Strandrestaurant Werelds

Strand Noord 54 2586 ZZ 2586 ZZ Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Strandrestaurant Werelds

Werelds genieten

Wat kan er behalve het verkeer tegenzitten bij je bezoek aan Scheveningen? Als je ontbijt, luncht of dineert bij Restaurant Werelds, eigenlijk niets. Zelfs bij slecht weer is het genieten als je binnen behaaglijk aanschuift voor wat gezelligheid. De internationale gerechten worden zoveel mogelijk bereid met lokale ingrediënten. Er is ook volop aandacht voor lokale specialiteiten, zoals ‘de Bomschuit’, het Scheveningse bier. Hou de agenda in de gaten voor de muzikale events.

Meer informatie over restaurant Strandrestaurant Werelds

Als u met de tram reist dan kunt u tram 9 of tram 1 nemen. Bij beide kunt u uitstappen bij de laatste halte, halte zwarte pad.
  • Kom je met de auto?
    Vanuit Den Haag het bord Scheveningen aanhouden. Bij Scheveningen-haven komt u aan de andere kant van de boulevard terecht.
  • : U kunt parkeren bij parkeerterrein 'het zwarte pad', dit is 2 minuten lopen. Ook kunt u parkeren bij parkeergarage 'Scheveningen bad', dit is ongeveer 20 minuten lopen. De kosten per uur bedragen ongeveer € 2,50. Tevens kunt u ook parkeren in de straten v

Maandag t/m zondag 09:00 - 00:00
Echter geopend tijdens het seizoen van maart t/m eind oktober.

Uitmuntend
9,1
9,2
9,1
Voordelig
Anet D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Vandaag per toeval terecht gekomen bij strandrestaurant Werelds. Wat een ontzettende top zaak. Op de laatste dag van het seizoen uitstekende service en heerlijk eten. Wij kijken nu al uit naar volgend jaar, een woord GENIETEN!
Robin O.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We hebben prima gegeten. De sharing dishes zijn een leuke manier om meerdere gerechten te proberen. De service was heel spontaan. Duurde soms alleen even voor iemand aan de tafel kwam, maar zijn allemaal zeer vriendelijk. We komen volgend jaar zeker weer terug.
Ron R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
perfect en zeer gezellige strandtent om te eten en te drinken top personeel en zeer vriendelijk allemaal tot volgend jaar gr ron rovato
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Nu een aantal keer gegeten bij Werelds. Het eten is van een constante goede kwaliteit en de sfeer is heerlijk informeel. Het personeel is zorgzaam en gezellig. Het eten komt lekker snel en vooral de kleine gerechtjes zijn super.
Ron R.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
erg gezellig en werelds personeel en
erg lekker gegeten top aanrader voor een dagje uit en lekker gelijk een frisse zeelucht aan de zee
gr ron rovato
Bastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
De service was erg vriendelijk maar maakte veel fouten. Zo werd de patat vergeten, kreeg ik geen bestek bij mijn hoofdgerecht en wiebelde de tafel. De gerechten waren ook niet echt bijzonder. Ze waren allemaal "underseasoned" en moesten we zout en peper bijvoegen, de kabeljouw was droog en de thaise currysoep was eerder uncle ben's kerry soep.

Spijtig genoeg voor de zeer vriendelijke eigenaar kan ik dit restaurant dus niet aanbevelen
Juan P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Weer heerlijk gegeten bij Werelds. De ontvangst van top en speciaal voor de verjaardag van Pa is alles uit de kast getrokken
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Wat een ontdekking! Absolute topper in Scheveningen. Heerlijk gegeten van het share menu. Zeer gastvrij ontvangen, attente bediening en ook nog eens fijne muziek op de achtergrond. De avond afgesloten met de beste koffie die ik ooit op het strand heb gedronken. Jullie hebben er een fan bij en ik een nieuw vast adres!
Swen K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Erg leuke strandtent ! met goede leuke bediening als ze tijd hebben komen ze even een babbel maken. bijten al is het eten heerlijk. prima muziekje op de achtergrond kortom ga zeker vaker terug komen!!
Lennard Z.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Op basis van de eerdere recensies gekozen voor dit restaurant, en ik moet zeggen dat de (hoge) verwachtingen zeker waargemaakt werden! Vriendelijk ontvangen en snel een leuke plek uit kunnen kiezen aan een tafelhaard. De gerechten waren vers en goed van smaak.
Heel erg fijn om deze lovende woorden te lezen, dank u, dank u :-) Wereldse groet, Marco & Noor
Naomi H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Werelds is een gezellige plek waar met plezier gewerkt lijkt te worden. Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam en doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Het eten bij Werelds is heerlijk.
De sfeer is ontspannen en op de achtergrond wordt passende muziek gedraaid.

