Strandpaviljoen Kaap Hoorn

Meer informatie over restaurant Strandpaviljoen Kaap Hoorn

Duur
Rombom .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Naar onze mening is dit het mooiste strandpaviljoen van Terschelling, en dat terwijl het niet eens aan het strand staat: er ligt één duin tussen.
We hebben hier twee keer geluncht. De paddenstoelensoep was lekker maar waarschijnlijk versterkt met bouillonpoeder. Over de overige soepen en de broodjes, salades en de hamburger die we hebben gehad: niets dan lof.
Bij ons eerste bezoek stond de muziek binnen nogal luid, maar de tweede keer was dat een normaler volume. En zoals eigenlijk iedereen zaten we buiten. De muziek paste wel bij de uitstraling, kleuren en decoraties van de zaak. Beide keren waren we zo’n € 46 kwijt.
Mariz S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
We hebben hier toevallig altijd pech.
1. Gesloten.
2. "Er zijn geen ingrediënten geleverd dus alles wat je wilde eten is er niet."
3. Keuken is al dicht
4. Een bestelling werd niet gehoord waardoor een van ons aan tafel zijn eten pas kreeg toen iedereen zijn eten al weer op had. Hiervoor kregen we wel een wijntje aangeboden.

De nacho's waren heel veel maar niet zo lekker.
Gamba's wel lekker maar weinig voor zoveel geld. Ik had na het eten nog trek.
Het kindermenu was saai maar er zullen veel kinderen zijn die dit prima vinden.
De appelsap met cranberry was het enige bijzondere, echt lekkere.

Ik had dit zo graag een leuke tent willen vinden en het kan allemaal toeval zijn. Het ziet er relaxed uit en het is er best druk dus de volgende keer dat we op Terschelling zijn gaan we het nog een keer proberen hier.
Henk .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Prettige bediening, gemoedelijke sfeer.
We komen hier wel vaker voor een (borrel) hapje en een drankje maar dit keer eens de dinerkaart geprobeerd.
Er stonden mosselen op het menu dus die keuze was snel gemaakt. Er was als bijlage keuze tussen friet of brood; de keuze viel op friet. Verkeerde keuze bleek toen ze geserveerd werden. Vet en niet al te krokant. En toen beging ik de fout dit niet te melden want een paar tafels verder kreeg men even later wel friet met de juiste kleur. Waarom meld je dat dan niet? Tja, over het algemeen duurt het dan even voor de juiste friet dan geserveerd wordt en dan is de rest van het eten op het terras in de avond al snel te koud. Leermoment, maar de bediening had dit ook moeten zien. De mosselen waren trouwens goed! Disgenote had een tacoschotel die stevig geprijsd was. Had ze meer van verwacht.
We gaan misschien ooit nog eens in de herkansing want het blijft een gouden tent met een prettige bediening.
Tjitskepol .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Je moet er wat moeite voor doen om er te komen, maar dan wordt je ook meteen bevangen met het ultiemeTerschellingvakantierelax gevoel. Fijne, attente bediening, heerlijke muziek, en prima kaart voor zowel lunch, happas als diner. Net twee weken bijna dagelijks voor langere of kortere tijd neergestreken. The place to be voor jong en oud.
Brinkmann .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Wij hebben er een afdelingseten gehad met 8 personen. Alle voorgerechten waren prima, ik heb gekozen voor de carpaccio. De hoofdgerechten waren zeer verschillend, spareribs en varkenshaas spies te droog, ik heb gekozen voor entrecote en dat was erg goed. Voldoende bijgerechten en op navraag werd dit aangevuld. Echte minpunt was het vegetarisch gerecht van mijn collega. De bediening had dit verwisseld en toen wij opgegeten hadden, werd haar hoofdgang geserveerd. Dessert was prima.
Yolanda W.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Lekker bakje koffie gedronken met prima appeltaart en cranberry kwarktaart, de plaatserlijke specialiteit. Niets mis mee, maar wel stevig geprijsd vind ik 4 euro voor een puntje kwarktaart. Bediening is niet erg enthousiast, geen water voor de hond, terwijl ze er zelf ook een hebben en lastig om iemand te vinden als je wil afrekenen. We wilden er eigenlijk 's avonds ook eten maar het was maar tot 18:00 open.
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Vandaag een overheerlijk gemarineerde en gepresenteerde saté van kippedijen gegeten. Heerlijk gemarineerd en goed op smaak. Lekker mals.... Mooie presentatie. Lekker brood... Dikke pluim.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Kaap Hoorn is een strandtent in de duinen. Aan het eind van het Hoornse bos , vlak voor de strandovergang ligt het heel strategisch als pauzeplaats voor een bos of een strandwandeling, dan wel een fietstocht over het eiland. We kunnen er dus eigenlijk niet omheen, en dat is helemaal niet erg. Want de mensen zijn gastvrij, het eten is goed, en de sfeer is meestal aangenaam. Op een frisse nazomerdag konden we bij de kachel zitten.
Deze vakantie zijn we er een paar keer geweest, voor borrel of lunch, helaas niet voor het diner, dan zijn ze dicht (buiten het hoogzomer seizoen). Aanrader: Jus d'orange met cranberry sap, en de Woodchopper (best burger in town). Wwe hebben niet de hele kaart kunnen proberen, keuze genoeg!.
Ijsvogeltje .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2013
Kaap Hoorn is en blijft mijn favoriete strandtent, als ik op Terschelling ben moet ik er altijd naar toe. De plek is fantastisch en de entourage past perfect bij de sfeer van Terschelling.
Kaap Hoorn heeft heerlijke broodjes, maar ook de Hapas zijn een aanrader. De gambakroketjes, geitenkaaskroketjes met cranberrycompot en de truffelkroketjes zijn een aanrader. De wijn is er heerlijk. Achterin kun je heerlijk ontspannen op de lounge banken. Wanneer het kouder wordt gaan de zonneschermen naar beneden en kan evt de kachel aan. Maar ook binnen is het sfeervol.
De bediening is op een warme zomerdag wat aan de trage kant, maar de spontane en persoonlijke aandacht van de eigenaren voor hun gasten maakt eigenlijk alles goed.
Volgend jaar weer naar Kaap Hoorn!
Jmdros .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2013
Kaap Hoorn ligt niet aan de zee maar achter de duinen, maar is ook op hete dagen een prima plek om te zijn. We hebben alleen de 'hapas' gegeten maar die smaakten naar meer: heerlijke oesters en spiering, maar ook geitenkaaskroketjes met de (onvermijdelijke) cranberrycompote. We komen volgend jaar zeker terug.