Strandpaviljoen Zoomers

7,2
Erg duur
Merel M.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Ik had me onwijs verheugd op ons etentje met het gezin bij Zoomers, ook omdat dit etentje een speciale reden had voor ons. Na het zien van de onbeperkt proeven kaart dacht ik, wauw dit is leuk! Wellicht waren mijn verwachtingen daardoor te hoog... we begonnen met de koude gerechtjes, 2 per persoon. Prima crostini's, prima carpaccio etc, goed begin! Op naar de hoofdgerechten, daar sloeg de teleurstelling toe.. fish and chips koud (na aangeven kregen we nieuwe met een mooi stuk vis), biefstuk taai (leek wel al voorgebakken te zijn geweest, want was ook niet heet, de zuurkool eronder trouwens ook niet) de gehaktballetjes met satesaus leken uit de magnetron te komen, de satesaus zag helemaal donker op stukjes en zo hard, zoals het eruit ziet als je het in de magnetron doet.. We gaven nog niet op, volgende ronde, de nieuwe fish and chips was erg lekker van mijn ouders, die wilde ik ook! Maar helaas die van mij was taai en niet lekker, nogmaals teruggestuurd en aangegeven dat het erg tegenviel, zeker qua prijs/kwaliteit (la cubanita is beter voor 17,50/19,50), toen kregen we een drankje van het huis, vriendelijk maar kon de teleurstelling helaas niet weghalen. Desserts waren prima. Overal een teleurstellende ervaring, onwijs jammer!
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Wij hadden van te voren gereserveerd voor een high tea ,2 volwassenen en 2 kinderen,toen we kwamen stond het nergens genoteerd,ze zouden wel iets regelen,,nou wat een aanfluiting ,dit is de allerslechtste high tea die we ooit gehad hebben,en zo een beetje de duurste,het stelde echt niks voor.alles wat warm hoort te zijn was koud,er zouden verschillende sandwiches zijn,nou dat was een klein afbakpistoletje met een plakje tomaat en kaas, en een pasteitjedie was goed van smaak alleen koud en slap,en het glaasje soep was ook koud.Die high tea voor de kinderen: koude poffertjes ,1slagroomsoesje en een half plakje cake met slagroom 1 mini crossaintje en een glaasje limonade.. Voor ons geen zoomers meer
Eve288 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Erg lekker gegeten. Mijn man en ik hadden de proeverij van de kaart. Prima porties, goed op smaak. Er zit precies goed de tijd tussen de gerechten door.
Minpuntje: van 16:00 tot 17:30 uur was de telefoon in gesprek waardoor we niet konden reserveren. Gelukkig was er wel plek, anders waren we voor niets gekomen.
Maar qua eten en bediening: Top!
Hendrik-de-vijfde .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Te vet, te zout en te duur. (de Smultoren à 31 euro). Maar een mooie plek en sympathieke bediening, dat maakt veel goed.
Ingmardevos .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Super leuke tent! We zijn hier in 2015 getrouwd en kwamen een jaar later terug voor een dagje strand en diner. Heerlijk eten, super bediening, ook al zit het werkelijk bomvol op een mooie zomerdag. Het eten is grotendeels biologisch, huisgemaakt en duurzaam. Ook een leuk voorterras op het strand zelf. Geschikt voor jonge baby's, ze denken graag mee!
Willekehink .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
10 juli 2016 vierden wij een kwart eeuw liefde bij Zoomers! Wat hebben wij een bijzonder goed feest gehad!! Lisa (en Rene) stonden in voortdurend contact met ons en samen met de anderen hebben ze ons een heerlijk en gezellig feest verzorgd! Het BBQ arrangement was uitstekend en de hele avond kregen we opmerkingen van onze gasten over de superleuke locatie en bediening. Het weer zat ook nog eens mee..

