Strandpaviljoen Kaap Noord

Meer informatie over restaurant Strandpaviljoen Kaap Noord

Jouw recensie over het restaurant Strandpaviljoen Kaap Noord

Manon251991 V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Vanavond een hapje gegeten bij Kaap Noord. Het was ontzettend druk en het was lastig een plekje te bemachtigen. Uiteindelijk een leuke plek gevonden. Mijn vriend ging voor de spare ribs en ik voor de pasta pesto. Spare ribs waren matig en de pasta pesto was eerder slecht. De pasta zwom zowat in de saus en was erg vettig. Bediening vriendelijk, maar er is uiteindelijk niet veel gedaan met mijn opmerking over de pasta. Ik zou hier absoluut geen tweede keer eten. Een van de mindere strandtenten van Texel.
wilfred V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Lekker gegeten op een mooie locatie. Prima prijs/kwaliteit verhouding voor het eten, sommige drankjes wat aan de prijs maar dat mag de pret niet drukken. Achter het glas kan het soms wat heet zijn maar op de loungebanken is het erg goed toeven. Vriendelijke en snelle bediening dus al met al...genieten!
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Hele vriendelijke bediening en ze doen niet moeilijk over de WiFI. Het eten was vers, maar vet en fantasieloos. Behoorlijk aan de prijs voor wat je krijgt, maar je zit wel aan het strand. Ik denk toch niet dat we er nog eens gaan zitten.
Louise M.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Super. De plek. Het eten. De medewerkers. Fantastisch. Een maandag begin mei. Vol voor diner. Dat zegt wat. Botermalse sate en krakende frieten. Kon niet beter. Uitzicht op Vlieland. Aanrader.
Luisa .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Heerlijk strandtent. Vriendelijke bediening. Super uitzicht. Als je geluk hebt, vindt je een tafel buiten met blik op Vlieland.
Eten is prima.
Susan76 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Wat een heerlijke laid-back sfeer hangt hier. Na een heerlijke buitendag op Texel, hebben we hier genoten van een drankje en diner. Met uitzicht op de stuntende kite surfers vermaakten onze kinderen zich op het strand. Onze kinderen kozen voor patat en pannenkoek. Wij gingen voor de slibtong en tournedos. Prima kwaliteit en attente bediening. Wij nog een dessert van de kaart. En de kinderen blij met een waterijsje uit de vriezer. Verwacht dus geen haute cuisine maar wel een goede kwaliteit in een leuke relaxte strandtent.
Fred T.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk gegeten na een fietsdag op Texel. Wat een heerlijk plekje op het noordelijkste puntje van Nederland. Een topervaring. Heerlijke naturel en spontane bediening. Uit de specialiteiten een schelvis met witte wijnsaus gegeten.
AsKock .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Tijdens een weekendje Texel hier met een groep van vijf personen gedineerd. De locatie is leuk met een mooi uitzicht op strand en Vlieland. De menukaart biedt voldoende mogelijkheden. De kwaliteit van het eten is goed, maar de prijs vind ik persoonlijk wat aan de hoge kant. Dit komt omdat alles à la carte wordt geserveerd, Er zijn geen keuzemenu's. De porties (aangevuld met patat en groente) zijn voldoende. De rode huiswijn was goed van smaak en over het serveren (en bijvullen) van een karaf water wordt niet moeilijk gedaan. De bediening is vriendelijk, attent en professioneel.
Rick K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Leuk restaurant, vooral door de prachtige locatie. Het eten is prima, lekker gekruid en prima kwaliteit vlees, lekker veel groenten. Kan misschien iets goedkoper maar de locatie maakt hierin een hoop goed :-).
Hilbert Z.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Net als 3 jaar geleden nog steeds fantastisch. Echt een aanrader! Het eten heerlijk (goede friet, lekkere salade en heerlijk vlees), bediening fijn en het uitzicht adembenemend.
In onze midweek op Texel drie keer geweest. In de ochtend een heerlijk bakkie met je snuit naar de zee in de wind. Lekker wafel met aardbeien erbij. Vakantiegevoel! In de middag een heerlijke lunch en 's avonds een goede maaltijd, waar je echt voldoende aan hebt. Ze hebben zelfs onze friet gratis aangevuld toen het op was. Alles gemoedelijk en goed verzorgd. Kan niet beter.
Zit me nou niet te fucken IENS, dit is gewoon een prima recensie. Plaats nou maar, anders bekijken jullie het lekker. Ik doe dit niet voor mezelf he. No way dat ik het voor de 3e keer ga aanpassen.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Voor ons een topper van een strandtent. S middags met vrienden heerlijk in de zon genoten van een plankje. Echt geweldig, heerlijk brood met smeersels, super smakelijke gamba´s, kaas, pesto gewoon voortreffelijk. Gelijk maar gereserveerd voor het diner. Twee maal sate, veel vlees heerlijk gemarineerd en mooi opgemaakt bord. Verder twee maal de spareribs, deze nog nooit zo lekker gegeten. Wat een vlees zit hieraan. Valt van het bot af. En dan niet te vergeten het vriendelijke personeel. In voor een praatje en speelt goed in op de klanten. Reserveren meer dan gewenst, een echte aanrader.
joostlekkerbek .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Een van onze favoriete strandpaviljoens op Texel. Je wordt nog ouderwets begroet als je binnenkomt. Eindelijk eens een plek waar de muziek niet opdringerig is, maar past bij de omgeving en het publiek. Prachtig uitzicht op Vlieland.
We hebben al van alles geprobeerd, maar het broodje (huisgemaakte) tonijnsalade blijft top en de wafel met aardbeien onweerstaanbaar.
Pietersma .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
We kwamen hier tijdens een scootertochtje langs en wilden hier in eerste instantie alleen een drankje doen. Gastvrij ontvangen ondanks de drukte en een mooie tafel op het terras toegewezen gekregen. Heerlijk Texels biertje erbij en genieten van de zon, zee en goed gezelschap. We bleven wat langer zitten waardoor we ook besloten te lunchen. Prima eten voor een prima prijs, niets op aan te merken.
Hanny B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Op een prachtig mooie dag dit drukke strandpaviljoen bezocht. Mooie terrassen buiten met direct zicht op zee en Vlieland. Zeer vriendelijke bediening. Wij hadden heerlijke soepjes en een carpacio vooraf. Als hoofdgerecht saté van de haas, goed gebakken, ruime portie, goede frieten. En een prima hamburger op een grote bun. Alles werd snel geserveerd op een zeer druk terras, ze hebben het hier echt in de vingers.

