Strandrestaurant Paal6

Zanddijk 6 1787 Julianadorp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Strandrestaurant Paal6

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

- Bar 10:00 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
6,6
VanBurgh .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Wij hebben hier zaterdag gegeten. Het eten was lekker en een flinke tafel vol. Zelf had ik een vegatarisch gerecht met gyros, heel verrassend en erg leuk! De bediening begon naar mate de avond vorderde steeds minder vrolijk te kijken op een enkele uitzondering na, dit vonden wij erg jammer. Het decor is geweldig ondanks de brand, we hebben met een mooi uitzicht op het strand kunnen eten!
Nanda99 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Het is duidelijk dat ze na de heropening net weer open zijn. De bediening is nog niet op elkaar ingesteld.
We werden naar een tafel gebracht. ( hadden gereserveerd) waren koud gaan zitten of er kwam een jongeman naar ons toe en zei wel 5x dat het niet de bedoeling was dat wij daar gingen zitten. Hij had daar andere gasten voorzien. En wie ons naar die tafel had gebracht .. Niet echt een fijne binnenkomer zoals je kunt begrijpen.
Dit is naar onze mening niet iets wat je op die manier aan je gasten zegt.
Het eten ziet er visueel erg mooi uit, echt aandacht aan besteed. Smaken beetje lafjes, niet uitgesproken en mist gewoon smaak.
Aan het einde van de avond vroeg iemand "of alles gesmaakt had" antwoord was mwa.. Waarop hij direct wegliep. Als je geen interesse hebt kan je het beter niet vragen
zaak ziet er mooi uit en toffe inrichting, daar ontbreekt het niet aan!
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Het eten is matig en nooit hetzelfde. Het lijkt te liggen aan hoeveel zin de kok heeft of wie er in de keuken staat. De prijs voor de gerechten zijn veels te duur. Wat deze plaats top maakt is de omgeving. Daarvoor komen we er vaak. En de enkele ( brunettes ) Meisjes in de bediening die wel lachen en plezier hebben in hun werk. Ook dan zie je dat de gerechten in orde zijn, opvallend maar waar
Tkoopman .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Na een flinke strandwandeling waren we toe aan pauze bij Paal6. Het tijdelijke onderkomen nadat het grote paviljoen door brand was verwoest.
Het team heeft voor een prima tijdelijke plek gezorgd!
Vriendelijke ontvangst, keurig personeel met herkenbare bedrijfskleding.
Bestelling werd snel genoteerd, we kozen voor patat met stoofvlees; heerlijk en mooi geserveerd in een klein potje, patat erbij in een puntzak, ook genoeg mayo erbij.
Prijs van de wijn prima in orde.
Toiletten zeer netjes en schoon!
Een prima plek om te vertoeven, wij tussen de middag, ongetwijfeld ook fijn om 's avonds hier te zijn.
Falkea .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Heel gezellige sfeer en attente bediening. Heerlijke wijn met bijbehorende hapjes.
s 'avonds mijn vest laten hangen, Omdat we niet in de buurt van Julianadorp wonen, was even ophalen niet mogelijk. Na een telefoontje werd mijn vest per post verstuurd.
Met andere woorden, compliment en super gastvrij !
Wij komen zeker weer!
Heel graag gedaan! Wij zien u natuurlijk ook graag terug.
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Met het eten is niets mis bij Paal 6, met de bediening des te meer. Wat overkwam ons én wat zagen wij om ons heen gebeuren? Lang wachten tot iemand bij ons kwam, begroet worden met een verveeld "haaai" zonder aangekeken te worden ("ehh goedenavond, stamelden wij terug"), geen vraag krijgen wat je wilt drinken, een bakje frietjes waar duidelijk iets mis mee was: donkergeel en hard, volgezogen met vet dat niet op de goede temperatuur was. Kan gebeuren, dus vriendelijk uitgelegd dat de friet erg vet...."u vindt de friet vet?" werden we cynisch en wat hautain onderbroken. Akelig gewoon. Meer mensen om ons heen seinden geërgerd of ze geholpen konden worden, maar de bediening liep met oogkleppen op. Wat is hier veel werk te verrichten voor een floor manager om het personeel een stuk gastvrijheid en hospitality skills bij te brengen. Ga er maar aan staan!
Beste gast,

Het team van Paal6 vind het erg vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad bij ons in het restaurant! Allereerst onze excuses voor de ongastvrije houding van de bediening. We proberen de bediening zo goed mogelijk te begeleiden zodat onze gasten optimaal worden geholpen. Wij willen u bedanken voor uw feedback en zullen dit zeker meenemen en communiceren naar al ons bediend personeel om dit soort incidenten in de toekomst te voorkomen. Wij hopen dat we u nog een keer mogen verwelkomen in ons restaurant en hopelijk deze vervelende ervaring te laten vergeten.

