Strandrestaurant Werelds

Strand Noord 54 2586 ZZ 2586 ZZ Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Strandrestaurant Werelds

Werelds genieten

Wat kan er behalve het verkeer tegenzitten bij je bezoek aan Scheveningen? Als je ontbijt, luncht of dineert bij Restaurant Werelds, eigenlijk niets. Zelfs bij slecht weer is het genieten als je binnen behaaglijk aanschuift voor wat gezelligheid. De internationale gerechten worden zoveel mogelijk bereid met lokale ingrediënten. Er is ook volop aandacht voor lokale specialiteiten, zoals ‘de Bomschuit’, het Scheveningse bier. Hou de agenda in de gaten voor de muzikale events.

Meer informatie over restaurant Strandrestaurant Werelds

Als u met de tram reist dan kunt u tram 9 of tram 1 nemen. Bij beide kunt u uitstappen bij de laatste halte, halte zwarte pad.
  • Kom je met de auto?
    Vanuit Den Haag het bord Scheveningen aanhouden. Bij Scheveningen-haven komt u aan de andere kant van de boulevard terecht.
  • : U kunt parkeren bij parkeerterrein 'het zwarte pad', dit is 2 minuten lopen. Ook kunt u parkeren bij parkeergarage 'Scheveningen bad', dit is ongeveer 20 minuten lopen. De kosten per uur bedragen ongeveer € 2,50. Tevens kunt u ook parkeren in de straten v

Maandag t/m zondag 09:00 - 00:00
Echter geopend tijdens het seizoen van maart t/m eind oktober.

