Strandpaviljoen Piet Hein

6,9
Erg duur
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Het uitzicht is natuurlijk prachtig, het zonnetje erbij en dan nog een drankje erbij en wat lekker eten. Nou dat laatste was een zware tegenvaller. Ik had visfilets besteld, erg droog en de beloofde garnalensaus was afwezig. Volgens de bediening was deze verwerkt in de wortelpuree!!. Deze kwaliteit voor deze prijs , zeer bedroevend.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Prima, vlotte, vriendelijke service. Royale porties. En lekker stevig bakkie koffie na.
Het uitzicht over de Westerschelde /Noordzee is fenomenaal.
Tessa L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Gisteren zijn we hier gaan lunchen. Het duurde erg lang voordat iemand kwam vragen of we wat wilde eten of drinken, zelf maar naar binnen gegaan. Na 10 minuten de drankjes gekregen. Na een half uurtje de luch. Ik had de waldkorn boterhammen met eigengemaakte tonijn salade. Het brood leek wat oud en de tonijnsalade was erg droog. Mijn man had gekozen voor de burger en deze was lekker. Al met al een niet heel positieve ervaring.
Justin V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Leuk om op het strand uit te kijken, verwacht verder niet teveel van het interieur. Eén van de gerechten was erg droog en het voltallige personeel leek deze klacht wel te beamen of herkennen. De saté was echter prima in orde en de compensatie na onze klacht was ook erg netjes. Bediening sowieso vriendelijk.
Margriet1952 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Het weer zat reuze mee dus konden we buiten eten op het terras. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was vriendelijk en we hoefden ook niet lang te wachten.
De mosselen waren erg goed. Heerlijk met wat groente zoals lamsoor en zeekraal.
Gaan er zeker terug om weer eens te gaan eten
Stropielekker .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Het decor is natuurlijk heel mooi, de bediening is aardig, maar op je bestelde drankje moet ongeveer net zo lang wachten als wanneer iets te eten besteld. De hoofdgerechten waren allemaal lekker, de voorrechten wel heel erg eenvoudig en niet erg smaakvol.
Amanda V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Een mooie strandtent met een extra verdieping waardoor er veel ruimte is voor de gasten, zonder dat je een massaal gevoel krijgt. Helaas leek de wijn goedkoop, zoals bij meerdere strandtenten in de buurt er van. Toppunt hier was dat ik op een zomerse dag half lauwe witte wijn kreeg. Ook hadden wij wat kleine hapjes besteld op een plankje, zoals olijven, zongedroogde tomaatjes en verschillende worstjes. Kwaliteit was ver te zoeken, had het idee dat alles uit potjes en pakjes kwam. Personeel werkt hard, maar kan met de topdrukte niet voldoen aan het aantal klanten.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Mooie strandtent! We hebben hier geluncht en wat gedronken. De lunch was prima. De bediening is oplettend. Op een drukke zaterdag hadden ze het prima onder controle. Het decor is top en we hadden het prima naar ons zin.
Tom K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Vrijdag hier gegeten met twee vrienden omdat het de horecagelegenheid is die het dichtste bij ons vakantiehuisje ligt. Goed voor basisgerechtjes (Saté, Spareribs, slibtongetjes etc.). Ik had deze keer echter de special, namelijk kangoeroe biefstuk en blijkbaar hebben ze daar minder kennis van. Was extreem doorbakken en smaakte niet zoals het hoorde. De bediening let niet goed op en ziet je alleen als je overdreven staat te zwaaien. Daardoor vaak onnodig lang wachten voor je geholpen wordt. Het ziet er tegenwoordig wel gezellig en verzorgd uit.