Francois1968 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
In onze ogen de beste van Cocksdorp eo.
Bij binnenkomst direct opgevangen en omdat het druk was konden we even aan de bar wachten waar wij alvast een drankje konden nuttigen.Nog geen 5 minuten later was er al een tafel vrij.Mandje brood met smeersels om mee te beginnen was prima. Lekkere aioli en tapenade.
Mijn vriendin had pasta met botervis op.Deze was erg lekker en goed gevuld. En ik een huisgemarineerde varkenshaas saté.Deze was heerlijk mals en zeker niet te weinig.
De geroosterde groenten waren lekker en de friet goed krokant.
Afgesloten met koffie, appeltaart met slagroom en 2 bollen vanille ijs.
Bediening was vriendelijk , professioneel en attent. Onze complimenten.
Wij komen hier zeker terug.
xxx1 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
een strandpaviljoen op een geweldige locatie met avondzon en catamarans en de boot naar Vlieland om naar te kijken. Heerlijke serre. Veel keuze aan prima maaltijden en een oplettende, onvermoeibare bediening
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Een authentieke strandtent met zitjes binnen, buiten achter glas en lounge banken aan het strand. Fijne sfeer en een attente bediening. Het eten is er ook goed. Zowel de hamburger als de salade waren goed. Uitzicht op de catamarans, bootjes en vlieland is mooi.
XanderWitjes .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Fantastische strandtent, wat ons betreft de beste van Texel, goed personeel, heerlijk eten en een goede prijs/kwaliteit verhouding. De locatie is ook echt bijzonder en bijna bij de deur parkeren. Zowel voor ontbijt, lunch of diner echt een aanrader. Heerlijke Seafood Pasta en de spareribs zijn ook super. Echte aanrader!
Alwin V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Wat een leuke en fijne zaak is dit! We zaten hier heerlijk in het zonnetje met uitzicht op de zee en Vlieland aan een rosétje toen wij besloten om toch maar lekker te blijven eten. We konden, ondanks dat het druk was, toch nog een mooi tafeltjes krijgen en alles werd in het werk gesteld om het ons naar de zin te maken.
Het eten smaakte erg lekker, en zag er ook gewoon goed uit (niet te liflafferig en overdadig met rare presentatie methodes). Lekkere wijntjes en een super vriendelijke bediening!
Een adres die ik iedereen aan kan bevelen als ze op Texel zijn!
Taste T.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Supergezellige strandtent. De plek naast de zeilschool en veerpont De Vriendschap doet knus aan. Niet te grootschalig met een duidelijke blik op Vlieland. De kaart bied voldoende keuze. Vooraf had ik de mosselen. Goed maar niet bijzonder. Daarna een trio van vlees met een goed stuk entrecôte, een lekker stukje varkenhaas en degelijke lamskotelet. Bediening was erg aardig.