Strandpaviljoen Havana aan Zee

Meer informatie over restaurant Strandpaviljoen Havana aan Zee

• Mastercard , Pin
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Heerlijke verjaardagslunch gehad op terras met broodje carpaccio en salade nicoice.....alles goed van smaak en snel gebracht door vriendelijk bediening.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Geweldige avond met barbecue aan zee.
Mijn twijfel over gezond eten en barbecue is hiermee weggenomen.
Prima sfeer , zeer vriendelijke bediening en het eten ongelooflijk lekker.
culinair een topper !
Olaf A'dam .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Gezellig standpaviljoen. Leuk ingericht, mooie lounge muziek. Leuke gezellige ongedwongen bediening. De zeetong gebakken in roomboter en de spareribs zijn hier perfect. Mooie wijnkaart.
Lifeandcooking .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Heerlijk gegeten bij Havana. Spareribs zoals ze horen te zijn: zoet, pittig en zo mals dat ze van het botje vallen. Daarbij lekkere dikke frieten. Vlotte, vriendelijke bediening. Lekkere latte macchiato van Illy, (daar word ik blij van). Aanrader!
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Ik weet niet of het van Iens mag maar ik geef toch een 2e recensie. Het was opnieuw top! Een heerlijke halve kreeft en natuurlijk de onovertroffen tong. Prima, ontspannen bediening en rose van Okhuijsen maken zo'n late lunch tot een feestje! Achter het glas met uitzicht op de zee, wat wil je nog meer.
KaysKitchen .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Een lekkere sliptong, fish and chips of een sateetje. Goed eten op een fijn terras aan het Noordzeestrand met lekkere loungemuziek. Ook als het druk is attente en vriendelijke bediening. Een plek om ieder jaar terug te komen!
@vintage55 ..
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Op 24 juli een strandfeestje bij Havana aan Zee met een kleine 40 personen. Tijdens het walking dinner kwamen er 7 verschillende gerechtjes langs, die over het algemeen ook op de reguliere menukaart staan: tom ka kai soep met tempura van gamba, gazpacho van ananas en gele paprika, vitello gamberetti, peking eend in een opgerold pannenkoekje, quinoa sushi, croque monsieur van schol en na cheese cake met cassis sorbetijs of triple chocolate. Allemaal overheerlijke hapjes die werden rondgedeeld door een geweldig attente en alerte bediening.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2014
Een leuk strandpaviljoen net even buiten de grote massa Goede en zeer vriendelijke bediening en lekker, maar gewoon, gegeten.
Mijn vrouw een overheerlijke hamburger, zelfgemaakt,geen kapsones. Goed vlees met frietjes. Ik het lamsrack Niet helemaal tevreden omdat ik zelf schapen heb en geen lamsvlees op het bord wil ruiken. Ik denk dat de lamsrack in kruidenboter is gebakken. Niets mis mee maar het kan wat beter worden gekruid of gemarineerd. Neemt niet weg dat wij door zowel het eten als de bediening met de ondergaande zon op de achtergrond een genoeglijke avond hebben gehad.
Carmen P.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2014
Eten is subliem. Vriendelijke personeel ontspannen sfeer. Zomer menu is gevarieerd en betaalbaar. Tonijn vooraf was heerlijk, lam ook. Tom kai kai, spare ribs, carpaccio, peking eend, hamburgers, Zo veel keuze en alles even lekker.
Jaco K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2013
Afgelopen zondag met drie kinderen gegeten bij Havana. Het was heel slecht weer en binnen brandde een gezellig haardvuur. Het was niet druk dus we konden in één van de lounge hoeken plaats nemen voor een drankje en de kaart bekijken. Voor het eten zijn we aan tafel gegaan. Vier personen en vier verschillende gerechten: Kaas fondue, Kipsaté, spare ribs en fish & chips. De prijzen varieerden van 14,50 tot 17,50 en dat maakt uit eten gaan toch weer betaalbaar. Maar zeker zo belangrijk om te melden, is dat zowel de kwaliteit als de presentatie ook goed scoorden. De fish & chips werden in een soort krant geserveerd zodat het echt aan de traditionele engelse variant deed denken. Bij de spare ribs werd de frites in een zakje geleverd en bij de saté gewoon op het bord. De kaasfondue zat niet in een pannetje maar in een uitgeholde Italiaanse bol zodat je niet alleen kon dippen maar ook de verpakking kon opeten. De spare ribs werden geserveerd met een stuk watermeloen die het geheel verfriste en eens wat anders is dan een salade. De spare ribs zelf waren heerlijk van smaak en zo mals dat er geen mes voor nodig was om ze van elkaar te halen. De kipsaté van dijenvlees was ook heerlijk mals en daarbij kwamen nog een glaasje salade en wat kroepoek. Kortom iedereen heeft genoten van de verschillende gerechten. De porties waren ook ruim voldoende en iedereen heeft nog een beetje van elkaars borden gesnoept. Uiteindelijk bleek alleen de hoeveelheid frites een beetje teveel.
