Strandpaviljoen Noordzee

Meer informatie over restaurant Strandpaviljoen Noordzee

• Terras
Wandelaarindeduinen .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Heeel leuk ontvangen gezellige bediening en erg goed gegeten. Gem prijs is hier maar 20 euro. Erg vriendelijk tegen over kinderen..honden waren ook welkom.
Raxbla .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Ongeïnteresseerde bediening die langs elkaar heen werkt. Dat is het grote probleem hier. We komen binnen. Overal hangen bordjes 'bestellen bij buffet' Maar er is helemaal geen buffet. Het is onduidelijk waar en bij wie er besteld moet worden. Als we eindelijk iemand achter de bar gevonden hebben bij wie we mogen bestellen dan duurt het een half uur om twee borden saté te maken terwijl er maar een paar tafels bezet zijn. Mijn kind moest tijdens het eten naar toilet. Omdat we daardoor beiden de tafel verlieten meld ik dat bij twee medewerkers die bij de bar staan. Twee minuten later komen we terug en zijn onze beide volle borden -waarvan 1 volledig vol !- inmiddels al afgeruimd... Het excuus was dat dit door een derde persoon was gedaan die niet op de hoogte was. Voordat je als een zombie een vol bord de bak in kiepert informeer je toch eerst even wat er aan de hand is? Toilet doorspoeling defect, kinderen aan de tafel naast ons krijgen speeltje maar wij niet, overal vuile tafels, onverzorgd interieur, veel insecten. Ik kom hier niet meer.
E. T.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2014
Rustiek interieur, zeer schoon. Vriendelijke vlotte bediening. Voor de lunch sliptong genomen, goed gebakken met een salade en Belgische frieten, die -voor ons- iets te rijkelijk van zout waren voorzien. Goede witte huiswijn.
Redelijke prijzen.
Amadou .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
we komen hier vaak, het is eten is hier gezien de prijs/kwaliteit prima, ook de bediening is vriendelijke en vlot. het is een gezellig familie paviljoen waar je ook prima terecht kunt voor een betaalbaar feest.
Myranda B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2013
Wat een gemiste kansen: eerst kreeg ik een koude pannenkoek die ik terug gebracht heb naar de keuken. Heel snel daarna kreeg ik een iets warmere, maar het leek alsof hij was opgewarmd in de magnetron. Hij smaakte in ieder geval niet naar een net vers gebakken pannenkoek. De koffie vond ik niet lekker en bovendien lag er een hoop zand op tafel. Geen enkele reden om hier ooit terug te komen.
Soraya B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
We komen hier regelmatig omdat het een super stukje strand is. Breed strand met speeltuintje voor de deur zodat de kids lekker hun gang kunnen gaan. Eten is altijd prima en niet duur. Het paviljoen ziet er misschien niet fraai uit maar daar moet je even doorheen prikken en dan vooral genieten van het mooie uitzicht!