Strandpaviljoen Plazand

Boulevard de Favauge 17 2042 TV Zandvoort Nederland Kaart

Over restaurant Strandpaviljoen Plazand

In geuren en kleuren

Bij strandpaviljoen Plazand geniet je van het vergezicht over zee en alle kleuren lucht vanachter je bord. Traditionele gerechten worden hier tot in de puntjes bereid, en ook voor de kids is er een menu. De aparte beachclub biedt ruimte voor een prive strandfeest, zakelijk bijeenkomst, sportief teamuitje of zelfs trouwarrangement!

Meer informatie over restaurant Strandpaviljoen Plazand

- Ontbijt 09:30 - 17:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Sjoerd G.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Uit eten aan het strand vergt altijd enige flexibiliteit van de cliëntèle. Bediening is uiterst vriendelijk en voorkomend en doet zijn best het je naar de zin te maken. De keuken levert een prima prestatie, alleen is de capaciteit te laag om het eten voor een heel terras te verzorgen. In ons geval betekende dat meer dan een uur wachten op de hoofdmaaltijd. Verzorging van gekoelde dranken zoals fris, bier en witte wijn op een warme avond is ook prima. Voor de rode wijn is een klimaatkast een tip. Een glas rode wijn van 24 graden is echt te warm. Gelukkig wordt dit gecompenseerd door de plek waar je zit, want die is echt fantastisch!
Wilco O.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Voor een late lunch neergestreken bij Plazand. Was nog lekker toeven buiten. Voor ons de kroketten met brood en de huisgemaakte tonijnsalade. Beiden prima in orde
Ejelings .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
In het zonnetje geluncht. De salades waren zalig. Heerlijk vers en smakelijk. Behoorlijke porties. Bediening attent. We gaan zeker terug en raden het iedereen aan.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Mooi strandpaviljoen, inrichting binnen en buiten dik in orde. Voeg daarbij vriendelijke en correcte bediening (gelukkig ook zonder irritant vaak vragen of er nog consumpties gewenst zijn) en prima eten. Eindelijk weer eens hete frieten op het bord, zoals het hoort. Wij, met z'n 5-en hadden het gisteravond reuze naar de zin!!!
Aryan V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Uiterst vriendelijke en voorkomende ontvangst. Prachtige locatie met een grote keuze aan leuke plekjes om te zitten. Het eten was van gemiddelde kwaliteit; zeker niet slecht maar maakte de verwachting van de omschrijving in de menukaart niet helemaal waar (ik had saté van ossenhaas besteld maar het vlees deed eerder aan niet erg malse biefstuk denken). Maar eerlijk gezegd boeide me dit niet; de gastvrije sfeer en prettige ambiance maken voor mij Plazand tot de topper van Zandvoort
Sluitman .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Voor dit strandpaviljoen een dikke voldoende. Lekker eten, fijne bediening, gezellige omgeving en een leuke prijs! Wat wil een mens nog meer.
Salina V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Nadat we gisteren een minder goede ervaring hadden bij een andere strandtent zijn we hier gaan dineren. En wat een goede keus bleek dat! Echt heerlijk gegeten. De tonato vitello (hoort dat niet andersom dachten wij in de eerste instantie) was subliem, een plaatje om te zien en qua smaak helemaal goed. Tonijntataki met kalfsmayonaise en augurk in de vorm van een soort gelei, erg verrassend! Ook de kreeftensoep viel goed in de smaak. Als hoofd hadden we een lamsrack die helaas ontzettend zout was. Dit werd echter snel en goed opgelost waardoor we heerlijk hebben kunnen smikkelen. De bediening was ook vriendelijk en vrolijk.
SPaard .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Gisteren weer een hapje bij Plazand genuttigd. Zoals altijd: helemaal in orde. De garnalenkroketten waren als vanouds zeer smakelijk. De slow cooked zalm met gerookte heilbot als voorgerecht smaakte uitstekend in combinatie met de bietenkaviaar. De kreeftensoep van metgezel was werkelijk heerlijk. Na een tijdje geen vlees te hebben gegeten smaakte de tournedos goed. Ook de eigen hamburger van de andere tafelgenoot was verrukkelijk met heerlijke frites. Conclusie: weer heerlijk gegeten bij een strandpaviljoen dat eigenlijk "strandrestaurant" moet heten.
Dedude51 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Uitstekende accomodatie
Ik kom er graag
Maandelijks minimaal een bezoek
Ik beveel het zeker aan bij vrienden en bekenden
Nikki S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Vriendelijk geholpen door de bedoening, heerlijk gegeten en het strand doet de rest voor je.
