Strandpaviljoen Sport

Meer informatie over restaurant Strandpaviljoen Sport

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Al waaide het hard het was in een deels met glas afgeschermde ruimte heerlijk op het terras van Sport. De oesters vooraf en de garnalencocktail waren vers en heerlijk en datzelfde geldt voor de 2 kleine kreeftjes (€ 27.50), goed klaargemaakt en mals zoals je ze bijna nooit krijgt. De toetjes waren simpel maar lekker ijs van Luciano. De bediening is attent en als je van redelijk snel eten houdt (zoals wij) dan zit je er goed. Binnen zat het helemaal vol. Je hebt het mooiste uitzicht op de zonsondergang al was die helaas deze avond niet te bewonderen. Aanrader. Eind september dicht.
Nienke B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Aan het einde van een stranddag een hapje eten op Wassenaar. Dan kan je goed terecht bij Sport. Ik bestelde Salade Sport. Helaas leek dit al even te voren klaar gemaakt en kreeg ik een ijskoud bord, met dito vis. De garnalen waren wel heerlijk! Je kan beter kiezen voor het geBBQde vlees. mijn tafel genoot had de varkenshaas en die was top. Frietjes heerlijk, maar de groentes bij het vlees waren 1 gegrilde strook paprika en 1 gegrilde strook courgette. Beetje minimalistisch. Lekkere hap, maar meer ook niet. Wel complimenten voor de bediening, na een lange zomer dag/weekend, hadden ze nog steeds een lach op het gezicht en zetten hun beste beentje voor.
Remco L.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Als wij richting strand gaan en de middag richting einde, gaan we vaak naar de Wassenaarse Slag, omdat we dan ook wat kunnen eten bij Sport. We komen hier al jaren, de kwaliteit van onze favorieten is constant en goed.

Leuke aan Sport is dat je echt met je voeten in het zand op het strand kan zitten en er is natuurlijk ook een terras waar je in of uit de wind en in of uit de zon kunt zitten. Als het geen weer is voor buiten kan je ook binnen prima zitten.

We eten bij Sport eigenlijk altijd vis en/of schaal- & schelpdieren. Op dat gebied kan deze strandtent zich meten met de betere visrestaurants in de regio Den Haag. De prijs is overigens navenant, maar je zit natuurlijk wel in Wassenaer :-)

Absolute aanraders zijn de oesters (altijd heerlijk vers) en vooral de kreeft. De kreeft is bij Sport elke keer weer precies goed: niet te kort of te lang gekookt, in de lengte gehalveerd zonder splinters en de scharen zijn even voorgekraakt. Vooral in het kreeft-seizoen komen we hier regelmatig eten, vanwege de Oosterschelde-kreeft. De Canadese kreeft is ook erg goed en die hebben ze dan weer het hele jaar. De frietjes zijn lekker, maar je moet er wel even “echte” mayonaise bij vragen, want standaard zitten er van die vieze zakjes bij.

Overigens zijn de gamba's, tong en schol ook altijd prima.

De bediening is vriendelijk en snel.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Zondag 28 juni een verjaardag gevierd bij Sport. Supervriendelijke, attente en oplettende bediening , prima bbq, perfecte locatie, kortom we zijn heel enthousiast over Sport! Een aanrader als feestlocatie ( ook met kinderen)!!
GJG .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
De slibtong besteld. Twee magere tongetjes, beetje friet en 3 blaatjes sla. Een zware afknapper voor 19,50. Smaak was goed, maar de hoeveelheden staan totaal niet in verhouding met de prijs. Een strandtent is in de regel duurder, alleen dit sloeg nergens op. Erg jammer.
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Met twee personen gegeten bij deze strandtent. Het was even zoeken, want het restaurant is verstopt achter de reddingsbrigade aan de zuidkant van de strandopgang. Het paviljoen is zeer eenvoudig van opzet en komt wat rommelig over. Het eten was echter goed. De mosselen waren goed van kwaliteit evenals de sliptongen, die heerlijk gebakken waren. De patat was knapperig goudgeel zoals het hoort. Wel was er wat weinig groente bij de vis. Het stukje kwarktaart als dessert smaakte goed naar bleek achteraf wel heel duur (6,50 euro). Om half acht liep de zaak vol waardoor de bediening het nauwelijks meer bij kon benen. De prijskwaliteit verhouding is redelijk. Dit is naar ons oordeel een van de betere strandtenten om te eten.
Jerry S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2014
Dat was pas een lekkere lunch! Net terug uit het ziekenhuis en daarna naar Sport voor een heerlijke cappuccino en aanvullend een Oosterschelde Kreeftje met frietjes, roerbak groenten en div. sausjes. Ook de Corona voor de dorst kwam er aan te pas. Was even snel en waanzinnig lekker op een top stranddag!
Theodoordejonge .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
Vrijdagavond lekker gegeten bij Sport. We hadden kreeft en brood vooraf, daarna gamba`s. Beide smaakten goed. De bediening was vriendelijk. Leuke tent om te eten aan het strand.
Jeroen O.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2013
Hele leuke avond gehad met heerlijk eten en super bediening! Vooraf krab en salade caprese en als hoofd de tarbot vergezeld van flesje roze champagne. Wij komen op zeker terug.
Marjolein L.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Na een heerlijke warme en zonnige stranddag naar Sport. Wij kenden dit beiden niet, even een salade eten dachten wij. Na een heerlijke wijn en wat olijven raadde de (vriendelijke) bediening de dagvis aan. Dit was een heerlijke tonijn moot met zeekraal en gewokte groenten. Dit was echt heerlijk! Mijn vriend koos voor de biefstuk met brie, ook een goede keuze. Schoon strandpaviljoen met uitstraling, vriendelijk personeel en een prachtige omgeving!