Aanrader van de kaart zijn de spareribs. Heerlijk mals en met een lekkere marinade. Daarnaast zijn ook de shared gerechten leuk om te proberen. Kleine gerechten die je kan delen.
Jens A.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
heerlijk geluncht in dit strandrestaurant... de bediening Was heel erg aardig en wist over alles iets te vertellen, de drankjes duurde wat lang maar het eten kwam er gelukkig snel achter aan en man man man wat was dat lekker!! we hadden verschillende kleine gerechtjes van de shared kaart gekozen en alles zag er prachtig uit en smaakte voortreffelijk! echt een aanrader en wij komen zeker terug!
Willemieke D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
super gezellig dag gehad en super lekker eten en goede bediening !!!
wij komen zeker terug en zal dit restaurant zeker aanprijzen bij vrienden en bekenden ????
Willie B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Voor de vierde keer bij strandrestaurant werelds wezen eten,dus het was voor ons geen moment opnamen
Weer werelds genoten van eten /drinken en het vriendelijke personeel je wordt er echt in de watte gelegd.
Deze zaak moet eigenlijk het hele jaar open! Maar zolang ze open zijn dit seizoen, was dit niet onze laatste keer en zullen wij volgend seizoen zeker weer tot de vaste klanten behoren !Bedankt Marco,Noor en alle medewerkers ,jullie zijn een voorbeeld van hoe het ook kan.
AnkeG .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Heerlijk vers eten. Lekkere vis, mals en smaakvol vlees, knapperige groenten. Vlees en vis hadden warmer geserveerd kunnen worden. (Borden te koud? ) . Vriendelijk, maar wat chaotisch personeel. Saus bij het vlees prima in een aardewerk schaaltje apart geserveerd. Fijn, kun je zelf kiezen of en hoeveel je de saus erbij wil. Jammer dat de mayonaise dan in een plastic bakje wordt geserveerd. Leuke plek aan het strand.
Lieneke F.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Heerlijk gegeten op een geweldige plek met de voeten in het zand. Daarna rondom het vuur heerlijke koffie met een fantastisch dessert gegeten. En alles geserveerd door klantvriendelijke en opgewekt personeel.
Hendrik F.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Top bediening, heel persoonlijk en oprecht opgewekt. Gewéldige sfeer aan het strand. Voor ons speciaal een tafel gedekt OP het strand met daarna een perfect dessert in de lounge bij het vuurtje op tafel.
guldemeester .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
WERELDS! Gisteren met zijn vieren wezen lunchen bij het restaurant Werelds via ticketveiling. We mochten een cocktail uitkiezen, een gerecht van de lunchkaart en nog als toetje vers fruit met/zonder slagroom. Het was in één woord gezegd: werelds. Leuke locatie, lekker aan het strand, heerlijk eten en de bediening is geweldig. Ze denken echt met je mee en bieden zelfs als je iets anders wilt nog alternatieven zelf aan. Dat maak je niet vaak mee. We hebben genoten en komen zeker volgend jaar in de zomer nog eens terug.
Melvin H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Gezellig strandrestaurant. Heerlijke spare ribs en Mojito's. Een van de weinige tenten waar ze goede muziek draaien , super.
Nancy K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Wat een werelds fantastische strandtent op schevening. Echt een kijkje en beproeving waard. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel. Het eten is super lekker en de drankjes zorgen dat je alles even vergeet.
Ik kom hier zeker terug in dit heerlijke ongedwongen eigentijdse rustig puntje in Scheveningen.

Tot de volgende x.