Strandpaviljoen Zoomers

Meer informatie over restaurant Strandpaviljoen Zoomers

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,1
Nadiya M.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Zondag 30 april op een mooie zonnige dag bij Zoomers gegeten. Helaas een teleurstelling: te duur (17.50 voor een biologische burger), het vlees was taai en koud en de friet was koud. Geen aanrader dus.
chantal K.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Zondag 16 April een heerlijke Paasbrunch gehad met mijn ex buurvrouw die tevens net jarig was geweest.
Dus reden voor een feestje!
Ontvangst met champagne en de open haard erbij,super
Het buffet was uitstekend en een enorme keuze.
Zeer vriendelijke bediening!
Zeker een aanrader,ook voor de kinderen,de paashaas ging eieren met ze schilderen.
Kinderen gingen al snel lekker uitwaaien op het strand.
Kortom voor jong en oud een perfect uitje!
Dus Pasen vier je bij Strandpaviljoen Zoomers!.
chantal K.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Wij hebben gezellig met onze vriendinnen bij Zoomers gezeten. In een uitstekende ambiance hebben we diverse gerechten geproefd en ze waren erg lekker. De bediening was spontaan en vaak aanwezig. De prijs kwaliteit verhouding was prima zodat we overall een erg goede ervaring hadden. Ons zien ze zeker snel weer terug.
Harry W.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
1e paasdag voor de eerste keer bij zoomers geweest met mijn gezin en mijn moeder, iedereen vond het geweldig lekker eten, heel veel keus bij het lopend buffet en ontzettende gastvrije bediening, voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Groet Harry Winters
Stephan K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Carpaccio vooraf.
De Carpaccio leek totaal niet op carpaccio maar kwam wel in de buurt van zeer gare rosbief. Redelijk dikke plakken, volledig grijs van kleur en de structuur van rosbief. Smakeloos en treurig op een bord voor 12,- euro.

Zeewolf als hoofdgerecht.
Biefstuk van de zee staat er onder, op de kaart.
Het stuk vis los van de saus: smakeloos met de structuur van een spons. Veel vocht van de vis op het bord terwijl deze was gebakken.
Overduidelijk dat deze biefstuk van de zee bevroren was geweest.
De frites geserveerd bij het hoofdgerecht waren helaas ook niet lekker.
Deze waren vol gezogen met frituurvet. In plaats van een knapperig goudgeel jasje, glazig en vet.

De witte huiswijn van mijn vriendin was gekoeld, die van mij was kamertemperatuur.
De wijnglazen worden waarschijnlijk ook gebruikt om sap te serveren aan kinderen, zo dik is het glas.

Alles bij elkaar zonde van het geld.
Wat wel positief is: de bediening is vriendelijk, de uitstraling van het restaurant is prettig en het natuurlijk fruitijs is erg lekker.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Nog nooit zo slecht gegeten!!! Eten vies, rauw en koud. Hoe durven ze zoveel geld te vragen voor zulke slechte kwaliteit (Paasbrunch). Ik heb onze ervaring gemeld aan de eigenaar en zijn referentie was dat hij geen andere klachten had ontvangen.
snolie .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Paasbrunch, geweldig. er was veel en van prima kwaliteit. bediening erg aardig, en alles in een mooie omgeving in een gezellig restaurant. ondanks dat er veel mensen waren, was de brunchtafel steeds goed gedekt en bijgevuld
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Mooi gelegen, ruim en sfeervol ingericht restaurant/strandpaviljoen. Helaas was het eten niet van grote klasse. De zeewolf was flauw en de slibtong veel te vet en niet smaakvol gebakken. Ondanks (of dankzij) het vele personeel was de bediening matig en onpersoonlijk. Veel gerechten van de kaart (minstens 6) waren niet beschikbaar op het moment dat wij kwamen.
Ward D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Vanmiddag heb ik hier geluncht, duurde al vrij lang voor we drankjes konden bestellen en de tafel werd afgeruimd. Tafel was vrij vies en leek al een tijd niet schoongemaakt. Wel leuke drankjes en lekkere snacks op het menu!
Ik had het brood met brie, walnoten en honing, mijn vriendin het brood met kroketten. Op mijn bord stond een laagje honing, dus het hele brood doorweekt met honing! Totaal overheersend dus. Brood was niet vers en dus droog en taai, als je de kaart ziet verwacht je lekker vers brood.
Kroketten zijn van lage kwaliteit en het brood hierbij was ook niet vers.

