Strandpaviljoen Saint-Pierre

31-117372042

Meer informatie over restaurant Strandpaviljoen Saint-Pierre

Franny V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Voor een late lunch neergestreken bij de strandganger. Relaxt plekje, heerlijke varkenshaas saté met een heerlijk glas liefmans on the rocks
Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
St. Pierre heet nu de Strandganger. We zaten eerst buiten voor een drankje en toen we aangaven dat we binnen wilden eten, hadden ze al een mooi tafeltje aan het raam voor ons apart gehouden, dus goede service! Ook zeer vriendelijke en aardige bediening. Wij hadden spareribs en mixed grill. De spareribs konden malser. Mixed grill waren we verbaasd dat er een worstje bij zat, wij hadden eerder lamskoteletje of zo verwacht. Verder lekkere friet erbij. Toetje dames blanche; die was echt lekker. Wijn kreeg je maar een half glas vol, jammer. Verder vonden we het aan de dure kant, bij Dok 14 of Puur zijn ze goedkoper én lekkerder.
Hester L.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Wij aten gisteravond in Saint Pierre; we wonen in de buurt en voor ons is het als het eetcafé op de hoek, waar we heengaan als we geen zin hebben om te koken. En dat is wat Saint Pierre is, een eetcafé, op het strand. In de meeste strandtenten komt het eten niet uit boven snackbarniveau. In Saint Pierre is het eten goed. Scampi in de look, lekkere soepen, tafelgenoot had biefstuk met garnalen; het is gewoon lekker. Heerlijke Belgische bieren. En met op de achtergrond de zon die in de zee zonk...prachtig! Daarvoor de 10!
Tienus .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2013
Goede wifi (en dat zegt alles).

Vroeger was het eten in een strandtent slecht, maar daar is de laatste jaren verandering in gekomen, gelukkig. Alleen is Saint-Pierre niet meegegaan met de tijd.
Een strandtent heeft als dikke pr? natuurlijk het uitzicht op het strand. De meeste strandtenten combineren dat met leuke aankleding en/of sfeer te cre?ren. Saint-Pierre ziet er nog even oubollig uit als in de jaren 80.
Qua eten is het echt ver onder de maat. Ik kreeg een schnitzel die van binnen even krokant was als de buitenkant, de haricots vert die erbij werden geserveerd waren deels verkoold, de champignonsaus leek uit een heel slecht pakje te komen en het brood vooraf was taai. Enige positieve was dat er op de kinderfriet g??n zout zat, dat er genoeg frietjes waren en dat de vissticks wel waren gelukt.
En de bediening, een deel loopt overduidelijk chagrijnig rond.
Kortom, in de buurt zitten veel leukere en betere strandtenten!
Jkl .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
Eerst een borreltje met bitterballen. Prima, fijne selectie aan bieren. Aansluitend hapje eten. Fantasieloze kaart, maar je verwacht er ook niet te veel van. Mijn vrouw had de schnitzel. Onduidelijk waar deze van gemaakt was (kip? Kalf?). Een redelijk saai frituur product. Ik had de spareribs. Slecht vlees met veel botsplinters. Frietjes waren wel goed, kleine beetje mayo moet waarschijnlijk los afgerekend worden. Een heel klein schaaltje salade maakt samen 17,35. Veel te duur voor hetgeen geboden werd. De schnitzel was maar 14 euro, een iets betere prijs kwaliteit verhouding.

De tafel naast ons bestelde wat water en kreeg als antwoord dat er van de baas alleen Spa blauw geschonken mocht worden. Dat je geen water los serveer snap ik maar bij het eten moet dat toch kunnen (desnoods voor een euro serveerkosten). Bediening was verder vriendelijk en correct.
Pinnen was niet mogelijk vanwege een storing. De rekening werd voorgelezen vanaf een PDA. ik had geen zin meer om naar een echte rekening te vragen.

Kortom: pluspunten vriendelijke bediening en prima zit en uitzicht. Maar drink er gezellig iets en laat het eten staan.

Erik B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2013
Hier alleen wat geborreld, maar de lunchkaart ziet er goed uit. Leuk paviljoen, waarbij dingen kennelijk zijn opgeknapt en andere niet. Zou hier best eens willen lunchen, want leuke kaart, die niet zo prijzig is.
Jammer dat er ergens een constant zoemgeluid is (koeling of airco?) en muziek uit een roestige luidspreker galmde, want wij horen liever de zee, als we aan zee zijn. NB. Heb hier dus nog niet gegeten, maar ben dat wel van plan, als we hier weer zijn.