Meer informatie over restaurant Strandpaviljoen Zuid

6,8
6,8
Annemariemoen .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Echt ontzettend jammer dat ze kaart gewijzigd hebben sinds vorig jaar. Dit was echt onze favoriete strandtent waar je voor niet te veel geld heerlijk kon eten. Maar nu zijn de hamburger en de vegetarische saté van de kaart verdwenen en is er weinig keus over. De vega tortilla met groenten was erg lekker, maar echt te weinig. Dus volgend jaar graag weer de oude kaart!
Nienke112 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Ten eerste, goede service. Het was normaal druk, niet vol en we werden erg goed en gastvrij geholpen. Ook lekker losjes en met een geintje hier en daar. Helemaal leuk!! Decor ook leuk, niet te hip, maar lekker surf-achtig.

Nadeel was helaas een beetje het eten. Ten eerste kwamen we voor de pizza's en had de avond ervoor gevraag of die er waren. Het antwoord was 'ja', maar eenmaal aangekomen bleek dat de pizza's er alleen zijn met supermooi weer of als het mega-druk is. Helaas, we hadden ons er wel op verheugd. Ik besloot toen het weekmenu te nemen. Pieterman met witte asperges. Opzich prima. Helaas was mijn bord ijskoud, waardoor de hollandaise saus ook steenkoud was en de asperges snel afgekoeld. De vis was lekker.
Ook bij de andere was het eten matig, tot oke. Salade met tofu was goed gevuld, maar er zat weinig smaak aan de tofu. Ook de black angus steak was helaas niet supermals. Omdat de frietjes op waren kregen we gebakken aardappeltjes. Deze waren lekker, maar 4 kleine krieltjes de man is toch wat jammer als je sowieso al zit te wachten op een zak frietjes.