Voorheen heb ik hier best prima gegeten maar dit was een heel middelmatige ervaring. Wel 50% korting gekregen op mijn broodje na dit aangekaart te hebben, maar dat was het nog steeds totaal niet waard.
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Mooi en groot strandpaviljoen in Castricum. Na getipt te zijn door meerdere mensen besloten we de proef op de som te nemen waarbij niet teleurgesteld zijn. De ontvangst was hartelijk en onze reservering werd snel en goed afgehandeld. Binnen een mum van tijd een lekker drankje voor ons neus en een ruime keuze van de menukaart. Ik had de vissoep en mijn vrouw de pommedori soep. Mijn soep bleek rijkelijk gevuld aan vis en erg op smaak. Mijn vrouw hoorde ik ook niet klagen.
ALs hoofdgerecht hadden we beiden de ribroast. Heerlijk van smaak en prima bereid en geserveerd. Complimenten aan de kok. Dessert hebben we over moeten slaan omdat we vol zaten en meer tijd en aandacht hadden voor de zaak en elkaar. Kortom, wij raden het iedereen aan en komen zeker snel weer.
HJP K.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
In 2 jaar dit restaurant 2 keer bezocht. Beide keren was geen groot succes. De eerste keer was bij een gerecht vis niet gaar. Hetzelfde gebeurde deze week bij het vispotje. Een groot woord voor wat stukken gepocheerde zalm en kabeljouw. Het menu suggereerde een vis stoof gerecht onder een krokante korst. Dat bleken dus smakeloze stukjes vis onder een geroosterde boterham te zijn. Boe! Na klacht dat vis niet gaar was werd het bord direct meegenomen naar de keuken. Daaruit kwam hetzelfde bord wat later weer retour. Overduidelijk doorgegaard in de magnetron: de restanten van de vorige bol rijst op het bord lagen er nog slordig naast. Een nieuwe bol rijst lag er naast. Volgens het menu moest het paella voorstellen. Nou ja het was geel maar ook volstrekt smakeloos.
Ook andere gasten bij ons tafel waren niet gelukkig. Fish ( van de chips) bleek te droog te zijn geworden in de frituur en nog met graten gevuld te zijn. De varkenskotelet bleek ook te ver zijn doorgegaard. Onze hoop was nog gevestigd op een sticky toffee cake als desert. Ook dat bleek een teleustelling: een plak appelcake met een bol ijs overgoten met e.o.a. caramel saus uit een flesje. Bij afruimen duidelijk gemaakt dat we niet erg blij waren met de kwaliteit. Daar werd verder niet zo veel mee gedaan. Dit moet beter kunnen Zoomers! Wat ons betreft was dit ons laatste bezoek hier.
Flint K.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Dit was de tweede keer dat we hier aten. Helaas was dit ook de tweede keer dat we hier geen goede eetervaring hebben gehad. De vis de geserveerd werd was voor een 2e keer nog rauw en hebben we terug moeten sturen. Verder vinden we de prijs-kwaliteit verhouding niet tot zijn rechtkomen. Wij komen door deze ervaringen ook niet meer terug.
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Na lange afwezigheid weer eens wezen eten bij Zoomers. Het was als van ouds. Goed bereid eten, behoorlijk flinke porties waar we moeite mee hadden om het op te eten. Met de bon van Vakantieveiling beperkte kaart, maar meer dan genoeg keus. Leuke bediening in een warme sfeer.
kellysaft .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Van tevoren meerdere keren gebeld en in het opmerkingenveld aangegeven, maar alsnog in eerste instantie geen glutenvrije high tea gekregen. De kwaliteit van de high tea is erg matig. Simpele thee en weinig keuze. Glutenvrije hapjes uit de vriezer en simpel glutenvrij brood met kaas en ham. Voor de locatie aan het strand zou ik hier terugkomen, maar helaas niet voor de high tea of de service.