Met vriendelijke groet,
Het team van Strandrestaurant Paal6
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Een fikse wind blaast over het strand als we Paal 6 binnenlopen. We hopen op een diner bij een zon die sissend ondergaat in de zee, maar daarvoor is er teveel bewolking. Desondanks hebben we een mooi uitzicht vanuit dit zeer grote strandpaviljoen, waar het al snel behoorlijk vol zit. De bediening is jong en vriendelijk, maar niet altijd even oplettend en beperkt zich vooral tot het opnemen van de bestelling en brengen van de borden. De kaart is royaal te noemen, net zoals, zo merken we even later, de porties. We beginnen met een rouleau van eend, leuk opgemaakt met allerlei versieringen (zoals uitgebakken spekjes) op het bord. Het smaakt aardig, maar daar blijft het bij. We vervolgen onze maaltijd met een pasta gerecht: een gigantische berg penne met een flinke moot zalm erboven met daarbij ook nog een handvol gambas, een roomsaus, wat courgette en een flinke dosis rucola. Dit is kwantiteit boven kwaliteit: de zalm heeft niet veel smaak en de penne is aardig maar vooral vullend. Zelfs de fikse strandwandeling heeft ons niet hongerig genoeg gemaakt om deze hoeveelheid aan te kunnen en een nagerecht zit er ook niet meer in. We genieten nog wel even na van de aardige fles wijn bij het langzaam donker wordende strand.
Sjoerd73 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
Prima gegeten, flinke borden. Ook prima menuutjes voor de kinderen. Prachtig uitzicht over de zee. Verder aardige strandtent maar mist wat allure.
Jillz82 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Op een drukke zonnige dag gegeten bij Paal 6. Zoals voor veel strandtenten is de locatie natuurlijk erg mooi. Ik vind het terras buiten niet erg sfeervol, dan zit ik toch liever bij een ander restaurant in Callantsoog.
We aten met twee volwassenen en een kind, kinderstoelen zijn aanwezig. De carpacciosalade was erg lekker, de hamburger ook prima. De poffertjes ook goed, echt een bord vol. De prijzen zijn aan de hoge kant, maar dat is denk ik redelijk normaal voor een strandtent. Tot zover positief. Alleen de bediening was echt vreselijk. De serveersters kunnen wel een cursus klantvriendelijkheid gaan volgen. Er kan geen glimlach vanaf, klanten werden afgesnauwd. Bij het afrekenen kreeg ik alleen het bedrag te horen zonder het bijbehorende bonnetje. Omdat vlak daarvoor de tafelnummers door elkaar waren gehaald wil ik toch graag weten of ik voor het juiste betaal. Dit was voor ons eens maar nooit weer. Ondanks dat we lekker hadden gegeten gingen we toch weg met een nare bijsmaak.
Erwin M.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Mooie strandpaviljoen. Toen we binnen kwamen, werden we vriendelijk begroet door een serveerster met zwarte handschoenen aan.
Zij begeleide ons naar onze tafel waarna snel een andere medewerkster bij ons kwam met de menukaart en de drankjes op nam.

Eerste bestelling:
----------------------------
We kregen vrij snel onze drankjes. We hadden een server met paal6 erop en ook op de viltjes voor onder de glazen stond paal 6. Dit verraste mij positief en gaf mij de indruk dat het niveau van het restaurant hoger lag dan het gemiddelde voor een strandpaviljoen.

Eten:
----------------------------
We begonnen met een broodplankje. We kregen een breekbroodje met 3 soorten sausjes. een wit goedje (geen aolie), gewone olijfolie en een rood goedje. Helaas werd niet uitgelegd wat het allemaal was.
Mijn vriendin bestelde een sate en ik bestelde de ''big boy''. Grote hamburger op een houten plank. Patat zat in een mini frituur mandje. Het oogde heel erg smakelijk en leuk uit. De keuken deed zeer goed zijn best.

De nagerechten oogde ook smakelijk. De keuken wist ons elke keer weer positief te verrassen. Door de gangen heen was ik elke keer weer benieuwd hoe het volgende gerecht eruit zal zien.

Bediening:
----------------------------
De bediening leek te werken volgens een strak patroon. Het meisje met de zwarte handschoenen bracht alle gerechten en verwelkomde de gasten. Verder deed ze niets en stond ze te wachten op de volgende gerecht (je krijgt dus geen koud eten. Super!). 2 a 3 meiden namen alleen maar bestellingen op en rekenden met iedereen af. 1 meisje bracht alle drankjes en 1 meisje/jongen stond achter de bar (super!).

