Strandpaviljoen Zuid-Zuid-West

Meer informatie over restaurant Strandpaviljoen Zuid-Zuid-West

Jouw recensie over het restaurant Strandpaviljoen Zuid-Zuid-West

Caroline J.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Per toeval ontdekt, van de week op 't strand gewandeld, en toen hier wat gedronken. Doordat we de kaart zagen en nogal nieuwsgierig en verrast waren, hier gisteravond gegeten.
Nou: WOW! Echt fantastisch. Gezellige sfeer, vriendelijke medewerkers.
Wij hadden een XL schnitzel en een Rib Eye. Deze laatste echt perfect van garing, fantastische eigengemaakt champignon roomsaus,
Daarnaast zijn de prijzen zeer goed, je krijgt voor een goede en faire prijs heerlijk te eten!
Een aanrader voor iedereen die op vakantie is in Renesse!!
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Wij komen hier regelmatig, omdat
wij een jaarplaats hebben op camping julianahoeve.
bediening snel, gezellig en goed eten.
wij nemen vaak 5 uurtje, heerlijk borrelplankje met vanalles.
petervoosten .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Ik was nog nooit bij dit strandpaviljoen geweest ook al woon ik al 25 jaar op schouwen-duiveland.
Ben hier met een vriendin geweest en heb genoten van dit etablisement.
Op een zonnige dag ben ik hier neer gestreken het terras was overvol dus in afwachting van een tafeltje binnen plaats genomen en een blik geworpen in de keuken zag er goed verzorgt uit.
De serveerster die ons van tevoren super vriendelijk had verwelkomt gaf ons een seintje dat ze een tafeltje had bij de glaswand aan de zeekant hebben hier ook snel plaats genomen en genoten van een heerlijk glas wijn , na enige tijd kregen we toch een beetje trek en hebben toen een sate tje besteld mooie prijs supermals vlees en waar voor je geld.
Wij hebben genoten van ons bezoek aan dit mooie strandpaviljoen het was de gehele dag super druk ons zie je bij mooi weer gauw terug hou maar vast een plaatsje vrij.
Labeldop V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Ik ga wel eens duiken met mijn zoon in Zeeland en doen dan tegenwoordig altijd even zuidzuid west aan voor een hapje en drankje.
Altijd een welkomgevoel want het personeel is erg hartelijk en attent.
Eten is gewoon goed en precies wat je hier verwacht .... maar het enige nadeel is dat
wanneer je niet op de dichtbij gelegen camping staat je een kilometer moet lopen vanaf
de parkeerplaats !
Maar ja, het is maar een paar keer per jaar en we hebben het er graag voor over.
Erg leuke tent !
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Heerlijk gegeten! Vissoep was geweldig! Sateh heerlijk zacht. supergezellig, lekker haardvuurtje. Leuke bediening. relaxte sfeer... vakantiegevoel.. supergoed. Prima prijs - kwaliteitverhouding. Dank. groeten, Tom
VanVeelen .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2013
Na een tip dat ze hier goed vlees gebruikten toch maar eens gaan kijken. Ons viel het tegen,gehaktbal,spareribs of een hamburger valt voor ons niet onder vlees.. De gehaktbal viel ook nog eens tegen,soppig met harde stukjes er in. Desalniettemin zit je lekker op het strand met bediening die af en aan rent.