Strandrestaurant Paal6

- Bar 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Strandrestaurant Paal6

Stropielekker .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Mooie locatie en mooie strandtent. Heb hier de afgelopen week, gegeten van een ijsje, frietje met snackje en een diner. Voor een strandtent is het eten en kwaliteit / prijs echt goed. Neem bij drankje in de zon een portie macho's, grote portie en lekker. Frietje en snacks, beide goede kwaliteit en nier te duur. Als diner zeebaars, erg vlak, niet bijzonder. En lamscurry, erg smakelijk. Zeker voor herhaling vatbaar
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Gisteren gegeten bij Paal6. leuke strandtent met goede en vlotte bediening. Het eten viel tegen. Breekbrood was een supermarktstokbroodje en niet eens knapperig. Het voorgerecht met tonijn was niet vers bereid maar kwam duidelijk uit de diepvries. De smaak was niet slecht maar een was een nat geheel. Als hoofdgerecht een salade met carpaccio. Heeeeel veel sla met een beetje vlees. Het lekkerste dat paal6 te bieden heeft is een broodje met pulled chicken (lunch) Dat is echt bijzonder goed. Voor de rest als restaurant sla ik het maar over.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
We zijn hier dinsdagabond 6 juni geweest met z'n tweeën. Het stormde hard en was niet druk. Vooraf een heerlijk cocktail en biertje met breekbrood. Hier zat hummus en tzatziki bij, weer eens wat anders! De voorgerechten waren prachtig opgemaakt. Carpaccio met kruidenkaas en ik had de mozzarella. Smaakte heerlijk! Mijn man had ribs en buikspek alles hoofdgerecht, wat lekker maar ook best veel was. Hij heeft het niet op gekregen... Ik had heerlijke vis met kreeft. De wijn combinatie was niet super, de bediening kon hier ook niet over adviseren. Maar het was allemaal luxer dan we hadden verwacht van een strandtent. We hadden de tijd en die kregen we ook, maar we werden niet aan ons lot overgelaten. We hebben genoten samen! Wat ons betreft een aanrader.
VanBurgh .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Wij hebben hier zaterdag gegeten. Het eten was lekker en een flinke tafel vol. Zelf had ik een vegatarisch gerecht met gyros, heel verrassend en erg leuk! De bediening begon naar mate de avond vorderde steeds minder vrolijk te kijken op een enkele uitzondering na, dit vonden wij erg jammer. Het decor is geweldig ondanks de brand, we hebben met een mooi uitzicht op het strand kunnen eten!
Nanda99 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Het is duidelijk dat ze na de heropening net weer open zijn. De bediening is nog niet op elkaar ingesteld.
We werden naar een tafel gebracht. ( hadden gereserveerd) waren koud gaan zitten of er kwam een jongeman naar ons toe en zei wel 5x dat het niet de bedoeling was dat wij daar gingen zitten. Hij had daar andere gasten voorzien. En wie ons naar die tafel had gebracht .. Niet echt een fijne binnenkomer zoals je kunt begrijpen.
Dit is naar onze mening niet iets wat je op die manier aan je gasten zegt.
Het eten ziet er visueel erg mooi uit, echt aandacht aan besteed. Smaken beetje lafjes, niet uitgesproken en mist gewoon smaak.
Aan het einde van de avond vroeg iemand "of alles gesmaakt had" antwoord was mwa.. Waarop hij direct wegliep. Als je geen interesse hebt kan je het beter niet vragen
zaak ziet er mooi uit en toffe inrichting, daar ontbreekt het niet aan!
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Het eten is matig en nooit hetzelfde. Het lijkt te liggen aan hoeveel zin de kok heeft of wie er in de keuken staat. De prijs voor de gerechten zijn veels te duur. Wat deze plaats top maakt is de omgeving. Daarvoor komen we er vaak. En de enkele ( brunettes ) Meisjes in de bediening die wel lachen en plezier hebben in hun werk. Ook dan zie je dat de gerechten in orde zijn, opvallend maar waar
tkoopman K.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Na een flinke strandwandeling waren we toe aan pauze bij Paal6. Het tijdelijke onderkomen nadat het grote paviljoen door brand was verwoest.
Het team heeft voor een prima tijdelijke plek gezorgd!
Vriendelijke ontvangst, keurig personeel met herkenbare bedrijfskleding.
Bestelling werd snel genoteerd, we kozen voor patat met stoofvlees; heerlijk en mooi geserveerd in een klein potje, patat erbij in een puntzak, ook genoeg mayo erbij.
Prijs van de wijn prima in orde.
Toiletten zeer netjes en schoon!
Een prima plek om te vertoeven, wij tussen de middag, ongetwijfeld ook fijn om 's avonds hier te zijn.
falkea .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Heel gezellige sfeer en attente bediening. Heerlijke wijn met bijbehorende hapjes.
s 'avonds mijn vest laten hangen, Omdat we niet in de buurt van Julianadorp wonen, was even ophalen niet mogelijk. Na een telefoontje werd mijn vest per post verstuurd.
Met andere woorden, compliment en super gastvrij !
Wij komen zeker weer!
Heel graag gedaan! Wij zien u natuurlijk ook graag terug.
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Met het eten is niets mis bij Paal 6, met de bediening des te meer. Wat overkwam ons én wat zagen wij om ons heen gebeuren? Lang wachten tot iemand bij ons kwam, begroet worden met een verveeld "haaai" zonder aangekeken te worden ("ehh goedenavond, stamelden wij terug"), geen vraag krijgen wat je wilt drinken, een bakje frietjes waar duidelijk iets mis mee was: donkergeel en hard, volgezogen met vet dat niet op de goede temperatuur was. Kan gebeuren, dus vriendelijk uitgelegd dat de friet erg vet...."u vindt de friet vet?" werden we cynisch en wat hautain onderbroken. Akelig gewoon. Meer mensen om ons heen seinden geërgerd of ze geholpen konden worden, maar de bediening liep met oogkleppen op. Wat is hier veel werk te verrichten voor een floor manager om het personeel een stuk gastvrijheid en hospitality skills bij te brengen. Ga er maar aan staan!
Beste gast,

