Strandrestaurant Werelds

Strand Noord 54 2586 ZZ 2586 ZZ Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Strandrestaurant Werelds

Werelds genieten

Wat kan er behalve het verkeer tegenzitten bij je bezoek aan Scheveningen? Als je ontbijt, luncht of dineert bij Restaurant Werelds, eigenlijk niets. Zelfs bij slecht weer is het genieten als je binnen behaaglijk aanschuift voor wat gezelligheid. De internationale gerechten worden zoveel mogelijk bereid met lokale ingrediënten. Er is ook volop aandacht voor lokale specialiteiten, zoals ‘de Bomschuit’, het Scheveningse bier. Hou de agenda in de gaten voor de muzikale events.

Meer informatie over restaurant Strandrestaurant Werelds

Als u met de tram reist dan kunt u tram 9 of tram 1 nemen. Bij beide kunt u uitstappen bij de laatste halte, halte zwarte pad.
  • Kom je met de auto?
    Vanuit Den Haag het bord Scheveningen aanhouden. Bij Scheveningen-haven komt u aan de andere kant van de boulevard terecht.
  • : U kunt parkeren bij parkeerterrein 'het zwarte pad', dit is 2 minuten lopen. Ook kunt u parkeren bij parkeergarage 'Scheveningen bad', dit is ongeveer 20 minuten lopen. De kosten per uur bedragen ongeveer € 2,50. Tevens kunt u ook parkeren in de straten v

Maandag t/m zondag 09:00 - 00:00
Echter geopend tijdens het seizoen van maart t/m eind oktober.

