Strandpaviljoen Scheldezicht

Meer informatie over restaurant Strandpaviljoen Scheldezicht

Voordelig
Fleur S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Een leuk strandpaviljoen met een goede prijs kwaliteit verhouding. Ik kom hier al 6 jaar. Personeel is altijd erg vriendelijk. Goede service en de bediening is erg vlot. Het eten is erg lekker, vooral de spareribs zijn een aanrader!!
EJ T.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Al jaren vaste bezoeker in de zomer van dit strandpaviljoen. Of het nu slecht of mooi weer is, het is een aangename plek om te vertoeven. Buiten op het terras of ergens binnen.
De prijs-kwaliteitverhouding is heel goed. Het eten is niet duur, maar wel lekker. Er is een uitgebreide bierkaart. Zes bieren zijn van de tap.
Het personeel is attent en bedient vlot.
Vergeleken bij de andere strandtenten in de buurt steekt deze er duidelijk bovenuit.
Taveno .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
We hebben dit weekend gamba met pasta en Zeeuwse kokkels gegeten in het menu 2 gamba en 4 kokkels met 12 schalen vreemd voor 15 euro.. de kibbeling was ook niet naar onze wens vrij hard nee helaas leuke zaak voor een drankje en klein hapje maar geen restaurant. ...
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Een van de weinige standtenten die nog open was op derde kerstdag. Een schot in de roos. De bediening was heel vriendelijk en niet opdringerig: precies goed. Het meest te spreken waren we over de keuken. Bij binnenkomst om vijf uur snacks genomen: calamares en kibbeling. Voor mij is calamares een lakmoestest voor de kwaliteit van de keuken. Deze was boterzacht! De kibbeling ook prima: geen viskruiden. Anderhalf uur later gaan eten. Als voorgerecht hadden we een bisque en de palingkroket. Dat laatste was een "first" voor ons. Mooi gedaan: de rokerige smaak van de paling kwam goed door in de kroket. De hoofdgerechten waren eendenbout en tongschar. Mijn eendenbout was heel erg mals. De eendenbout werd geserveerd met hete bliksem die iets meer naar appel had mogen smaken. Het desert was een trio van chocola waar niet veel op aan te merken viel. Al met al een heerlijke avond die we meteen konden afsluiten met een strandwandeling in het donker op zoek naar de branding.
Imeldaaah .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Het was er enorm druk, toch stond alles heel snel op tafel. Mijn tafelgenoot koos voor de kipsatè, die goed was. Zag er ook heel smakelijk uit. Ik koos de ossenhaas puntjes met champignonsaus. Het vlees was lekker gegrild, helaas zaten er nauwelijks champignons in de saus. Ik vond het fijn dat je ook gepofte aardappel kon kiezen i.p.v. frietjes, was lekker. De salade was verder prima. Als toetje kozen we bolus ijs met en kletskop. We hadden het nog niet besteld, of het stond al op de tafel. Dit smaakte minder dan dat het klinkt. Het was ook niet zo leuk gepresenteerd. De witte droge wijn was prima. Personeel was heel vriendelijk.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2013
een prima strandtent met gezellige bediening. zowel binnen als buiten klassieke inrichting. eten is voor strandbegrippen heel goed; de salade met warme geitenkaas is aanrader en groot is echt groot!