Strandrestaurant Woest

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Strandrestaurant Woest

Bea E.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Lunch en vlgd dag diner gebruikt.
De bloemkoolsoep was lekker maar iets te zout. De salade zalm (lunch) was een beetje in de kom gemikt, maar daarom niet minder lekker. Als lunch meer dan zat!
De cola bleek van Pepsi te zijn. Ik vroeg Cola light en kreeg Pepsi diet. Die vind ik niet lekker. De serveerster kende kennelijk het verschil wel degelijk. Ze was het vergeten te zeggen en had het daar zichtbaar moeilijk mee. Dus toch maar opgedronken. De tip: meld even welke cola julie schenken.

De sashimi was geweldig. Heerijk zacht en zeker niet weinig. Samen met een portie plukbrood een prima voorgerecht met zij drietjes. De big boy (hamburger) viel tegen. De beloofde sesambol bleek een klef zacht broodje. Jammer! De sfeer is natuurlijk geweldig. Eten met je neus bovenop de zee is altijd een feestje bij Woest.
De carpaccio salade rijk gevuld en erg smakeijk.
Nadat we de rekening hadden gehad, hebben we zeker nog een uur zitten praten onder iets te gebruiken. Dat was geen enkel probleem! Ze lieten ons rustig en toen we toch nog een koffietje toe wilde, kwam die ook lekker snel.
astrid A.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Wij komen al meer dan 10 jr bij Woest. Altijd heerlijk genieten. Gisteren geweest genieten v d prachtige avond. Helaas is er een nieuwe dinner kaart. Spare ribs met KIP ??? mij ontgaat deze combi geheel waarom ???De Big Boy burger 200 gr rund vlees is ook aangepast: dikke plakken zure bom er tussen. Helaas voor een vrouw teveel.En je krijgt het je mond niet in Te dik . De presentatie is veranderd op een houten plakje met een potje patat (stukjes rest patat) De smaak heerlijk hoor van de burger Maar kan er ook een kleine versie komen voor vrouwen?? Het lijkt dat het meer om de presentatie gaat dan om het eten zelf. Het is zo ontzettend jammer dat het zo gaat. OOk is alles een stuk duurder geworden. Voor de vaste klant we komen minimaal 2/3 per maand is het een grote tegenvaller. En het personeel Zegt rustig ik ken u niet hoor. Ik werk hier al lang maar ik heb u nog nooit gezien. Al over : Heel heel jammer . Verandering is in dit geval echt geen verbetering . En als personeel je zo te woord staat denk je : ik ga op zoek naar iets anders kom hier niet meer terug ECHT HEEL JAMMER
emmelien .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Slecht smakeloos veel te zout en te duur wij waren er met 8 personen en we vonden allemaal te zout en bediening had weinig tijd voor ons .hebben mail gestuurd en ons beklag gedaan nooit wat gehoord .
Jammer zo'n mooie zaak op uniek punt moet beter kunnen .
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Vandaag met mijn dochter hier gegeten, mooie locatie, leuke inrichting en aardig gegeten (spareribs voor mijn dochter, schelvis voor mij), de vis was wat smakeloos maar de schorseneren en de kruidenolie erg lekker. Bord mooi opgemaakt, de chorizochips wat taai. Bediening had wat mij betreft aardiger gekund, beetje afgemeten. En de prijs is erg hoog. Kortom, prijs-kwaliteitverhouding is buiten proportie.
Floor M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Prachtige locatie en entourage. Eten zeer matig en veel te duur geprijsd. Ik sluit mij aan bij Inkie64 mbt de burger.
We begonnen met een aperol spritz. Ons werd vervolgens gevraagd of wij een broodje vooraf wilden. Graag.
5 Minuten later echter werd het hoofdgerecht al geserveerd. De hele tafel stond propvol en we stonden binnen een uur weer buiten. Groot minpunt als je een avondje lekker wilt eten. Groot minpunt voor de bediening.
