Strandpaviljoen View

Oost Westweg 1 4493 MR Kamperland Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Strandpaviljoen View

Maandag 11:00 - 19:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 19:00
6,9
Erica1974 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Een goede recensie in de PZC, dat belooft wat!

Wat viel dat toch tegen. Normaal plaats ik nooit wat maar dit zit me erg hoog...

Zelfbediening op een terras... Vieze tafeltjes.. Je kon merken dat ze de drukte niet aan konden. Zet een serveerster op het terras en het loopt gestructureerder. Ik zag dat mensen weer opstonden en weg gingen. Dat kost je dus klanten!

Mijn ene vriendin bestelde een kipssalade en samen met mijn andere vriendin bestelde ik een vistrio.

Nou voor 15,50 kregen we een schamelijk bordje met wat groen, twee dunne plakjes zalm filet, drie stukjes makreel en een klein potje met rivierkreeftjes. Dit was nog een 7,50 waard. Het viel ons zo tegen. De kipsalade 12,50 was lekker maar ook erg weinig voor dit bedrag. Zou de drukte meegespeeld hebben????

We hebben een leuke middag gehad met veel plezier, maar ik ga hier nooit meer naar toe. Ik adviseer het niemand. De prijs/ kwaliteit is totaal niet in verhouding. Zo zie je maar een goede recensie is nog niet alles, je moet je kwaliteit wel blijven vasthouden! Ik adviseer in ieder geval niemand om daar te gaan eten.

Volgende keer gewoon weer naar de Boschhoek in Oostkapelle. Daar is service en lekker eten!

Enne het is ook niet slim om het aangezicht van je klanten je personeel uit te foeteren... Zeer slecht en toont van weinig ervaring en klantenkennis...
Christas1973 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Heerlijke kipsalade gegeten, niks op aan te merken. Vistrio van tafelgenoot, was een erg magere bedoening klein beetje gerookte zalm paar stukjes makreel en een potje met rivierkreeftjes (op de kaart stond garnalen, maar die hebben we niet kunnen vinden). Hier moet wel 15,50 voor neergeteld worden, dit is een behoorlijk bedrag voor dit minimale beetje eten.Er is geen bediening op het terras, dit is een gemiste kans, want personeel heeft nu geen overzicht. Overal vieze tafeltjes met borden en vuile glazen, hierdoor gaan mensen een deurtje verder. Ook erg jammer dat je eerst binnen om een sleutel moet vragen (dus in de rij staan bij de bar waar men ook drinken en eten besteld) om een toiletbezoek te mogen brengen aan de dixies aan de overkant van de weg. Deze waren overigens wel schoon. (heb dixie fobie) Zeer vriendelijke jongeman op het terras werkzaam (uitserveren eten, want dat doen ze dan weer wel).
PSeten .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Zon, zee, zand en lekker eten. Bovenop de Veerse dam, naast de surfschool, ligt Strandpaviljoen View. En wat voor een view! Prachtig zicht op de zee, het brede strand, de kitesurfers, de Oosterscheldedam. No nonsense, gewoon vooraf betalen en je krijgt het eten gebracht naar je tafeltje. Toilet: je krijgt de sleutel mee van het hangslot van een van de mobiele toiletcabines aan de andere kant van de straat, simpel toch? Heerlijke mosselen gegeten met frites, sausjes en rijk gevarieerde salade. De menukaart biedt nog veel meer keuze. Tip: parkeer uw auto langs het Veerse meer en loop over de meest oostelijke brug over de N57, dan staat u meteen bij Strandpaviljoen View. Open van 1 mei tot en met 1 oktober.