Strandpaviljoen Zoomers

Maandag t/m Zondag

6,7
karel D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Wat een mooi strandpaviljoen. Het imposante gebouw is al van een afstandje te zien en is erg uitnodigend. Mooi opgezet en zeer sfeervol gedaan. Leuke bediening van vlotte jonge mensen. Het eten was prima. Wat een heerlijke kwaliteit en ruime porties. De prijs is in onze ogen gewoon goed vooral als je kijkt waar je zit. Erg lekker gegeten. Wij komen hier snel weer terug.
Mildred D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Soms vraag ik mij af waarom de kwaliteit in de (vaste) strandrestaurants over het algemeen toch niet heel goed is? Ook bij Zoomers was dit weer het geval. Een zure Chardonnay, in overigens begrijp ik ook wel weer.. "hufterproof" glazen. Waarom toch geen kwalitatieve goede wijnen? ik denk echt wel dat strandgangers er iets meer voor over hebben om in een mooi glas een goede wijn te drinken. Dan de Sate, gekruid door de slager welke de sate waarschijnlijk al voorgegaard levert. Geen lekkere satesaus en een side salade welke werd overheerst door echt een bosje bieslook in tweeën. De patat was overigens wel lekker. De fish and chips, vooral de kabeljauw had weinig smaak. Alles best aan de prijs en uiteindelijk niet goed in kwaliteit. Zo jammer want de locatie is natuurlijk altijd heel fijn om na een mooie dag af te sluiten met een goed diner. De koffie van Earth was vlak van smaak en het koekje had te lang buiten de trommel gelegen. Bij de vraag om af te rekenen en het moment van afrekenen zat best een behoorlijke tijd. Weglopen is zeer uitnodigend dan. Ik weet dat de omzet belangrijk is voor deze horeca tak, maar ben van mening dat je dit ook absoluut met betere producten en wijze van bereiden een betere omzet kan bereiken. Ik loop hier de volgende keer langs.
Truus D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Vanavond lekker gegeten met het gezin. Het weer viel wat tegen en het strand stroomde leeg dus zijn we naar binnen gegaan. Mooi groot paviljoen met een leuke menukaart. We waren erg tevreden over de kwaliteit. Alles was lekker met een prima bediening.
Ed .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Vandaag bij zoomers gegeten met de kids.
3x kipsate en 1x de kabeljauw filet.

Aan de kabeljauw zat weinig smaak, weet ook niet wat ik in mijn mond had. De kipsate smaakte ook niet echt lekker.

Voor de beide gerechten werd een aanzienlijk bedrag gerekend.
Kipsate 19,50 en de kabeljauw 21,50.

Er werd niet door het bedienend personeel gevraagd of het allemaal naar wens was.

Geen fooi en geen toetje.

