Strandpaviljoen Zoomers

7,1

Jouw recensie over het restaurant Strandpaviljoen Zoomers

1Marjok .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Waren hier al eens eerder geweest voor een high tea. Was prima bevallen dus hadden de.rit van ruim een uur er best voor over. Deze keer viel het echter tegen, de leuke etagere die we de eerste keer kregen, vol met heerlijke gerechtjes en zoetigheden kwam toen pas na een soepje met een soort broodstengel. Nu kwam alles in een keer: op een rond dienblad op pootjes: de kleine belegde broodjes waren nu helaas 2 dikke pillen brood met dun beleg. Het soepje zat in een piepklein glaasje, een zelfde piepklein glaasje met een soort drinkyoghurt. Ook nog wat zoetigheden maar voor 2 personen maar 1 weer piepklein bakje met wat rood fruit en ook maar 1 klein bakje slagroom. Normaal betaal je hier 21,50 pp voor. En dat is echt veel te duur. De pot thee was al snel leeg maar niemand kwam vragen hoe het smaakte en of we misschien nog extra heet water wilden. Kortom, na amper 45 min stonden we weer buiten. Zelfs geen “tot ziens” gehoord bij het vertrek. Jammer, want het is een leuke zaak en we hadden hier graag een jaarlijks uitje van gemaakt. Vergeken bij de eerste keer was dit is slap aftreksel.
PDM2015 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Wij hebben hier een high tea gehad voor de verjaardag van mijn vrouw. De soep en de quiche waren prima van smaak. Ook de sandwiches waren prima, carpaccio en makreel. Niet iedereen hield van vis en voor mij was de makreel iets te pittig, maar smaak was prima. De zoetigheden vielen tegen. Kant en klare slagroomsoesjes, brownie, muffin, gebakje met frambozenmousse, abrikozen cake en worteltaart. Er zat niets zelfgemaakt bij en dat doet toch afbreuk aan de kwaliteit. Over de bediening gesproken tja wat zullen we daar eens over vertellen. Ondanks de verjaardag van mijn vrouw kon er geen felicitatie of glimlach vanaf. Geen uitleg bij de gerechten. Nee hangen aan de bar en op hun telefoon kijken was hun specialiteit. Zelf meerdere malen om extra thee water moeten vragen. Geen aandacht voor de gast en geen plezier in het werk stralen de dames uit. Dit is geen visitekaartje! Dit maakte de beleving extra vervelend vandaar de cijfer 6 anders had dit wel een 7,5 geweest.
Tinny G.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Een gezellige en goed georganiseerde drukte. Fijn eten en herrlijke sfeer. Een absolute aanrader voor de strandliefhebbers
henk A.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een perfecte ambiance. Wij komen heel veel en heel graag bij Zoomers. Het eten is altijd goed en de service prima. Vooral de kwaliteit van het vlees doet ons telkens weer terugkomen. Dit strandpaviljoen heeft zijn zaakjes meer dan voor elkaar.
Thorsten H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Teleurstellende ervaring; kipsate a 19,50 was erg vet, had verwacht een spies met crispy gegrild vlees. Bediening was onder de maat, een onnozele puber, niet wetend hoe om te gaan met opbouwende kritiek. Nadat ik zelf de kok had gesproken heeft hij mijn ongenoegen op een sportieve wijze weten te pareren. Daarvoor mijn compliment!
Verwacht niet veel van deze strandtent: kwaliteit van het eten te vergelijken met een snackbar, maar dan wel tegen restaurant prijzen.
Sjaak A.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijke verse tomatensoep, goed, overdadig stoofpotje, uitstekende sliptong. Vlotte, vriendelijke bediening, mooi zicht op zee. Minpunt: we hadden op de menukaart warme, gekookte groenten besteld, maar kregen deels rauwe, deels gewokte courgette, tomaatjes, taugé, paprika. Dat lijkt meer op oosterse groente, zei de ober. Hoort niet bij stoofvlees en ook niet bij sliptong. Jammer, maar voor het overige een goed diner en een prettige sfeer!
karel D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Wat een mooi strandpaviljoen. Het imposante gebouw is al van een afstandje te zien en is erg uitnodigend. Mooi opgezet en zeer sfeervol gedaan. Leuke bediening van vlotte jonge mensen. Het eten was prima. Wat een heerlijke kwaliteit en ruime porties. De prijs is in onze ogen gewoon goed vooral als je kijkt waar je zit. Erg lekker gegeten. Wij komen hier snel weer terug.
Mildred D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Soms vraag ik mij af waarom de kwaliteit in de (vaste) strandrestaurants over het algemeen toch niet heel goed is? Ook bij Zoomers was dit weer het geval. Een zure Chardonnay, in overigens begrijp ik ook wel weer.. "hufterproof" glazen. Waarom toch geen kwalitatieve goede wijnen? ik denk echt wel dat strandgangers er iets meer voor over hebben om in een mooi glas een goede wijn te drinken. Dan de Sate, gekruid door de slager welke de sate waarschijnlijk al voorgegaard levert. Geen lekkere satesaus en een side salade welke werd overheerst door echt een bosje bieslook in tweeën. De patat was overigens wel lekker. De fish and chips, vooral de kabeljauw had weinig smaak. Alles best aan de prijs en uiteindelijk niet goed in kwaliteit. Zo jammer want de locatie is natuurlijk altijd heel fijn om na een mooie dag af te sluiten met een goed diner. De koffie van Earth was vlak van smaak en het koekje had te lang buiten de trommel gelegen. Bij de vraag om af te rekenen en het moment van afrekenen zat best een behoorlijke tijd. Weglopen is zeer uitnodigend dan. Ik weet dat de omzet belangrijk is voor deze horeca tak, maar ben van mening dat je dit ook absoluut met betere producten en wijze van bereiden een betere omzet kan bereiken. Ik loop hier de volgende keer langs.
Truus D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Vanavond lekker gegeten met het gezin. Het weer viel wat tegen en het strand stroomde leeg dus zijn we naar binnen gegaan. Mooi groot paviljoen met een leuke menukaart. We waren erg tevreden over de kwaliteit. Alles was lekker met een prima bediening.
Ed .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Vandaag bij zoomers gegeten met de kids.
3x kipsate en 1x de kabeljauw filet.

