Strandpaviljoen Zoomers

Zeeweg 10 1901 NZ Castricum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Strandpaviljoen Zoomers

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,2
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Mooi en groot strandpaviljoen in Castricum. Na getipt te zijn door meerdere mensen besloten we de proef op de som te nemen waarbij niet teleurgesteld zijn. De ontvangst was hartelijk en onze reservering werd snel en goed afgehandeld. Binnen een mum van tijd een lekker drankje voor ons neus en een ruime keuze van de menukaart. Ik had de vissoep en mijn vrouw de pommedori soep. Mijn soep bleek rijkelijk gevuld aan vis en erg op smaak. Mijn vrouw hoorde ik ook niet klagen.
ALs hoofdgerecht hadden we beiden de ribroast. Heerlijk van smaak en prima bereid en geserveerd. Complimenten aan de kok. Dessert hebben we over moeten slaan omdat we vol zaten en meer tijd en aandacht hadden voor de zaak en elkaar. Kortom, wij raden het iedereen aan en komen zeker snel weer.
HJP K.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
In 2 jaar dit restaurant 2 keer bezocht. Beide keren was geen groot succes. De eerste keer was bij een gerecht vis niet gaar. Hetzelfde gebeurde deze week bij het vispotje. Een groot woord voor wat stukken gepocheerde zalm en kabeljouw. Het menu suggereerde een vis stoof gerecht onder een krokante korst. Dat bleken dus smakeloze stukjes vis onder een geroosterde boterham te zijn. Boe! Na klacht dat vis niet gaar was werd het bord direct meegenomen naar de keuken. Daaruit kwam hetzelfde bord wat later weer retour. Overduidelijk doorgegaard in de magnetron: de restanten van de vorige bol rijst op het bord lagen er nog slordig naast. Een nieuwe bol rijst lag er naast. Volgens het menu moest het paella voorstellen. Nou ja het was geel maar ook volstrekt smakeloos.
Ook andere gasten bij ons tafel waren niet gelukkig. Fish ( van de chips) bleek te droog te zijn geworden in de frituur en nog met graten gevuld te zijn. De varkenskotelet bleek ook te ver zijn doorgegaard. Onze hoop was nog gevestigd op een sticky toffee cake als desert. Ook dat bleek een teleustelling: een plak appelcake met een bol ijs overgoten met e.o.a. caramel saus uit een flesje. Bij afruimen duidelijk gemaakt dat we niet erg blij waren met de kwaliteit. Daar werd verder niet zo veel mee gedaan. Dit moet beter kunnen Zoomers! Wat ons betreft was dit ons laatste bezoek hier.
Flint K.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Dit was de tweede keer dat we hier aten. Helaas was dit ook de tweede keer dat we hier geen goede eetervaring hebben gehad. De vis de geserveerd werd was voor een 2e keer nog rauw en hebben we terug moeten sturen. Verder vinden we de prijs-kwaliteit verhouding niet tot zijn rechtkomen. Wij komen door deze ervaringen ook niet meer terug.
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Na lange afwezigheid weer eens wezen eten bij Zoomers. Het was als van ouds. Goed bereid eten, behoorlijk flinke porties waar we moeite mee hadden om het op te eten. Met de bon van Vakantieveiling beperkte kaart, maar meer dan genoeg keus. Leuke bediening in een warme sfeer.
kellysaft .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Van tevoren meerdere keren gebeld en in het opmerkingenveld aangegeven, maar alsnog in eerste instantie geen glutenvrije high tea gekregen. De kwaliteit van de high tea is erg matig. Simpele thee en weinig keuze. Glutenvrije hapjes uit de vriezer en simpel glutenvrij brood met kaas en ham. Voor de locatie aan het strand zou ik hier terugkomen, maar helaas niet voor de high tea of de service.
Tamara P.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
2e kerstdag gegeten bij Zoomers.
Het eten was erg goed; ruime keuze, goede kwaliteit en erg lekker.
Onze gastvrouw Mirthe was zeer vriendelijk en accuraat......
Erg leuke avond gehad!
siepie82 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Prachtige plek, mooi entourage, prima ambiance, maar de high tea was absoluut niet wat ik er van had verwacht. Niets was vers bereid in de keuken: soesje, stukje brownie, muffincakeje, klein stukje appeltaart etc. Het was duidelijk pre-fab en helaas niet speciaal, hoewel de appeltaart vrij goed smaakte voor een 'niet verse'. De gelegenheid was heel erg speciaal, dus een beetje een domper. Wel lekker over het strand kunnen kijken en lekker gezeten, maar het eten laat echt te wensen over.
