Strandpaviljoen Paal 19

6,7

Jouw recensie over het restaurant Strandpaviljoen Paal 19

rinkema .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
We wilden een warme lunch gebruiken en bestelden een kipsaté en een scholfilet. Beide gerechten met friet. De kip was erg droog, de saté ingedikt. Blijkbaar waren deze gerechten in de magneyron opgewarmd. De scholfilet sleig alles: aan de buitenkant aangebrand, binnenkant overgaar, kleddervet en volledig ongekruid. Toen we desgevraagd zeiden dat met name de vis erg vies was, kregen we een nieuw stukje vis aangeboden. Dat hebben we afgeslagen, omdat we geen vertrouwen meer hadden in de kwaliteit van de keuken. Zelfs de friet was droog en hard. Excuses kon er niet af. Kortom: hier gaan we nooit meer eten.
M B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Prima kunnen ontbijten hier met het ontbijt arrangement van 11.50 pp. Verse jus en een groot bord met diverse broodjes en beleg. De scrambled eggs waren erg lekker al had er in verhouding wat meer spek bij geserveerd mogen worden. Prijs kwaliteit verhouding is ook prima en er is een gezellige sfeer. De bediening is ook erg vriendelijk.
Roy Z.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Keuken viel tegen. Varkensrib roast was flink doorgebakken en de mosterdsaus was niet lekker, maar dat is persoonlijke smaak. Voorgerechte waren in erg kleine porties.
De service was waardeloos. We bestelden een biefstuk en die was zogenaamd op, maar de buren naast ons bestelden er 5 minuten later een en ze kregen hem wel. Er waren geen excuses of goedmakertjes, maar ze probeerden de blunder te camoufleren door in ons zicht te staan bij het opdienen.
De locatie was wel mooi, maar wij komen hier nooit meer terug. De manager zou echt op zoek moeten gaan naar nieuw personeel, maar dat zal hij niet doen aangezien hij ons voor gek verklaarde dat we dit als probleem zagen.
Merel N.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Ik he bij paal 19 gegeten met mijn familie. Het is een leuke plek om met een groep, maar ook met minder mensen te eten. Ze serveren hier lekker eten en je krijgt als gast zijnde veel aandacht. Omdat ik na dit bezoek ook nog enige tijd op de camping achter de duinen heb gestaan, ben ik er ook, naast avondeten, in de middag en in de ochtend een aantal keer geweest. Alle maaltijden waren lekker, goed verzorgd en vers. Naast het eten is het een sfeervolle tent met een goede vibe.
Koen W.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heerlijk gegeten! eerst buiten op het terras genoten van de zonsondergang en later binnen gaan zitten toen het wat frisser werd. Bediening snel en vriendelijk, eten van goede kwaliteit. Alles bij elkaar niet te duur! Als je op Texel bent zeker een aanrader om even langs te gaan.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Hier een hele fijne dag gehad met ons gezin, ruim voldoende keuze uit vis, vlees, vega en kinder porties. Prijs kwaliteit is in orde en de bediening is erg vriendelijk. Door de open keuken een extra beleving aan het strand.
Jeffrey E.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Een heerlijke avond gehad hier! Zowel op het terras als binnen zitten is een aanrader. Buiten zit je lekker in de luwte in het zonnetje. Binnen een unieke ervaring door open keuken. Zo kun je helemaal meegenieten van de proffesioneel uitziende keuken en koks. Aanrader!
Eelco L.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We hadden op het terras eerdere ervaringen met bier dat bijna over de datum was en doodslaat in je glas. Toch zonde van een Erdinger van 5,50 euro. Na een week werken even toe aan ongedwongen eten op een mooie plek met uitzicht op zee. Toch maar weer eens geprobeerd. Het was de laatste keer voor ons. Wat een verschrikkelijke domper. Het lamstrio en de biefstuk werden lauw/koud geserveerd. Na dit te hebben aangegeven werden onze borden naar de keuken gebracht. Als troost kregen we alvast een nieuw bakje patat. Na 10 minuten werden we opnieuw bediend. Ipv van 2 lamsspiesjes kreeg ik 1 spiesje.. Het bleek 1 van de eerdere spiesjes te zijn. We kregen ons eerdere vlees vanuit de magnetron op nieuwe borden. Het lamsvlees en de biefstuk waren verpest door de magnetron en droog als karton. De gegrilde mais aardappelen kwamen uit de koeling en waren nog koud!! We hebben onze borden laten staan onze aangebroken fles witte Rioja opgepakt en vertrokken. De Rioja was prima....
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Nogal vernietigende recensies hier. Mijn ervaring was wel in orde. Een prima vega-burger met uitgebreid garnituur van rabarber, salade en frites en een goed glas Skuumkoppe van de Texelse bierbrouwerij. Voor de prijs een prima kwaliteit. Niveau eetcafe, maar dat verwacht ik ook van dit verdere pretentieloze paviljoen. De bediening was zeer alert en snel. Werden er foutjes gemaakt om me heen? Zeker. Het blijven mensen. Maar de missers werden met excuses snel opgelost. Prima plek dus waar ik zonder aarzeling nog eens terugkom.
Fffsels .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Kan zo veel beter, jammer dat er maar een paar bevlogen mensen werken en de rest vind het wel prima.
Er is hier veel jammer, niet slecht bedoeld, maar het kan met wat extra werk zo veel beter.
Met deze woorden duid ik het eten, bediening en uitstraling.
Niet slecht, maar doe nou die stapjes extra en ga ff uit eten bij wat concurrenten...
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Hier met z'n drieën gegeten.