Wij komen hier, als we al een keer terug komen, slechts terug voor de drankjes en het uitzicht.
Pim H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Gisteravond wezen eten. Locatie fantastisch, bediening vlot (soms zelfs te vlot) en vriendelijk. Eten was zeer matig, flauw en droog van smaak.
inkie64 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
om 18.30 streken wij neer op het buitenterras, na meerdere malen de aandacht hebben getrokken van de bediening konden we om 18.45 eindelijk ons drankje bestellen.
we vroegen ook gelijk de kaart, ik ga hem gelijk voor u halen zei de vriendelijke serveerster.
het was mooi weer en hadden geen haast maar toch na een half uur naar de bediening gelopen voor de kaart.
weer een kwartiertje verder de bestelling doorgegeven en eindelijk rond 19.50 konden we gaan eten.
de woeste burger was erg smakeloos en het goedkope kadetje dat er onder zat eigenlijk te schandalig voor het bedrag van 20 euro. het kabeljauwgerecht smaakte prima maar niks bijzonders
we hebben hier al eens eerder gegeten in een rustiger periode maar dat was niet veel beter.
voor een borrel en een borrelhap een geweldige locatie
voor en goede diner niet
robmors .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Zaterdag voor de derde keer gegeten en dat is vooral te danken aan de bijzonder entourage, helaas was het eten dit keer nog minder dan de vorige keren. De eerste keer at ik entrecote, wat een veredelde kogelbiefstuk bleek, taai en smakeloos, de tweede maal heb ik tournedos geprobeerd, dit scoorde een magere zes en zaterdag nam ik een hamburger, die zo smakeloos en droog was dat ik hem niet opgegeten heb, evenals mijn zwager. Als service hoefden wij de hamburgers niet te betalen. Het was de laatste keer dat wij hier gegeten hebben, jammer, daarnaast is alle verhouding met de prijs van de gerechten zoek geraakt.
Evialmon .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Mooie locatie aan het strand. Heerlijk terras.
Echter ontzettend duur. 2 latte en 1 appelgebak voor 11.50. Ook de prijzen van de avondkaart zijn veel te hoog. Jammer.....maar ach er zijn meer strandtenten in Calkantsoog waar je voor heel wat minder geld heerlijk kunt eten
Tessa R.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Na een lekkere strandmiddag bij Woest aangeschoven voor een hapje eten. Werden netjes naar een vrije tafel begeleid en er werd direct een kinderstoel geregeld voor ons zoontje. Broodjes en drankjes werden snel gebracht met daarbij de menukaart. Alledrie gekozen voor een hoofdgerecht en een kindermenu voor de kleine man. Hij kreeg zijn menukaart op een kleurplaat met potloodjes erbij, erg leuk en had direct iets te doen. Het eten kwam lekker vlot en zag eruit om door een ringetje te halen. Mooie opmaak en het smaakte net zo goed. Aangezien we nog even terug moesten rijden naar huis geen tijd gehad voor een toetje, maar die komen we binnenkort nog wel een keertje halen!
Tessakl .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
In de vakantie 1x bij woest een 3 gangen diner gegeten. Mooi restaurant, met een super uitzicht. Service is goed. Jammer dat we niet werden opgevangen bij binnenkomst en zelf als kippen naar een tafel moesten zoeken.. Prijs kwaliteit valt tegen. Hoofdgerecht kost rond de 23 euro en dan moet je de bijgerechten zoals patat en groentjes er nog los bijbestellen voor 4,50 per bijgerecht. Het bijgerecht wat je dan krijgt is ook nog eens veel te weinig voor 4,50. Je kan beter patat halen bij de Snackbar om te hoek, Lekkerder en goedkoper.
Uiterlijk gerecht heel mooi, smaak valt wat tegen. Mag iets meer op smaak worden gebracht.
Witte Wijn ook duur in vergelijking met het kleine laagje dat je krijgt. Wel lekkere wijn.