En als ik dan toch een puntje van kritiek moet opschrijven… dan is dat het tempo. Er was slechts één andere tafel aan het eten en toch duurde het bijna een half uur tussen bestellen en serveren. Wij vroegen ons af hoe het zou gaan op een mooie stranddag...
Loes C.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2013
Leuke no nonsense tent aan het eind van de Boulevard Paulus Loot. Samen met Rosanne en Rick reden we rond 18.00 uur richting Zandvoort om na weer een tropische zomerdag af te koelen en iets lekkers van de kaart te kiezen bij Havana. Ruime keuze en werkelijk voor elk wat wils. Dat mis ik bij sommige andere strandtenten die m.i. voornamelijk een trendy kaart willen voeren en daarnaast uitblinken in missers zoals betalen voor het toilet!
Helaas lukte het afkoelen iets te snel want al lopend op de boulevard richting Havana werd één van de laatste (?) fraaie zomerdagen al snel ingehaald door regendruppels, die de voorbode waren van nog wat meer nattigheid.
Binnen gelijk plek aan een ruime tafel en prima, vlotte bediening door vast personeel: aardige jonge man, waarna vlot drankjes kwamen en een praktische mededeling dat wellicht het uitserveren van ons eten iets langer zou kunnen duren (max. 35 à 40 minuten). Dit omdat veel gasten van buiten naar binnen kwamen vanwege de doorzettende regen. Dus maar even om de tijd te overbruggen een stokbroodje aioli erbij, even iets om te knabbelen.
Met de regen viel het gelukkig mee en met het wachten helemaal, want na ± 15 minuten kwamen de sateetjes, ossenhaas en tonijnsteak al! Keurig geserveerd met alles erop en eraan. Sausjes en mayo, rauwkost, alles in aparte bakjes en glaasjes zodat het geen drabberige boel werd. Prima hoor! Een vraag over de gegrilde tonijn werd vakkundig beantwoord en daar heb je dan wat aan, nietwaar? Lekkere desserts: cheesecake met cassis sorbetijs en een fantastische crème brûlée en – ook al stond het niet op de kaart – gewoon een paar bolletjes ijs voor Paul behoorden ook gelukkig tot de mogelijkheden. Nu nog kraanwater op de kaart de volgende keer, dan is het helemaal dik in orde…
Leuk gegroet door meerdere Havana's bij ons vertrek, daar kunnen andere strandtenten nog wat van leren. Nu nog wat mooie nazomeravonden en wij weten het wel! Gewoon weer een ritje Diemen richting Havana…
Marcoleon B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2013
Onbevangen waren we gisteravond bij Havana beland na een dag strandfestival. Uit ervaring weten we dat de meeste seizoens etablissementen vooral duur en vet zijn. Van deze tent hadden we geen idee. De verassing was dan ook groot toen we 2 gerechten buiten de kaart bestelden (lamskotteletten en tonijn van de grill). Erg mals en medium rare waren beide gerechten. De smaak van de grill mooi aanwezig en de bijgerechten waren redelijk (patat en salade in pikate zuur) tot gewoon. De huiswijn (rood) was idd een mooie aanrader van de serveerster.
Ik miste zelf nog een warm groetegerecht erbij, de salade is nl standaard bij elk willekeurig gerecht. De crème brulee een perfecte afsluiter, nog mooi koud van binnen, krikante en goed gecaramelliseerde laag, en met verse vanille bereidt.
Mochten we ooit weer in Zandvoort zijn dan weten we dat Havana een van de beter strandtenten is.
Terencew47 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2012
Op een zondagavond bij dit strandpaviljoen gaan zitten. Mooie strandtent met fijne plekken op te zitten. De wc kost je altijd 50 cent. Personeel heeft aandacht voor je en is attent. Kipsate en hamburger was zeer goed, vooraf brood met aioli ook erg lekker. Porties zijn goed, een mooi bord waar je na een lekkere stranddag goed van kan eten. Ondanks dat het terras helemaal vol is laten ze de klanten rustig zitten, geen haast, heerlijke avond.
Thomas R.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2012
Afgelopen donderdag avond (26-07-2012) hier gegeten op het terras na een dag op het strand. Locatie is top, terras is ruim en ziet er gezellig uit. (hoe het er binnen uitziet weet ik niet) Het eten was goed. