Strandpaviljoen Zuid

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00
- Lunch vanaf 10:00

Kathinka V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Gisteren weer eens bij Zuid gegeten, geitenkaas salade prima, hamburger tja niet echt bijzonder.
Twee witte wijn en twee biertjes en ik schrok me rot van de prijs, ja ja 40 eurootjes. De prijs in combinatie met de kwaliteit staat in geen verhouding met elkaar. Jammer maar dat doe ik dus niet meer.
Marie-José C.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
We hebben met vier mensen gegeten bij dit restaurant. We hadden gereserveerd. De ontvangst was niet bepaald gastvrij. Men keek heel bedenkelijk; gereserveerd…? Maar dat bleek toch echt te kloppen. We bestelden allemaal iets anders. Ik bestelde de kibbeling van kabeljauw; niet goed, droog en taai. Het zou me niet verbazen als t uit de magnetron kwam. De bijgeleverde frietjes waren slap. Mijn partner bestelde een vispannetje en vond dit onder de maat. Mijn vriendin bestelde de dagschotel; heilbot. ook deze was erg droog. Ze meldde dat bij het personeel die er verder niets mee deed. Prijzig en onder de maat. De bediening vonden we ongemanierd. De plek is daarentegen schitterend; uitzicht op de zonsondergang. Waarschijnlijk kun je hier wel goed zitten om een drankje te nemen...
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Bij zonsondergang Gamba piri piri plus een salade gegeten bij Strand Paviljoen Zuid in Bergen aan Zee.
Heel goed van smaak en een goede bediening.
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Gisteren met vier personen bij strand zuid gegeten. Saté, spareribs en een plate met patat en frikandel. Prachtige plek natuurlijk aan zee. De lampen met vlammen een fijne warmte suggestie zo na een winderige dag. Het eten was wat het was. Gewoon oké. Hadden geen heel hoge verwachtingen, niet iets om je vingers bij af te likken, maar ook echt niets mis mee. Prijzen zou ik nog ietsje kleiner maken om de verhouding prijs/kwaliteit optimaal te maken. De service was gisteren prima. Vriendelijk en vlot. Een echte 7.
Marjanne D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Vanmiddag bij dit paviljoen gegeten. Vond het interieur niet van deze tijd, ook merkte ik een ongelijke taakverdeling, de serveerster rent zich kapot terwijl een ander een broodje staat te eten aan de toonbank. Zij bediende alleen terwijl het druk was. Het eten vonden we zeer matig, inde uiensoep werd een volledige laurierbuil geserveerd en het broodje kroket daarna was ook echt niet meer dan dat, begreep de naam oom bobs kroket niet, voor mij is een naam geven aan een broodje kroket het teken dat er iets bijzonders aan is. 4,50 is goed verdienen aan zo, n broodje. Ook de soep is rijkelijk aan de dure kant met 5,50. Het toilet was vol papier en niet schoon, jammer op deze mooie plek zo, n zwaar matig restaurant.
Annemieke71 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
De locatie op het strand is heerlijk, de inrichting prima, het eten is redelijk van kwaliteit. Het personeel is standaard onverschillig en gehaast. Vorige week kreeg ik boterkuipjes bij het brood die vier maanden over datum waren. Dat was ook duidelijk te proeven. Toen ik de ober hierop attendeerde zei hij: "oh, dat hoort niet" en nam de kuipjes mee. Even later kwam hij terug met de mededeling dat ze geen verse kuipjes in huis hadden. Dat was het, geen excuus, niets. Nu maar hopen dat een dergelijke nonchalance op houdbaarheid alleen voor de boter geldt en niet voor de rest van het eten.
Steven1980 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Vanmiddag geluncht bij Strandpaviljoen Zuid. Een omelet besteld, maar kreeg een uitsmijter. wel snelle service, maar kan geen lach vanaf. De prijzen vielen eveneens erg tegen. Voor een uitsmijter, een pannekoek en 2 frisjes ruim 23 euro, terwijl de kwaliteit ook tegenviel. Eens, maar niet weer.
L S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Eten op het terras van een strandtent bij mooi weer zit in mijn top tien van gelukservaringen. Er leek weinig mis te kunnen gaan, deze mooie namiddag. Bijna alles lukte ook. Twee keer groene thee met koekje en op speciaal verzoek schijfje citroen (wel heel klein half minischijfje helaas. Bij groene thee moet je eigenlijk standaard een flinke schijf citroen leveren, want de gezonde werkzame stoffen van deze thee worden met verse citroen beter opgenomen.) De mosselpan wordt geserveerd met frites en sla. Ik wil graag de pan zonder frites. Kan ik wellicht wat extra groente krijgen ? Het kan niet, zegt de ober zeer gedecideerd. We leveren het met de frites. Natuurlijk kan het wel, houd ik vol. Het gaat me niet om de prijs. Vraagt u het aub in de keuken. Er is vast ook wel wat groente. De ober zegt met weinig overtuiging dat hij zijn best zal doen. Ik wil er een glas witte wijn bij. Die komt meteen, maar in de haast is er geen tijd om me te vertellen wat ik ga drinken. De mosselpan komt even later ook, met twee identieke bakjes sla en drie sausjes. Ik ben tevreden met de oplossing, maar niet verrast. In deze grote strandtent met restaurantallure had ik op iets anders gehoopt. Maar goed, de mosselen smaken me, hoewel niet gekookt in wijn of bier. Ook de groente, die tussen de mosselen drijven zijn niet uitbundig of origineel. Heel klein beetje prij, stukje wortel. Very basic, zeg maar. Of 'sehr einfach', om de taal van de meeste gasten te gebruiken. Alles bij elkaar een nette, eenvoudige maaltijd zonder allure. €30 is niet echt goedkoop. Maar ja, je zit in Bergen aan Zee op het strand en dat heeft zijn prijs. Voelde me eerder deze week, zie vorige recensie, in het naburige Egmond aan Zee wel meer verwend en vriendelijker behandeld. Bij het afrekenen, ondanks fooi van 10%, geen dankuwel of goedenavond. Beetje gestresst, de bediening hier, lijkt het wel. En dat op zo'n mooie nazomeravond met veel klandizie. Het geluk had er van af mogen spatten bij goed gastheerschap. Verbeterpuntje zullen we maar denken :-)
Lies S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Tosti's en koffie waren prima in orde, over de service echter zijn wij niet te spreken. Een langs lopende ober liet een bierglas omvallen en onze zoon van 15 jr kreeg de volle laag: broek en jas zaten onder het bier. In principe geen probleem natuurlijk, het ging per ongeluk. De ober verdwijnt echter naar binnen zonder een woord te zeggen en komt terug met een doekje zonder 1 woord van 'sorry' of 'gaat het'. Ongelooflijk!
We hebben de man in kwestie erop aangesproken en de reactie was: ' sorry voor het niet sorry zeggen'.
Marloes D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2014
Afgelopen zondag met zijn vieren bij Zuid gegeten. We namen allemaal wat anders: heerlijke merquez (daghap, zeer royaal) met couscous, kabeljauw (mooi stuk, lekker sappig), Pasta met garnalen (vond ik het minst spannend en smaakvol), Surf & Turf (zag er heerlijk uit). Iedereen at zijn hele bord leeg. Ik vind de prijzen van het diner beter in verhouding dan de lunchgerechten.
Personeel waren stuk voor stuk vriendelijk, spontaan , helemaal goed. Knap van zo'n grote strandtent. Paar foutjes hier en daar, maar werden prima opgelost. Dan is er ook niets aan de hand wat ons betreft. We komen er graag weer!
Spaceman .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2014
mooie strandtent!!!!
begrijp de vorige reacties niet helemaal .
wij hebben hier naar volle tevredenheid gegeten, gestoofde lamsbout met honing en thijm (top),salade met geitenkaas en appelstroopdressing een aanrader en ruim voldoende.
tournedos met saus naar keuze in mijn geval roquefort, mmmm lekker.
vriendelijke bediening ondanks de drukte.
wij komen hier zeker terug!!!!!!

