Strandpaviljoen Plazand

Boulevard de Favauge 17 2042 TV Zandvoort Nederland Kaart

Over het restaurant Strandpaviljoen Plazand

In geuren en kleuren

Bij strandpaviljoen Plazand geniet je van het vergezicht over zee en alle kleuren lucht vanachter je bord. Traditionele gerechten worden hier tot in de puntjes bereid, en ook voor de kids is er een menu. De aparte beachclub biedt ruimte voor een prive strandfeest, zakelijk bijeenkomst, sportief teamuitje of zelfs trouwarrangement!

Meer informatie over restaurant Strandpaviljoen Plazand

- Ontbijt 09:30 - 17:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Iets meer comfort kussens in de lounge banken en comfortabeler stoelen en het is helemaal af
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Goed en vlotte bediening, en het eten is erg lekker, met de ondergaande zon voor je, een mooie dag afsluiter ! Zeker voor herhaling vatbaar
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Lekker gegeten, leuke setting aan het strand en de zee. De bediening was deels onervaren, maar wel heel vriendelijk, en dus was het geen probleem. Fijne plek voor goed eten op een heerlijke locatie.
donna M.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Top
aaltje V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
2e keer geweest, dus na de opening, kaart te beperkt.
sea food bar is voor ons te beperkt in aanbod[ kreeft veel te klein.
Wij zouden op een mooie dag alleen nog gaan voor de Oesters
Marilva K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Uitgaande van de vele goede recensies gereserveerd maar eten was erg middelmatig en duur voor een sateetje met wat friet erbij .
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Zalig gegeten! Aanwinst voor Zandvoort! Mag iets meer verrassende warme gerechten bij
Zie seafood bar Amsterdam .... maar wij komen zeker terug!
aaltje V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
een aanwinst, prachtig uitzicht op zee, wij gaan op zeker bij mindere temperatuur terug ,gewoon om te ervaren hoe dat is,.
Prijs ,kwaliteit bediening in evenwicht .
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Dit was niet de eerste keer en zeker ook niet de laatste keer, dat wij dit culinaire paleisje op het strand bezochten. Het eten was heerlijk. De bediening was attent en vriendelijk. Kortom een heerlijk avondje aan het strand!
Annette W.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Een heerlijke avond gehad. Het was druk,maar service prima en ook goed op de hoogte van allergieën. Gaf goed advies wat wel en niet kon. Onze eerste aftrap op het strand was top. Er zullen nog meer volgen
Andre J.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Plazand is een prima strandpaviljoen. Goede locatie, met vriendelijke bediening/eigenaren. Het wasdeze keer een speciale menu-prijs, voor de opening van het seizoen. Het was erg druk, maar zeer gezellig. Wij hebben heerlijk gedineerd. Alles is netjes opnieuw geschilderd en ook het terras ziet er weer piekfijn uit. Buiten was het koud, maar binnen lekker warm.
Hier gaan wij, net als tijdens voorgaande seizoenen, weer met plezier naartoe.
Maarten J.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Uit eten is een waar genot bij strandpaviljoen Plazand, erg vriendelijke
gastvrije bediening en de sfeer is zeer aangenaam, mooie aankleding en
wat het belangrijkste is het niveau van de kaart die is uitstekend, eten heerlijk, vers en er wordt perfect omgegaan met de juiste smaaksensatie!
Sjoerd G.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Uit eten aan het strand vergt altijd enige flexibiliteit van de cliëntèle. Bediening is uiterst vriendelijk en voorkomend en doet zijn best het je naar de zin te maken. De keuken levert een prima prestatie, alleen is de capaciteit te laag om het eten voor een heel terras te verzorgen. In ons geval betekende dat meer dan een uur wachten op de hoofdmaaltijd. Verzorging van gekoelde dranken zoals fris, bier en witte wijn op een warme avond is ook prima. Voor de rode wijn is een klimaatkast een tip. Een glas rode wijn van 24 graden is echt te warm. Gelukkig wordt dit gecompenseerd door de plek waar je zit, want die is echt fantastisch!
Wilco O.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Voor een late lunch neergestreken bij Plazand. Was nog lekker toeven buiten. Voor ons de kroketten met brood en de huisgemaakte tonijnsalade. Beiden prima in orde
ejelings .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
In het zonnetje geluncht. De salades waren zalig. Heerlijk vers en smakelijk. Behoorlijke porties. Bediening attent. We gaan zeker terug en raden het iedereen aan.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Mooi strandpaviljoen, inrichting binnen en buiten dik in orde. Voeg daarbij vriendelijke en correcte bediening (gelukkig ook zonder irritant vaak vragen of er nog consumpties gewenst zijn) en prima eten. Eindelijk weer eens hete frieten op het bord, zoals het hoort. Wij, met z'n 5-en hadden het gisteravond reuze naar de zin!!!
Aryan V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Uiterst vriendelijke en voorkomende ontvangst. Prachtige locatie met een grote keuze aan leuke plekjes om te zitten. Het eten was van gemiddelde kwaliteit; zeker niet slecht maar maakte de verwachting van de omschrijving in de menukaart niet helemaal waar (ik had saté van ossenhaas besteld maar het vlees deed eerder aan niet erg malse biefstuk denken). Maar eerlijk gezegd boeide me dit niet; de gastvrije sfeer en prettige ambiance maken voor mij Plazand tot de topper van Zandvoort
sluitman .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Voor dit strandpaviljoen een dikke voldoende. Lekker eten, fijne bediening, gezellige omgeving en een leuke prijs! Wat wil een mens nog meer.
Salina V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Nadat we gisteren een minder goede ervaring hadden bij een andere strandtent zijn we hier gaan dineren. En wat een goede keus bleek dat! Echt heerlijk gegeten. De tonato vitello (hoort dat niet andersom dachten wij in de eerste instantie) was subliem, een plaatje om te zien en qua smaak helemaal goed. Tonijntataki met kalfsmayonaise en augurk in de vorm van een soort gelei, erg verrassend! Ook de kreeftensoep viel goed in de smaak. Als hoofd hadden we een lamsrack die helaas ontzettend zout was. Dit werd echter snel en goed opgelost waardoor we heerlijk hebben kunnen smikkelen. De bediening was ook vriendelijk en vrolijk.