Qua eten te duur voor de prijs die ze vragen! Wel een leuke strandtent met aardig personeel.
Roos1912 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Gisteravond hier gegeten. De bediening was echt verschrikkelijk slecht. We moesten 1,5 uur wachten op het voorgerecht, pintxos, waar vervolgens een gerecht ontbrak. Vervolgens hebben we weer erg lang op het hoofdgerecht moeten wachten, waarvan vervolgens de steak teruggestuurd moest worden, omdat deze helemaal doorbakken was ipv rood. De drank hebben we steeds zelf aan de bar moeten halen omdat het erg lastig was de aandacht van het personeel te trekken. We hebben ons beklag gedaan over de gang van zaken, maar i.p.v. excuses aan te bieden ging de serveerster met ons in discussie. Erg jammer dat de service zo vreselijk slecht is, want het eten is wel goed.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Eten was prima. Bediening verschrikkelijk. 45 min zitten wachten op frietje met kroket. Na een strand activiteit aan het eind van de avond nog even wat gaan drinken met groep van 10 man. Na 25 min was er nog niemand naar ons toe gekomen. Toen we vroegen of we iets konden bestellen, werd er gewoon gezegd nee even niet, misschien bij een collega. Daarna maar zelf gaan halen bij de bar en niet eens excuses gekregen. Jammer dat het een eind lopen is naar de volgende strand tent vanaf daar. Ik kom er in ieder geval nooit meer.
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Heerlijk aan het strand gezeten en van het zonnetje genoten; we dachten een keer een andere strandtent dan we gewend zijn. Eten moet je hier echt niet doen, ok frietjes en tosti zijn lekker. Maar salades en soepen zijn echt te vies voor woorden!
Jeannette L.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Hier op een donderdagochtend ontbeten. Biologische yoghurt met granola, vers fruit, goji bessen en chiazaad. Voor mijn smaak veel teveel goji bessen en te weinig fruit. Ze maken heerlijke cappuccino's en de worteltaart is ook erg lekker. Vriendelijke bediening
DeLaReine .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Hele leuke plek, maar wel jammer dat ze met ingang van dit seizoen de kaart hebben aangepast. Daardoor is bijvoorbeeld gewoon een goede hamburger eten voor een leuke prijs niet meer aan de orde..die is geschrapt en vervangen voor allerlei andere (naar mijn idee te pretentieuze) gerechten. Die natuurlijk flink duurder zijn allemaal. Soepje voor 8,50? Prima in een restaurant met dito bediening en (tafel)aankleding, maar niet in een strandtent. Jammer, verliest wel aan sympathie zo!
Sara Anne .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Gister gegeten voor mijn verjaardag maar het viel echt tegen. De crunchy veggies als starter was een bakje grof gechopte wortel, selderij en rettich met wat flauwe yoghurt (voor 7 euro). Voelde heel armoedig. In de kipsalade zat bijna geen kip. De biefstuk was deels erg lekker deels nog rauw. En de tomatentartaar, die eerst ontbrak en werd nagebracht, was gewoon een tomaat in blokjes. De gegrilde asperges en de friet waren goed. De huiswijn smaakte gelukkig ook prima. Het voelde allemaal wat goedkoop aan. Volgende keer hou ik het bij wijn en bitterballen.
Jolita J.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Gisteravond de eerste openingsdag bij Zuid heerlijk genoten van de zon op het terras. Altijd fijn om daar te zitten. Superaardige en attente bediening en ook met grote drukte blijft iedereen vriendelijk. De chardonnay was goed. De pintxos bleek een plank met losse zalm, ham en gefrituurde vis te zijn met 2 losse plakken brood, en niet de mooie Spaanse opgemaakte variëteit van belegde schijfjes brood, maar goed van smaak. 25 euro voor 2 personen wel wat aan de prijzige kant. Dat gold ook voor de chicken salad en de vegetarische mais tortillas. Mooi gepresenteerd, goed van smaak maar echt kleine porties. Misschien was het de drukte van de eerste dag en het op gang komen van de voorraden en de logistiek. We hebben in ieder geval een supermooie middag gehad en het blijft een van de leukste plekjes aan zee.
Liza D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Zaterdagavond na de zomerstorm gaan wandelen langs het strand en om half acht bij Zuid naar binnen gegaan voor een drankje. Ondanks de storm helemaal vol en gelukkig voor ons nog één tafel vrij bij de bar. Mensen waren net vertrokken. De tafel werd meteen afgeruimd en schoongemaakt. Kregen vrijwel direct een drankje en de kaart aangeboden. Omdat we al gegeten hadden namen we een combinatie van hapjes vooraf. Zowel het plankje met visgerechten als het plankje met fijne vleeswaren waren goed van smaak en presentatie, waarbij de verse makreelsalade en de uienchutney er wat ons betrof bovenuit sprongen.
Ondanks de drukte was de sfeer erg gemoedelijk met goede niet storende muziek. Daarnaast bleef de bediening opletten. Zo werd ons tot twee keer toe gevraagd of alles naar wens was en zodra onze glazen bijna leeg waren, werd ons gevraagd of we nog wat wilden.
Leuke verrassende afsluiter van een "stormy saturday".
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Gisteravond gegeten bij Zuid met man, vriendin en kinderen. Het was mega druk en na lang wachten konden we een tafeltje bemachtigen. Mijn commentaar:

Lauwe wijn
Lekkere cote de boeuf maar iets te gaar
Pizza voor de kinderen 5 keer om moeten vragen, meer dan een uur op moeten wachten
Lekkere salade
Prima spareribs
Ijsblokjes voor de lauwe flessen wijn 6 keer om moeten vragen