Jan W.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
Fijne strandtent. Vriendelijke bediening. Het eten was mooi gepresenteerd en smaakte erg goed. Er zijn verschillende soorten zitplekken welke goed zijn afgesloten, wat fijn kiezen is en minder druk/massaal overkomt.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2014
We dachten lekker kibbeling met friet te eten. Voor 15,50 Euro vier stukjes kibbeling met friet en salade. We vinden dit erg karig gezien de prijs die ervoor gevraagd wordt. Nadat we dit gemeld hadden aan de bediening zei deze alleen oh vind u dat? Vervolgens kregen we zonder blikken of blozen het volle bedrag in rekening gebracht.
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2014
Hier 9 maart met vrienden geluncht. Prima bediening, zo vlot is geweldig. Vriendelijk, vrolijk en enthousiast.
Broodje warme beenham, amsterdamse kroket en geitenkaas met honig genuttigd.
Netjes geserveerd, geen superluxe maar voldoende met verse sla en andere rauwkost als garnering.
Prima prijs/kwaliteit verhouding met een super bediening.
Nfro .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2014
De kans dat we hier ooit nog komen is klein.

We dronken koffie en aten erwtensoep.

Beide waren beroerd van smaak. Zeker de soep.

De prijzen zijn daarom des te absurder. 6.75 voor een kom vieze soep. Wil je er brood bij, kost dat nog eens 4,75 extra.

Een positieve noot is voor de bediening die ondanks de drukte snel werkte.
Irinauni .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2013
De Bediehnung was vriendelijk, maar de service was slecht in het algemeen. Het eten, een Griekse salade voor € 14,50 was een handvol groot of klein. De salade was niet gekruid en zonder azijn en olie. De eigenaardigheid van de omvang en het ontbreken van dressing is niet geïnteresseerd in het helpen van de baas en de kok. Jammer, dit strandpaviljoen is niet echt aan te bevelen. Verder hadden we een pannenkoek met appel en rozijnen was ook niet goed. Oude olie / vet en verbrande rozijnen. De toiletten waren helaas niet erg schoon. Echt jammer!
Staalstrater .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2012
Ik begrijp dat een strandpaviljoen veel omzet moet maken op de weinige dagen dat het strandweer is, maar het streven naar winst is hier echt uit de hand gelopen. Pittige prijzn, en dat zou nog tot daar en toe zijn als daar tenminste redelijk eten tegenover stond. Dat is absoluut niet het geval. Dieptepunt was wel een bakje kibbeling voor 5.50 euro, met daarin drie stukjes oude, keihard donkerbruin gefriteerde stukjes vis. Op de vraag aan de bediening of dit werkelijk alles was, wist het meisje niet meer te melden dan dat ze niet meer mocht geven.

Wij komen niet meer terug. Strandeten is altijd een beetje ee gok, maar dit dieptepunt is te diep.
Edwardvanbeek .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2012
Op 1 juli met 10 personen heerlijk buiten gegeten. Het eten was erg lekker en goede sfeer, Erg gezellig ingericht en mooi meubilair.
Ingridhoo .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2012
Patat met kibbeling gegeten en spaghetti bolongese. Friet was koud en weinig kibbeling. Erg klein portie en gezien de prijs niet in verhouding.
De spaghetti was eveneens gering maar was wel eetbaar. niet speciaal.