Strandpaviljoen Paal 21

6,8

Jouw recensie over het restaurant Strandpaviljoen Paal 21

Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Top locatie, lekker eten een zeer vriendelijke bediening. Zeker de moeite waard. Het was duidelijk dat ook hier tekort personeel aanwezig was. Helaas een probleem op heel Texel. Het personeel wat er loopt werkt ontzettend hard. Dikke pluim!!!
Suzan P.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
De aankomst en ontvangst was al bijzonder. De bediening/eigenaresse kwam gestresst over en we mochten niet buiten starten want wij hadden een tafel gereserveerd en we waren zo ingepland dat het voor de keuken goed zou lopen. Vervolgens hebben wij 40 min gewacht en konden wij bestellen het hoofdgerecht duurde 45 min voordat het op tafel kwam. Het eten was prima, maar er ontbrak 1 gerecht want de bediening had een fout gemaakt met het aanslaan. Dit werd afgedaan als, oh maar dit is zo klaar.. Als je de boot nog moet halen is dat niet fijn en hebben wij ook aangegeven. Na 15 min kwam het eten en hebben wij gezegd dat we een compensatie wilde voor de gang van zaken. De eigenaresse kwam ons vertellen dat dit normaal is in de horeca en kwam ons niet tegemoet in ons gevoel dan wel met compensatie. Onvoorstelbaar dat je zo om kunt gaan met je klanten..
Petra T.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
De bediening is traag, onflexibel & brengt de verkeerde gerechten. kaart je dit aan, dan krijg je een grote bek van de eigenaresse.
Floris H.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Vreselijk slechte bediening. Arrogant en niet klantgericht.
Bij binnenkomst 3 kwartier moeten wachten op 1e drankje. Om ons heen zaten er 6 tafels zonder drank. Als we vroegen of we mochten bestellen kregen we tot 4x toe te horen dat hun collega zo bij ons kwam. Dit was bij iedereen zo.
Toen we vroegen of de deur naar buiten dicht mocht omdat we op de tocht zaten,, zei de medewerkster dat het jammer was voor ons want de medewerkers hadden het warm! De arrogantie ten top! Om wie gaat het nu uiteindelijk? Sate was droog en taai.
Wij komen hier nooit meer terug. Jammer, want jullie hebben een gouden locatie in handen, waar je niks van maakt zo! Nog nooit ergens zo’n belabberde bediening meegemaakt.
Ermin B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Hier neergestreken afgelopen week met 4 volwassene en 2 kids( 2 en 4) na de recensies op Iens te hebben gelezen. Omdat er nog geen plek was, eerst op de loungebanken aan het strand gezeten. Hier werd naar 20 minuten eindelijk onze drankjes opgenomen. Zodra er een tafeltje vrij was zijn wij naar het terras verkast. We hadden op Iens al gelezen dat het wat langer duurt voordat het eten wordt uitgeserveerd, en dit was inderdaad niet gelogen. Na 2 uur en 15 minuten kregen we eindelijk ons hoofdgerecht. ( de serveerster vertelde bij het opnemen van de bestelling dat de lamsrack die werd besteld minimaal 40 minuten nodig had om uit te serveren, als de keuken hier op inspeelt hoeft het niet zo lang te duren). De entrecote was nog bijna rauw ondanks dat we medium hadden gevraagd. Door het lange wachten niet gemeld aangezien we de kinderen bij ons hadden en door het lange wachten al enigszins vol waren al met al een leuke tent als je niet op tijd staat op een prachtige locatie!.
M B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Een van de wat luxere strandtenten in de omgeving. Erg lekker gedineerd in dit strandpaviljoen. Het was een zonnige en drukke stranddag, dus we hadden van te voren gereserveerd. Het was ongelooflijk druk, maar hier hebben wij weinig van gemerkt tijdens het eten. Prima broodplankje vooraf met verschillende broodjes en sausjes. Hoofdgerecht de rib roast die ongelooflijk lekker was. De borden zijn mooi opgemaakt en de salade en frites die erbij werden geserveerd smaakten erg goed. Dessert was ook om te genieten! De bediening was erg vriendelijk maar wat chaotisch, waarschijnlijk door de drukte. Ondanks dat, lekker kunnen dineren en zeker voor herhaling vatbaar!
Summerwell S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Vandaag gegeten. Verwachting was goed n.a.v een interview in het Texelse magazine. Helaas ervaarden wij het als een teleurstelling. Personeel had weinig echte aandacht voor gasten. We moesten dingen herhalen. Ik denk dat structuur ontbreekt. Misschien ook training. Ik ervaarde helaas een verveelde houding bij 2 personeelsleden. Wij hebben lang gewacht en uiteindelijk zelf binnen aangegeven dat we iets te drinken wilden bestellen en de kaart graag wilden zien. Toen de ober kwam had hij geen kaart mee... (aandacht) Qua eten: de gemengde plank voor 2 viel tegen, 3 soorten kaas en 3 soorten salami en brood. Wij miste variatie, bijvoorbeeld door een groentesoort toe te voegen. (bijv. asperge, artisjokke, wortel, paprika oid). Dit geeft het een frisse tegenwicht. In mijn beleving een restaurant voor een snelle en hoofdzakelijk vette hap.
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
In de herfstvakantie hebben we hier heerlijke pompoensoep gegeten. We verheugden ons op wederom heerlijke pompoensoep toen dit de soep van de dag bleek. Wat een teleurstelling...... we kregen een uiters smakeloos en waterig soepje voorgeschoteld. Op ons eerlijke antwoord op de vraag of het gesmaakt had, mochten wij het vollegie bedrag afrekenen.
Jammer. Thuis maar aan het appelgebak met chocomel en uiteraard slagroom. We hadden alledrie trek gekregen......
douwe .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Bisque was goed. Hoofdgerecht gemiddeld. Prijs tikkeltje te hoog voor t gebodene. Sfeer en bediening erg goed.
Hilbert Z.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Hartstikke lekker gegeten, goede service van de jonge en enthousiaste bediening en een prachtige locatie bovenop de duinen! Een echte aanrader om een keer te gaan eten als je op Texel bent.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Een heerlijke strandtent. Wij hadden een topplekje op de loungebanken. Hier zaten we de hele dag in de zon en af en toe komt er een lekker briesje voorbij. de hapjesplank is royaal en zeer smakelijk. De prijzen zijn schappelijk en de bediening vriendelijk en attent. Top!!
VeraFreeke .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Met 5 personen heerlijk gegeten. LEUKE bediening van m.n. jonge mensen. Aandacht voor de gasten. Zonsondergang is daar uit de kunst (al kan de temperatuur er achter het glas dan flink oplopen) Wij komen zeker terug.
Sieb T.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Heerlijk terras direct aan zee.
Prachtig weer dus prima vertoeven.
Lekker geborreld en een kaasplankje erbij genomen.
Nou zeg maar kaasplank. Van alles wat en zeer uitgebreid.
Helemaal goed.
Leuk en vlot personeel.
Een echte aanrader.
joh-w .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Een fijne plek om te lunchen als je op Texel bent. De heerlijke clubsandwich is een aanrader, daarnaast heb je een geweldig uitzicht over het strand en de zee. Bij mooi weer is het fijn vertoeven op de loungebanken buiten. Het personeel is vriendelijk en heeft oog voor alle gasten. Dat is helaas niet bij alle strandpaviljoens op Texel het geval.
Brigitte R.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Een net ff wat betere strandtent qua eten. Mooi ingericht, prachtig uitzicht.

