Strandpaviljoen Zoomers

Jouw recensie over het restaurant Strandpaviljoen Zoomers

Jose V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
De gezelligste van
Castricum. Heerlijke plankjes en een warme sfeer. Zeker een aanrader zowel zomers als in de herfst/winter met hun deals
Victor W.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Zeer matige gerechten: kroketten niet warm op een kaal broodje, salade te eenvoudig voor 15,00 etc.
Service is goed maar dat je in het Engels aangesproken wordt is bedroevend.
Lekkeradam .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Geluncht op zondagmiddag. Echt slecht.

Twee kroketten op een ongaar (niet goed afgebakken) en klein broodje en een tosti op flatbread (ongaar brood met een plak kaas erover gesmolten). Bediening was aardig maar eten slecht en duur. Echt geen aanrader.
Marga A.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Een mooie plek met fijn personeel maar ik betaalde te veel geld voor slecht eten. De visburger had een dikke harde korst en leek zo uit de frituur te komen. De sla met tomaat en augurk was smakeloos. Deze was volgens de serveerster s middags gemaakt. Geen aanbeveling natuurlijk. Dit eten hoort thuis in een snackbar en dat hadden we gezien de ambiance en de prijzen totaal niet verwacht.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Eten regelmatig bij Zoomers , vooral buiten het seizoen. Gisteravond hier gegeten .. wat een teleurstelling een Hamburger.. vlees doorgebakken , broodje keihard, saus uit een pakje .. klein zakje patat er bij voor 18.50 eur .. tafelgenoot had de vis en chips , vet , klein stukje vis, paar frietjes ook 18.50 eur ... Dus zomer ZOOMERS maar mijden .. toeristenfuik .. helaas
Suzanne M.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Mooie plek aan het strand met grote lounge bedden. Lekkere biertjes op de tap en uiteindelijk ook besloten wat te eten. Hamburger en fish & chips besteld die al snel kwamen. Beiden vielen erg tegen. De vis was heel vochtig en de korst niet knapperig, remoulade saus uit een pakje,de hamburger leek uit de diepvries te komen, geen lekker vlees. Prima tent voor een drankje en borrelhapjes maar veel te duur tov de kwaliteit (gerechten 18€)
Buikie .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Op een redelijke rustige donderdag op het terras gegeten met 4 personen. Bediening was erg snel, maar ook een beetje te bijdehand. Het eten van de kinderen was ok en de prijs (kipvleugeltjes en friet, 7 a 8 euro) waard. Dat van de volwassenen was ronduit slecht en veel te duur voor wat je krijgt: een hamburgertje op een oud kaiserbroodje met wat sla 15 euro. Een vissalade die zo zout was dat hij niet te eten was, ook rond die prijs.
Zoomers, leuk voor een drankje op het strand of in de winter binnen, maar ik ga er nooit meer eten.
Steff V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
De kok mag zich schamen, wat een aanfluiting ! Hamburger als doorgegaarde gehaktschijf, droog. Kabeljauw met een saus uit een pakje.
Suzanne W.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk diner gehad. Op het laatste moment een reservering gemaakt, maar we waren nog welkom. Fijne bediening, houden je in de gaten maar staan niet elke 5 minuten aan je tafel. Als voorgerecht de plateau om te delen is een aanrader!
Atme69 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Paasbrunch voor 40 euro pp. Wat een tegenvaller! Het geringe aanbod warm eten was koud en van zeer matige kwaliteit. De koffie/thee koud. De afbakbroodjes waren niet goed afgebakken en daarom niet te eten, fruitsalade voor de helft uit blik, het gebak bestond uit goedkope fabriekstaart en iets wat op een brownie moest lijken.
Kortom ik kan niets bedenken wat wel goed was. Nooit meer!
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Mwoah... prijs vs kwaliteit kan echt beter.. redelijk aan de prijs in vergelijking met wat je ervoor terug krijgt.. wel een redelijk hippe strandtent.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het was weer heerlijk bij Zoomers. Sfeer was prettig, ondanks wat slechter weer was het toch bezet. Lekker gegeten en een goede bediening. Het enige minpuntje was, dat wij bij stoofpotje liever puree had gehad, dan patat. Tot de volgende keer.
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Waren hier al eens eerder geweest voor een high tea. Was prima bevallen dus hadden de.rit van ruim een uur er best voor over. Deze keer viel het echter tegen, de leuke etagere die we de eerste keer kregen, vol met heerlijke gerechtjes en zoetigheden kwam toen pas na een soepje met een soort broodstengel. Nu kwam alles in een keer: op een rond dienblad op pootjes: de kleine belegde broodjes waren nu helaas 2 dikke pillen brood met dun beleg. Het soepje zat in een piepklein glaasje, een zelfde piepklein glaasje met een soort drinkyoghurt. Ook nog wat zoetigheden maar voor 2 personen maar 1 weer piepklein bakje met wat rood fruit en ook maar 1 klein bakje slagroom. Normaal betaal je hier 21,50 pp voor. En dat is echt veel te duur. De pot thee was al snel leeg maar niemand kwam vragen hoe het smaakte en of we misschien nog extra heet water wilden. Kortom, na amper 45 min stonden we weer buiten. Zelfs geen “tot ziens” gehoord bij het vertrek. Jammer, want het is een leuke zaak en we hadden hier graag een jaarlijks uitje van gemaakt. Vergeken bij de eerste keer was dit is slap aftreksel.