Sterke punten
Zoomers doet het net even anders dan anderen. Je treft steeds kleine verrassinkjes, zowel in het decor, de bediening als in de (presentatie) van het eten. Alles goed voor elkaar en van heel goede kwaliteit!
Cucimulut X.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Na een onverwacht mooie middag op strand bij Catricum, blijven we 's avonds nog van de zee genieten achter het glas op het terras van Zoomers. Je kunt ook kiezen voor de ligbanken of tafels direct aan het strand, maar wij gaan met onze kinderen een beetje uit de wind zitten. Mijn vrouw is erg te spreken over haar vispotje met kabeljauw en zalm (duurzaam gevangen), met een soort cracker met zeewier en zout. En de zelfgemaakte patatten vallen erg in de smaak bij onze kinderen. Mijn vegetarische burger van bloemkool en broccoli is lekker, maar zou naast de zelfgemaakte piccalilly wel wat extra kruiden en pit kunnen gebruiken. (Tip voor Zoomers: de vegetarische burger voortaan niet meer serveren op een papiertje met allerlei benamingen verschillende soorten vlees.) Onze bestelling laat een tijd op zich wachten, maar kijkend naar de zee en de zon merken we dat niet eens echt op; de bediening ontdekt zelf dat er iets is misgegaan.
Wimvanderaar .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Gisteren snel een uitstapje naar het strand gemaakt omdat het mooi weer was. Zoomers ligt aan je rechterhand en ziet er erg nieuw uit. Kennelijk hebben ze hier onlangs verbouwd. Na de kaart en de allergenen kaart te hebben bekeken hebben we gekozen voor de visburger en fish and chips. De frieten waren erg lekker en knapperig. Dat zie je niet vaak. Alleen dat was al een rede om terug te komen. De bedoeling was zoals het hoort te zijn. Netjes, beleefd en niet te opdringerig aanwezig. De tafel werd goed bijgehouden en iedereen bleef keurig van de drankjes voorzien. Zeker meer dan een bezoek waard

Barend W.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Sinds een jaar zijn we weer naar castricum gegaan om daar te kamperen en van de omgeving te genieten. Zoomers is prachtig verbouwd en waren we benieuwd of ze onze verwachtingen waar konden maken. Dat is dubbel en dwars gelukt. Het voorgerecht was super. Vitello goed op smaak en vol fantasie bereid. Hoofdgerecht was ouderwets malse saté van kippendijen. Heerlijk bereid met smaakvolle frieten. Zoomers maakte het weer helemaal waar en we komen absoluut terug.
Monica M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Gezellige sfeer, goede ambiance. Personeel niet helemaal op deze hoogte van deze drankjes die hij bracht, verkeerde uitleg. Warme appeltaart was bedroevend ingezakt in een klein bakje geserveerd. De sticky toffy cake beloofde veel maar was smakeloos. Het uitzicht en de prettige comfort bank heeft het verblijf goed gemaakt.
MariskaGeel .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Vorige week met het mooie weer maar weer eens bij Zoomers gaan eten. De laatste keren merkten we al dat de kwaliteit wat minder was geworden, en dat was nu zeker te merken. Rommelige bediening die na het brengen van de kaart niet meer terug kwam om de bestelling op te nemen, nacho's met koude kaas, kipsate van kip met heel veel vet eraan, frietjes die totaal niet keken op de lekker knapperige frietjes die ze normaal hebben. Gelukkig was de carpacciosalade wel prima. Wij geven ze nog 1 kans op een minder druk moment...
WilJ .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Voor de verjaardag van mijn dochter van de week tafel gereserveerd , maar de dame aan de telefoon was erg kortaf. We hoopten dat de sfeer bij aankomst beter zou zijn, en gelukkig werd dit helemaal waar gemaakt. Vriendelijk voorkomend personeel !! Laat ik ook meteen een compliment maken hoe de stilte van dodenherdenking rustig en respectvol werd begeleid , mijn complimenten !!
De fles prosecco werd aan tafel geopend met een plof , dus de verjaardag kon van start gaan. Voor het voorgerecht kozen wij voor de Eat &share, een plateau met allemaal kleine hapjes, gegratineerde mosselen, gevulde champignins, wrap met makreel en carpaccio, en nog meer , erg lekker allemaal .
Als hoofdgerecht had 1 van ons stoofpotje van rundvlees met friet en wat sla. Dat was wat jammer, dit verdiende een ander bijgerecht. De steak van nr 2 was prima en goed gebakken. Nr 3 en 4 aan tafel hadden de fisch en chips, er was stukjes kabeljauw beloofd op de kaart, maar er lag een dun lekkerbekje op een grote laag friet in de schil, die wel erg lekker waren. Het was compleet met een bakje salade. Voor wat op dit bord lag was de prijs van €17,50 eigenlijk te veel !
Over het algemeen liggen de prijzen wat aan de hoge kant, maar dat zal wel te maken hebben met de locatie en het adembenemende uitzicht van een ondergaande zon.
Al met al , goede bediening, lekker gegeten !
Marho .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Het voorgerecht was prima. Alleen van het hoofdgerecht was de scholfilet te gaar, waardoor deze geen lekkere 'bite' had. De vakenshaas was de eerste keer niet warm. De vulling (kaas) was helemaal koud. De tweede maal (nadat het terug gebracht was naar de keuken) was de varkenshaas wel warm en de vulling ook. Alleen smaakte de vulling chemisch en de varkenshaas was taai en smakeloos. De bediening was prima, alleen als je iets van ze wilde, duurde het erg lang voordat ze doorhadden, dat je probeerde hun aandacht te trekken.
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Weer eens wezen eten bij Zoomers, en net als de laatste keer werden we niet teleurgesteld. Vooraf de Vissoep, had wat warmer gekund. Hoofdgerechten waren, zalmfilet, die heerlijk was, en een steak. Deze was gebakken in te heten olie of boter, daarom ook een beetje zwarte kant.
De nagerechten voor beide een sorbet. Hier was niets op aan te merken. Als de kleine negatieve puntjes er niet bij gezeten had, was het cijfer net als eerde een dikke negen geweest.
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Hier genoten van een high tea. Genoeg hapjes en variatie. Alleen de scones vond ik aan de droge kant. Verder prima in orde. Vriendelijke bediening die genoeg uitleg konden geven over de hapjes die wij kregen. Leuke zithoekjes van binnen maar ik vind dat vele hout niet zo heel mooi ogen. Maar als je eenmaal zit en naar buiten kijkt dan zie je zee en strand dus dat maakt veel goed. Leuke plek!
Carola N.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Zoomers is een leuke en hip ingerichte strandtent direct aan het strand. Een fijne plek na een flinke strandwandeling. Compleet met open haardjes en knusse hoekjes.