Geen aanrader wat mij betreft!
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Teleurstellende ervaring na een mooie dag.
Na een heerlijke fietsdag de keus laten vallen op een diner aan het strand. Strandpaviljoen Zoomers zag er mooi en gezellig uit en ook het zonnetje scheen nog op het leuke terras. De keus viel op de Black Angus Steak en de Noordzee Slibtongen. Laatstgenoemd gerecht was bijzonder smaakvol, maar het probleem was de Steak. Na ongeveer een kwart van de steak te hebben aangesneden en te hebben gegeten, stuitte mijn (steak)mes op een zeen in het vlees waar niet doorheen te snijden was.
Gezien de lengte van de zeen leek het mij verstandiger te stoppen met eten en de bediening erbij te roepen. Deze jongedame begreep dat ik niet gediend was van deze steak en bracht hem terug naar de keuken (neem ik aan). Verbaasd was ik toen even later een andere jongedame kwam vertellen dat dit zo hoorde en dat ik deze steak dus maar verder moest opeten. Ik weigerde dat en zei dat ik een andere steak wilde. Zij kwam toen even later terug met een tweetal ongebakken vacuüm verpakte steaks, waarvan de kok had gezegd dat een steak er nou eenmaal zo uitzag. Deze steaks waren gemarmerd door vet, maar zeen is geen vet en in mijn steak zat zeen. Jammer overigens dat de kok dit niet zelf kwam vertellen maar dit overliet aan dit (zeer) jonge meisje. Ik heb geen nieuwe steak gekregen, jammer.
Toen ik ging afrekenen moest ik het volle pond betalen en toen ik de jongedame vroeg of zij begreep dat ik geen fooi wilde geven, snapte zij dat volledig.
Nadiya M.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Zondag 30 april op een mooie zonnige dag bij Zoomers gegeten. Helaas een teleurstelling: te duur (17.50 voor een biologische burger), het vlees was taai en koud en de friet was koud. Geen aanrader dus.
chantal K.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Zondag 16 April een heerlijke Paasbrunch gehad met mijn ex buurvrouw die tevens net jarig was geweest.
Dus reden voor een feestje!
Ontvangst met champagne en de open haard erbij,super
Het buffet was uitstekend en een enorme keuze.
Zeer vriendelijke bediening!
Zeker een aanrader,ook voor de kinderen,de paashaas ging eieren met ze schilderen.
Kinderen gingen al snel lekker uitwaaien op het strand.
Kortom voor jong en oud een perfect uitje!
Dus Pasen vier je bij Strandpaviljoen Zoomers!.
chantal K.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Wij hebben gezellig met onze vriendinnen bij Zoomers gezeten. In een uitstekende ambiance hebben we diverse gerechten geproefd en ze waren erg lekker. De bediening was spontaan en vaak aanwezig. De prijs kwaliteit verhouding was prima zodat we overall een erg goede ervaring hadden. Ons zien ze zeker snel weer terug.
Harry W.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
1e paasdag voor de eerste keer bij zoomers geweest met mijn gezin en mijn moeder, iedereen vond het geweldig lekker eten, heel veel keus bij het lopend buffet en ontzettende gastvrije bediening, voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Groet Harry Winters
Stephan K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Carpaccio vooraf.
De Carpaccio leek totaal niet op carpaccio maar kwam wel in de buurt van zeer gare rosbief. Redelijk dikke plakken, volledig grijs van kleur en de structuur van rosbief. Smakeloos en treurig op een bord voor 12,- euro.

Zeewolf als hoofdgerecht.
Biefstuk van de zee staat er onder, op de kaart.
Het stuk vis los van de saus: smakeloos met de structuur van een spons. Veel vocht van de vis op het bord terwijl deze was gebakken.
Overduidelijk dat deze biefstuk van de zee bevroren was geweest.
De frites geserveerd bij het hoofdgerecht waren helaas ook niet lekker.
Deze waren vol gezogen met frituurvet. In plaats van een knapperig goudgeel jasje, glazig en vet.

De witte huiswijn van mijn vriendin was gekoeld, die van mij was kamertemperatuur.
De wijnglazen worden waarschijnlijk ook gebruikt om sap te serveren aan kinderen, zo dik is het glas.

Alles bij elkaar zonde van het geld.
Wat wel positief is: de bediening is vriendelijk, de uitstraling van het restaurant is prettig en het natuurlijk fruitijs is erg lekker.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Nog nooit zo slecht gegeten!!! Eten vies, rauw en koud. Hoe durven ze zoveel geld te vragen voor zulke slechte kwaliteit (Paasbrunch). Ik heb onze ervaring gemeld aan de eigenaar en zijn referentie was dat hij geen andere klachten had ontvangen.
snolie .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Paasbrunch, geweldig. er was veel en van prima kwaliteit. bediening erg aardig, en alles in een mooie omgeving in een gezellig restaurant. ondanks dat er veel mensen waren, was de brunchtafel steeds goed gedekt en bijgevuld
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Mooi gelegen, ruim en sfeervol ingericht restaurant/strandpaviljoen. Helaas was het eten niet van grote klasse. De zeewolf was flauw en de slibtong veel te vet en niet smaakvol gebakken. Ondanks (of dankzij) het vele personeel was de bediening matig en onpersoonlijk. Veel gerechten van de kaart (minstens 6) waren niet beschikbaar op het moment dat wij kwamen.
Ward D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Vanmiddag heb ik hier geluncht, duurde al vrij lang voor we drankjes konden bestellen en de tafel werd afgeruimd. Tafel was vrij vies en leek al een tijd niet schoongemaakt. Wel leuke drankjes en lekkere snacks op het menu!
Ik had het brood met brie, walnoten en honing, mijn vriendin het brood met kroketten. Op mijn bord stond een laagje honing, dus het hele brood doorweekt met honing! Totaal overheersend dus. Brood was niet vers en dus droog en taai, als je de kaart ziet verwacht je lekker vers brood.
Kroketten zijn van lage kwaliteit en het brood hierbij was ook niet vers.