Al met al wel lekker, maar te duur.
banitwa .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Aangezien het maandag prachtig weer was zijn we na een strandwandeling heerlijk op het terras gaan zitten bij Woest. We zaten aan de buitenzijde van het terras. Na enkele minuten nog niemand aan tafel gehad, ondanks dat we meerdere malen oogcontact hadden met de bediening. Na 10 minuten zijn we toch maar verhuisd naar de binnenzijde van het terras. Daar werden we na enkele minuten vriendelijk geholpen door een van de medewerkers. We bestelden een broodplankje vooraf en 2 hoofdgerechten. Het broodplankje een heerlijk warm breekbroodje met aioli en tapenade stond binnen 5 minuten op tafel. Echter hadden we net ons eerste broodje van het plankje gepakt toen het hoofgerecht al kwam, een beetje jammer! De tournedos was prima van kwaliteit, echter was de uienchutney te nadrukkelijk aanwezig en overrulede het de smaak van de rest van het gerecht. De hamburger was ook aan de dure kant, al was hij prima bereid.
Aimali .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Afgelopen vrijdag aten wij bij restaurant Woest. Het was vloed, woei flink en dankzij de grote ramen leek het alsof je midden op zee zat. Ze hebben een allergenen kaart, zodat je precies kunt zien wat er bij elk gerechtje in zit. Ik heb zelf glutenallergie en heb zitten smullen van de vegetarische gevulde portobollo en als dessert de tiramisu-mousse. Wat fijn dat je hier met een gerust hart kunt smullen, voor ons zeker voor herhaling vatbaar!
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Tijdens een weekendje weg per toeval tegen Woest aangelopen. Wat een geweldige tijd gehad daar, 4 dagen achter elkaar hier gegeten (want in de wijde omgeving de gezelligste strandtent) en elke keer weer verrast door een nieuw heerlijk gerecht. Fantastische chevice en tonijn, originele combinaties, lekkere verse soep, grote en royaal gevulde salade en bij elk gerechtje aandacht voor details als kleine kletskopjes van sambal en sesam, bakkeljauwkroketje, aardappelkrokantjes en teveel om op te noemen. De porties zijn allemaal heel ruim en gezien de kwaliteit van het eten en de service is de prijs prima. Prachtige ruige inrichting ook. Wij vonden de bediening zonder uitzondering supervriendelijk en enthousiast, wat een leuke meiden, de lol spat ervan af! Kortom, ga hier eten (vaak:) een aanrader! Miranda, Loosdrecht
MARIAN V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Prachtig strandrestaurant met fantastisch uitzicht en terras. Bediening erg vriendelijk en attent. Helaas heeft het eten ons teleurgesteld. Twee hoofdgerechten (entrecote en gegrilde kip) waren niet op smaak. Entrecote flauw en kip pittig, maar vreemde smaak. Prijs/kwaliteit niet oké! Kinderhamburgers worden gefrituurd, dit kan toch beter! Jammer, want in potentie met locatie kan het een topstrandtent zijn, maar dan moet het eten een betere kwaliteit, smaak en prijs krijgen.
Anke1964 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Op aanraden van een kennis hier naar toe gegaan. We hadden beter kunnen reserveren want het zat bomvol. Het was ook zeer lawaaierig door al die gasten, maar goed, da's wel logisch. Op aanraden van de serveerster konden we even wachten aan de bar met een drankje tot er een tafel vrij was. Dat drankje nooit gekregen. Kort daarna was er een tafeltje vrij voor ons. Met recht een tafel-TJE, tussen gepropt tussen twee grotere gezelschappen. Van het gezelschap links bijna een kind op schoot en het gezelschap rechts een hond op mijn voeten. Dat was echt niet prettig. Bij navraag of er nog een andere tafel voor ons was werd gezegd dat we dit direct gemeld zouden krijgen en dat we dan zouden kunnen verhuizen. Is niet gebeurd. We hebben in noodtempo onze saté verorberd en zijn er vandoor gegaan.
