Strandrestaurant Werelds

Strand Noord 54 2586 ZZ 2586 ZZ Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Strandrestaurant Werelds

Werelds genieten

Wat kan er behalve het verkeer tegenzitten bij je bezoek aan Scheveningen? Als je ontbijt, luncht of dineert bij Restaurant Werelds, eigenlijk niets. Zelfs bij slecht weer is het genieten als je binnen behaaglijk aanschuift voor wat gezelligheid. De internationale gerechten worden zoveel mogelijk bereid met lokale ingrediënten. Er is ook volop aandacht voor lokale specialiteiten, zoals ‘de Bomschuit’, het Scheveningse bier. Hou de agenda in de gaten voor de muzikale events.

Meer informatie over restaurant Strandrestaurant Werelds

Als u met de tram reist dan kunt u tram 9 of tram 1 nemen. Bij beide kunt u uitstappen bij de laatste halte, halte zwarte pad.
  • Kom je met de auto?
    Vanuit Den Haag het bord Scheveningen aanhouden. Bij Scheveningen-haven komt u aan de andere kant van de boulevard terecht.
  • : U kunt parkeren bij parkeerterrein 'het zwarte pad', dit is 2 minuten lopen. Ook kunt u parkeren bij parkeergarage 'Scheveningen bad', dit is ongeveer 20 minuten lopen. De kosten per uur bedragen ongeveer € 2,50. Tevens kunt u ook parkeren in de straten v

Maandag t/m zondag 09:00 - 00:00
Echter geopend tijdens het seizoen van maart t/m eind oktober.

R. M.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
lang wachten op matig eten in een goede sfeer. € 40 voor dit heel eenvoudige driegangen AH-menu is aanvaardbaar omdat het gedeeld door twee € 20 per persoon is. Normaal is het hier dus veel te duur. Daar weegt de aardige bediening niet tegenop.
Edgar B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Leuke bediening. Een praatje en uitleg over de gerechten. Lekker gegeten en kom er zeker terug. Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht.
Melisa V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We zijn er gaan eten met een AH-bon. Het eten was heerlijk, maar je kon met de actie alleen bestellen van ern beperkte kaart waarbij de gerechten bij elkaar geen 39.95 waren (kosten van het 3 Gangen menu)
R. V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Op zich leuke tent maar de bediening laat te wensen over. Ik gok dat de keuken niet is ingesteld op veel mensen. Na gevraagd te hebben of het nog lang ging duren, waren er smoesjes. De rekening...ja die kwam snel. Opmerkingen als "ach..als men een fles wijn bestelt en een karaf water met munt voor €4, hebben we het er al uit" ach ja..nog even gesproken met de eigenaar. Maar onze ervaring met het lange wachten kon de bemoedigende woorden van de eigenaar niet meer echt goed maken...denk wel dat het iets leuks kan zijn..
Elsa E.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Fantastische avond gehad, Heerlijk eten en ontzettend vriendelijke bediening! Echt een aanrader en we hopen nog eens terug te komen.
JANSTHEIJS .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Lekker gegeten op her terras naast het strand. Je start met een amuse en stokbrood met kruidenboter.
Dan het 3 gangen keuze menu van de AH actie.
De smaak was goed. In dit geval is verhouding prijs kwaliteit goed.
AM K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Het eten was prima en omdat het een heerlijke dag was was het heerlijk vertoeven op het terras met uitzicht op de zee. Drankjes duurden lang voordat ze kwamen en de ober was iets te aanwezig: hij ging aan tafel zitten tijdens het opnemen van de bestelling en het uitleggen van het menu deed hij op luide stem zodat hij het voor meerdere tafels tegelijk kon doen.
Lucien V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
We waren hier op 17 mei, en die dag was er veel te weinig personeel. We hebben erg lang moeten wachten op ons eten (bijna 30 minuten op voorgerecht; 96 minuten op hoofdgerecht). Eten was ook niet top: Groenten waren koud, de schol was een beetje droog, op de carpaccio zat veel te veel kaas en de ossenhaas was te doorbakken. Kom hier niet meer terug.
Hielke V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Net als vorig jaar een zeer gastvrije strandtent met goed en verzorgd eten. Vriendelijk personeel . Zullen er met plezier weer heen gaan!
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Met mijn dochter hier wezen eten en was super lekker en ruime keuze op de kaart.
Er heerste een ontspannen gezellige sfeer.
Beste Corrie, Bedankt voor uw recensie. Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel! Wereldse groet, Marco & Noor
Mayke G.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Sfeervolle strandtent met smakelijk eten maar matige bediening. Oké met een actie, maar zou dit niet aanraden. Prijs/ kwaliteit verhouding kan beter.

