Strandpaviljoen Zeezicht

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras
Ernesto K.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Hier gegete met een grote groep dus niet represenstief voor een diner a 2. De BBQ was erg goed. Vlees was precies goed gaat. Lekkere marinades voor zalm en kip. Bediening attent en zorgde voor een prima ongewongen sfeer.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2014
Erg leuke tent kinderen zijn erg welkom. Vanmiddag lekker geluncht broodjes zijn erg lekker, we hebben er erg gezellig gezeten. We hopen dat de zomer er snel aankomt dat we nog vaak langs kunnen komen
Alexijo .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Voor Zeezicht reden we vroeger, zoals vele anderen, speciaal naar IJmuiden en hadden we graag het extra parkeergeld over.
We kwamen voor het vrijbuiterssfeertje (zelf je espresso maken, doos met lange vingers om zo uit te nemen, als 't zo uitkwam even de keuken in om een mandje brood te snijden en een schaaltje olie mee te nemen) en de eigenwijsheid en invallen van de kok(s). Veelal Mediterraan of Noord Afrikaans geinspireerd. Vis die er is en als je frites wil ga je die maar bij de buren halen. Een unieke gelegenheid aan de nederlandse kust en ver daarbuiten.
Inmiddels is het strandpaviljoen een aantal keren van uitbater gewisseld en werd het iedere keer wat "gewoner".
Bij ons laatste bezoek bleek er weer iemand anders de scepter te zwaaien en onderscheidt deze strandtent zich inmiddels niet meer van het 13-in-dozijn leger van de "sate met frites en frisse salade" etablissementen.
Met die sate was op zich niet veel mis,niks bijzonders en nogal fantasieloos, hetzelfde gold voor de gegrilde zalm.
Doodzonde en eeuwig jammer dat deze, ooit zo unieke tent, om zeep is geholpen.
Wat nog slechts rest is het aparte gebouw, maar daar rijden we niet meer speciaal voor naar IJmuiden.