Strandpaviljoen Paal 10

Westerduinpad 1 3253 ZH Ouddorp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Strandpaviljoen Paal 10

R. L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Vrijdag 30 september bij Paal 10 met tweeën gegeten, wij waren een weekend in Ouddorp en via Google hier terecht gekomen.

Mooie locatie aan het strand met een ruim terras buiten en voldoende tafels binnen, deze laatste stonden dusdanig opgesteld om ook voldoende privacy te bieden.
Gezien de tijd en temperatuur kozen wij voor een tafeltje binnen.

Erg vriendelijke bediening die hun gasten goed in de gaten hielden zonder opdringerig te zijn. Prettig in de omgang zonder te amicaal te worden.

Als voorgerecht genoten van knapperige breekbroodjes met mediterrane dips. Het hoofdgerecht bestond uit ieder 3 sliptongetjes, oer frieten, groene salade, remouladesaus. Overigens zelden zulke lekkere frieten gegeten. Compliment.

Dit alles begeleid met een heerlijke witte wijn en lekkere sterke koffie na als toetje. Allemaal voor een hele redelijke prijs, als wij in de buurt zijn komen we zeker terug.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Wat is het toch goed toeven bij Strandpaviljoen 10 in Ouddorp! Genieten van het strand, de zee en de ondergaande zon onder het genot van een hapje en een drankje.

Dit keer blijven eten. Om de dorst te lessen een Apérol Spritz en Leffe Blond van de tap. Vervolgens een zeer smakelijke en complete saté. Opnieuw voor herhaling vatbaar.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Sfeervol, modern strandpaviljoen. Behulpzame bediening, ondanks dat het onverwacht druk was.
Grote porties, als hoofdgerecht tagiatelle met gamba's genomen. Veel gamba's erop. Kreeftensaus was iets overheersend. Lekkere combinatie met de gewokte groente.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
De mooiste locatie aan het strand aan de Noordzee in Ouddorp.
Goed onderhouden terras met kwalitatief goede stoelen.
Genoten van de ondergaande zon met een goed glas wijn en wat hapjes.
Vooral de Aperol Spritz en de Nachos zijn aanbevelenswaardig.
Vriendelijke en adequate bediening. De prijzen zijn best pittig.
Anton T.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Prachtig gelegen aan het strand, mooi uitzicht en dankzij glazen schermen toch uit de wind. De vriendelijke bediening nam snel onze drankjes op, maar had wat laat door dat we ook wilden eten - ondanks het feit dat het half een was. Zelf ging ik voor de bouillabaisse, mijn tafelgenoten voor fish 'n chips. Mijn gerecht was aardig, maar niet buitengewoon. Een lekker romige soep, met voornamelijk harde stukken witvis. De creme fraiche (niet per se noodzakelijk) dreef in een dikke klodder door de soep. De afwerking had dus beter gekund. Wel leuk gepresenteerd in een pannetje en niet slecht van smaak.
Adbroeders .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Prima lokatie en ambiance. Zaak zowel binnen als buiten sfeervol en trendy ingericht. Bediening is top. Houden alles prima in de gaten en zijn zeer servicegericht. Uitgebreide kaart en prima gerechten. Gewokte scampi's is een aanrader!
Baswkok .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Tijdens onze vakantie hebben we 3 keer gegeten bij Paal 10. Prima professionele en meedenkende bediening. Mooie kaart met kwalitatief goed eten en ook volop keus voor vegetariers en visliefhebbers. Haast te goed voor een strandtent. Fijn dat kinderen gewoon een verpakt ijsje kunnen bestellen als toetje.
Marga D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Heerlijk gegeten, mooie entourage, lekkere wijn en gezellige bediening.
Het is even een stukje lopen van de parkeerplaats naar het paviljoen, maar als het een mooie avond is, geen probleem toch?