We komen hier zeker nog een keer terug.
Helga A.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Na 10 minuten een knik te hebben gekregen dat ik een nabestelling wilde doen werd hier niet eerder op gereageerd nadat ik dit weer duidelijk maakte. Bij nabestelling frisdrank, aan het begin van het hoofdgerecht, werd dit pas op tafel gezet nadat mijn bord leeg was. Broodplankje voor 6 personen bestond uit 4 kleine bolletjes. Zoet bij de koffie bestond uit 2 minuscule koekjes (zo uit een grootverpakking), een bonbonnetje, en een klein mierzoet gebakje. Voorafje van tonijn was tonijntje met veel sla. Gezien de prijs en de bediening vond ik het beneden peil. Hoofdgerecht was lekker maar erg weinig voor de prijs. Jammer, want er is potentieel aanwezig.
Zipb .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Lekker buiten gezeten in een windvrij hoekje op het terras.
Als voorgerecht gekozen voor fruits de mer (meer een salade met vis en schaal- en schelpdieren), en garnalenkroketjes. Die hadden wel wat meer naar garnaal mogen smaken. De 2 stukken vlees (hoofdgerecht) waren iets te doorbakken(meer well done dan medium, daardoor een beetje een leversmaak), groente was 2 scheppen van hetzelfde, net als de saus.
Het hoofdgerecht met gebakken vis was goed,
Witte wijn was lekker, bier was een keuze uit het Heineken assortiment(dat werd dus Brand, OK maar niet top)
Vriendelijke bediening die het om 19.30 nog iets te druk had.
Marleenvannorden .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Vreselijk aardige mensen en bediening. Dat voorop. Alleen zouden ze er aan moeten denken dat er mensen met allergieen zijn. Walnoten in de salade , wat ik geen salade vond een prefab hapje van de Sligro niks vers aan. Jammer vis was heerlijk. Hele avond last van allergie gehad moest zelfs de fles wijn laten staan.
Otxoa .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Heerlijke atmosfeer, echt een strandtent maar toch heel erg netjes en schoon. Correcte bediening, niet heel opvallend aanwezig maar ze houden alles perfect in de gaten. Goede kaart, divers en erg veel lekkere dingen, maar niet overdreven veel. Zeker een aanrader en we zullen ook vaker terugkomen.
Zandvoort023 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Goede locatie, service uitstekend en prima menukaart , genoeg keus en uitstekende smaak. Deze zaak is zeker een aanrader.
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Met niet helemaal een vrij uitzicht op zee ..... toch heerlijk zonnig toeven op dit strandpaviljoen. Men doet werkelijk hun best een degelijk bedrijf neer te zetten. Alles klopt! ...
Herman-Harms .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Het was een super avondje....een paar uurtjes vakantie, een feest op míjn (onze)bord(en).
Mooi gezelschap, uitzicht op zee, heerlijke wijnen...goede bediening....met kennis van zaken over de gerechtjes en de wijnen.
Extra: prachtig weer en F1 geluid van Max op de achtergrond...
Zo hoort het leven te zijn.... Zandvoort aan Zee, Plazand...(een explosie van smaak)
duipe buiging,
Herman Harms
Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Heerlijk gegeten bij deze leuke strandtent! De flamkuchen met blauwe kaas en peer was om je vingers bij af te likken en de wrap met pulled beef ook! Ook de andere leden van ons clubje vonden alles heerlijk. De sfeer was gezellig, de bediening vriendelijk, behulpzaam en snel. Hier komen we nog wel eens terug!
ZarabraB .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Het weer liet het toe om buiten op het terras te eten. Lekker hoekje uit de wind, speeltoestellen (glijbaan, schommel) voor de kinderen aanwezig. Ruime opstelling van tafels en zitgedeeltes.
De bediening was erg vriendelijk, het eten werd op tijd en met goede tussenpozen geserveerd. Ruime keuze voor kinderen (friet met eigengemaakte kipnuggets, maar ook tomatensoep, kipreepjes met groenten, poffertjes, komkommer en vis of biefstuk). Het eten smaakte prima (wij bestelden de kreeftensoep, carpaccio, saté van ossenhaas en saté van kippendijen). Kortom, een plek om nog eens terug te komen.
Marjolijn D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Wij hebben het weekmenu gepakt. Was heerlijk. Mooi opgemaakt en goede combinatie van smaken.
Wij zaten binnen, helaas is het wat rumoerig. Komt vast doordat de deuren naar buiten gesloten waren. Hierdoor was het ook erg warm binnen.
Maar absoluut voor herhaling vatbaar.