Strandpaviljoen Paal 10

Karl C.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Mariël B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Leuke inrichting, knus. Meisje van de bediening deed goed haar best en was vriendelijk maar rest van het personeel was een beetje nors en je voelde een bepaalde druk waarschijnlijk door de drukte. Eten viel echt tegen :-( Alles leek gefrituurd en het smaakte vettig. Avond daarvoor Bij Marc gegeten (zelfde eigenaar) en daar was het eten een stuk smaakvoller!
P L.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Angela H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We komen vaker, altijd gezellig, dit keer duurde het allemaal wat langer.
We kregen een prima tafel, gezellig sfeer en werden goed en vriendelijk geholpen. Tip: geef bij bestellen even door dat het wat langer duurt dan is er meer begrip bij de gasten voor de wachttijd.
Eelke F.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Hier met mijn dochter van 8 jaar en mijn vrouw gegeten.
Zelf gekozen voor de verse Pomodori soep vooraf en de Kipsaté "Paal 10" als hoofdgerecht. Mij vrouw koos voor de sliptongetjes. Dochterlief voor de kinderpannenkoek.

In de beschrijving staat speciaal dat bij de saté "Dikke Oerfrieten" worden geserveerd en salade.

De saté was niet bijzonder lekker. Wel gaar maar met een soort van uienstrooisel er overheen. Pindasaus was prima. Frieten echt teleurstellend. Een beetje slappe hap. Wel gaar maar niet knapperig aan de buitenzijde. Verder weinig smaak aan de friet. De Salade bestond uit wat droge sla maar geen dressing of iets dergelijks. Terwijl je bij dit gerecht zo mooi Atjar kan serveren.

De slibtong was redelijk maar niet bijzonder. Wel lastig dat bij de vis geen visbestek werd opgediend.

Gezien de goede recenties waren de verwachtingen hoog gespannen, maar zelfs voor een strandtent is de kwaliteit onder de maat. Bedienend personeel is attent en de lokatie is ook prima.
R. L.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Paal10 in Ouddorp, middags op dit oergezellige terras de lunch genoten en meteen een tafeltje gereserveerd voor de avond. Het uitzicht rechtstreeks aan het strand is natuurlijk geweldig.

Uitermate vriendelijke bediening, men neemt de tijd en is graag bereid informatie te verstrekken, ook mocht het niet over de kaart maar bv over de omgeving gaan. Men is ook niet te beroerd om andere gelegenheden aan te prijzen.

Middags lekker van de lunch genoten, mijn vrouw een heerlijke salade en ik een uitsmijter ham, kaas en spek. Goed dat we niet al te vroeg gingen eten avonds want het was een behoorlijke hap, daarnaast ook gewoon lekker. Glaasje wijn erbij en natuurlijk een kopje koffie na, lekker genieten aan het strand en dit alles voor een hele schappelijke prijs.

Avonds terug om sliptongetjes te eten, dit samen met de oerfriet, salade en een lekker fris witte wijn maakte het geheel al gauw tot een feestmaal. En weer die vriendelijke bediening en dat geweldige uitzicht, wij hadden een tafeltje direct aan het strand. Cheesecake met Limocello als toetje en als finale een lekker kopje koffie en ook deze keer weer voor een hele schappelijke prijs.

Zeker weten dat als wij de volgende keer weer in Ouddorp zijn wij hier weer heerlijk gaan genieten, net als afgelopen jaar.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Opnieuw op bezoek bij Strandpaviljoen Paal 10 in Ouddorp. Fantastische locatie met een mooi en ruim terras. Niet gereserveerd, dus even moeten wachten op een eigen tafeltje voor 2 personen. In de avondzon uitstekend gegeten: gewokte scampi's met pasta en een beach burger, gecombineerd met een goed glas wijn en bier van de tap. Afgesloten met een groot glas Aperol Spritz (in de juiste verhoudingen gemixed). Niet goedkoop, maar gezien de kwaliteit en de locatie billijk. Wordt zeker deze zomer herhaald.
pieter1957 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Dinsdag 16 mei op het terras gegeten. Bij de eerste ronde drankjes was er een glas vergeten en ondanks de toezegging werd dit niet gebracht. Maar aan de bar zelf gaan halen, de vraag om een glas moest tot drie maal toe gesteld worden. De tweede ronde drankjes duurde wel erg lang. De varkenshaassate was niet mals en na een opmerking hierover kwam het antwoord: het komt rechtstreeks van de slager. Kennelijk wordt het dan in de keuken niet goed verwerkt. De rekening van twee hoofdgerechten en vier drankjes was tot twee keer toe niet in orde.
R. L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Vrijdag 30 september bij Paal 10 met tweeën gegeten, wij waren een weekend in Ouddorp en via Google hier terecht gekomen.