Restaurant_proever .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Met 6 personen wezen eten. We zaten binnen, dat decor is iets minder.
De bediening was functioneel.
Het eten viel tegen het was niet erg vers klaargemaakt, beetje magnetron maaltijd.
Voor een strandtent is het een aanrader.
M. P.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
We hebben hier geluncht. Het eten was van acceptabele kwaliteit. De bediening vriendelijk. Wat opviel was de veel te harde muziek. Desgevraagd werd deze snel zachter gezet, maar toch... Ga om deze reden niet meer terug.
Louisa B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Ondanks drukte in de eerste voorjaarszon goed geholpen door de vriendelijke bediening. Drankjes kwamen vlot en ook op de goede fish & chips en panini hoefden we niet erg lang te wachten. Vegetarische uitgebreide dinerkaart zag er ook goed uit! Daar komen we nog eens voor terug!
Ktoo .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Heerlijke Bouillabaisse met versgebakken brood gegeten, service is zeer vriendelijk, meedenkend omdat we met kleine kinderen waren en de drankjes buiten bereik van hun op tafel plaatsen. Wij komen weer terug!
NiTi .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Heerlijke mosselen gegeten. Porties waren meer dan genoeg. We hadden ze met wijn, bier en naturel. Alle drie heerlijk! Echt een aanrader!
Karla D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Gisteravond hebben we na aanleiding van ons bezoek aan paal 10 een kritische recensie geschreven. We zijn vandaag gebeld door de eigenaar met goede excuses en een schadeloosstelling die ons zeer verblijde. We mogen op hun kosten het etentje overdoen. Wat een survice !!Dat is meer dan dat we hadden durven hopen . Met dank van alle zussen de Heus.
Runar .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015

Deze week heerlijk gegeten bij Paal 10. Als voorgerecht de Sushi, was echt uitmuntend! Hoofdgerecht de Slibtong, heerlijk gebakken! De garnalencocktail van mijn man was heerlijk en de hoeveelheid was perfect! De Rib-eye was ook helemaal prima!
Kortom, zeer tevreden!
Vandaag ook nog wezen lunchen omdat het diner goed bevallen was. Ook de lunch was super lekker en ruim voldoende!
Strandpaviljoen Paal 10 bedankt! We zullen jullie ook bij onze klanten van onze vakantiewoning aanraden!
Eddie H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Altijd prettig dineren bij Paal 10. Het eten is prima. Sausjes worden apart geserveerd. Oerfrieten zijn erg smakelijk. Borden zijn mooi, maar niet overdreven opgemaakt.
Goede service: We werden direct gewezen op een tafeltje buiten toen deze vrijkwam (we zijn binnen begonnen, omdat er geen tafeltje vrij was buiten).

Paal 10 is wel wat aan de prijs, maar de kwaliteit is wel wat je er dan van mag verwachten. Wij komen graag terug en zullen dit paviljoen zeker aanraden bij anderen.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Gezellig op het mooiste terras van Zuid Holland, buiten erg gezellig, binnen is het wat bedompt. Verschillende bier soorten van de tap en een leuke menukaart. Gewoon lekker eten zonder poespas. gegeten: Tataki van rauwe tonijn met sesam mayonaise en de Surf ‘ scampi & ‘Turf’. Allebei lekker alhoewel er wel weinig surf in de Surf en Turf zat een gamba of 3 extra zou geen kwaad kunnen.
TiMaR .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Onze lunch bestond uit een panini en brood met kroket. Beide erg smakelijk. Het brood bij de kroket was lekker knapperig en vers.
Als avondeten hadden we mosselen met friet en een club-hamburger. Ook beide erg smakelijk, alleen de dressing over de salade was mierzoet. Je moet er misschien van houden, maar ik vind dat het de hele salade verpest. Je proeft alleen maar suiker.
De bediening was hartelijk en het eten kwam netjes op tijd. Honden zijn welkom en daar staan bakjes water voor klaar.
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Bij Paal 10 kom ik al jaren, maar bij voorkeur niet om te eten. De plek is geweldig. Ik ben vegetariër en daar doen ze niet meer aan. Je kunt de malse kip in paddenstoelen saus nemen, zonder kip, of de salade caprese met zalm zonder zalm. Dat is jammer, volgens mij ook een gemiste kans. Tuurlijk kun je dan om iets vragen, dan kun je pasta met groenten in een roomsaus krijgen, maar dat kan ik zelf beter. Ook vind ik dat altijd een beetje gênant, alsof je een lastige moeilijke klant bent die iets bijzonders wil. Mijn disgenoten aten wel vlees, het is allemaal best aardig, maar niet bijzonder. Het eten wordt steeds meer fabrieksvoer, als dessert had ik een ijsmaccaron, maar dit was een klef geworden ding met ijs ertussen, smaakt alsof het zo van de groothandel komt. Efficiency zal best belangrijk zijn, in zo'n drukke zaak, maar dit is zo jammer. De bediening is heel goed hier, maar ik mis een beetje liefde in de keuken.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Mooie strandtent!
Lekker ontspannen met een biertje bij het vuurtje snackje en ontspannen gezellige bediening. Wij komen hier zeker weer