Strandpaviljoen Vijftien

Meer informatie over restaurant Strandpaviljoen Vijftien

Duur
Joostlekkerbek .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Wij hebben al verschillende keren bij deze strandtent geluncht en dat was prima. Echter, diner is iets heel anders... Wij hadden de entrecote en het lamsduo. Beide op de BBQ bereid. De entrecote was doorbakken, terwijl medium was besteld. De lamskoteletten daarentegen waren nog helemaal rauw. Beide teruggestuurd.
En dan de BBQ unit. De hele zaak staat blauw als dat ding gebruikt wordt; wat een stank! En nog slecht voor de gezondheid ook. Deze strandtent is bepaald niet rookvrij. Ik begrijp echt niet waarom men hiermee door gaat. De BBQ voegt niets positiefs toe.
Eruit die BBQ derhalve!
Jammer van de ervaring, want deze tent heeft best potentie.
Ingridou .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
We nemen hier altijd afscheid van Texel. Eggs Benedict als ontbijt verrukkelijk. Bediening uiterst vriendelijk, professioneel en vlot. 'We'll be back' ;)
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Hier met z'n zessen gegeten ( 4 volwassenen en 2 kinderen)
Op Texel eet je of vis of lamsvlees.
Dus wij ook. Wij kozen voor een garnalen salade en een gebakken visje. Een van ons nam de lamsburger. De kinderen uiteraard frietjes met een frikadel en kipnuggets. De kwaliteit van het voedsel voor de volwassenen was redelijk terwijl de kids de frietjes toebehoren lekker vonden. Dat gold ook voor de ijsjes.
De bediening was goed en vriendelijk. Het decor was prima. Maar wat wil je ook wanneer je op een terras aan zee zit te eten.
Annie W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
er was geen hoofd serveerster dat was jammer wat bediening kon wel wat aansturing gebruiken
een het in geiten van het besteld drinken geen zeer traag
als je veel geduld heb kun je er lekker eten en drinken

Joostlekkerbek .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Ouderwetse strandtent. Vriendelijk personeel. Niet de gezelligste plek maar het eten is vrijwel altijd prima. Heerlijke custard-appeltaart en garnalensalade.
Nu nog parasols op zonnige dagen, want het kan in de volle zon behoorlijk warm zijn.
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Dit paviljoen heeft een nieuwe eigenaar en wij kwamen voorheen vaak bij de Westerslag eten. Het interieur is een stuk opgeknapt, doet frisser aan. Het eten is prima van kwaliteit, kaart is niet bijzonder (het eten wat je verwacht in een strandtent: sate, kabeljauw enz.). Service is zeer oke en erg vriendelijk. Het kneuterige van het oude paviljoen met de boekenkast en het kistje met de leesbrillen, de papegaai, de kat, de hond missen we wel een beetje.
Rombom .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Een nieuwe naam, een vernieuwd interieur en een nieuwe menukaart.
Meer traditionele gerechten zijn er nog maar ook een flink aantal geheel nieuwe. Ze hebben we onder andere genoten van de kokkels en de paddestoelen-arancini (ik wist niet dat dit gefrituurde risottoballetjes waren). De Texelse wijn smaakte er prima bij.
In sommige gerechten meen ik de invloed van Ottolenghi te bespeuren.
R. C.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
We hebben hier heerlijk gegeten na een dagje strand. In plaats van het kindermenu kreeg onze zoon de normale portie kabeljauw. Dit werd keurig opgelost (we betaalden voor de kinderportie). Als nagerecht een heerlijk bolletje ijs. Top!
Richard81 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Super spontane bediening,heerlijke patat.
Ook de kokkels waren super lekker.
2x achter elkaar gegeten
Mooi uitzicht op zee..gewoon goed
Anika H.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Ik vond de gerechten niet bijster bijzonder, maar smaakten prima, vandaar mijn 8. Een 9 voor de service, het was druk maar wachten duurde niet lang. Een dikke 10 voor decor. Onbeperkt water voor de honden, schaduwdoeken in overvloed aanwezig, ruime zitplaatsen.
Stephan P.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Leuke, nette tent met een prachtig uitzicht op het strand en de zee. De kaart is wat beperkt maar ook niet standaard (als is er ook een saté). De bediening is aardig en vlot, al hebben we wel soms moeten wachten om te kunnen bestellen of op het eten. Uiteindelijk zeker de moeite waard en het is tenslotte vakantie.

Voor kinderen is het misschien iets minder leuk; de speelhoek is eigenlijk voor erg kleine kids (geen boeken of strips) en er werden ook geen kleurplaten uitgedeeld. Wij hebben echter zelf altijd iets bij ons voor de kinderen dus dat was verder geen probleem.

Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Gevraagd om een plekje in de schaduw wat er zichtbaar niet was. Geen probleem, hangen we een scherm op was het antwoord. Zeer vriendelijke en vlotte bediening en een heerlijk huisgemaakte cheeseburger gegeten.
Malasa .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Wij komen al jaren op Texel en zo ook bij paal 15 wat is het mooi geworden en een prachtig servies!!! Mooie wijnglazen drinkt zoveel lekkerder.
Bediening over het algemeen goed op een paar punten na.
Goede menukaart die kwalitatief en prijstechnisch goed op elkaar is afgestemd.
Wij komen zeker weer terug!!!!!
Annie1982 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Super mooi vernieuwd paviljoen, ziet er erg mooi uit! Heerlijke lunchgerechten, en een goede snelle bediening. Komen hier graag weer terug!
Sarah A.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Zaterdagavond met ouders en dochter bij het vernieuwde paviljoen gegeten.
Bediening zeer vriendelijk en attent. Eten prima voor op het strand (fish & chips) en ruime porties.
Wordt erg mooi servies gebruikt. Kortom waar voor je geld! Van de zomer komen we terug, de lunch kaart zag er ook erg goed uit!
Boel .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Ribeye dun lapje vlees. Wel lekker. Prijs/kwaliteit klopt niet.
Mijn vrouw had kabeljauw in bierbeslag besteld. Drie reepjes vis op een grote berg friet. Zeer weinig vis.
Vreemde toetjes niet echt voor kinderen. Er is een nieuwe eigenaar. Bediening prima, niet bijzonder. Het interieur binnen wel mooi en gezellig. Kaart en porties moeten ze echt veranderen.