Beste, Was jammer om te lezen dat het allemaal een beetje tegenviel. Echter werd er op de avond dat u bij ons heeft gegeten een nieuw meisje ingewerkt. Kan het zijn dat u daarom dit beoordeeld als een matige / slechte bediening, omdat zij de routine nog niet heeft? Of is er misschien iets anders voorgevallen?
Ik vind kritiek helemaal geen slecht punt, omdat wij ook altijd nog kunnen leren, echter zou een uitgebreidere recensie dan geen slecht idee zijn. Wat misschien ook een tip is, om op de avond zelf een de klacht neer te leggen bij de kelner, manager of bij de eigenaar. Ik vind het prettiger om de klacht direct op te lossen dan het achteraf te lezen om deze beoordelingssite.
Normaal jammer dat u deze ervaring heeft gehad bij ons, hopelijk dat u het nog een keer wilt proberen. Wereldse groet, Noor
MJJ D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Leuke ontvangst, attent en verrassend een lekkere amuse gekregen bij de start van ons AH diner. Diner uitgezocht. Hoofdgerecht zeer matig. Stoofpot echt niet lekker. Weinig vlees te vinden, lauw en flauw. Zalmforel ook matig.
Voorgerecht prima, nagerecht ook prima.
Bediening en service verder echt wel goed.
Maar: teleurstellend wat betreft je hoofdgerecht.
Fijn dat je korting krijgt met de AH actie: maar 40 euro voor een drie gangen diner met deze service en smaak is echt onder de maat.
Beste, Jammer dat het hoofdgerecht niet heeft gesmaakt. Heeft u dit niet aangegeven bij de kelner? Hij of zij zou hier wel werk van moeten maken om het u naar de zin te maken. Vervelend!
Wat ik wel jammer vind in uw recensie is dat u niet vermeld dat u voor de € 39,95 voor twee personen, niet erbij vermeld dat u ook voorzien bent van een amuse en een stokbrood met kruidenboter. Buiten het driegangen menu waar u uit kunt kiezen, serveren wij deze gerechtjes erbij.
Wellicht bent u in de gelegenheid om het nog een keer te proberen bij ons? Wij doen echt onze uiterste best om het iedereen een uitstekende service te verlenen. Wereldse groet, Marco & Noor
morgenster .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Vanmiddag met vier personen en twee honden gelunched. Lekker gegeten, driemaal het boerenbrood met huisgemaakte tonijnsalade, gegratineerd met kaas en eenmaal salade met zalm (stond niet op de kaart maar werd speciaal even gemaakt!). Alles prima verzoegd met een lekker drankje erbij en in de zon. Niet te vergeten vers water en een botje voor de honden ! Kortom lekker vertoeven en eten en drinken in een ontspannen sfeer bij strandrestaurant "Werelds" aan de boulevard van Scheveningen.
Floortje V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Met AH actie gegeten, hadden om 18:30 gereserveerd maar waren er al om 18:00, dit was geen probleem en konden een tafeltje naar keuze uitzoeken.
Na het opnemen van de drankjes kregen we de speciale kaart voor AH klanten. Prima keuze en de ober vertelde dag er ook nog stokbrood met kruidenboter bij inbegrepen zat (staat niet op de kaart). Door een foutje in de service duurde het erg lang voor ons eerste hapje op tafel stond. We kregen gelijk het voorgerecht terwijl het broodje er nog niet was. Werd goed opgelost en daarna verliep alles heel soepel.
Al met al erg lekker gegeten!
Elvira A.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
We werden vriendelijk ontvangen door het personeel. Leuke informele sfeer, je voelt je meteen welkom. Eten was heerlijk! Prijs voor de AH actie was prima, maar waarschijnlijk wel beetje hoog als je normaal er zou komen. Kwaliteit en sfeer is echter wel het geld waard vinden wij. We kwamen op 4 mei eten en er werd ook rekening gehouden met 2 minuten stilte om 20:00u.
A L.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Het is een mooie locatie aan het strand. Zowel buiten als binnen is het goed vertoeven. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. We hebben heerlijk gegeten.
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Wij werden heel fijn en vriendelijk ontvangen door het personeel in het restaurant.
Onze gastheer was heel enthousiast en had voldoende aandacht voor ons. Wij gaan hier zeker nog eens eten.
Kimberly V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Gezellige tent, top bediening en prima eten! Ze hebben mooie wisselende gerechten!!!

Sander, bedankt voor de placemats!!!
Madelon H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Puur slecht! De ober komt bijna op schoot zitten om de bestelling op te nemen. Lekker popiejopie
3 verkeerde gerechten worden voorgeschoteld. Als uiteindelijk het juiste gerecht wordt geserveerd is het vlees rauw.
De vloer is vies. Het sanitair is meer dan vies. Geen zeep geen wc papier geen handdoekjes
Juul J.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Vanmiddag heerlijk op het terras bij Werelds gelunched. Alles was echt perfect: het eten was heerlijk (geweldige zelf gemaakte tomatensoep en knolselderijssoep, makreel en super malse buikspek en een overheerlijk grand dessert), de bediening was super vriendelijk en lekker relaxt en het zonnetje deed ook nog eens goed haar best. Echt een topmiddag gehad. We raden iedereen aan om hier een middagje door te brengen.