Strandpaviljoen Noordduine

Strand Domburg 30 4357 XZ Domburg Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Strandpaviljoen Noordduine

In de zomer rijden er bussen tot onderaan de deur
  • Kom je met de auto?
    Adres: Strandpaviljoen Noordduine Iphone Navigatie: Strand Domburg 29 Google maps: Strand Domburg 30 TomTom navigatie: Strand Domburg 30 & Strand Domburg 29 u kunt ook kruising Schelpweg / Trommelweg opzoeken Heeft u tips voor meerdere naviga
  • : Gratis parkeren

Vanaf 26 maart zijn wij weer 7 dagen geopend!

Kijk op www.noordduine.com voor de actuele openingstijden

• Amex , Bancontact , Mastercard , Pin , Visa
  • Bar
9,1

Jouw recensie over het restaurant Strandpaviljoen Noordduine

Elise B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Prima eten! Bediening had weinig overzicht. Controleer je bon, want je betaalt zomaar voor een andere tafel. We hadden het eten al en 10min later kregen we de frites...
Verder mooie locatie en lekker eten!
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Wederom heerlijk gegeten bij Noodduine. Sfeervolle strandtent met super aardige bediending, mooie smaken op de borden en goed gevarieerde kaart.
Nick H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
erg lekker eten!! het duurde wat langer voordat we ons hoofdgerecht kregen, wat voor ons niet uitmaakte, maar daarom schonken ze onze glazen nog een keer vol.
goede bediening en service!!
Woelie .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Een mooie plek waar je heerlijk kunt eten. Wij werden hartelijk ontvangen en er werd goed meegedacht om zo lang mogelijk van het zonnetje te kunnen genieten. De salade Mediteraan en de linzenschotel waren erg lekker. Hier komen wij nog eens terug!
van der W.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Prima gegeten in een gezellige sfeer. Was erg rustig, hetgeen wij erg prettig vinden.
Volhouden zo. Prima bediening en erg lekker eten. Ruim voldoende ook.
A.A.H. J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten ! Wel zou de trap, voor de donkere uren, meer verlichting kunnen gebruiken. Komen in de zomer vast nog eens terug!
Dominique H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten, supervriendelijke, enthousiaste bediening, een aanrader!
Babette W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Anytime again ...
bafanisa .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Via Socialdeal terecht gekomen bij Noordduine. Van te voren gecheckt of zij rekening konden houden met de allergie van mijn vriendin (koemelk en eieren) wat volgens hen geen probleem was. Bij aankomst bleek ik het toch extra te moeten zeggen en hebben ze verder niet geïnformeerd wat en hoe.
Het voorgerecht (scampies en carpaccio) + het hoofdgerecht (spareribs) waren lekker en genoeg. Voor het nagerecht werd geen alternatief aangeboden daar er op de kaart alleen desserts stonden met melk en ei erin. We moesten dus zelf een alternatief verzinnen wat ze dan wel hebben gemaakt.
Al met al lekker gegeten met wat kanttekeningen. Wel mooie locatie en zeker in de zomer een aanrader om te lunchen of te dineren tijdens of na een dagje zon, zee en strand!