Strandpaviljoen Kaap Noord

Lang

Jouw recensie over het restaurant Strandpaviljoen Kaap Noord

Anneke M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Wij zijn hier meerdere malen geweest. Vanavond wederom. Wat een waardeloze bediening. Ronduit onbeschoft! Op de simpele vraag wanneer ons eten zou komen( na drie kwartier wachten) kregen wij te horen: ja en dan? Toen wij vertelde dat onze kinderen nog met de boot mee moesten zei de dame in kwestie, ik ga het echt niet vragen in de keuken dan krijg ik een koekenpan naar mijn hoofd. Geheel verbluft bleven wij zitten en zijn toen binnen bij de chef het verhaal gaan doen. Die dame zei, lachend, ach nee u zal dat wel verkeerd begrepen hebben. Dus werden we ook nog als zeer dom bestempeld. Dat alles wat langer duurt omdat het druk is dat begrijpen we, maar deze benadering vinden wij geheel niet te begrijpen en zeer jammer. Waarschijnlijk gaat het ze te goed en zijn ze in onze ogen zeker niet zuinig op hun klanten!
Janet H.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Afgelopen dagen in totaal 3 x bij Kaap Noord geweest: lunch, koffie en avondeten. ondanks de drukte een top bediening! attent, vlot, vriendelijk. Alle keren was het heerlijk eten. Vers, lekker en goed.Wat een verademing tov de andere strandpaviljoens waar wij ook geweest zijn. Keep up the good work!
Chaingang K.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Vanavond hier gegeten ter afsluiting van een weekje Texel. We waren hier eerder wezen lunchen. Een sfeervol restaurant met lekker relaxte muziek op de achtergrond. De bediening was attent en gewoon leuk in de omgang. Het eten was heerlijk, goed bereid met goede producten. Het kaasplankje die wij hadden was fenomenaal. Met zelfgemaakt brood en chutney. Bij het afrekenen nog gesproken met het personeel. Je merkt dat ze erg begaan zijn met de zaak. Hier gaan we bij ons volgende bezoek aan Texel zeker weer heen. Tot de volgende keer.
Arthur D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Jarenlang vaste klant geweest en er ging echt wel eens iets fout, maar werd dan keurig herstelt. Dit keer een discussie of surimi sticks zee vruchten zijn. Zit je als restaurant op een top locatie aan de ene kant de Waddenzee de andere kant de Noordzee met meerdere goeie visleveranciers op het eiland en dan stop je surimi sticks in je zeevruchten gerecht. Een absolute schande naar mijn mening. Maar wat nog veel genanter is om daar een discussie over aan te gaan met je klanten en het gewoon in rekening te brengen. Kaap Noord voor ons voorlopig niet meer... zonde we kwamen er vaak.
Swie Swat O.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Vorig jaar alleen wat gedronken, 30-12-17 ook geluncht, na strandwandeling. Direct opgevangen en naar laatste onbezette tafeltje gebracht, snelle, ook vriendelijke service daarna. De tosti was zoals je verwacht dat een tosti is, de garnalen kroketten waren heel smakelijk, maar te lang gefrituurd en er zat aarde? in het plukje veldsla (garnering). Wel heerlijk, vers bruin brood. Prettige ongedwongen sfeer, prima strandtent o.i.
Maroeska B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Gezellige, warme sfeer en vriendelijke bediening. Hebben hier met 6 personen prima gegeten. Porties zijn groot, salade met geitenkaas was lekker. Parkeerplaats ligt wel wat erg donker, wanneer je hier in de winter bent.
Manon251991 V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Vanavond een hapje gegeten bij Kaap Noord. Het was ontzettend druk en het was lastig een plekje te bemachtigen. Uiteindelijk een leuke plek gevonden. Mijn vriend ging voor de spare ribs en ik voor de pasta pesto. Spare ribs waren matig en de pasta pesto was eerder slecht. De pasta zwom zowat in de saus en was erg vettig. Bediening vriendelijk, maar er is uiteindelijk niet veel gedaan met mijn opmerking over de pasta. Ik zou hier absoluut geen tweede keer eten. Een van de mindere strandtenten van Texel.
wilfred V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Lekker gegeten op een mooie locatie. Prima prijs/kwaliteit verhouding voor het eten, sommige drankjes wat aan de prijs maar dat mag de pret niet drukken. Achter het glas kan het soms wat heet zijn maar op de loungebanken is het erg goed toeven. Vriendelijke en snelle bediening dus al met al...genieten!
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Hele vriendelijke bediening en ze doen niet moeilijk over de WiFI. Het eten was vers, maar vet en fantasieloos. Behoorlijk aan de prijs voor wat je krijgt, maar je zit wel aan het strand. Ik denk toch niet dat we er nog eens gaan zitten.
Louise M.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Super. De plek. Het eten. De medewerkers. Fantastisch. Een maandag begin mei. Vol voor diner. Dat zegt wat. Botermalse sate en krakende frieten. Kon niet beter. Uitzicht op Vlieland. Aanrader.
Luisa .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Heerlijk strandtent. Vriendelijke bediening. Super uitzicht. Als je geluk hebt, vindt je een tafel buiten met blik op Vlieland.
Eten is prima.
Susan C.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Wat een heerlijke laid-back sfeer hangt hier. Na een heerlijke buitendag op Texel, hebben we hier genoten van een drankje en diner. Met uitzicht op de stuntende kite surfers vermaakten onze kinderen zich op het strand. Onze kinderen kozen voor patat en pannenkoek. Wij gingen voor de slibtong en tournedos. Prima kwaliteit en attente bediening. Wij nog een dessert van de kaart. En de kinderen blij met een waterijsje uit de vriezer. Verwacht dus geen haute cuisine maar wel een goede kwaliteit in een leuke relaxte strandtent.
Fred T.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk gegeten na een fietsdag op Texel. Wat een heerlijk plekje op het noordelijkste puntje van Nederland. Een topervaring. Heerlijke naturel en spontane bediening. Uit de specialiteiten een schelvis met witte wijnsaus gegeten.
AsKock .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Tijdens een weekendje Texel hier met een groep van vijf personen gedineerd. De locatie is leuk met een mooi uitzicht op strand en Vlieland. De menukaart biedt voldoende mogelijkheden. De kwaliteit van het eten is goed, maar de prijs vind ik persoonlijk wat aan de hoge kant. Dit komt omdat alles à la carte wordt geserveerd, Er zijn geen keuzemenu's. De porties (aangevuld met patat en groente) zijn voldoende. De rode huiswijn was goed van smaak en over het serveren (en bijvullen) van een karaf water wordt niet moeilijk gedaan. De bediening is vriendelijk, attent en professioneel.
Rick K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Leuk restaurant, vooral door de prachtige locatie. Het eten is prima, lekker gekruid en prima kwaliteit vlees, lekker veel groenten. Kan misschien iets goedkoper maar de locatie maakt hierin een hoop goed :-).
Hilbert Z.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Net als 3 jaar geleden nog steeds fantastisch. Echt een aanrader! Het eten heerlijk (goede friet, lekkere salade en heerlijk vlees), bediening fijn en het uitzicht adembenemend.
In onze midweek op Texel drie keer geweest. In de ochtend een heerlijk bakkie met je snuit naar de zee in de wind. Lekker wafel met aardbeien erbij. Vakantiegevoel! In de middag een heerlijke lunch en 's avonds een goede maaltijd, waar je echt voldoende aan hebt. Ze hebben zelfs onze friet gratis aangevuld toen het op was. Alles gemoedelijk en goed verzorgd. Kan niet beter.
Zit me nou niet te fucken IENS, dit is gewoon een prima recensie. Plaats nou maar, anders bekijken jullie het lekker. Ik doe dit niet voor mezelf he. No way dat ik het voor de 3e keer ga aanpassen.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Voor ons een topper van een strandtent. S middags met vrienden heerlijk in de zon genoten van een plankje. Echt geweldig, heerlijk brood met smeersels, super smakelijke gamba´s, kaas, pesto gewoon voortreffelijk. Gelijk maar gereserveerd voor het diner. Twee maal sate, veel vlees heerlijk gemarineerd en mooi opgemaakt bord. Verder twee maal de spareribs, deze nog nooit zo lekker gegeten. Wat een vlees zit hieraan. Valt van het bot af. En dan niet te vergeten het vriendelijke personeel. In voor een praatje en speelt goed in op de klanten. Reserveren meer dan gewenst, een echte aanrader.
joostlekkerbek .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Een van onze favoriete strandpaviljoens op Texel. Je wordt nog ouderwets begroet als je binnenkomt. Eindelijk eens een plek waar de muziek niet opdringerig is, maar past bij de omgeving en het publiek. Prachtig uitzicht op Vlieland.
We hebben al van alles geprobeerd, maar het broodje (huisgemaakte) tonijnsalade blijft top en de wafel met aardbeien onweerstaanbaar.
Jelmer P.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
We kwamen hier tijdens een scootertochtje langs en wilden hier in eerste instantie alleen een drankje doen. Gastvrij ontvangen ondanks de drukte en een mooie tafel op het terras toegewezen gekregen. Heerlijk Texels biertje erbij en genieten van de zon, zee en goed gezelschap. We bleven wat langer zitten waardoor we ook besloten te lunchen. Prima eten voor een prima prijs, niets op aan te merken.
Hanny B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Op een prachtig mooie dag dit drukke strandpaviljoen bezocht. Mooie terrassen buiten met direct zicht op zee en Vlieland. Zeer vriendelijke bediening. Wij hadden heerlijke soepjes en een carpacio vooraf. Als hoofdgerecht saté van de haas, goed gebakken, ruime portie, goede frieten. En een prima hamburger op een grote bun. Alles werd snel geserveerd op een zeer druk terras, ze hebben het hier echt in de vingers.