We hebben genoten van een zeer verzorgde high tea. We begonnen met een kopje pomodorisoep, lekker hartig. Vervolgens kregen we een rijk gevulde etagere met hartig en zoet lekkers, allemaal vers en smakelijk.

Er waren o.a. broodjes, scones, cupcakes, cheesecake, appeltaart en quiche. Meer dan voldoende om een paar uur samen van te genieten. De potten heet water werden op verzoek gevuld, dus we hebben heel wat kopjes thee kunnen drinken.

We komen zeker nog een keer terug om de small bites kaart uit te proberen.

De bediening was vriendelijk en behulpzaam.
SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Hier gegeten via vakantieveilingen op 27-02-2016. We werden vriendelijk ontvangen door de bediening. Vervolgens kregen we een glaasje Cham de Ville Gold en een stokbroodje. Heel leuk!

Als voorgerecht had ik gekozen voor de carpaccio. Deze zag er goed uit en smaakte ook lekker. Als hoofdgerecht had ik de kogelbiefstuk. Deze was tevens goed van smaak en de patat die er bij werd geserveerd was erg lekker. Persoonlijk vonden wij het net iets te lang duren voordat het hoofdgerecht kwam.

Als nagerecht had ik gekozen voor het appeltaartje uit de oven met kaneelijs, vanillesaus en slagroom. Dit was een goede afsluiter.

De bediening was de hele avond vriendelijk en alert.
Matrix .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
We hebben zondag met de familie goed gegeten. De carpaccio was zeer lekker en zeker voldoende.
Als hoofdgerecht was de zalm goed klaargemaakt. De vegetarische lasagne was spijtig genoeg een beetje te koud, maar dit was dan ook het enige minpuntje. De sorbet als nagerecht was een culinair genot. Doe zo verder Zoomers!!!!
Coradekoning .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
High tea met een vakantieveiling bon. Het begon met een zeer veelbelovende tomatensoep. Heet, heerlijk gekruit en goed van smaak. Daarna kwamen een groot houten bord en de etagere op tafel met een grote diversiteit aan zoete en hartige hapjes. Een smakeloos pastijtje, 4 minibroodjes met verschillend beleg, niet vers en taai op de plank. Op de etagere een smakelijk minipastijtje met champignons, een smakelijke maar botervette diepgefrietuurde krentenbol?, een stukje slappe oude appeltaart, een stukje uitgedroogde cheesecake met een slappe korst, 2 poffertjes alleen smakelijk met jam en slagroom, een lekker soesje, een oke croisantje, een oke stukje wafel in geconfijte kersensap, niet mijn ding en een overheerlijke rodevruchten smoothie bovenop. Thee zoveel als je wilt, maar de heerlijke verse thee die ze verkopen is helaas niet inclusief. Blij dat ik dit met een bon heb gedaan en niet het volle pond heb betaald. Kwaliteit zwaar onder de maat.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Heerlijk gegeten zeer vriendelijk personeel heel leuk restaurant zowel van binnen als van buiten,kind vriendelijk.Spijzen perfect bereid en alles op tijd,echt super