Helaas zaten we in een hoekje. De bediening liep ons straal voorbij en meerdere malen zwaaien hielp niet. Ook al zaten we schuin tegenover de bar waar alle serveersters stonden te overleggen met elkaar, zag niemand mij... Toen ik naar de medewerkster toe liep die zeer regelmatig voorbij kwam om mijn 2de drankje te bestellen, vroeg ze waar ik zat en keek ze verbaasd toen ik mijn plek aan wees. Blijkbaar had ze mij nooit gezien, maar zag ze mij ook niet meer, want ik mocht elke keer zelf mijn drankjes bestellen.

Conclusie:
----------------------------
Goed restaurant en lekker eten. Wel moet je ervoor zorgen dat je niet in een hoekje zit, want niemand ziet je zitten en loopt je straal voorbij.. De uitstraling van het restaurant paste bij het eten (of het eten bij het restaurant). Alles op een iets hoger niveau. Het lijkt wel alsof paal 6 een Michelin ster wil halen...
De keuken doet heel erg zijn best om je te verrassen. Dit is hun goed gelukt. Jammer dat de ongeïnteresseerde bediening die alle drankjes opnemen de boel een beetje verpestte.

Ik kwam hier eten om te kijken hoe de locatie zou zijn voor onze bruiloft. Ik onthou dit restaurant, maar als ik hier het feest en het diner organiseer, wil ik dat die ongeïnteresseerde meid vrij is...
Marietje01 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2015
Mooie strandtent. Relaxte sfeer, heerlijk terras met fijne hangbanken. Vriendelijk personeel. Leuke kaart en lekker flexibel in de mogelijkheden.
Joshua K.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
Zaterdag een hapje gegeten bij Paal 6. We kwamen speciaal voor het Facebook gerecht. Dit bleek echter een weekmenu van vorige week, balen!

Vervolgens een saté en een kabeljauw gekozen. Beide prima, niets op aan te merken. De bediening stond met te weinig personeel, dit was te merken maar ze deden hun best.

Al met al een prima tentje om wat te eten na een bezoek aan het strand!
Jonkvrouw .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Leuke strandtent met een mooie gevarieerde kaart met ook gerechten (oa curry) die je niet gelijk hier zou verwachten. Goed gegeten; zeebaars, burger en voor de kids ook veel keuze. Relaxte sfeer, schitterend uitzicht!
SanneBO .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Wat een teleurstelling.
Onze zoon moet glutenvrij eten en we zagen dat ze hier een allergenen kaart hebben. Maar voor kinderen is er niets glutenvrij te eten. De friet wordt niet apart gebakken. Iets wat makkelijk te regelen is, zeker voor een restaurant wat het gehele jaar geopend is. En dan staat er op de kinderkaart mini hamburgers, pizza en vissticks. Lijkt mij niet moeilijk om in de vriezer wat glutenvrije hamburgers of worstjes te leggen. Zelfs op de gewone kaart konden wij niets voor hem vinden, ook hier was de huisgemaakte burger niet glutenvrij.
Op mijn vraag of ik dan wat komkommers voor hem kon krijgen kreeg ik het antwoord dat ik dan maar een salade moest bestellen...
Jammer, zeker omdat het een kleine moeite is dit aan te passen.
Beste SanneBo,

Het team van Strandrestaurant Paal6 vindt het erg vervelend dat deze situatie heeft plaatsgevonden. Wanneer bij de reservering vermeld wordt dat iemand een gluten allergie heeft is hier zeker altijd de mogelijkheid toe, dit geldt ook voor kinderen. We willen daarbij onze excuses maken voor het feit dat er geen oplossing is gevonden, en dat het niet de normale gang van zaken is om het verzoek van onze gasten in de wind te slaan. Wij nemen uw feedback uiterst serieus en zullen in de toekomst werken aan verbetering om onze service te optimaliseren. Alhoewel dit voor u misschien als mosterd na de maaltijd komt, hopen we hiermee wel duidelijk te maken dat wij de tevredenheid van onze gasten altijd voorop stellen. Hopelijk zien wij u nog eens terug op Strandrestaurant Paal6 en kunnen we deze vervelende ervaring bij u wegnemen.