Merel M.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Ik had me onwijs verheugd op ons etentje met het gezin bij Zoomers, ook omdat dit etentje een speciale reden had voor ons. Na het zien van de onbeperkt proeven kaart dacht ik, wauw dit is leuk! Wellicht waren mijn verwachtingen daardoor te hoog... we begonnen met de koude gerechtjes, 2 per persoon. Prima crostini's, prima carpaccio etc, goed begin! Op naar de hoofdgerechten, daar sloeg de teleurstelling toe.. fish and chips koud (na aangeven kregen we nieuwe met een mooi stuk vis), biefstuk taai (leek wel al voorgebakken te zijn geweest, want was ook niet heet, de zuurkool eronder trouwens ook niet) de gehaktballetjes met satesaus leken uit de magnetron te komen, de satesaus zag helemaal donker op stukjes en zo hard, zoals het eruit ziet als je het in de magnetron doet.. We gaven nog niet op, volgende ronde, de nieuwe fish and chips was erg lekker van mijn ouders, die wilde ik ook! Maar helaas die van mij was taai en niet lekker, nogmaals teruggestuurd en aangegeven dat het erg tegenviel, zeker qua prijs/kwaliteit (la cubanita is beter voor 17,50/19,50), toen kregen we een drankje van het huis, vriendelijk maar kon de teleurstelling helaas niet weghalen. Desserts waren prima. Overal een teleurstellende ervaring, onwijs jammer!
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Wij hadden van te voren gereserveerd voor een high tea ,2 volwassenen en 2 kinderen,toen we kwamen stond het nergens genoteerd,ze zouden wel iets regelen,,nou wat een aanfluiting ,dit is de allerslechtste high tea die we ooit gehad hebben,en zo een beetje de duurste,het stelde echt niks voor.alles wat warm hoort te zijn was koud,er zouden verschillende sandwiches zijn,nou dat was een klein afbakpistoletje met een plakje tomaat en kaas, en een pasteitjedie was goed van smaak alleen koud en slap,en het glaasje soep was ook koud.Die high tea voor de kinderen: koude poffertjes ,1slagroomsoesje en een half plakje cake met slagroom 1 mini crossaintje en een glaasje limonade.. Voor ons geen zoomers meer
Eve288 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Erg lekker gegeten. Mijn man en ik hadden de proeverij van de kaart. Prima porties, goed op smaak. Er zit precies goed de tijd tussen de gerechten door.
Minpuntje: van 16:00 tot 17:30 uur was de telefoon in gesprek waardoor we niet konden reserveren. Gelukkig was er wel plek, anders waren we voor niets gekomen.
Maar qua eten en bediening: Top!
Hendrik-de-vijfde .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Te vet, te zout en te duur. (de Smultoren à 31 euro). Maar een mooie plek en sympathieke bediening, dat maakt veel goed.
ingmardevos .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Super leuke tent! We zijn hier in 2015 getrouwd en kwamen een jaar later terug voor een dagje strand en diner. Heerlijk eten, super bediening, ook al zit het werkelijk bomvol op een mooie zomerdag. Het eten is grotendeels biologisch, huisgemaakt en duurzaam. Ook een leuk voorterras op het strand zelf. Geschikt voor jonge baby's, ze denken graag mee!
willekehink .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
10 juli 2016 vierden wij een kwart eeuw liefde bij Zoomers! Wat hebben wij een bijzonder goed feest gehad!! Lisa (en Rene) stonden in voortdurend contact met ons en samen met de anderen hebben ze ons een heerlijk en gezellig feest verzorgd! Het BBQ arrangement was uitstekend en de hele avond kregen we opmerkingen van onze gasten over de superleuke locatie en bediening. Het weer zat ook nog eens mee..

Sterke punten
Zoomers doet het net even anders dan anderen. Je treft steeds kleine verrassinkjes, zowel in het decor, de bediening als in de (presentatie) van het eten. Alles goed voor elkaar en van heel goede kwaliteit!
cucimulut X.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Na een onverwacht mooie middag op strand bij Catricum, blijven we 's avonds nog van de zee genieten achter het glas op het terras van Zoomers. Je kunt ook kiezen voor de ligbanken of tafels direct aan het strand, maar wij gaan met onze kinderen een beetje uit de wind zitten. Mijn vrouw is erg te spreken over haar vispotje met kabeljauw en zalm (duurzaam gevangen), met een soort cracker met zeewier en zout. En de zelfgemaakte patatten vallen erg in de smaak bij onze kinderen. Mijn vegetarische burger van bloemkool en broccoli is lekker, maar zou naast de zelfgemaakte piccalilly wel wat extra kruiden en pit kunnen gebruiken. (Tip voor Zoomers: de vegetarische burger voortaan niet meer serveren op een papiertje met allerlei benamingen verschillende soorten vlees.) Onze bestelling laat een tijd op zich wachten, maar kijkend naar de zee en de zon merken we dat niet eens echt op; de bediening ontdekt zelf dat er iets is misgegaan.
