Strandpaviljoen Paal 12

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Strandpaviljoen Paal 12

Rombom .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Bijna het laatste paviljoen op Texel dat nog de echte strandsfeer heeft en niet is opgetuigd met een extra verdieping...
Op een zonnige maar winderige nazomerdag hebben we hier koffie gedronken, geluncht, thee gehad, geborreld en gedineerd. Het uitzicht was prachtig en de sfeer prettig informeel. We hebben genoten van de soep, de bowl-gerechten, bitterballen, calamares, en de drankjes. De harder was niet alleen lekker maar ook mooi opgemaakt. De hipsterlimo vond ik wat zoet maar mijn partner vond dit erg lekker. Eerst kwam een andere dan de bestelde fles wijn aan tafel, maar die werd ingeruild vlak voor het open maken.
Marjan F.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Witte wijn gekregen, aangelengd met water. Na “vraag” hierover een glas zuivere wijn gekregen, maar geen vraag of het nu wel goed was en ook geen verklaring. Geen beste beurt voor Paal 12.
Sophie S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Het eten en drinken was heerlijk. Wij zaten alleen net te eten onder de parasol toen er plotseling iemand die weg haalde. Wij hadden alleen een baby van een paar maanden bij ons en een iemand onder behandeling doe absoluut niet in de zon mag. Op onze bezwaren werden totaal niet op ingegaan want de parasol moest naar een andere locatie. Dat kan gewoon echt niet!
Ronald R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
met groep van 30 personen van te voren gereserveerd voor een BBQ. Drankjes duurde te lang, eten was ok maar vlees duurde te lang, brood was snel op en salades te klein. Ook waren ze niet goed voorbereid op vegetarische maaltijden. Het was wel een warme dag en erg druk. Helaas veels te weinig personeel voor zo’n dag. Sommige personeelsleden waren ronduit onbeleefd wat echt niet kan !! (sommige deden wel hun best om er nog iets van te maken). Tent zelf zag eruit of ie elk moment kan instorten met te weinig wc’s die er overigens ook niet best aan tie waren. Diverse mensen liepen ook weg omdat het te lang duurde (bv. 45 minuten voor 2 bakjes koffie) !!
Al met al zou ik hier Nooit meer heen gaan, jammer want locatie was wel ok.
niekark .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
We hebben een heerlijk weekend op Texel afgesloten op het terras van Paal 12. We hadden alle tijd, en hebben dus ook van alles kunnen proberen, allemaal top-kwaliteit. Zoals een huisgemaakte brownie, en de eigen gin-tonic creatie met grapefruit en zeekraal (aanrader!) waarvan we er meteen maar een tweede hebben besteld. Na de Texelse kaasplank als borrelhapjes een lunch van de BaconLettuceCheeseTomato en de Texelse pulled lamb sandwich, ook subliem. Uiteraard nog een mooi glas Texels bier erbij. De sfeer was uitstekend waar ook de juiste muziek op het juiste volume bijdroeg. Maar het grootste compliment verdient de bediening: allemaal zeer vriendelijk en attent! Als we weer op Texel zijn komen we terug!
Summerwell S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Rustige locatie. Prettige en relaxte sfeer. Kun je prima een middag vertoeven. Groot buitenterras met ook loungebanken. Veel houten meubilair. Prima kaart. Lekker om ook al in de ochtend te zitten.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Fantastische loungebanken bij Paal 12! Wij zijn de hele middag niet van onze plek gekomen. De cocktails zijn smakelijk en de grote hapjesplank bevat veel lokale specialiteiten en is voldoende om het een middag op vol te houden.
Tj M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Genoten van het uitzicht en het heerlijke eten. Ongedwongen sfeer en inrichting, bijzonder aardig personeel, ondanks einde seizoen en hitte. Dus: "Who needs Ibiza if their is Paal 12?"
hennievandersluis .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Afgelopen week een paar maal geluncht en gegeten bij dit strandpaviljoen.
Een geweldige ligging zo dicht aan het strand en de zee. Maar ook heel mooi gebruik gemaakt van deze mogelijkheden door banken en kussens dicht op het strand te plaatsen.
We hebben genoten van diverse gerechten. De verse dagvis, schelvis in ons geval, een mooi bord door zijn eenvoud en leuke groentes erbij. En een leuk bedacht toetje: " koffie lekkers" ,wat bestaat uit een kopje koffie, bonbon, ijs en wat aardbeien en slagroom. De bediening is vrolijk en toegankelijk.
Wichers1612 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Lekker gegeten. Maar daarnet saus en verder hadden we ook de Thaise salade lams burger. Alles was
goed verzorgd bediening was aardig, en snel
Chris L.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Wij hebben hier met z'n vieren gegeten. Vier verschillende hoofdgerechten en het was allemaal super lekker, de gerechten waren mooi opgemaakt en het waren allemaal verse producten. Bediening heel aardig.
witteveer44 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Heerlijk gegeten met twee personen met koffie toe voor rond de 80 euro.
We bestelden 1 maaltijdsalade erbij om met het hoofdgerecht samen te eten. Dit was geen enkel probleem. Vriendelijke attente bediening, vrolijk lachende gezichten.
Een strandtent met een prachtig uitzicht, direct aan zee, ondergaande zon...
De salade bestond uit spinazie, geitenkaas, tomaatjes, bacon en aan de zijde lag verse meloen en verse ananas. Verder bestelden we biefstuk en trio van lamsvlees. Goed klaargemaakt en met een verrassende garnituur van courgette, aardappeltjes, zilveruitjes.
De wijn, zowel rood als wit (Portugese) smaakten prima. Zeker een aanrader!
Eric R.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Vandaag heerlijk gegeten in Paal 12.
Leuke losse sfeer, prettige vlotte bediening.
En zoals al gezegd heerlijk gegeten.
Ik had de Lamtrio met portsaus mn tafelgenoot had de lam spareribs.
Stephan P.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Direct na onze aankomst op Texel zijn we naar paal 12 gereden. Lekker het strand op maar eerst wat eten en drinken. Het was een goede lunch voor zowel de volwassenen als de kinderen; leuke en vlotte bediening, dan ben je direct in de vakantiestemming.

