Strandpaviljoen Zoomers

6,8

Jouw recensie over het restaurant Strandpaviljoen Zoomers

Suzanne M.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Mooie plek aan het strand met grote lounge bedden. Lekkere biertjes op de tap en uiteindelijk ook besloten wat te eten. Hamburger en fish & chips besteld die al snel kwamen. Beiden vielen erg tegen. De vis was heel vochtig en de korst niet knapperig, remoulade saus uit een pakje,de hamburger leek uit de diepvries te komen, geen lekker vlees. Prima tent voor een drankje en borrelhapjes maar veel te duur tov de kwaliteit (gerechten 18€)
Buikie .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Op een redelijke rustige donderdag op het terras gegeten met 4 personen. Bediening was erg snel, maar ook een beetje te bijdehand. Het eten van de kinderen was ok en de prijs (kipvleugeltjes en friet, 7 a 8 euro) waard. Dat van de volwassenen was ronduit slecht en veel te duur voor wat je krijgt: een hamburgertje op een oud kaiserbroodje met wat sla 15 euro. Een vissalade die zo zout was dat hij niet te eten was, ook rond die prijs.
Zoomers, leuk voor een drankje op het strand of in de winter binnen, maar ik ga er nooit meer eten.
Steff V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
De kok mag zich schamen, wat een aanfluiting ! Hamburger als doorgegaarde gehaktschijf, droog. Kabeljauw met een saus uit een pakje.
Suzanne W.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk diner gehad. Op het laatste moment een reservering gemaakt, maar we waren nog welkom. Fijne bediening, houden je in de gaten maar staan niet elke 5 minuten aan je tafel. Als voorgerecht de plateau om te delen is een aanrader!
Atme69 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Paasbrunch voor 40 euro pp. Wat een tegenvaller! Het geringe aanbod warm eten was koud en van zeer matige kwaliteit. De koffie/thee koud. De afbakbroodjes waren niet goed afgebakken en daarom niet te eten, fruitsalade voor de helft uit blik, het gebak bestond uit goedkope fabriekstaart en iets wat op een brownie moest lijken.
Kortom ik kan niets bedenken wat wel goed was. Nooit meer!
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Mwoah... prijs vs kwaliteit kan echt beter.. redelijk aan de prijs in vergelijking met wat je ervoor terug krijgt.. wel een redelijk hippe strandtent.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het was weer heerlijk bij Zoomers. Sfeer was prettig, ondanks wat slechter weer was het toch bezet. Lekker gegeten en een goede bediening. Het enige minpuntje was, dat wij bij stoofpotje liever puree had gehad, dan patat. Tot de volgende keer.
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Waren hier al eens eerder geweest voor een high tea. Was prima bevallen dus hadden de.rit van ruim een uur er best voor over. Deze keer viel het echter tegen, de leuke etagere die we de eerste keer kregen, vol met heerlijke gerechtjes en zoetigheden kwam toen pas na een soepje met een soort broodstengel. Nu kwam alles in een keer: op een rond dienblad op pootjes: de kleine belegde broodjes waren nu helaas 2 dikke pillen brood met dun beleg. Het soepje zat in een piepklein glaasje, een zelfde piepklein glaasje met een soort drinkyoghurt. Ook nog wat zoetigheden maar voor 2 personen maar 1 weer piepklein bakje met wat rood fruit en ook maar 1 klein bakje slagroom. Normaal betaal je hier 21,50 pp voor. En dat is echt veel te duur. De pot thee was al snel leeg maar niemand kwam vragen hoe het smaakte en of we misschien nog extra heet water wilden. Kortom, na amper 45 min stonden we weer buiten. Zelfs geen “tot ziens” gehoord bij het vertrek. Jammer, want het is een leuke zaak en we hadden hier graag een jaarlijks uitje van gemaakt. Vergeken bij de eerste keer was dit is slap aftreksel.
Jessica M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Wij hebben hier een high tea gehad voor de verjaardag van mijn vrouw. De soep en de quiche waren prima van smaak. Ook de sandwiches waren prima, carpaccio en makreel. Niet iedereen hield van vis en voor mij was de makreel iets te pittig, maar smaak was prima. De zoetigheden vielen tegen. Kant en klare slagroomsoesjes, brownie, muffin, gebakje met frambozenmousse, abrikozen cake en worteltaart. Er zat niets zelfgemaakt bij en dat doet toch afbreuk aan de kwaliteit. Over de bediening gesproken tja wat zullen we daar eens over vertellen. Ondanks de verjaardag van mijn vrouw kon er geen felicitatie of glimlach vanaf. Geen uitleg bij de gerechten. Nee hangen aan de bar en op hun telefoon kijken was hun specialiteit. Zelf meerdere malen om extra thee water moeten vragen. Geen aandacht voor de gast en geen plezier in het werk stralen de dames uit. Dit is geen visitekaartje! Dit maakte de beleving extra vervelend vandaar de cijfer 6 anders had dit wel een 7,5 geweest.
Tinny G.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Een gezellige en goed georganiseerde drukte. Fijn eten en herrlijke sfeer. Een absolute aanrader voor de strandliefhebbers
henk A.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een perfecte ambiance. Wij komen heel veel en heel graag bij Zoomers. Het eten is altijd goed en de service prima. Vooral de kwaliteit van het vlees doet ons telkens weer terugkomen. Dit strandpaviljoen heeft zijn zaakjes meer dan voor elkaar.
Thorsten H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Teleurstellende ervaring; kipsate a 19,50 was erg vet, had verwacht een spies met crispy gegrild vlees. Bediening was onder de maat, een onnozele puber, niet wetend hoe om te gaan met opbouwende kritiek. Nadat ik zelf de kok had gesproken heeft hij mijn ongenoegen op een sportieve wijze weten te pareren. Daarvoor mijn compliment!
Verwacht niet veel van deze strandtent: kwaliteit van het eten te vergelijken met een snackbar, maar dan wel tegen restaurant prijzen.
Sjaak A.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijke verse tomatensoep, goed, overdadig stoofpotje, uitstekende sliptong. Vlotte, vriendelijke bediening, mooi zicht op zee. Minpunt: we hadden op de menukaart warme, gekookte groenten besteld, maar kregen deels rauwe, deels gewokte courgette, tomaatjes, taugé, paprika. Dat lijkt meer op oosterse groente, zei de ober. Hoort niet bij stoofvlees en ook niet bij sliptong. Jammer, maar voor het overige een goed diner en een prettige sfeer!
karel D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Wat een mooi strandpaviljoen. Het imposante gebouw is al van een afstandje te zien en is erg uitnodigend. Mooi opgezet en zeer sfeervol gedaan. Leuke bediening van vlotte jonge mensen. Het eten was prima. Wat een heerlijke kwaliteit en ruime porties. De prijs is in onze ogen gewoon goed vooral als je kijkt waar je zit. Erg lekker gegeten. Wij komen hier snel weer terug.
Mildred D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Soms vraag ik mij af waarom de kwaliteit in de (vaste) strandrestaurants over het algemeen toch niet heel goed is? Ook bij Zoomers was dit weer het geval. Een zure Chardonnay, in overigens begrijp ik ook wel weer.. "hufterproof" glazen. Waarom toch geen kwalitatieve goede wijnen? ik denk echt wel dat strandgangers er iets meer voor over hebben om in een mooi glas een goede wijn te drinken. Dan de Sate, gekruid door de slager welke de sate waarschijnlijk al voorgegaard levert. Geen lekkere satesaus en een side salade welke werd overheerst door echt een bosje bieslook in tweeën. De patat was overigens wel lekker. De fish and chips, vooral de kabeljauw had weinig smaak. Alles best aan de prijs en uiteindelijk niet goed in kwaliteit. Zo jammer want de locatie is natuurlijk altijd heel fijn om na een mooie dag af te sluiten met een goed diner. De koffie van Earth was vlak van smaak en het koekje had te lang buiten de trommel gelegen. Bij de vraag om af te rekenen en het moment van afrekenen zat best een behoorlijke tijd. Weglopen is zeer uitnodigend dan. Ik weet dat de omzet belangrijk is voor deze horeca tak, maar ben van mening dat je dit ook absoluut met betere producten en wijze van bereiden een betere omzet kan bereiken. Ik loop hier de volgende keer langs.
Truus D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Vanavond lekker gegeten met het gezin. Het weer viel wat tegen en het strand stroomde leeg dus zijn we naar binnen gegaan. Mooi groot paviljoen met een leuke menukaart. We waren erg tevreden over de kwaliteit. Alles was lekker met een prima bediening.
Ed K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Vandaag bij zoomers gegeten met de kids.
3x kipsate en 1x de kabeljauw filet.