Jessica M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Wij hebben hier een high tea gehad voor de verjaardag van mijn vrouw. De soep en de quiche waren prima van smaak. Ook de sandwiches waren prima, carpaccio en makreel. Niet iedereen hield van vis en voor mij was de makreel iets te pittig, maar smaak was prima. De zoetigheden vielen tegen. Kant en klare slagroomsoesjes, brownie, muffin, gebakje met frambozenmousse, abrikozen cake en worteltaart. Er zat niets zelfgemaakt bij en dat doet toch afbreuk aan de kwaliteit. Over de bediening gesproken tja wat zullen we daar eens over vertellen. Ondanks de verjaardag van mijn vrouw kon er geen felicitatie of glimlach vanaf. Geen uitleg bij de gerechten. Nee hangen aan de bar en op hun telefoon kijken was hun specialiteit. Zelf meerdere malen om extra thee water moeten vragen. Geen aandacht voor de gast en geen plezier in het werk stralen de dames uit. Dit is geen visitekaartje! Dit maakte de beleving extra vervelend vandaar de cijfer 6 anders had dit wel een 7,5 geweest.
Tinny G.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Een gezellige en goed georganiseerde drukte. Fijn eten en herrlijke sfeer. Een absolute aanrader voor de strandliefhebbers
henk A.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een perfecte ambiance. Wij komen heel veel en heel graag bij Zoomers. Het eten is altijd goed en de service prima. Vooral de kwaliteit van het vlees doet ons telkens weer terugkomen. Dit strandpaviljoen heeft zijn zaakjes meer dan voor elkaar.
Thorsten H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Teleurstellende ervaring; kipsate a 19,50 was erg vet, had verwacht een spies met crispy gegrild vlees. Bediening was onder de maat, een onnozele puber, niet wetend hoe om te gaan met opbouwende kritiek. Nadat ik zelf de kok had gesproken heeft hij mijn ongenoegen op een sportieve wijze weten te pareren. Daarvoor mijn compliment!
Verwacht niet veel van deze strandtent: kwaliteit van het eten te vergelijken met een snackbar, maar dan wel tegen restaurant prijzen.
Sjaak A.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijke verse tomatensoep, goed, overdadig stoofpotje, uitstekende sliptong. Vlotte, vriendelijke bediening, mooi zicht op zee. Minpunt: we hadden op de menukaart warme, gekookte groenten besteld, maar kregen deels rauwe, deels gewokte courgette, tomaatjes, taugé, paprika. Dat lijkt meer op oosterse groente, zei de ober. Hoort niet bij stoofvlees en ook niet bij sliptong. Jammer, maar voor het overige een goed diner en een prettige sfeer!
karel D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Wat een mooi strandpaviljoen. Het imposante gebouw is al van een afstandje te zien en is erg uitnodigend. Mooi opgezet en zeer sfeervol gedaan. Leuke bediening van vlotte jonge mensen. Het eten was prima. Wat een heerlijke kwaliteit en ruime porties. De prijs is in onze ogen gewoon goed vooral als je kijkt waar je zit. Erg lekker gegeten. Wij komen hier snel weer terug.
Mildred D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Soms vraag ik mij af waarom de kwaliteit in de (vaste) strandrestaurants over het algemeen toch niet heel goed is? Ook bij Zoomers was dit weer het geval. Een zure Chardonnay, in overigens begrijp ik ook wel weer.. "hufterproof" glazen. Waarom toch geen kwalitatieve goede wijnen? ik denk echt wel dat strandgangers er iets meer voor over hebben om in een mooi glas een goede wijn te drinken. Dan de Sate, gekruid door de slager welke de sate waarschijnlijk al voorgegaard levert. Geen lekkere satesaus en een side salade welke werd overheerst door echt een bosje bieslook in tweeën. De patat was overigens wel lekker. De fish and chips, vooral de kabeljauw had weinig smaak. Alles best aan de prijs en uiteindelijk niet goed in kwaliteit. Zo jammer want de locatie is natuurlijk altijd heel fijn om na een mooie dag af te sluiten met een goed diner. De koffie van Earth was vlak van smaak en het koekje had te lang buiten de trommel gelegen. Bij de vraag om af te rekenen en het moment van afrekenen zat best een behoorlijke tijd. Weglopen is zeer uitnodigend dan. Ik weet dat de omzet belangrijk is voor deze horeca tak, maar ben van mening dat je dit ook absoluut met betere producten en wijze van bereiden een betere omzet kan bereiken. Ik loop hier de volgende keer langs.