Karmijn L.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Wonend op Texel is dit al lang onze favoriet vanwege de sfeer en het eten. Heerljjke brownie en appeltaart, maar ook de calamares met aïoli, saté, zeewierhamburger of lamshamburger heerlijk. Personeel relaxed en vriendelijk, zoals dat hoort op zo'n plek!
Swie Swat O.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Voor het eerst een weekend op Texel, 3 strandpaviljoens gezien en deze als favoriet bestempeld. Alleen gelunched 2x en 1 x overheerlijke verse appeltaart met slagroom gegeten. Goed bier, heerlijk brood zowel bij de gewone- als de ganzen kroketten, heerlijke burger van Texels lamsvlees ( 2x gegeten, zo lekker vonden wij de burger met leuke garnering ( spies met aardbei, ananas en aardbei ) en lekkere frietjes ). Jonge dames in de bediening voornamelijk, soms wat onervaren, maar wel erg vriendelijk, ongedwongen, niet erg trendy ( maar daar houden wij van ) interieur, fijne sfeer, rustig strand. Aanrader!!!
Rombom .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Volgens ons de mooiste strandtent op Texel. Heerlijke tomatensoep met rundvlees. Mooi opgemaakte en lekkere Griekse salade. Een voortreffelijk rondje Texel met allerlei lokale producten. Een brede keus aan heerlijk Texels bier en een mooie wijnkaart. Een prachtig en niet te druk strand.
Heerlijk om op het terras te zitten met uitzicht op zee, bijvoorbeeld in de ondergaande zon.
Sara R.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Heerlijk vegetarisch gerecht (spinazietaartje) gegeten met uitzicht op het strand! Zeker de moeite waard, ook voor vlees eters!
Naast mijn taartje was mijn bord rijk gevuld met fruit, groentes en een salade!
Kingfisher60 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2014
Een heerlijk dagje afgesloten bij dit paviljoen. Relaxte plek om lekker te zitten of te hangen. Uiteraard hielp het mooie weer er aan mee. Eten was goed, maar de bediening kan wat alerter. Daarnaast neemt één persoon de bestellingen op, waarna anderen uitserveren. In veel gevallen was kennelijk niet bekend waar iets besteld was. Dat kan beter. De kippendij jamaican style met een vleugje kaneel was heerlijk. Datzelfde geldt voor de mooi gegaarde entrecote. Als slot heerlijk limoncelloijs met een glaasje limoncello. We komen zeker terug.
Jobke D.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Een frissse, schone strandtent. Lekkere huiswijn. De scharretjes waren vers en perfect gebakken in de pan. Complimenten.