Jouw recensie over het restaurant Strandrestaurant Werelds

Annette V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Fantastisch gegeten en super aardige bedoening.
Voorgerecht was knolselderijsoep met truffel, ongelooflijk lekker. Hoofgerecht een perfect gegrilde diamanthaas. Dessert pannacotta met sinaasappel.
Renske D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Jammer dát het een beperkte keuze menu is als je ah kortingsbon hebt. Zeer weinig eten voor een dure prijs. Volgens mij was het een kinder menu..
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten met de ah-bon. Voor herhaling vatbaar. Gezellig en mooi uitzicht. Vriendelijke bediening.
Ruime keus met de ah-bon. Goed samen gesteld.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Via de AH-actie hier gisteravond gegeten. Helaas weer een teleurstelling, door deze actie gooien ze de menuprijzen omhoog en zijn ze uitermate chagrijnig, en een 3 gangen menu voor 39.95 euro, dat is heel hoog voor in een strandtent!
Teleurstellende bediening, ober met vlekken op zijn overhemd en liep op zijn blote voeten, ik ga hier niet meer naartoe. Mensen naast ons met kinderen, die ook van deze Albert-actie waren, moesten zelfs 1,5 uur wachten op hun hoofdgerecht meldden zijn ons. Geen actie meer van AH, restaurants doen mee maar hebben er helemaal geen zin in, doe dan niet mee met deze actie en wees blij met je klanten!
Geen aanrader deze strandtent!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
gezellig en vriendelijk personeel en het eten was heerlijk
zou het aanbevelen bij iedereen om daar bij de gezellige te gaan eten
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Heel klein stukje lamsvlees met 2 stronkjes broccoli op een groot bord zag er niet uit als hoofdgerecht. Heeft de grote trek niet gestild. Zeebaars ongefileerd voor het eerst een vissenkop op mijn bord. Ben bang toch veel vis rond de graten is blijven zitten.
Voor en dessert gerecht waren prima.
merelp .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Onwijs leuk personeel (beleefd en vriendelijk, wij aten pas om half 10 savonds maar dit was voor hen geen enkel probleem), mooie locatie aan het strand en het eten is top!
marionluiten .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Alles was lekker en goed klaar gemaakt en decoratief opgediend, pluspuntje dus voor de keukenbrigade! Organisatorisch ging er echter die avond van alles mis, de bediening deed echt wel z'n best om alles weer recht te breien, maar het mocht gewoon niet lukken. Zal waarschijnlijk wel z'n reden hebben gehad, we zullen maar denken we waren er gewoon op de verkeerde avond. Heerlijke witte huiswijn afkomstig uit Chili gedronken, nog even nagevraagd naar de naam, zodat wij deze thuis zeker nog vaak zullen nuttigen! De prijs vonden wij voor een AH menu wat aan de hoge kant, maar daarentegen waren de porties aan vlees/vis niet te klein. Wat meer groenten erbij had wel gemogen, maar dat was volgens de bediening het gevolg van een erg drukke dag, zodat sommige producten gewoon helemaal op waren. Slotconclusie: prima restaurant met smaakvolle gerechten, minpuntje was bij ons dus het management op die avond!
23-08-2017 Marion Luiten
Christine L.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Afgelopen mei hier voor het eerst geweest. Bediening was een chaos: gerechten die niet klopten, naar een verkeerde tafel werden gebracht, eindeloos lang wachten, lege glazen die niet werden opgehaald, veel mopperende gasten en voortdurend excuses van bedienend personeel.
Omdat we het eten wel erg lekker vonden, toch nog een keer geprobeerd. Na een zomer zal er toch bijgeleerd zijn wat betreft de service/bediening... Niet dus: nog steeds dezelfde chaos: bedienend personeel dat boos is op elkaar en vaak met verkeerde gerechten komt (of helemaal niet komt). Vaak lege glazen, weer veel mopperende gasten (liepen er ook een aantal weg).
Kortom: heerlijk gegeten, maar ergerlijk slechte bediening...
Joke T.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij werelds, De borden waren netjes en apart opgemaakt. De bediening was ook prima en heel vriendelijk. We komen zeker terug.
famRosmalen .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Menu was aangepast aan de actie. Dus geen 39.95 waard.
Eten, zeker de soep, was niet voldoende warm. Eten was het net niet, stoofpotje niet voldoende afgesmaakt, rijst geen? zout, voorgerecht vis was flauw, erg weing dressing op carpacio, de... oftewel veel net niet. Toetje een vergeten, een zat een strookje papier of draadje in.
Bediening was wel gezellig maar ook daar met schoonheidfoutjes.
linss1991 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Voor ieder wat wils, 1 gerecht bleek op te zijn ,maar ze hadden een goede vervanger er voor staan.
het duurde wel erg lang voordat we eten kregen.
iedereen had het hoofdgerecht er al 10 minuten staan terwijl ons zoontje nog 10 minuten moest wachten op zijn gerecht, beetje apart vonden we dat.
het eten was wel erg lekker!
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We gingen naar Werels met de AH actie. We werden zeer vriendelijk ontvangen en we konden kiezen uit verschillende tafels. Zijn gaan zitten in de serre zodat we goed uitzicht hadden op het vuurwerk. Ons werd aangeraden een Thaise kippensoep, goed en pittig. Ik koos het stoofpotje en mijn vrouw de zeebaars. Beide prima. Goede fles wijn er bij , bosschendal merlot, en lekker en gezellig gegeten . Tijdens vuurwerk ging het licht uit zodat we goed konden kijken. Alles prima geregeld en bediening!
Lunet K.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Ontvangst was ontspannen, zoals je mag verwachten van een Strand restaurant.
Sfeer was relaxed en gezellig.
Bediening was uitstekend!
We konden zelf de tijd tussen de gerechten bepalen.
Eten was uit de kunst!
Als voorgerecht hadden wij Carpaccio, hoofdgerecht de Diamanthaas en nagerecht de Chocolade taart en een Dame blanche.
Vooraf kregen we nog een heerlijke amuse en stokbrood met kruidenboter van het huis.
Werelds heeft een prachtige ligging, je kijkt zo op de Pier, we hebben dan ook genoten van een prachtige ondergaande zon!
Bedankt mensen!!
Mede dankzij jullie een heerlijke avond gehad!!
Het was het ritje vanuit de Achterhoek meer dan waard!
Tot Ziens!!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
keigezellig en prima keuken. tot in de laatste uurtjes. voelden ons zeer welkom. fijn dat ze ook weten hoe je een drankje moet serveren.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Helaas tot 2x toe eten koud opgediend. Daardoor met partner ieder afzonderlijk het hoofdmenu gegeten.
We kregen als compensatie een drankje aangeboden door het restaurant.
Hielke V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het eten is uitstekend en de bediening heel vriendelijk. Wijn van goede kwaliteit en de glazen zijn goed gevuld. Werelds is volgens ons de beste strandtent in Scheveningen. Wij wonen zelf in Scheveningen dus kunnen goed vergelijken!
johan T.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
het 3 gangen AH menu van €39.95 is qua prijs maar ook qua kwaliteit en originaliteit het absoluut niet waard.
De wachtijd tussen de gangen was op onze dag ontoelaatbaar.
Van het hoofdmenu was 1 van de 3 opties niet te bestellen.
Wij vroegen om bij het dessert gelijktijdig de koffie te serveren. ook daar kwam niets van terecht.
kortom ik zal " Werelds" zeker niet aan bevelen bij mijn vrienden.
Ed010 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Eten goed maar personeel een drama kids van 15/16 die bedienen bestellingen bij verkeerde tafels lang wachten NOOIT MEER
kyra.vanessa .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Heel vriendelijk personeel. Goede uitleg over de kaart en de AH actie. Er was een mosselpannetje bij. Deze ook genomen en die was heerlijk! Een aanrader.