Aan de kabeljauw zat weinig smaak, weet ook niet wat ik in mijn mond had. De kipsate smaakte ook niet echt lekker.

Voor de beide gerechten werd een aanzienlijk bedrag gerekend.
Kipsate 19,50 en de kabeljauw 21,50.

Er werd niet door het bedienend personeel gevraagd of het allemaal naar wens was.

Geen fooi en geen toetje.

Geen aanrader wat mij betreft!
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Teleurstellende ervaring na een mooie dag.
Na een heerlijke fietsdag de keus laten vallen op een diner aan het strand. Strandpaviljoen Zoomers zag er mooi en gezellig uit en ook het zonnetje scheen nog op het leuke terras. De keus viel op de Black Angus Steak en de Noordzee Slibtongen. Laatstgenoemd gerecht was bijzonder smaakvol, maar het probleem was de Steak. Na ongeveer een kwart van de steak te hebben aangesneden en te hebben gegeten, stuitte mijn (steak)mes op een zeen in het vlees waar niet doorheen te snijden was.
Gezien de lengte van de zeen leek het mij verstandiger te stoppen met eten en de bediening erbij te roepen. Deze jongedame begreep dat ik niet gediend was van deze steak en bracht hem terug naar de keuken (neem ik aan). Verbaasd was ik toen even later een andere jongedame kwam vertellen dat dit zo hoorde en dat ik deze steak dus maar verder moest opeten. Ik weigerde dat en zei dat ik een andere steak wilde. Zij kwam toen even later terug met een tweetal ongebakken vacuüm verpakte steaks, waarvan de kok had gezegd dat een steak er nou eenmaal zo uitzag. Deze steaks waren gemarmerd door vet, maar zeen is geen vet en in mijn steak zat zeen. Jammer overigens dat de kok dit niet zelf kwam vertellen maar dit overliet aan dit (zeer) jonge meisje. Ik heb geen nieuwe steak gekregen, jammer.
Toen ik ging afrekenen moest ik het volle pond betalen en toen ik de jongedame vroeg of zij begreep dat ik geen fooi wilde geven, snapte zij dat volledig.
Nadiya M.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Zondag 30 april op een mooie zonnige dag bij Zoomers gegeten. Helaas een teleurstelling: te duur (17.50 voor een biologische burger), het vlees was taai en koud en de friet was koud. Geen aanrader dus.
chantal K.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Zondag 16 April een heerlijke Paasbrunch gehad met mijn ex buurvrouw die tevens net jarig was geweest.
Dus reden voor een feestje!
Ontvangst met champagne en de open haard erbij,super
Het buffet was uitstekend en een enorme keuze.
Zeer vriendelijke bediening!
Zeker een aanrader,ook voor de kinderen,de paashaas ging eieren met ze schilderen.
Kinderen gingen al snel lekker uitwaaien op het strand.
Kortom voor jong en oud een perfect uitje!
Dus Pasen vier je bij Strandpaviljoen Zoomers!.
chantal K.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Wij hebben gezellig met onze vriendinnen bij Zoomers gezeten. In een uitstekende ambiance hebben we diverse gerechten geproefd en ze waren erg lekker. De bediening was spontaan en vaak aanwezig. De prijs kwaliteit verhouding was prima zodat we overall een erg goede ervaring hadden. Ons zien ze zeker snel weer terug.
Harry W.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
1e paasdag voor de eerste keer bij zoomers geweest met mijn gezin en mijn moeder, iedereen vond het geweldig lekker eten, heel veel keus bij het lopend buffet en ontzettende gastvrije bediening, voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Groet Harry Winters
Stephan K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Carpaccio vooraf.
De Carpaccio leek totaal niet op carpaccio maar kwam wel in de buurt van zeer gare rosbief. Redelijk dikke plakken, volledig grijs van kleur en de structuur van rosbief. Smakeloos en treurig op een bord voor 12,- euro.