Het team van Paal6 vind het erg vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad bij ons in het restaurant! Allereerst onze excuses voor de ongastvrije houding van de bediening. We proberen de bediening zo goed mogelijk te begeleiden zodat onze gasten optimaal worden geholpen. Wij willen u bedanken voor uw feedback en zullen dit zeker meenemen en communiceren naar al ons bediend personeel om dit soort incidenten in de toekomst te voorkomen. Wij hopen dat we u nog een keer mogen verwelkomen in ons restaurant en hopelijk deze vervelende ervaring te laten vergeten.

Met vriendelijke groet,
Het team van Strandrestaurant Paal6
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Een fikse wind blaast over het strand als we Paal 6 binnenlopen. We hopen op een diner bij een zon die sissend ondergaat in de zee, maar daarvoor is er teveel bewolking. Desondanks hebben we een mooi uitzicht vanuit dit zeer grote strandpaviljoen, waar het al snel behoorlijk vol zit. De bediening is jong en vriendelijk, maar niet altijd even oplettend en beperkt zich vooral tot het opnemen van de bestelling en brengen van de borden. De kaart is royaal te noemen, net zoals, zo merken we even later, de porties. We beginnen met een rouleau van eend, leuk opgemaakt met allerlei versieringen (zoals uitgebakken spekjes) op het bord. Het smaakt aardig, maar daar blijft het bij. We vervolgen onze maaltijd met een pasta gerecht: een gigantische berg penne met een flinke moot zalm erboven met daarbij ook nog een handvol gambas, een roomsaus, wat courgette en een flinke dosis rucola. Dit is kwantiteit boven kwaliteit: de zalm heeft niet veel smaak en de penne is aardig maar vooral vullend. Zelfs de fikse strandwandeling heeft ons niet hongerig genoeg gemaakt om deze hoeveelheid aan te kunnen en een nagerecht zit er ook niet meer in. We genieten nog wel even na van de aardige fles wijn bij het langzaam donker wordende strand.
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
Prima gegeten, flinke borden. Ook prima menuutjes voor de kinderen. Prachtig uitzicht over de zee. Verder aardige strandtent maar mist wat allure.
marietje01 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2015
Mooie strandtent. Relaxte sfeer, heerlijk terras met fijne hangbanken. Vriendelijk personeel. Leuke kaart en lekker flexibel in de mogelijkheden.
Joshua K.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
Zaterdag een hapje gegeten bij Paal 6. We kwamen speciaal voor het Facebook gerecht. Dit bleek echter een weekmenu van vorige week, balen!