wimvanderaar .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Gisteren snel een uitstapje naar het strand gemaakt omdat het mooi weer was. Zoomers ligt aan je rechterhand en ziet er erg nieuw uit. Kennelijk hebben ze hier onlangs verbouwd. Na de kaart en de allergenen kaart te hebben bekeken hebben we gekozen voor de visburger en fish and chips. De frieten waren erg lekker en knapperig. Dat zie je niet vaak. Alleen dat was al een rede om terug te komen. De bedoeling was zoals het hoort te zijn. Netjes, beleefd en niet te opdringerig aanwezig. De tafel werd goed bijgehouden en iedereen bleef keurig van de drankjes voorzien. Zeker meer dan een bezoek waard

Barend W.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Sinds een jaar zijn we weer naar castricum gegaan om daar te kamperen en van de omgeving te genieten. Zoomers is prachtig verbouwd en waren we benieuwd of ze onze verwachtingen waar konden maken. Dat is dubbel en dwars gelukt. Het voorgerecht was super. Vitello goed op smaak en vol fantasie bereid. Hoofdgerecht was ouderwets malse saté van kippendijen. Heerlijk bereid met smaakvolle frieten. Zoomers maakte het weer helemaal waar en we komen absoluut terug.
Monica M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Gezellige sfeer, goede ambiance. Personeel niet helemaal op deze hoogte van deze drankjes die hij bracht, verkeerde uitleg. Warme appeltaart was bedroevend ingezakt in een klein bakje geserveerd. De sticky toffy cake beloofde veel maar was smakeloos. Het uitzicht en de prettige comfort bank heeft het verblijf goed gemaakt.
MariskaGeel .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Vorige week met het mooie weer maar weer eens bij Zoomers gaan eten. De laatste keren merkten we al dat de kwaliteit wat minder was geworden, en dat was nu zeker te merken. Rommelige bediening die na het brengen van de kaart niet meer terug kwam om de bestelling op te nemen, nacho's met koude kaas, kipsate van kip met heel veel vet eraan, frietjes die totaal niet keken op de lekker knapperige frietjes die ze normaal hebben. Gelukkig was de carpacciosalade wel prima. Wij geven ze nog 1 kans op een minder druk moment...
WilJ .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Voor de verjaardag van mijn dochter van de week tafel gereserveerd , maar de dame aan de telefoon was erg kortaf. We hoopten dat de sfeer bij aankomst beter zou zijn, en gelukkig werd dit helemaal waar gemaakt. Vriendelijk voorkomend personeel !! Laat ik ook meteen een compliment maken hoe de stilte van dodenherdenking rustig en respectvol werd begeleid , mijn complimenten !!
De fles prosecco werd aan tafel geopend met een plof , dus de verjaardag kon van start gaan. Voor het voorgerecht kozen wij voor de Eat &share, een plateau met allemaal kleine hapjes, gegratineerde mosselen, gevulde champignins, wrap met makreel en carpaccio, en nog meer , erg lekker allemaal .
Als hoofdgerecht had 1 van ons stoofpotje van rundvlees met friet en wat sla. Dat was wat jammer, dit verdiende een ander bijgerecht. De steak van nr 2 was prima en goed gebakken. Nr 3 en 4 aan tafel hadden de fisch en chips, er was stukjes kabeljauw beloofd op de kaart, maar er lag een dun lekkerbekje op een grote laag friet in de schil, die wel erg lekker waren. Het was compleet met een bakje salade. Voor wat op dit bord lag was de prijs van €17,50 eigenlijk te veel !
Over het algemeen liggen de prijzen wat aan de hoge kant, maar dat zal wel te maken hebben met de locatie en het adembenemende uitzicht van een ondergaande zon.
Al met al , goede bediening, lekker gegeten !
Marho .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Het voorgerecht was prima. Alleen van het hoofdgerecht was de scholfilet te gaar, waardoor deze geen lekkere 'bite' had. De vakenshaas was de eerste keer niet warm. De vulling (kaas) was helemaal koud. De tweede maal (nadat het terug gebracht was naar de keuken) was de varkenshaas wel warm en de vulling ook. Alleen smaakte de vulling chemisch en de varkenshaas was taai en smakeloos. De bediening was prima, alleen als je iets van ze wilde, duurde het erg lang voordat ze doorhadden, dat je probeerde hun aandacht te trekken.