Met vriendelijke groet,
Het team van Strandrestaurant Paal6

Reactie van proever:

Bedankt voor jullie snelle reactie op onze recensie!
Wij zijn blij te horen dat jullie de feedback serieus nemen en in de toekomst gaan werken aan verbetering.
Natuurlijk snappen wij dat als wij gereserveerd hadden er meer mogelijk zou zijn geweest. Maar bij een strandrestaurant ga je vaak eten omdat je er dan bent. Juist dan is het fijn om de mogelijkheid te hebben ook binnen te lopen en iets te kunnen bestellen. Het is voor mensen met een gluten allergie of intolerantie al moeilijk genoeg spontaan ergens te gaan eten, zeker op vakantie.
Maar we komen graag een keer terug, jullie zitten op een prachtig plekje!
MVG!
Janny23081960 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
We waren de eerste week op vakantie in Julianadorp;heerlijk buiten gegeten bij Paal 6.Gezellig,vlotte bediening en heerlijk eten.Ik had een overheerlijke curry.Mijn man een malse lamsrack en onze zoon spareribs.Alle borden waren leeg!!!Het nagerecht zag er ook prima verzorgd uit!Er was duidelijk aandacht aan besteed.Compliment!
Marina W.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
We hebben twee keer geheten bij dit restaurant en beide keren was het prima. We hebben zowel vlees als visgerechten gehad en die waren allemaal erg lekker van smakelijke groente en aardappeltjes/patat/couscous of brood voorzien. Hoewel het op de nazomeravonden erg druk was bleef het personeel heel vriendelijk en werden we heel vlot bediend. De 'bijgeleverde' zonsondergang maakt deze plek tot een heerlijke pleisterplaats op de zomeravond.
Gert P.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
vandaag lunch bij paal 6.
helemaal goed, prima chardonay en sauvignon.
sushi en ceesarsalad, top.
de bediening accuraat en gezellig.
de lokatie op het strand met fantastisch weer uiteraard werelds.
aanrader!
Ton M.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Paal6 is een "strandtent" die zich met recht "strandrestaurant" mag noemen.
Op een zaterdagavond is het restaurant echt heel goed bezet. Mijn vrouw en ik hadden gereserveerd en eerder geplaatst aan een tafeltje direct naast een heel groot gezelschap met een zestal kleine kinderen die na een dag strand erg moe waren (en dat lieten horen...) Dat is het risico van een strandrestaurant, maar op ons verzoek of we aan een ander tafeltje mochten gaan zitten werd door de oprecht vriendelijke serveerster snel positief gereageerd, ook al was het erg druk.
De kok heeft duidelijk als streven uit te stijgen boven het te verwachten niveau van een dergelijk restaurant.
Als voorgerecht namen we Thom Kah Kai (Thaise kippensoep die heerlijk pittig op smaak was met knapperige taugé en lenteui) en Quinoa met gamba's op een mooi opgemaakt groot bord.
Voor het hoofdgerecht koos mijn vrouw de gebakken kabeljauwfilet met een groene kruidenkorst, basilicumolie en aardappelpuree. Ik ging voor de combinatie van spareribs en chickenwings met een salade en een fris pittige mai thai-saus.
De vis was goed gegaard en mooi van smaak. De korst van groene kruiden was meer een laagje dan een korst. De spareribs hadden iets te lang gelegen want ze waren erg doorgegaard en wat droog geworden.
Afgesloten met een dubbele espresso waar standaard een klein glaasje water bij geserveerd werd; dat kom je niet vaak meer tegen!
Arjen W.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Een verrassing. Met een grote groep van 16 man op een laat moment gereserveerd, en we konden na wat overleg terecht. In het donker over het duin en dan kom je bij dit strandpaviljoen waar het verrassend druk is voor dit jaargetijde. Ik heb geen onvertogen woord gehoord bij iedereen. Gewoon lekker eten, goede bediening, alles werd op tijd geserveerd en er werd geen enkele fout gemaakt. Saté met pinda/biersaus is verrassend lekker. (Hou je niet van bier, dan moet je deze echt niet hebben, want je proeft de biersmaak overduidelijk).
Kortom, niks mis mee. We zijn de dag erna nog een warme chocomelk komen drinken op het terras.
Bartlet .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
Waren hier voor het eerst met de kerstbrunch. Voor 28,50 bestond deze uit Ossenstaartsoep, koud buffet, warm buffet en dessert. Voor die prijs en op deze bijzondere dag aten we goed en gevarieerd. Er was voldoende van alles. We zijn geen verwende uiteters, dus tevreden met de smakelijke hapjes. Je bent gedwongen te kiezen, want anders eet je echt teveel. Dan zou het prettig zijn als de gerechten aangegeven worden met kaartjes. Een menu op tafel helpt dan ook wel. Het dessert was in onze ogen prima: veel zoete lekkernijen en heerlijk ijs. De bediening is wisselend. Een beloofd schoon schoteltje kwam er niet. Een ander vroeg regelmatig of alles naar wens was, of we nog iets wilden drinken en haalde de vuile borden tijdig weg. Een naamkaartje maakt het wat persoonlijker.
De entourage is natuurlijk zeeig, dus passend. Mooi zicht op zee werd echter belemmerd door vieze ramen. En natuurlijk had de houtkachel moeten branden.
bartlet