De man die ons steeds hielp was wel heel vriendelijk maar duidelijk is wel dat men daar grote drukte niet aankan. Ondanks dat een heerlijke avond gehad maar op de een of andere manier moeten ze hier wel iets veranderen. Maar ik begrijp ook dat dat lastig is voor een strandtent.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Wij hebben gisteren heerlijk gegeten bij Zuid. Geen gelikte strandtent qua decor. Dat komt de sfeer ten goede! Het meubilair en de strandtent ademen nostalgie. Het eten is zeer goed qua prijs kwaliteit verhouding. Onze ervaring met de bediening was perfect. Wij werden van alle gemakken voorzien, ook toen het later op de avond wat fris werd in de strandtent. Wil je een avond onbezorgd genieten van gastvrijheid, goed eten en een prettige ambiance, dan is Zuid zeker een aanrader!
Doenja2 .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
Van dit prachtige weer moeten we genieten, moeten velen gedacht hebben, want het was overvol op het terras van dit paviljoen waar bloemen en vrolijke kleuren de boventoon voeren.
Er was erg veel beweging op het terras naarmate het kouder werd, mensen zochten nog beschikbare zonnige en beschutte plekjes op, wat volgens mij niet altijd gecommuniceerd werd, want wij zagen wel eens een medewerker verschrikt met borden bij een lege tafel staan.
Wij hebben vanaf onze vaste plek in een beschut nisje besteld: de biologische hamburger met dito frietjes en mijn vriend had de bavette. We hebben erg goed gegeten, logisch dat we met deze drukte wat langer moesten wachten, maar de vriendelijke bediening had ons hier al over ingelicht en wie heeft er nou haast op deze plek met dat prachtige uitzicht?