Vervolgens een saté en een kabeljauw gekozen. Beide prima, niets op aan te merken. De bediening stond met te weinig personeel, dit was te merken maar ze deden hun best.

Al met al een prima tentje om wat te eten na een bezoek aan het strand!
Jonkvrouw .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Leuke strandtent met een mooie gevarieerde kaart met ook gerechten (oa curry) die je niet gelijk hier zou verwachten. Goed gegeten; zeebaars, burger en voor de kids ook veel keuze. Relaxte sfeer, schitterend uitzicht!
gert P.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
vandaag lunch bij paal 6.
helemaal goed, prima chardonay en sauvignon.
sushi en ceesarsalad, top.
de bediening accuraat en gezellig.
de lokatie op het strand met fantastisch weer uiteraard werelds.
aanrader!
Arjen W.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Een verrassing. Met een grote groep van 16 man op een laat moment gereserveerd, en we konden na wat overleg terecht. In het donker over het duin en dan kom je bij dit strandpaviljoen waar het verrassend druk is voor dit jaargetijde. Ik heb geen onvertogen woord gehoord bij iedereen. Gewoon lekker eten, goede bediening, alles werd op tijd geserveerd en er werd geen enkele fout gemaakt. Saté met pinda/biersaus is verrassend lekker. (Hou je niet van bier, dan moet je deze echt niet hebben, want je proeft de biersmaak overduidelijk).
Kortom, niks mis mee. We zijn de dag erna nog een warme chocomelk komen drinken op het terras.
jongstel .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2013
Met kind wezen eten. Eten was erg lekker, grote porties maar ook goede kwaliteit. Wel iets duurder (20 euro per hoofd gerecht), maar dat is het waard. Snelle service. En het uitzicht blijft natuurlijk onbetaalbaar.
Ook kindvriendelijk.
Moest alleen het elastiekje van de munt uit mijn muntthee vissen oeps :-)
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2013
Enkele dagen achter elkaar gegeten in dit strandpaviljoen en we komen zeker terug wanneer we in de buurt zijn. Dat doen we alleen wanneer we tevreden zijn, natuurlijk
Gamba's niet te droog, slibtong zoals het hoort en een aanrader is de "stew" Boeuf bourguignon. Neem als nagerecht de scroppino. En probeer maar eens om het bij die ene te laten. pfff...
We komen terug met Pinksteren. Schrijven we niets nieuws, dan was het goed.
Carlijn H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2013
Na een koude maar lekkere strandwandeling aangekomen bij strandpavilioen Paal Zes, welke ook in januari gewoon open is! Erg fijn. Met zijn tweeën gingen wij hier naar binnen om te lunchen, een warme sfeer komt je tegemoet en de openhaard brandde lekker! Tot blijdschap van mijn vriend een ruime bierselectie, ik ging voor een gluhwijn welke buiten op een bord werd aangeprezen. Binnen werden we snel geholpen door vriendelijke, oprecht lachende, bediening. Lunchkaart was gedeeltijk origineel en verassend, ook wat klassiekers maar daar is natuurlijk niks mis mee. Mijn vriend ging voor bruin brood met carpaccio en truffelmayonaise, HEERLIJK, vooral die mayonaise! En Brood was vers.Ik voor een XL toast met mozzarella, ook smakelijk.
We hebben eindelijk een restaurant gevonden waar het eten en de service net zo goed is als dat je bij het uitzicht hoopt te krijgen!
Yolan W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2012
Prima eten in een leuke sfeer direct op het strand, ook in herfst en winter. Een beetje vreemde kaart, met bijvoorbeeld heerlijke Thaise soep en dan ineens weer vooral doodgewone vis met patat of aardappelen, maar het smaakt wel allemaal en erg duur is het ook niet. Personeel is vriendelijk en honden zijn welkom.