Strandpaviljoen Panta Rhei

6,7
Lang
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Zomaar een dag vrij en na heerlijk op het strand van de Brouwersdam te hebben gezeten even door naar Vlissingen. Een leuke ontdekking was Panta Rhei, een mooie strandtent! Mijn man had de angus beef en ik had een combi van twee voorgerechtjes, een trio van vis en twee slidertjes van lam en kalf. Heerlijk! De bediening was niet erg oplettend en aanwezig, op een jongeman na, die ons vrolijk en vriendelijk hielp,als we hem nadrukkelijk wenkten. En wat hebben we genoten van de heerlijke Belgische biertjes van de tap.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Een echte relaxte strandtent maar dan met lekker eten en bereikbaar zonder zand tussen je tenen! Komen hier vaker, eigenlijk speciaal voor de Triple d'Anvers van de tap: fantastisch lekker biertje maar wel oppassen dat je er niet te veel van drinkt: 't is wel triple! Overigens alleen op de begane grond te krijgen, niet boven! Iedere zondag is het lastig om tafeltje te krijgen maar door de week gaat het wat gemakkelijker. Echte aanrader en volledige maaltijd is de hamburger. Daar ben je wel ff mee bezig. Keurig smakelijk eten voor prima prijsje in een strandpaviljoen en prettige bediening. Er wordt niet moeilijk gedaan als je van tafeltje wisselt om een nog beter plekkie in de zon te bemachtigen. De Panta is cultureel erfgoed van Vlissingen en je moet er een keer geweest zijn, dan ga je vanzelf nog wel eens terug!
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
op het personeel was werkelijk niets aan te merken. Keurig! Zowel de lunch als een aantal weken later een gezellig diner bestonden uit allerlei goed gecombineerde ingrediënten. Bij het personeel is duidelijk dat er kennis van de producten.

De aankleding van de serre verdient nog wel aandacht. Voor de rest een goed 'restaurant aan het strand'.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Het eten is niet al te duur en ook lekker, tijdens ons 3e etentje hier alweer hebben we wederom prima gegeten met een prachtig uitzicht. Ik had een vis die via de vangst van de dag was binnengekomen (zijn naam is me even ontschoten) hij was heerlijk en zeker vers. Alleen had mijn wederhelft een biefstuk besteld die medium gebakken moest zijn, maar deze was pas de 3e keer medium helaas, was steeds te rauw. was wel vervelend natuurlijk omdat de een al klaar was met eten en de ander nog moest beginnen. De bediening was ook niet al te alert helaas, wel vriendelijk hoor maar er was tijdens ons eten een echtpaar die met een gezelschap aan het eten waren, misschien ging het daarom allemaal niet al te smooth. Maar goed bij elkaar opgeteld ga ik er de volgende keer als ik in Vlissingen ben toch weer eten, al is het alleen maar voor het onbeschrijflijke uitzicht en de heerlijke vis:-)
PaulBocuse .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Op een mooie zonnige dag wezen lunchen, helaas moesten we erg lang wachten op de bediening om onze bestelling op nemen zelf maar even geroepen, het duurde best lang voordat de tosti's op tafel kwamen en toen de bediening kwam met de tosti's gelijk weer te drinken besteld, maar dat was vergeten door de bediening helaas. Erg mooi uitzicht en leuk dat de kinderen in het zand kunnen spelen. Conclusie leuke strandtent om te relaxen zonder horloge.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
We hebben hier met zijn drieën geluncht. Alledrie een broodje gerookte zalm/Hollandse garnalen. Het broodje was rijkelijk belegd en smaakte goed! De bediening liet wel te wensen over. We hebben veel capriolen uit moeten halen om ontdekt te worden. Gelukkig zijn we daar goed in. Voor de service op het terras is het goed om de taken duidelijk te verdelen. Eén man die permanent op het terras staat voor bestellingen en afrekenen zou een uitkomst bieden. Het decor is super! Je zit heel sfeervol met een schitterend uitzicht op de voorbijvarende boten en midden in een prachtig duinlandschap!
Madeleen W.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Je kunt je afvragen wat je kunt verprutsen aan een tosti?? Bij panta rhei lukt zelfs dat!! Half uur wachten op 2 tosti's ham kaas tomaat en dan vervolgens een lauwe boterham met nog koude inhoud krijgen..en dan wordt er ook nog vergeten het bestek mee te nemen. Na geklaagd te hebben over de koude tosti een kwartier gewacht op de volgende lauwe tosti! Iets drinken zal ik er nog wel eens maar iets eten noooit meer!!
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2014
Relaxt strandpaviljoen met gewoon lekker eten. Bediening werkt er met plezier en dat merk je. De Zeeuwse vissoep is een volle bak die heel goed gevuld is met stukjes vis en de hamburger is een meer dan complete maaltijd! Forse porties maar dat gaat niet ten koste van de kwaliteit. Het gebouw zelf vraagt er ook om een keertje extra naar te kijken. Een heel mooi plekje om een tijdje naar de zee te kijken.
Dimitri H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Een schitterend paviljoen met rondom uitzicht over de schelde is het fantastische decor. Tot zonsondergang kun je genieten van het strand. Heerlijk voor een borreltje en een hapje. Ik kom hier graag maar had hier nog nooit gegeten. Zal ik ook niet snel weer doen. De Teriyaki kip salade was slecht en was weinig aandacht aan besteed en ook mijn hamburger was "oke". Jammer. Maar voor een borrel blijf ik gewoon komen.
Roel A.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
Een alledaagse strandtent zou ik de Panta Rhei niet noemen.
Meer een Restaurant aan het strand. Prachtig uitzicht ,super gezellige bediening en een leuk menu! Ik heb er heerlijk gezeten en ben onbedoeld veel langer gebleven dan eigenlijk de planning was. Misschien ook wel de schuld van de Koninck Triple D'Anvers.
Ik ben fan
Testkok .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2013
Leuke locatie direct aan het strand. Precies wat je van een strandpaviljoen verwacht. Lunchkaart is klein maar prima. Eten wisselend. Broodje met zalm en garnalen was eerste keer heel erg lekker, maar twee dagen later was de kwaliteit veel minder (zalm niet vers ??). Broccolisoep met gerookte zalm smakelijk. Lekker veel brood en kruidenboter erbij. Prijs-kwaliteit verhouding is goed.