James2015 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Gistermiddag hier in de zon gezeten. Het was een super drukke zondag aangezien het hele terras vol zat. Koffie besteld en ondanks de drukte was de koffie er binnen 10 minuten met latte art!
Daarna koelde het wat af dus toen bood de bediening ons een leuk plekje binnen aan bij de open haard. Hing een goede sfeer dus besloten om te blijven eten.
De pasta en burger besteld die erg lekker waren.
Wij gaan er in ieder geval snel weer heen.
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Op vrijdag 10 april hier gegeten. Het was een stralende dag. Dat het een stralende dag zou worden was al dagen bekend. Toch was de bediening slecht en duurde alles lang. We waren met z'n 3en. Eerst een fles rose besteld en het eten zou opgenomen worden, vervolgens gebeurde er niets. De rose kwam niet en ook werd onze bestelling niet opgenomen. Na een kwartier aan een ander personeelslid gevraagd waar de rose bleef. Ze antwoordde dat ze inderdaad bij de bar een fles rose had zien staan, maar er zat geen bonnetje bij, dus was niet bekend voor wie de fles was. Uiteindelijk bracht zij de fles, maar zij mocht geen bestelling oonemen. Dus weer wachten tot we uiteindelijk konden bestellen. Ik bestelde kipsate van de Vegetarisch Slager. Zoals het vermeld staat op de menukaart. Dat moet dus vegetarisch zijn. De ober wist niet of het nou vegetrisch was of toch kip. Mij maakt dat niet uit. Maar een ober. die echt geïnteresseerd is in zijn werk, hoort dat toch te weten, of navraag te doen.Na te lang wachten kwam het eten. Het eten smaakte voor een strandtent wel goed, maar alles er om heen maakt het toch een omvoldoende. Omdat de temperatuur afkoelde wilde wij afrekenen, uiteindelijk was er contact met een serveerster, maar zij mocht niet afrekenen. Zij zou een ober regelen die wel mocht afrekenen. Weer wachten, maar helaas kwam er geen ober, dus toen maar naar binnengegaan en aan de bar afgerekend. Jammer dat wij zoveel moeite moesten doen om eten en drinken te krijgen en om te mogen afrekenen. Het bediend personeel zou meer moeten weten wat hun rol is.... en dat is niet alleen geld verdienen.
Jetchen .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Mijn vriend en ik gaan graag naar Zuid. 's Avonds is het een aangename en veelal rustige plek. De bediening zorgt voor ons welzijn, door bijvoorbeeld een extra houtblok op het vuur te gooien of door ons op een beter plekje te attenderen. De maaltijden zijn eenvoudig maar lekker. Mijn vriend heeft een zwak voor de burger en ik zwicht meestal voor de Thaise pindasaus die bij de kippendijsaté wordt geserveerd. Tot slot vinden wij de aankleding van deze strandtent erg mooi en knus. De warm gele kleur, de houtkachels en verse bloemen op tafel maken dat wij ons hier erg prettig voelen.
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Samen met vriendinnetje op een mooie dag in oktober naar t strand voor de lunch. Het was druk bij Zuid. De keuken had niet gerekend op een mooie dag in het najaar. nadat we onze drankjes hadden gekregen en een keuze hadden gemaakt van de menukaart werd ons even tussen neus en lippen door duidelijk gemaakt dat we geen keuze hadden. Er waren nog een paar niet vegetarische broodjes en wat frituur. Maar verder werd er niet meer geserveerd. (Het was 13.00 uur, lunchtijd!!!!). Ondertussen werden er om ons heen salades uitgeserveerd en hadden we er stevig de pest in. We wisten de manager te strikken die ons vertelde dat er wat mis was gegaan maar dat ze nog wel een salade in elkaar wilde flansen. Nou, in elkaar geflanst was het zeker: salade van 2 soorten sla met 5 croutons, 3 stukjes fetah, 4 doorgesneden smultomaatjes en wat dressing, geen brood, niets erbij a 14 euro per persoon. SCHANDALIG!!!!!! We keken elkaar aan, waren te verbouwereerd om er nog iets van te zeggen en zijn weggegaan om hier nooit meer terug te komen!!!!! Shame on you strandpaviljoen Zuid!!!! We gaan wel ergens anders zitten.
Arpol .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Fantastische sfeer, goeie kaart voor op het strand. Het was een leuke verrassing omdat ik er voor de eerste keer was. Natuurlijk telt wel mee dat het een hele mooie nazomeravond was, totaal windstil en een prachtige ondergaande zon. Prima burger met frites en ook goede kindergerechte. Prima prijs kwaliteit en aardige bediening.
Bastiaan S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Wij hebben vrijdag onze bruiloft mogen vieren op strandtent Zuid. Ik kan niet genoeg benadrukken hoe goed ze dit hebben gedaan!! Alles wat we wilden is precies zo gegaan als wij het wensten EN beter. Het personeel is zo ontzettend service gericht, de keuken zet in een ruk 54 borden met heet eten op tafel wat super was bereid. De locatie, tja. Het stille strand, in mijn optiek de mooiste plek van de wereld.
Nu zijn we hier ook regelmatig als reguliere gasten en dan is alles ook super. Heel wat dure restaurants zouden hier een cursus in het horeca kunnen volgen.
Strandtent Zuid, bedankt, jullie hebben ons de mooiste dag van ons leven gegeven.
Mario S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Na er jaren niet te zijn geweest, kwam ik bij toeval op vrijdag 1 augustus weer eens bij Strandpaviljoen Zuid terecht. Wat een verschil met de keer daarvoor! De nieuwe eigenaren hebben echt hun best gedaan om er een gemoedelijke, gezellige en leuke zaak van te maken en zijn daar prima in geslaagd.

Er speelde een heerlijk bandje dat niet te prominent aanwezig was maar zeker bijdroeg aan de goede sfeer. De bediening is erg goed en voor zover ik kan beoordelen zijn het volgens mij ook allemaal leuke mensen. De BBQ was meer dan goed en ondanks dat je in een uitzonderlijk korte rij staat terwijl je naar een half ondergaande zon kijkt, kwamen de enorme stukken vlees en vis met een dusdanig tempo van de BBQ dat er eigenlijk geen tijd was om van die ondergaande zon te genieten.

Gelukkig kwam ik aan een tafel met een prachtige dame waarvan de glimlach minimaal de komende drie maanden op mijn netvlies staat gebrand, dus dat ik niet lang naar de zon heb kunnen kijken ben ik alweer vergeten :) Helaas werd mijn avond ingekort door andere verplichtingen, maar wat was ik daar graag nog langer gebleven. De pizza's, die daar vers worden gemaakt en rechtstreeks uit de pizzaoven komen, zagen er minstens zo fenomenaal uit als wat er van de BBQ kwam. Dat is voor een volgende keer.