Personeel is erg vriendelijk, eten is goed. Maar alsjeblieft, Beste eigenaar, prop die tent niet zo vol met tafels. Neem dan genoegen met een paar couverts minder maar geef de gasten iets meer comfort!
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Voor mijn zus en mij werd ons Woest-avontuur helaas een horeca-ervaring van het ergste soort. Woest moet volgens ons dan ook óf een selectievere personeelsaanname toepassen, óf het personeel geen 12 uur achtereen laten werken zoals in onderstaand verhaal beschreven.

Het begon nog wel zo mooi aan ons tafeltje met uitzicht op de prachtige roodgloeiende zonsondergang. (Nog) vrolijk bestelden we vorige week zaterdagavond een drankje en vroegen om de menukaart en een asbak. De drank kwam snel, de rest niet. Nadat onze serveerster enkele malen was langsgesneld, vroeg mijn zus hier – vriendelijk- nogmaals om. Een geïrriteerde blik en een kortaf ‘ja’ was de reactie en zonder ons een blik waardig te keuren, kwakte ze even later de menukaarten op ons tafeltje neer. De asbak volgde op even later dezelfde manier.
‘Dankjewel!’, reageerde mijn zus nu nadrukkelijk. Mevrouw was alweer verdergelopen maar mompelde (met de rug naar ons toe, weer zonder oogcontact te maken), als antwoord nog snel een ‘alsjeblieft’. Dit was de voor ons de druppel. ‘Wat is er aan de hand, kan het iets vriendelijker?’ Vroeg mijn zus oprecht verbaasd.

De serveerster draaide zich venijnig om, liep op ons af en beet mijn zus een luid ‘PARDON! ’ toe. Er ontspon zich een ‘discussie’, waarin wij aangaven dat we ons onbeschoft behandeld voelden en waarin zij aangaf dit onzin te vinden. Tijdens dit ‘gesprek’ nam ze een ronduit agressieve houding aan, in de trant van ‘als blikken konden doden’. Totaal verbouwereerd overwogen we te vertrekken. We konden ons namelijk niet voorstellen waarom we zó onwelkom en totaal klantonvriendelijk werden behandeld De dame in kwestie intussen liep op een collega af en vertelde met een wat er zojuist was voorgevallen. Ik zag dat ze hierbij vreemd genoeg een lach niet kon onderdrukken.

Wij wilden net de rekening vragen toen deze collega van onze ‘serveerster’- iets te argeloos, alsof ze van niets wist - vroeg of alles naar wens was. ‘Nee’, antwoordden we en legden uit waarom niet. Ze beaamde dat dit niet had moeten gebeuren, maar, vertelde ze ons, ze nam nu de dienst van haar collega over, die volgens haar erg lang achtereen had gewerkt. Nu de schijnbaar uitgeputte serveerster verdwenen was en we bovendien inmiddels flinke trek hadden, besloten we toch te blijven.
Het eten zag er mooi uit en was redelijk van smaak (wel flink aan de prijs!), maar leuk werd het niet meer (en wordt nooit meer) voor ons in Woest.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
2 dagen achter elkaar geluncht bij Woest. Prima spot om na het uitwaaien neer te ploffen. Kaart is niet uitgebreid maar wel lekker gevarieerd. Woesti XL is heerlijk en poffertjes kan natuurlijk weinig mis aan gaan. Bediening is vriendelijk en tent is bovengemiddeld mooi aangekleed voor strandtent. Heerlijke plek.
Babs V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Heerlijke entourage. Mooi uitzicht vriendelijke medewerkers. Samen met het heerlijke eten ( lamsrack en vegetarische schotel met falafel) een fijne avond gehad. Lekkere wijn in mooie glazen! Voor ons zeker de moeite waard om weer te komen.
bboumeester .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Heerlijke Salades gegeten met de lunch. Rijk gevuld en super lekker.
Het personeel is vriendelijk, verzorgd en klantgericht.
Alles was goed schoon en opgeruimd ondanks de drukte.
Zeker een aanrader!