Mooie locatie aan het strand met een ruim terras buiten en voldoende tafels binnen, deze laatste stonden dusdanig opgesteld om ook voldoende privacy te bieden.
Gezien de tijd en temperatuur kozen wij voor een tafeltje binnen.

Erg vriendelijke bediening die hun gasten goed in de gaten hielden zonder opdringerig te zijn. Prettig in de omgang zonder te amicaal te worden.

Als voorgerecht genoten van knapperige breekbroodjes met mediterrane dips. Het hoofdgerecht bestond uit ieder 3 sliptongetjes, oer frieten, groene salade, remouladesaus. Overigens zelden zulke lekkere frieten gegeten. Compliment.

Dit alles begeleid met een heerlijke witte wijn en lekkere sterke koffie na als toetje. Allemaal voor een hele redelijke prijs, als wij in de buurt zijn komen we zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Wat is het toch goed toeven bij Strandpaviljoen 10 in Ouddorp! Genieten van het strand, de zee en de ondergaande zon onder het genot van een hapje en een drankje.

Dit keer blijven eten. Om de dorst te lessen een Apérol Spritz en Leffe Blond van de tap. Vervolgens een zeer smakelijke en complete saté. Opnieuw voor herhaling vatbaar.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Sfeervol, modern strandpaviljoen. Behulpzame bediening, ondanks dat het onverwacht druk was.
Grote porties, als hoofdgerecht tagiatelle met gamba's genomen. Veel gamba's erop. Kreeftensaus was iets overheersend. Lekkere combinatie met de gewokte groente.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
De mooiste locatie aan het strand aan de Noordzee in Ouddorp.
Goed onderhouden terras met kwalitatief goede stoelen.
Genoten van de ondergaande zon met een goed glas wijn en wat hapjes.
Vooral de Aperol Spritz en de Nachos zijn aanbevelenswaardig.
Vriendelijke en adequate bediening. De prijzen zijn best pittig.
adbroeders .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Prima lokatie en ambiance. Zaak zowel binnen als buiten sfeervol en trendy ingericht. Bediening is top. Houden alles prima in de gaten en zijn zeer servicegericht. Uitgebreide kaart en prima gerechten. Gewokte scampi's is een aanrader!
baswkok .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Tijdens onze vakantie hebben we 3 keer gegeten bij Paal 10. Prima professionele en meedenkende bediening. Mooie kaart met kwalitatief goed eten en ook volop keus voor vegetariers en visliefhebbers. Haast te goed voor een strandtent. Fijn dat kinderen gewoon een verpakt ijsje kunnen bestellen als toetje.
Dannis M.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Heerlijk gegeten, mooie entourage, lekkere wijn en gezellige bediening.
Het is even een stukje lopen van de parkeerplaats naar het paviljoen, maar als het een mooie avond is, geen probleem toch?

restaurant_proever .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Met 6 personen wezen eten. We zaten binnen, dat decor is iets minder.
De bediening was functioneel.
Het eten viel tegen het was niet erg vers klaargemaakt, beetje magnetron maaltijd.
Voor een strandtent is het een aanrader.
M. P.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
We hebben hier geluncht. Het eten was van acceptabele kwaliteit. De bediening vriendelijk. Wat opviel was de veel te harde muziek. Desgevraagd werd deze snel zachter gezet, maar toch... Ga om deze reden niet meer terug.
Louisa B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Ondanks drukte in de eerste voorjaarszon goed geholpen door de vriendelijke bediening. Drankjes kwamen vlot en ook op de goede fish & chips en panini hoefden we niet erg lang te wachten. Vegetarische uitgebreide dinerkaart zag er ook goed uit! Daar komen we nog eens voor terug!
ktoo S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Heerlijke Bouillabaisse met versgebakken brood gegeten, service is zeer vriendelijk, meedenkend omdat we met kleine kinderen waren en de drankjes buiten bereik van hun op tafel plaatsen. Wij komen weer terug!
NiTi .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Heerlijke mosselen gegeten. Porties waren meer dan genoeg. We hadden ze met wijn, bier en naturel. Alle drie heerlijk! Echt een aanrader!