Strandpaviljoen Paal 10

Westerduinpad 1 3253 ZH Ouddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Strandpaviljoen Paal 10

Ontspannen, ongedwongen, eigentijds. Even weg van de drukte, alleen maar genieten. Laat ons voor je zorgen.

Één van de breedste stranden van Nederland. Hier vind je rust, ruimte en gratis parkeergelegenheid. Ons paviljoen heeft een sfeervol karakter en een spectaculair uitzicht is gegarandeerd.
Voor de kinderen zijn er kindergerechten, een speelhoek en een speeltuin aanwezig. Wil je een dagje genieten van het strand? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! Bij mooi weer is het hier heerlijk, maar ook in de winter zijn wij geopend. Wij hopen je gauw te mogen verwelkomen op ons paviljoen.

Meer informatie over restaurant Strandpaviljoen Paal 10

Jouw recensie over het restaurant Strandpaviljoen Paal 10

Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Heerlijk gegeten, helaas bord niet leeg gekregen. De porties zijn enorm. Sfeer ok, personeel is prima benaderbaar. Zeker voor herhaling vatbaar
Amy D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Uiterst hoge kwaliteit van de geserveerde gerechten. De carpaccio, mixed grill, biefstuk, dame blanche en cheesecake vielen zeer in de smaak bij ons. Vriendelijke, amicale bediening. Weinig gasten, maar dit had geen effect op de ervaring. Netjes en modern ingericht met een direct 'thuis kom'- gevoel. Enige grote nadeel: van de aangegeven parkeerplaats naar het restaurant is het ongeveer 5-10 minuten lopen door de onverlichte duinen, dit gaf ons een erg onprettig gevoel. We zagen wel lichtpaaltjes maar deze stonden niet aan dus zelf de zaklamp van de telefoon gepakt om de weg te vinden.
Teus O.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Op aanraden van vrienden hier gaan eten. Gezellige en moderne inrichting. Wel erg veel zitplaatsen in de ruimte. De stoel naar achteren schuiven betekend een botsing met de achterbuurman. Toiletruimte komt vreemd genoeg centraal in eetgelegenheid uit waardoor je als je daar zit steeds mensen langs je tafel hebt en de servetten van je tafel waaien als de deur van het toilet wordt geopend. De bediening was vriendelijk en vlot. Het opruimen nog vlotter. Terwijl de tafelgenoten nog eten worden de borden van hen die uitgegeten zijn al opgeruimd. Het eten kwam snel op tafel en op een orginele manier opgediend. Het eten was kwalitatief erg goed en de hoeveelheid prima. Niet te veel en niet te weinig. Dressing in salade beetje vreemd van smaak. Al met al leuke ervaring en voor lekker eten aan te raden.
Monica V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Mooie locatie, vriendelijke en oplettende bediening, lekkere burger en slibtong. Komen graag weer terug. Aan te bevelen.
Quenten K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Fantastische strandtent waar we met onze hond graag naar toe komen. Gevarieerde menu kaart. Echter als je meerdere keren hier komt mag hij wel een keer aangepast worden. Zeer vriendelijk personeel dat mag ook weleens gezegd worden.
Harm V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Fijne locatie met goede en gezellige bediening. !
Leuke menukaarten en bits en bits hapjes.
Altijd weer fijn om daar te zijn.
Jannie D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
De rauwkost bij het diner was verlept.
Geurt W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Lekker eten, prettige bediening en een mooie locatie
Marijn N.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Goede sfeer, bediening en gevarieerd eten. Met een groep van 14 personen hebben ze ons uitstekend bediend. Uiteraard lekker in de september zon op het terras gegeten.
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Prima gegeten, vlotte bediening. Leuke strandtent.
Anke C.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
!
Anne .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Prima , gezellige sfeer , goed eten ...
Ano N.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Eten was koud en het vlees was niet vers gebakken. Na melding van koud vlees kwam het vlees terug naar vermoedelijk een magnetron sessie. Locatie is erg mooi.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
In de zomer regelmatig een hapje eten bij Paal 10. Altijd lekker en een gezellige sfeer.
Marie K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Al jaren gaan we zo af en toe naar paal 10, en het is altijd prima
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Oei Oei Paal 10! Ik ben bang dat jullie een probleem hebben, niet met de kwaliteit van de gerechten maar wel met het personeel. Een stroomstoring is vervelend maar de manier waarop daarmee wordt omgegaan kan echt niet. Bestellingen die verkeerd worden bezorgd, mensen die 40 minuten op 4 appelsap moeten wachten. Jong personeel kan prima werken maar uw personeel is ook nog eens volstrekt onervaren. Investeer in opleiding en hoffelijkheid. Voor dagjesmensen is het geen probleem misschien maar op deze manier gaat herhalingsbezoek echt minder worden.
Nogmaals, kwaliteit gerechten prima, bediening ruim onvoldoende.
Ps: waarom serveren jullie de kroketten met brood op een onmogelijke plank die daar absoluut ongeschikt en niet voor bedoeld is.
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
De service was prima ondanks de drukte.
Angelina V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Super!
Elles V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
heerlijk gegeten,perfecte slibtongen!leuke frisse vlotte bediening!
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Zeer aardige bediening en lekker eten