Aan de kabeljauw zat weinig smaak, weet ook niet wat ik in mijn mond had. De kipsate smaakte ook niet echt lekker.

Voor de beide gerechten werd een aanzienlijk bedrag gerekend.
Kipsate 19,50 en de kabeljauw 21,50.

Er werd niet door het bedienend personeel gevraagd of het allemaal naar wens was.

Geen fooi en geen toetje.

Geen aanrader wat mij betreft!
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Teleurstellende ervaring na een mooie dag.
Na een heerlijke fietsdag de keus laten vallen op een diner aan het strand. Strandpaviljoen Zoomers zag er mooi en gezellig uit en ook het zonnetje scheen nog op het leuke terras. De keus viel op de Black Angus Steak en de Noordzee Slibtongen. Laatstgenoemd gerecht was bijzonder smaakvol, maar het probleem was de Steak. Na ongeveer een kwart van de steak te hebben aangesneden en te hebben gegeten, stuitte mijn (steak)mes op een zeen in het vlees waar niet doorheen te snijden was.
Gezien de lengte van de zeen leek het mij verstandiger te stoppen met eten en de bediening erbij te roepen. Deze jongedame begreep dat ik niet gediend was van deze steak en bracht hem terug naar de keuken (neem ik aan). Verbaasd was ik toen even later een andere jongedame kwam vertellen dat dit zo hoorde en dat ik deze steak dus maar verder moest opeten. Ik weigerde dat en zei dat ik een andere steak wilde. Zij kwam toen even later terug met een tweetal ongebakken vacuüm verpakte steaks, waarvan de kok had gezegd dat een steak er nou eenmaal zo uitzag. Deze steaks waren gemarmerd door vet, maar zeen is geen vet en in mijn steak zat zeen. Jammer overigens dat de kok dit niet zelf kwam vertellen maar dit overliet aan dit (zeer) jonge meisje. Ik heb geen nieuwe steak gekregen, jammer.
Toen ik ging afrekenen moest ik het volle pond betalen en toen ik de jongedame vroeg of zij begreep dat ik geen fooi wilde geven, snapte zij dat volledig.
Nadiya M.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Zondag 30 april op een mooie zonnige dag bij Zoomers gegeten. Helaas een teleurstelling: te duur (17.50 voor een biologische burger), het vlees was taai en koud en de friet was koud. Geen aanrader dus.
chantal K.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Wij hebben gezellig met onze vriendinnen bij Zoomers gezeten. In een uitstekende ambiance hebben we diverse gerechten geproefd en ze waren erg lekker. De bediening was spontaan en vaak aanwezig. De prijs kwaliteit verhouding was prima zodat we overall een erg goede ervaring hadden. Ons zien ze zeker snel weer terug.