Voorheen heb ik hier best prima gegeten maar dit was een heel middelmatige ervaring. Wel 50% korting gekregen op mijn broodje na dit aangekaart te hebben, maar dat was het nog steeds totaal niet waard.
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Mooi en groot strandpaviljoen in Castricum. Na getipt te zijn door meerdere mensen besloten we de proef op de som te nemen waarbij niet teleurgesteld zijn. De ontvangst was hartelijk en onze reservering werd snel en goed afgehandeld. Binnen een mum van tijd een lekker drankje voor ons neus en een ruime keuze van de menukaart. Ik had de vissoep en mijn vrouw de pommedori soep. Mijn soep bleek rijkelijk gevuld aan vis en erg op smaak. Mijn vrouw hoorde ik ook niet klagen.
ALs hoofdgerecht hadden we beiden de ribroast. Heerlijk van smaak en prima bereid en geserveerd. Complimenten aan de kok. Dessert hebben we over moeten slaan omdat we vol zaten en meer tijd en aandacht hadden voor de zaak en elkaar. Kortom, wij raden het iedereen aan en komen zeker snel weer.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
In 2 jaar dit restaurant 2 keer bezocht. Beide keren was geen groot succes. De eerste keer was bij een gerecht vis niet gaar. Hetzelfde gebeurde deze week bij het vispotje. Een groot woord voor wat stukken gepocheerde zalm en kabeljouw. Het menu suggereerde een vis stoof gerecht onder een krokante korst. Dat bleken dus smakeloze stukjes vis onder een geroosterde boterham te zijn. Boe! Na klacht dat vis niet gaar was werd het bord direct meegenomen naar de keuken. Daaruit kwam hetzelfde bord wat later weer retour. Overduidelijk doorgegaard in de magnetron: de restanten van de vorige bol rijst op het bord lagen er nog slordig naast. Een nieuwe bol rijst lag er naast. Volgens het menu moest het paella voorstellen. Nou ja het was geel maar ook volstrekt smakeloos.
Ook andere gasten bij ons tafel waren niet gelukkig. Fish ( van de chips) bleek te droog te zijn geworden in de frituur en nog met graten gevuld te zijn. De varkenskotelet bleek ook te ver zijn doorgegaard. Onze hoop was nog gevestigd op een sticky toffee cake als desert. Ook dat bleek een teleustelling: een plak appelcake met een bol ijs overgoten met e.o.a. caramel saus uit een flesje. Bij afruimen duidelijk gemaakt dat we niet erg blij waren met de kwaliteit. Daar werd verder niet zo veel mee gedaan. Dit moet beter kunnen Zoomers! Wat ons betreft was dit ons laatste bezoek hier.
Flint K.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Dit was de tweede keer dat we hier aten. Helaas was dit ook de tweede keer dat we hier geen goede eetervaring hebben gehad. De vis de geserveerd werd was voor een 2e keer nog rauw en hebben we terug moeten sturen. Verder vinden we de prijs-kwaliteit verhouding niet tot zijn rechtkomen. Wij komen door deze ervaringen ook niet meer terug.
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Na lange afwezigheid weer eens wezen eten bij Zoomers. Het was als van ouds. Goed bereid eten, behoorlijk flinke porties waar we moeite mee hadden om het op te eten. Met de bon van Vakantieveiling beperkte kaart, maar meer dan genoeg keus. Leuke bediening in een warme sfeer.
kellysaft .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Van tevoren meerdere keren gebeld en in het opmerkingenveld aangegeven, maar alsnog in eerste instantie geen glutenvrije high tea gekregen. De kwaliteit van de high tea is erg matig. Simpele thee en weinig keuze. Glutenvrije hapjes uit de vriezer en simpel glutenvrij brood met kaas en ham. Voor de locatie aan het strand zou ik hier terugkomen, maar helaas niet voor de high tea of de service.
Tamara P.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
2e kerstdag gegeten bij Zoomers.
Het eten was erg goed; ruime keuze, goede kwaliteit en erg lekker.
Onze gastvrouw Mirthe was zeer vriendelijk en accuraat......
Erg leuke avond gehad!