Tamara P.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
2e kerstdag gegeten bij Zoomers.
Het eten was erg goed; ruime keuze, goede kwaliteit en erg lekker.
Onze gastvrouw Mirthe was zeer vriendelijk en accuraat......
Erg leuke avond gehad!
siepie82 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Prachtige plek, mooi entourage, prima ambiance, maar de high tea was absoluut niet wat ik er van had verwacht. Niets was vers bereid in de keuken: soesje, stukje brownie, muffincakeje, klein stukje appeltaart etc. Het was duidelijk pre-fab en helaas niet speciaal, hoewel de appeltaart vrij goed smaakte voor een 'niet verse'. De gelegenheid was heel erg speciaal, dus een beetje een domper. Wel lekker over het strand kunnen kijken en lekker gezeten, maar het eten laat echt te wensen over.
Merel M.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Ik had me onwijs verheugd op ons etentje met het gezin bij Zoomers, ook omdat dit etentje een speciale reden had voor ons. Na het zien van de onbeperkt proeven kaart dacht ik, wauw dit is leuk! Wellicht waren mijn verwachtingen daardoor te hoog... we begonnen met de koude gerechtjes, 2 per persoon. Prima crostini's, prima carpaccio etc, goed begin! Op naar de hoofdgerechten, daar sloeg de teleurstelling toe.. fish and chips koud (na aangeven kregen we nieuwe met een mooi stuk vis), biefstuk taai (leek wel al voorgebakken te zijn geweest, want was ook niet heet, de zuurkool eronder trouwens ook niet) de gehaktballetjes met satesaus leken uit de magnetron te komen, de satesaus zag helemaal donker op stukjes en zo hard, zoals het eruit ziet als je het in de magnetron doet.. We gaven nog niet op, volgende ronde, de nieuwe fish and chips was erg lekker van mijn ouders, die wilde ik ook! Maar helaas die van mij was taai en niet lekker, nogmaals teruggestuurd en aangegeven dat het erg tegenviel, zeker qua prijs/kwaliteit (la cubanita is beter voor 17,50/19,50), toen kregen we een drankje van het huis, vriendelijk maar kon de teleurstelling helaas niet weghalen. Desserts waren prima. Overal een teleurstellende ervaring, onwijs jammer!
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Wij hadden van te voren gereserveerd voor een high tea ,2 volwassenen en 2 kinderen,toen we kwamen stond het nergens genoteerd,ze zouden wel iets regelen,,nou wat een aanfluiting ,dit is de allerslechtste high tea die we ooit gehad hebben,en zo een beetje de duurste,het stelde echt niks voor.alles wat warm hoort te zijn was koud,er zouden verschillende sandwiches zijn,nou dat was een klein afbakpistoletje met een plakje tomaat en kaas, en een pasteitjedie was goed van smaak alleen koud en slap,en het glaasje soep was ook koud.Die high tea voor de kinderen: koude poffertjes ,1slagroomsoesje en een half plakje cake met slagroom 1 mini crossaintje en een glaasje limonade.. Voor ons geen zoomers meer
Eve288 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Erg lekker gegeten. Mijn man en ik hadden de proeverij van de kaart. Prima porties, goed op smaak. Er zit precies goed de tijd tussen de gerechten door.
Minpuntje: van 16:00 tot 17:30 uur was de telefoon in gesprek waardoor we niet konden reserveren. Gelukkig was er wel plek, anders waren we voor niets gekomen.
Maar qua eten en bediening: Top!
Hendrik-de-vijfde .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Te vet, te zout en te duur. (de Smultoren à 31 euro). Maar een mooie plek en sympathieke bediening, dat maakt veel goed.