Massing A.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
lisetteberends .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Door waarschijnlijk te weinig personeel in de keuken enorm lang moeten wachten op eten. Er wordt ook niet verteld dat het uitloopt. Uiteindelijk zelf aan de bel getrokken, wij konden niet meer blijven moesten trein halen (18.30 aangekomen 21.30 nog geen hoofdgerecht) . Binnen 10 minuten hoofdgerecht maar te snel moeten eten we hadden geen tijd meer daardoor ook geen dessert kunnen nemen. Wel goed opgelost door eigenaar van het restaurant. Daar zijn wij erg tevreden over. Tip: meer personeel dan komt het goed!
John A.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Het was allemaal aardig. Het eten was aardig, friet kwam te laat, wordt overigens keurig opgelost. Salade leek al een tijd op het bord te liggen.
Groot verschil in personeel. Aantal amicaal, dat past overigens bij de omgeving maar ook een aantal die heel onzeker zijn.
Het is wat je er van mag verwachten.
We hebben er gegeten met de Social Deal. Er staat dat je mag kiezen van de kaart, maar dat is niet zo. Je krijgt een aparte kaart.
pieter_bakker .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Weinig groente bij het visgerecht en lange wachttijden. Vrouwelijke bediende was aardig, maar een korte broek vind ik niet passen.
dorine A.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
vanmiddag met goede vriend hier gelunched. mooie plek, leuke ambiance. zeer vriendelijke en attente bediening. lekkere Vega hapjes, spinazietaartje met salade, gegrilde groenten en noten. goeie prijs kwaliteit verhouding. op mijn klacht over ontbreken van wc papier op toilet werd adequaat gereageerd.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Met AH bonnen geweest. Kregen apart menu. Menu was veertig euro, dat leek me enigszins veel voor drie gangen hier. Eten was lekker en heel veel. Lam was er niet. Lamshaas was erg lekker maar niet medium rare zoals besteld maar doorbakken. Heerlijk op t strand, fijn terras!
John J.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Super lang wachten tot dat je je drinken of eten krijg mijn eten was koud wordt vervolgens achter even opgewarmd nou opgewarmd vlees is smerig dus geen excuses niets slechte zaak kom er nooit meer zal het zeker afraden aan anderen
l1anne .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het menu was veelbelovend! De amuse werd samen met brood op tafel gezet. Werd niet gezegd wat het was. Het bleek geitenkaas te zijn. Echt heel vies :( De voorgerechten waren wel lekker. Als hoofdgerechten hadden we diamant haas en zalmforel. Zagen er niet heel smakelijk uit. De groenten die erbij op het bord werden geserveerd waren niet gaar en echt nog hard. Een dame van het personeel had er weinig zin in en toen wij vroegen of het goed was dat we het ijsje binnen gingen nuttigen kregen we de opmerking, ja wat u wil. Nou dat dus. Communicatie binnen was er niet. Bij de dame ons toetje besteld. Duurde zo lang dat er verschillende obers aan de tafel kwamen vragen of ze nog iets voor ons konden doen. Na zo lang wachten verwachten we een mooie bijna verse dame blance. Deze dame blance stond al een tijd in de koelkast. Niet echt lekker. Hebben we ook niet helemaal opgegeten. Niet echt een succes dus.
J D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Ook ons eten was kwalitatief prima, alleen de amuse (watermeloen met geitenkaas en kruidenboter voor het stokbrood kwamen lauw op tafel. Moesten lang wachten op hoofdgerecht, maar dat werd uit eigen beweging gecorrigeerd door een gratis drankje. Ook bij ons viel de onhandige bediening en luidruchtige eigenaar op. Tot drie keer toe kwam men met een niet door ons besteld gerecht aan tafel. Verder stond de muziek op zeker moment blijkbaar op repeat, na 4x het zelfde nummer wat van gezegd....Tip voor de eigenaar; laat iedereen in de bediening 10 tot 15 tafeltjes onder zijn hoede nemen, komt rustiger over en je hebt een vast aanspreekpunt. Wij vonden 5 personen wel erg veel! Overigens vriendelijke bediening en prima locatie!
Nikki B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Mooie strandtent, erg vriendelijk personeel en lekker eten!
Je kunt er heerlijk buiten zitten en de zon zien ondergaan en er hangt een gezellig sfeertje.
Gaby H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Kwaliteit van eten was goed, smaakvolle Carpaccio, Diamanthaas op bed van groenten en Dame Blanche. Niet spannend maar prima in orde voor strand restaurant. Ietwat schreeuwerige baas met onervaren personeel, kan beter. Onduidelijk wie ons nu bediende, moeilijk aandacht trekken, drankjes kwamen niet, etc.
Heleen L.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
een heerlijke plek in de avondzon! Met AH-restaurantzegels lekker gegeten. Ook de bediening was gastvrij, we hoefden niet lang op ons bestelde eten te wachten. Zeker voor herhaling vatbaar, daar waren we t alle vier over eens.
Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Werelds doet zijn naam eer aan, we hadden ons bedrijfsuitje hier vorige week en we hebben van elke minuut genoten! De eigenaren zijn bijzonder behulpzaam en niets is hen teveel om hun gasten ter wille te zijn en zelfs de mogelijkheid om zelf een activiteit te regelen bij hen binnen. Alles was goed geregeld: de inloop met een drankje en heerlijk gebak, de sport&spel activiteiten met kundige en humoristische begeleiding. De bediening was snel en zeer behulpzaam en zowel binnen als buiten was de entourage aantrekkelijk en gezellig. De aansluitende BBQ was een doorslaand succes met o.a. diverse soorten heerlijk vlees, allerlei salades alsmede meerdere vegetarische hapjes waardoor iedereen ruim aan zijn trekken kwam. Al met al een heerlijke dag die ervoor zorgde dat 130 man (dankzij) Werelds hebben genoten, we komen absoluut (ook privé) weer terug!
Toine B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Erg matig, slecht eigenlijk. Als je een Social deal hebt geboekt dan wordt het menu afgeraffeld en zonder zorg geserveerd. Daar zien ze ons niet meer! Tineke en Toine
Hanne V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Afgelopen weekend een bezoek gebracht aan Scheveningen en gaan lunchen (2x) bij Werelds. Wat een gave tent! We werden heel hartelijk ontvangen door de baas (?) ! We zijn goed bediend, heel vriendelijk en vlot. Personeel was in voor een praatje, dat is altijd leuk. Het eten was top en de wijnen heerlijk. Mooie uitgebreide kaart met originele gerechten! Een echte aanrader, een volgende keer in Scheveningen komen we terug!
LAA O.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Gisteren wezen eten bij Werelds. We werden zeer hartelijk ontvangen en ook de rest van de avond was perfect. Heerlijk eten, goede wijnen; alles klopte.

Wij komen zeker binnenkort een keer terug!
Hanny D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Prima en gezellige service, eten was heerlijk. Persoonlijke aandacht staat er hoog in het vaandel.
AH actie heeft voldoende keus
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Buitengewoon en zeer persoonlijke ontvangst en bediening, een drie-gangenmenu voor deze prijs vind je nauwelijks aan het strand in Scheveningen..
herman.nijveld .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Wachttijd was echt veels te lang. En dan was het nog relatief rustig. Bleek dat onze bestelling door een andere tafel werd genuttigd! Slordig.