Als voorgerecht namen we de bisque, die heerlijk smaakte. Een aanrader wat ons betreft.
Als hoofdgerecht de Burger, een gewone hamburger, verder valt er niet veel over te melden. Ook de saté was goed maar niet bijzonder. Genoeg salade en frites werden erbij geserveerd.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Mooie kaart, ook verschillende vegetarische gerechten.
Heb hier geluncht, niet voor het eerst.
Vriendelijke bediening. Leuke sfeer, ruim opgezet
Pravind B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Perfecte uitsmijters, lekkere soep (pastinaak) en overheerlijk Toblerone dessert genuttigd. Ver bovengemiddelde smaak van vrijwel alles op de kaart. Ze doen zeker niet onder voor de lokale 4**** hotels op het eiland (Opduin en Hotel Texel). Misschien wel de best smakende Paal van Texel.

Aanrader!
Simon H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Vanavond prima gegeten. Verse vis en de hamburger is een aanrader. Voor de vegetariër is er genoeg keuze en dat is zeker voor een strandpalviljoen mooi.

De bediening is attent en het decor is zeer gezellig en mooi verzorgd!
ArjanZ .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Met 9 personen lekker gegeten bij Paal 21. We hadden gereserveerd maar konden helaas niet voor 'buiten' reserveren en zaten dus binnen.
De bediening was aardig en attent ( op een enkeling na) en ondanks dat het erg druk was kregen we snel ons voorgerecht geserveerd. Veel tevreden gezichten, een heerlijke carpaccio maar ook kokkels met nog net iets te veel zand erin. Het hoofdgerecht smaakte ook iedereen naar behoren en het dessert werd genuttigd bij een prachtige ondergaande zon.
We komen hier graag nog eens terug!
Calijn R.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Op Texel is het niveau van de strandtenten langzaam maar zeker aan het stijgen. Dat kan ook makkelijk, want het was jaren terug vrij treurig. Maar veel tenten hebben een nieuwe weg ingeslagen en zo ook Paal 21. Met een flinke brigade wordt een een groot terras en zelfs op deze warme dag een aantal tafels binnen bediend. Met flashy iPhones wordt de bestelling opgenomen en razendsnel komt de volgende vrolijke gast je drankjes brengen. Het eten duurt wat langer, maar wat wil je ook op deze drukke dag, waar gevochten wordt om een tafeltje. We genieten ondertussen in het avondzonnetje van een heerlijke Aperol Spritz. We eten spareribs en tonijn, beide supergoed. De spareribs zijn goed gemarineerd en zacht, maar nog wel met een bite. De tonijn is zoals gevraagd medium rare en ook erg lekker, met een pittige saus en pasta. Geserveerd met fijne frietjes en een prima salade. Heerlijk. De prijzen zijn wat aan de hoge kant, maar de kwaliteit maakt het helemaal goed. En je zit per slot op de eerste rij voor de zonsondergang!