Strandpaviljoen Willy Zuid

Meer informatie over restaurant Strandpaviljoen Willy Zuid

Annemie S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Heerlijk gegeten
superattente bediening en heerlijk terras achter glas
Echt vakantiesfeertje
Uitstekende prijs kwaliteit
2 hoofdgerechten, 2 glazen rosé 2 dessert en koffie euro 51
Melanie R.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Wij hebben bij Willy Zuid heerlijk gegeten (Italiaanse saté, varkenshaas met champignonsaus en voor de kinderen kipnuggets). Het eten was van een beter niveau dan we gewend zijn van de gemiddelde strandtent. De bediening was aardig en erg vlot. Al met al zeker een aanrader!
Albert F.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Mijn vaste strandtent maar heb daar voor het eerst, ik kom er al enige jaren gegeten. Viel me helemaal niet tegen. Tafel keurig gedekt met damast kleed en echte servetten. Daar kan menig restaurant nog iets van leren.
Annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Wij hebben hier met 16 personen inclusief een meisje van 9, geborreld en gegeten. Vooraf afspraken gemaakt over borrelhappen en een tafel gevuld met diverse pizza's, pasta's en salades. Voor het borrelen was een gezellige hoek gereserveerd en voor het eten een lange tafel. Heerlijke borrelhappen, heel divers, en prima pizza's, heerlijke pasta's en salade's. Voor het glutenvrije meisje werd een aparte pizza bereid. De bediening was vlot en adequaat. Niet bijzonder gemoedelijk of persoonlijk.
De prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend.
Kortom, we hebben genoten in dit sfeervolle strandpaviljoen.
Bertmapla .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Teleurstellend. Ondanks het feit dat er slechts enkele tafeltjes bezet waren ging de service uiterst langzaam. Eten was helaas teleurstellend. stokbrood met aioli en kruidenboter , die was zo hard dat het niet smeerbaar was. 2 x geitensalade a 9.95 € besteld dat bestond uit enkele enkele blaadjes sla en een paar schijfjes geitenkaas ( ook niet van de beste kwaliteit) . Daarover een rood sausje? Er kwam geen brood bij , dus maar besteld a € 3.75 - dit was slechts 1 sneetje brood in 2 stukken gesneden. Verse Jus d'orange was lauw. Tosties voor de kinderen waren ok. Geen enthousiaste bediening. Jammer.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
Heerlijke tonijnsteak, goede bediening, en een prima prijs. Het decor op strand is natuurlijk perfect, vooral vanwege de voolledig glazen windschermen.
Nicole O.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2013
Menu betaalbaar. Keuze genoeg. Snel service en bediening. Stokbrood was aan de zuinig kant. Wordt helaas niet gevraagd naar de bak-wens, mijn tonijnsteak was niet lang genoeg gebakken, niet lekker. Frieten zijn lekker. Geen last van wind, goed beschermd, goede uitzicht,
Carlo M.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
Bij de maaltijd was een minimale hoeveelheid groente toegevoegd. Nagerecht was bescheiden en de rest was okee. Bediening nog wat onervaren, maar dat kwam mogelijk door een warme drukke dag.
Karel T.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2012
De afgelopen zomer -vanaf maart- mijn favoriete stek (en die van mijn kinderen). Het paviljoen is mooi en smaakvol ingericht met zee & zand- en kinderbestendige materialen, denk aan steigerhout, loungebanken etcetera. Maar hoe leuk de inrichting ook is, met een uitzicht op die prachtige Noordzee, valt het voordeel toch uit in de richting van de laatste.

Daarbij is het een groot voordeel dat je vanaf het terras je je kleine kinderen tot aan de vloedlijn (en gelukkig niet al te vaak verder dan de vloedlijn) in de smiezen kunt houden. Overigens, dit jaar zijn er nieuwe glazen panelen geplaatst die tot aan de grond toe doorlopen en dat helpt ook erg met het overzicht.

De koffie is uitstekend, ècht topkwaliteit en het eten is verder prima verzorgd. De bediening is tóp; de eigenaar heeft er goed de wind onder. Toen we er van de zomer waren rekende mijn vrouw met een meisje af en het bonnetje woei van het blaadje af een eind verderop. Het meisje rende achter het bonnetje aan om het meteen op te pakken, waarop mijn vrouw grapte: 'we wilden de koffie toch niet gaan ruilen, hoor'. Het meisje moest lachen om de grap en antwoordde daarop: 'Ik vind het anders zo slordig staan'. Hulde voor zúlk personeel; daar moet je zuinig op zijn.

Verder heeft de eigenaar een stuk of tien strandhuisjes (model luxe stacaravan) staan naast het paviljoen die je per week kunt huren. Nu is het dat we direct uit de buurt komen en vaak genoeg zonsondergangen aan zee meemaken, maar anders zou ik het wel weten.

Ligbedden & parasolverhuur is in vergelijking met andere strandpaviljoens normaal, of zelfs heel schappelijk te noemen.

Kortom, als je een dagje strand plant, dan kun je het moeilijk beter doen dan naar Willy Zuid te gaan.