Zeewolf als hoofdgerecht.
Biefstuk van de zee staat er onder, op de kaart.
Het stuk vis los van de saus: smakeloos met de structuur van een spons. Veel vocht van de vis op het bord terwijl deze was gebakken.
Overduidelijk dat deze biefstuk van de zee bevroren was geweest.
De frites geserveerd bij het hoofdgerecht waren helaas ook niet lekker.
Deze waren vol gezogen met frituurvet. In plaats van een knapperig goudgeel jasje, glazig en vet.

De witte huiswijn van mijn vriendin was gekoeld, die van mij was kamertemperatuur.
De wijnglazen worden waarschijnlijk ook gebruikt om sap te serveren aan kinderen, zo dik is het glas.

Alles bij elkaar zonde van het geld.
Wat wel positief is: de bediening is vriendelijk, de uitstraling van het restaurant is prettig en het natuurlijk fruitijs is erg lekker.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Nog nooit zo slecht gegeten!!! Eten vies, rauw en koud. Hoe durven ze zoveel geld te vragen voor zulke slechte kwaliteit (Paasbrunch). Ik heb onze ervaring gemeld aan de eigenaar en zijn referentie was dat hij geen andere klachten had ontvangen.
snolie .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Paasbrunch, geweldig. er was veel en van prima kwaliteit. bediening erg aardig, en alles in een mooie omgeving in een gezellig restaurant. ondanks dat er veel mensen waren, was de brunchtafel steeds goed gedekt en bijgevuld
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Mooi gelegen, ruim en sfeervol ingericht restaurant/strandpaviljoen. Helaas was het eten niet van grote klasse. De zeewolf was flauw en de slibtong veel te vet en niet smaakvol gebakken. Ondanks (of dankzij) het vele personeel was de bediening matig en onpersoonlijk. Veel gerechten van de kaart (minstens 6) waren niet beschikbaar op het moment dat wij kwamen.
Ward D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Vanmiddag heb ik hier geluncht, duurde al vrij lang voor we drankjes konden bestellen en de tafel werd afgeruimd. Tafel was vrij vies en leek al een tijd niet schoongemaakt. Wel leuke drankjes en lekkere snacks op het menu!
Ik had het brood met brie, walnoten en honing, mijn vriendin het brood met kroketten. Op mijn bord stond een laagje honing, dus het hele brood doorweekt met honing! Totaal overheersend dus. Brood was niet vers en dus droog en taai, als je de kaart ziet verwacht je lekker vers brood.
Kroketten zijn van lage kwaliteit en het brood hierbij was ook niet vers.

Voorheen heb ik hier best prima gegeten maar dit was een heel middelmatige ervaring. Wel 50% korting gekregen op mijn broodje na dit aangekaart te hebben, maar dat was het nog steeds totaal niet waard.