Strandpaviljoen Zeezicht

7,2

Jouw recensie over het restaurant Strandpaviljoen Zeezicht

Kylian K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Zeezicht heeft een prachtige locatie. Het eten is ok, maar niet meer dan dat. Bijgerechten waren koud. Bediening is vriendelijk en doet hun best maar zijn niet goed getraind. Heb overigens te doen met de bediening op een warme dag, lange broek, overhemd en sloof. Past niet bij een strandtent en is zeker niet van deze tijd.
Htwisk T.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Voor vaderdag met het gezin uit eten 8 pers. Slechte ervaring vonden allen van het gezin.
Voldoende. Personeel maar men liep lang langs onze tafel terwijl we lege glazen hadden en een drankje wilden bestellen.
Begon al bij het (betaalde) broodje vooraf;gewoon 4 oude broodjes taai muf en gewoon oud. Na de melding ervan nieuwe vers afgebakken broodjes.
De kaart: 10 gerechten op de kaart waarvan de tournedos op was en de zeebaars was er nog maar een van dat we het vast wisten.
De patatten waren slap en veel tekort gebakken.
We bestelde de ‘ijs frappe’ als nagerecht en de bediende zei : ‘deze zou ik maar niet bestellen als ik u was wat de kans is groot dat u hem terug stuurt” !! Bleek dat er een verkeerde levering van prducten was geweest !!!
Wie zegt dat nou als ober?! En bij het vragen van een doggie bag: “ ja eigenlijk doen we dat nooit hoor in de zomer want daar heeft de kok het veel te druk voor “.
Er zijn wel 8 bedienden geweest aan onze tafel ,telkens een ander dus.
Kortom. : het eten was zozo en viel tegen en de bediening liet fors te wensen over.
Voor ons en het gezin geen zeezicht diner meer!!! Sorry jongens er is personeel zat en een prima ambiance maar je kunt meer halen uit de aansturing en attitude van je personeel want wat wij hebben gezien was echt onder de maat.
Wieger .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Super goede strandtent, we hebben daar twee maal met onze kinderen en kleinkinderen geluncht. Gewoon geweldig, goede vriendelijke bediening , het was echt heel druk !! En toch top bediening en zeer goede kwaliteit .
Een dikke tien
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Mooi weer, 12 graden en dat in februari, het terras is open. We worden snel en vriendelijk benaderd. We gaan voor een eenvoudige lunch, een tosti en een broodje bal gehakt (huisgemaakt). Ik weet niet waar 'huisgemaakt' in het algemeen op slaat, want soms is het gewoon een bal uit een Makro-blik. Maar hier was de gehaktbal gewoon lekker, het brood had een heerlijk krokant korstje en de vriendelijke bediening zorgde voor het gewenste goede sausje. En dat op het terras in winters februari.
mangare_p .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Hoe vaak je hier ook komt of bent geweest; het smaakt altijd naar meer. Na een fijne strandwandeling buiten op terras gegeten. Kon nog net qua temperatuur bij ondergaande zon. Bruscetta's zijn té lekker! Sate mooi opgemaakt lekker groente erbij (mag ook wel apart opgediend worden i.v.m. de pindasaus, maar dat is een kleinigheid). Zeebaars heerlijk en mooi opgediend. Bediening super attent; kortom tot snel weer!
Fiora V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Met een flinke groep vanavond gegeten in Zeezicht. Fantastische plek. Vlotte bediening. Het eten is eetbaar, maar helaas fantasieloos.
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Vanavond gegeten bij zeezicht, wat ons meteen opviel waren de extreem beetjes wijn die per glas werden ingeschonken voor ruim4 euro per glas!! Als voorgerecht gerookte vis, voor bijna 15 euro mag je toch wel wat paling verwachten ipv gerookte forel en witvis. Jammer!!! Kortom best lekker gegeten , maar prijs kwaliteit erg slecht! Wel erg vriendelijke bediening.,
Astrid M.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Superbediening. Heel attent en leuk met de kinderen! Eten is prima. Kaart hoort bij een goede dag strand. Nadat een van onze kinderen was gevallen, kregen we meteen een pasje om met de auto bij het strand te komen. Zeker een aanrader en we komen graag terug!
Els D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Aardige bediening, lekker eten. Geen pretenties, gewoon prima. Vandaag de hele middag op terras gezeten. Broodje pulled pork was heerlijk. Andere keren ook lekker gedineerd.
sandervdsluijs .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Met een groot gezelschap hebben we hier gegeten, waaronder een aantal kinderen. Het was een mooie dag en gezellig druk. Heerlijke biertjes van de tap en relaxed personeel. Gezien de grootte van de groep hadden we misschien een wat beperktere keus, maar alles smaakte oké. De kids gingen tussendoor lekker naar het strand en konden gewoon met hun halfnatte zandvoeten weer naar binnen lopen; werd totaal niet moeilijk over gedaan. Prima tent!
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
De bediening was zeer attent en voelde de sfeer goed aan. Eerst rustig borrelen en niet meteen de menukaart. Eten was heerlijk, vooaral het miniproeverijtje vooraf. Ook fijn dat er verschillende soorten wijn per glas zijn. En dan eindigen met een prachtige zonsondergang. Wij gaan nog vaak terugkomen deze zomer. Karin
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
vandaag 28-3-2016 de paasbruch gedaan het was er erg druk en lawaaierig, De bediening was er snel en vriendelijk, Het geserveerde eten viel een beetje tegen, Ik verwacht geen boterham met twee plakken jonge Beemsterkaas de rest was niet slecht maar het geld zeker niet waard.
1 Heren toilet voor zo'n grote zaak is ook magertjes.
Al met al mooie zaak maar zal er niet snel terug komen
Maup S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
wij kwamen hier als onderdeel van een middag Happen en Stappen. Als startpunt kregen we koffie met gebak: heerlijk! en als eindpunt brood met carpaccio als hoofdgerecht: fantastisch! klapstuk voor ons was toch wel de grandioze service nadat wij bij aanvang en terugkomst van de wandeling onze teleurstelling hadden geuit over het niet rijden van de bus vanaf NS station Castricum naar Zeezicht (dat had te maken met een zomerregeling die echter nergens op een site vermeld stond!) en er een personeelslid ons met de auto naar het station bracht!! was anders nog zeker een uur lopen geweest en ik (man) was al behoorlijk versleten van het zand... Mijn vrouw is de wandelaarster en ook die was toch wel moe! Klasse om zo geholpen te worden!! Onze grote dank!
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Met vrienden hier gegeten. Vooraf stokbrood met boter en olijven. Als hoofdgerecht mosselen, spare ribs en een lauwe maaltijdsalade met kip. Alles mooi van smaak. De friandises bij de koffie hebben we retour gestuurs.Te duur voor wat je krijgt.Al met al een van de betere strandpaviloens.
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Op een zonnige dag is het hier erg druk! het is zoeken naar een plekje.
Er hangt een relaxte sfeer op het terras, ook binnen ziet het er gezellig uit.
De bediening is vriendelijk maar niet erg kundig, weten weinig over de kaart en zijn redelijk onhandig (vegen niet standaard de tafel af, en toen ze het afveegden nadat we het verzochten kreeg ik alle troep van op de tafel over mn broek heen)
Het eten is vrij prijzig, je betaald echt driedubbel voor de lokatie aan zee.
Het eten is wel erg lekker! Het brood word zelf gebakken en ook de frituurhapjes zijn goed klaargemaakt, en worden leuk geserveerd, overal toch zeker een aanrader
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Tjee echt goed, eerste zomerzonnetje, heerlijk gegeten onder de varanda.
Met zijn tweeën proeverij vooraf, een kabeljauw en ossenhaasspies als hoofdgerecht en koffietje na. Heerlijke avond gehad, echt lekker gegeten en vrolijke bediening, waar vindt je dat nog. Echt top en ja dan dat voorjaars zonnetje erbij maakte de avond compleet. Absolute aanrader
lladrijona .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Laatst hebben wij gegeten in zeezicht.