Als voorgerecht kozen we voor de garnalen. Heerlijk.
Als hoofdgerecht werd sliptong besteld. Deze smaakten weliswaar goed maar het was jammer dat er, teveel, paneermeel was gebruikt. Frituur?
De bediening was prima en ook de plaats op het terras was in orde.
Katja R.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Vistrio van diepvries vis!!! Zonder smaak. En dat aan zee?! Honde haren op salade. Een jonge zonder bedrijfskleding was erg aardig!! Dames vielen bijna om zo sloom. Jonge man met knot arrogant en zei niks. Zonde van zo een mooie plek.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Vandaag bij zonsondergang Paal 19 bezocht een geweldige plek aan het strand! Jammer was dat er niet echt aandacht aan het eten was besteed! De carpaccio en de kibbeling kwam uit de vriezer. En dat op Texel waar ze heerlijke kwalitatief goede streek producten hebben. Het personeel was erg nors en niet echt enthousiast en vriendelijk! Dus gewoon een middelmatige keuken. Gemiste kans! Moeten jullie echt iets aan doen!
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Bij binnenkomst kwam een van de bediendes vriendelijk glimlachend langslopen zonder te vragen of hij ons kon helpen. Zelf maar gevraagd om een tafeltje en die hadden ze nog. Ook daar opnieuw een dame met handcomputer die regelmatig langsliep maar nooit vroeg of we iets wilden bestellen zelf aangesproken. En ja hoor, natuurlijk mochten we iets bestellen. Ik nam mozzarella-tomaat salade, omdat de bietencarpaccio er niet bleek te zijn. Ik kreeg -per direct- een wel erg vrije interpretatie van caprese: mozzarella met pesto op een enorme berg groene sla, aangemaakt met mostersaus en met kleine stukjes tomaat. En dat ook nog 's zo uit de koelkast, dus flink ingedroogd. Mijn vriend had mostersoep die het predikaat cup-a-soep niet ontstijgt. Als hoofd nam ik het vistrio. Gelukkig was mijn voorgerecht flink, want met drie kleine stukjes vis kan ik mijn buik niet vullen. Alweer ingedroogde stukjes vis, waarvan de kabeljauw en schelvis niet van elkaar te onderscheiden waren. Gelukkig konden we frites, salade (een combi van in kerrie ingelegde koolsalade met rozijnen en dezelfde groene sla in mostersaus met ingedroogde komkommer en tomaat) en iets wat doorging voor rabarbercompote bijbestellen zoveel we wilden. Alleen wilden we niet meer.
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Na strandwandeling hier gegeten. De tonijn salade was op. Maar ze konden wel het mozzarella broodje warm maken ipv koud. Kroketten was prima, maar is ook niet zo moeilijk ;) Service was ook prima.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Op zich was de lunch okay ( broodje kroket is ook moeilijk te verpesten denk ik) maar het bedienend personeel was onkundig en de enkeling die het wel wist was uitermate onbeschoft. Op een heel gewone vraag vraag antwoordde de betreffende knul wat het er toe deed. Het gesprek wat erop volgde was zeer klantonvriendelijkheid . Bij beklag werd er gezegd dat de betreffende ober niet zo lekker was. Als horecamedewerkers weten wij als geen ander dat een gast daar geen boodschap aan heeft. Als je op je werk verschijnt.....ben je daar voor minstens 100 procent. Een domper op een leuke dag als je zo wordt behandeld. Beklag nog gedaan via email maar geen respons. Slechte zaak!!!!
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Hier zijn we vaker geweest en hadden een prima indruk van deze recentelijk gerenoveerde strandtent, waaraan de vriendelijke bediening z'n steentje bijdroeg.
Dit keer waren we met z'n achten en wilden na een kopje koffie even lekker lunchen. De koffie was prima maar de lunch had beter gekund. De tosti's waren eetbaar maar ook niet meer dan dat. De pannenkoeken voor de kids waren overigens prima.
joostlekkerbek .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Vandaag bij Paal 19 geluncht. Broodjes waren zeer slecht! Tonijnsalade was totaal fantasieloos (tonijn uit blik met een scheutje citroen en iets dat op kruiden leek, tamelijk smakeloos). Broodje Paal 19 zou warm moeten zijn, maar was dat niet. Flinterdun plakje ham en kaas en wat kouwe champignons met spek op een bedje van nog koudere komkommer en tomaat. Ook niet echt smaakvol.
De bediening was aardig, maar nog steeds (we zijn hier 1x eerder geweest) wat onwennig.
Lokatie is wel weer prima. Jammer dat eten zo slecht is, zeker omdat het best een eind wandelen/fietsen is. Wij komen in ieder geval voorlopig niet meer terug.
TrWF .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Prachtige plek om aan het strand te zitten. Het eten viel erg tegen. Champignons in roomsaus, de saus kwam zo te proeven uit een pakje of zakje. Vers maken hoeft toch niet zo moeilijk te zijn? Salade erg zompig, saus veel te zoet. Stokbrood, goedkoopste afbak stokbrood. Ik ga alleen terug voor een Rosétje op de prachtige loungebanken...
Weinig keuze voor vega.
Vriendelijke bediening, niet lang hoeven wachten.
M A.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
De keuken heeft zeker potentie maar moet wel puntjes op de I zetten. De kipsaté zag er prima uit, echter zorg dat je versgemaakte atjar smaak heeft, vergeet de dressing niet op je sla, geef bij 3 stokken saté meer dan een half schepje saus en leg de kleine kroepoekjes niet in het sap van de saté, ze waren zompig. Nog een tip voor de bediening, als je ziet dat kinderen een volwassen gerecht nemen, meld dan aan de keuken dat er geen glaasje jutterbitter op gezet moet worden. Die 5 kan met kleine aanpassingen een 8 worden.