen. Kaart is niet uitgebreid maar wel lekker gevarieerd. Woesti XL is heerlijk en poffertjes kan natuurlijk weinig mis aan gaan. Bediening is vriendelijk en tent is bovengemiddeld mooi aangekleed voor strandtent. Heerlijke plek.
Babs V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Heerlijke entourage. Mooi uitzicht vriendelijke medewerkers. Samen met het heerlijke eten ( lamsrack en vegetarische schotel met falafel) een fijne avond gehad. Lekkere wijn in mooie glazen! Voor ons zeker de moeite waard om weer te komen.
Bboumeester .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Heerlijke Salades gegeten met de lunch. Rijk gevuld en super lekker.
Het personeel is vriendelijk, verzorgd en klantgericht.
Alles was goed schoon en opgeruimd ondanks de drukte.
Zeker een aanrader!
Angel123 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Gezellige tent aan het strand, modern maar ik kijk uit naar volgend seizoen. Na de verbouwing lijkt het buiten meer lounge te worden. Prima lunchmogelijkheden. Vriendelijk en snelle bediening.
Dora2811 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Dat we jaren geleden een paar keer lekker en mooi verzorgd hadden gegeten bij Woest, was reden om het weer eens te doen. Wat een teleurstelling. Het eten, een vispakketje en een maaltijdsalade was smakeloos en onverschillig op een bord gegooid. Duur, ook nog, waar Woest voorheen redelijk geprijsd was. Zonder de hippe pretenties is een vergelijkbare kwaliteit bij andere strandtenten zeker een kwart goedkoper.
Annede .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Afgelopen woensdag 1 juli aten we er met 6 personen, waarvan 2 kinderen. Het was erg warm, 33 graden warm en konden niet buiten reserveren. De bediening zou een tafel vrij houden als die vrij kwam, wat niet gebeurde...Dus zwetend binen gezeten, jammer!

Het voorgerecht viel tegen; gebakken viskoekjes, proefde niet als de eerste keer lekker vers, beetje muffe smaak en zeker niet fris smakend naar koriander, peper en vis, zoals het hoort. Voor mij een magere 5.
Daarna het hoofdgerecht, noodles met gamba's. De gamba's waren erg zout (los geserveerd in een schaaltje) en de noodles werden geserveerd in een take-away papieren bakje. Leuk, maar niet als je er meer dan 20 euro voorhebt betaald...dan verwacht ik meer. Verder zat er alleen wat geraspte wortel in de noodles en geen andere verse groente (bijv. peulen, paksoi e.d.) bij dit gerecht. Qua prijs/kwaliteit verhouding geef ik dit gerecht een 4.

Dan het dessert; een sorbet met vers fruit. Het mangoijs was erg lekker, het baccardischuim bovenop ook prima, het fruit minder; harde stukken meloen, grote stukken appel en geen 'zacht' fruit te vinden. Jammer, een 6-je.

Niet meer restaurant-waardig vind ik en dit heb ik al een paar keer zo ervaren (ik woon in de buurt). Wil je lekker uit eten, kies een ander restaurant, hier 'lekker' eten is zonde van je geld.

Wil je strandtent-achtig eten, ga lekker buiten zitten, bestel een hamburger met patat. Dat is een betere optie dan binnen a la carte.