Strandpaviljoen Paal 10

Westerduinpad 1 3253 ZH Ouddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Strandpaviljoen Paal 10

Ontspannen, ongedwongen, eigentijds. Even weg van de drukte, alleen maar genieten. Laat ons voor je zorgen.

Één van de breedste stranden van Nederland. Hier vind je rust, ruimte en gratis parkeergelegenheid. Ons paviljoen heeft een sfeervol karakter en een spectaculair uitzicht is gegarandeerd.
Voor de kinderen zijn er kindergerechten, een speelhoek en een speeltuin aanwezig. Wil je een dagje genieten van het strand? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! Bij mooi weer is het hier heerlijk, maar ook in de winter zijn wij geopend. Wij hopen je gauw te mogen verwelkomen op ons paviljoen.

Meer informatie over restaurant Strandpaviljoen Paal 10

Jouw recensie over het restaurant Strandpaviljoen Paal 10

D. P.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Fijne plek op het strand met heerlijk zicht op duinen en zee rondom (terras aan drie kanten). Zeer uitgebreide kaart, ook zat keuze voor vegetariër en coeliakiepatient (glutenvrij). Sinds jaren at mijn partner weer eens (glutenvrije) bitterballen! Groot speeltoestel voor het restaurant, dus eventuele wachttijd goed door te komen voor kinderen. Maar keuken is ook gewoon snel! Lekker eten, ruimte porties, bediening wat jong en onhandig (knoeien, misverstandjes etc) maar vriendelijk, dus geen bezwaar.
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten
Margreet F.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Vorig jaar ging het mis met de reservering maar dit jaar werd het meer dan goed gemaakt!!!
Natascha M.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
gezellige strand restaurant, erg vriendelijk personeel. eten beviel ons dit keer wat minder. maar dat kan gebeuren. voorheen heerlijk gegeten. toch komen we graag nog
eens terug.
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Altijd fijne sfeer , goede bediening en heerlijk eten.
Miranda P.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Lekker eten en heel netjes. Vri
J.S. V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Ik had gereserveerd via Iens voor een tafel bij het raam gezien onze trouwdag
Ondanks dat er tafels vrij waren bij het raam kregen we een andere toegewezen.
Bovendien zou er bij het toetje (cheesecake) volgens de kaart slagroom zitten. Dat was niet zo
Janny K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Ijs viel tegen in een glas vonden we niet zo lekker maar dat is persoonlijk
Niek W.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
De lokatie is perfect. Heerlijk aan het strand in de avondzon. Het eten is oké, maar zeker niet meer dan dat. Beetje fantasieloos. De bediening vriendelijk maar wat slordig. Ik had een fles chardonnay besteld. Werden er eerst 2 glazen huischardonnay gebracht en later een hele fles daarvan. Uiteindelijk kwam het overigens goed.
Pieter T.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
naar tevredenheid ,maaltijd, bediening, accommodatie. komen zeker terug.
prachtige locatie , aan zee met ondergaande zon, en geweldige avond temperatuur.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Met zulke goede recensies verbaasd over het slechte, smakeloze eten.
De mixed gril bestond uit stukjes qua smaak onherkenbaar vlees. Allen de biefstuk was vers gegrild. Het vlees was ook lauw.
De creme brulee was ook ondermaats. Het ene gedeelte was warm, andere gedeelte koud. Het suikerlaagje was niet knapperig.
Al met al jammer en niet voor herhaling vatbaar. Qua prijs had ik zo wie zo meer kwaliteit verwacht.
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
We hebben na onze bruiloft te hebben gehouden bij Paal 10 voor het kraamfeest van onze zoon weer voor deze ontspannen en goed verzorgde locatie gekozen. Onze gasten waren ook zeer positief waardoor het voor ons een ontspannen feestje is geworden. Absolute aanrader!
Sebastian S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Realy nice restaurant!
Danny P.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Meeste van het personeel zijn top !
Maurice M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Super lekker gegeten met fijn gezelschap , wij komen hier graag en steeds weer terug
Heerlijk eten voor een eerlijke prijs
Vriendelijke en snelle bediening
Echte aanrader
Eric W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Helaas zijn we (gezin, vier lekkerbekken) niet al te positief. Vader en moeder waren twee jaar geleden ook hier geweest, met vrienden, en toen vonden we het heel lekker en gezellig. We zijn hier ook beland omdat er een ruime keus is aan vegetarische gerechten. Maar... De bediening had erg veel moeite haar chagrijn te verbergen, we moesten lang wachten op het eerste drankje, de fles wijn werd ongeopend op tafel gezet (schenk het zelf maar in). De andere serveerster had blijkbaar buiten staan paffen, dat rook niet zo fris. Och, dacht ik relativerend, een detail, het is een strandpaviljoen, geen 3-sterrenrestaurant. De Thaise soep was veelbelovend, erg lekker, hoewel mijn vegetarische dochter stukjes kip in de soep vond terwijl dat niet op de kaart stond vermeld. Detail? Nou nee, de details bleken de voorbode van een weinig geslaagd diner. Het hoofdgerecht was 3x een misser. De aardappelen waren zompig, de dorade droog (alsof het opgewarmd was), de spareribs niet lekker gekruid, het stoofvlees te vet en zozo. De miniscule bakjes met groente waren een plichtmatige aanfluiting en niet lekker. De vegetarische schotel van mijn dochter was wel een meevaller, om toch nog positief af te sluiten, want we zijn geen azijnpissers. We kwamen er om de verjaardag van mijn dochter te vieren, maar de volgende keer pakken we dat anders aan.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Goede kwaltiet eten voor een een redelijke prijs
Karl C.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Vrijdag met een grote groep (bijna dan 40 personen) er gaan eten. Vooraf enkele afspraken gemaakt en groep kon à la carte eten! Wat een service! En ondanks de grootte van de groep een snelle en perfecte bediening. Zeer lekker! Iedereen was heel tevreden! Tot de volgende keer!
Mariël B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Leuke inrichting, knus. Meisje van de bediening deed goed haar best en was vriendelijk maar rest van het personeel was een beetje nors en je voelde een bepaalde druk waarschijnlijk door de drukte. Eten viel echt tegen :-( Alles leek gefrituurd en het smaakte vettig. Avond daarvoor Bij Marc gegeten (zelfde eigenaar) en daar was het eten een stuk smaakvoller!
P L.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Tijdens een druk moment met 12 mensen binnengelopen. Binnen 3 minuten hadden we een tafel en binnen 30 minuten allemaal te eten. En goed eten! Top.