Strandpaviljoen Noordduine

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Strandpaviljoen Noordduine

bafanisa .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Via Socialdeal terecht gekomen bij Noordduine. Van te voren gecheckt of zij rekening konden houden met de allergie van mijn vriendin (koemelk en eieren) wat volgens hen geen probleem was. Bij aankomst bleek ik het toch extra te moeten zeggen en hebben ze verder niet geïnformeerd wat en hoe.
Het voorgerecht (scampies en carpaccio) + het hoofdgerecht (spareribs) waren lekker en genoeg. Voor het nagerecht werd geen alternatief aangeboden daar er op de kaart alleen desserts stonden met melk en ei erin. We moesten dus zelf een alternatief verzinnen wat ze dan wel hebben gemaakt.
Al met al lekker gegeten met wat kanttekeningen. Wel mooie locatie en zeker in de zomer een aanrader om te lunchen of te dineren tijdens of na een dagje zon, zee en strand!