We begonnen meteen met het hoofdgerecht en ik had enorme honger, ik nam de sliptong, met daarbij salade en een bakje friet.
De sliptong was erg goed maar omdat alleen sliptong weinig zou zijn ook nog wat groente er onder, kleurloos en smaakloos. Niet nodig.
Ik had honger dus zal u begrijpen dat ik zeer teleurgesteld was toen er een glaasje koolsla met wat dressing kwam en een een bakje friet ter grootte van een kinderhand-kommetje. Klein detail: dat was voor 2 mensen. De bediening komt zeer ongeïnteresseerd over. Toen ik namelijk naar het toilet ging deed de kraan het niet (dacht ik) dus ging im het bij de bar vragen. Ik zei: klopt het dat de kraan het in het heren toilet niet doet? Waarop ik als antwoord kreeg: Ja, moet je even naar de dames gaan. Zonder me ook maar even aan te kijken.

Jammer, met een paar aanpassingen kan dit een heel goed restaurant zijn
KarelvanDuren .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2014
Gisterenavond hier gegeten met mijn ouders. Vooraf had ik duo van vis, ik vond vooral de in zuur gegaarde kabbeljauw een beetje karig, niet spannend en weinig. Hoofdgerecht was de spies, mooi mals vlees. Bediening was vriendelijk en behulpzaam. Verder is het natuurlijk altijd lekker om op het strand te eten.
Pauline W.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2013
Na een wandeling in de regen was t hier goed toeven. Tomatensoep en groente/notenwok prima. Mn zus genoot van de mosselen en onze vriendin was verrukt over de zalm uit de oven. Tweemaal liet ze een mes vallen. De zeer vriendelijke serveerster met hagelwitte glimlach bracht met alle geduld nieuwe messen Bij de espresso werd een glas water geserveerd.
Natalie S.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2013
Vanavond hier gegeten. Eten was prima, niet heel bijzonder, maar een prima strand of eetcafe hap. Ik had de ossenhaas, mijn tafelgenoten roodbaars en saté. Fijn was dat er bij de wijn keuze was uit meerdere soorten per glas en dat je daar automatisch (en bij de koffie) een glas kraanwater bij krijgt. Dat is in Amsterdam zeker niet altijd het geval!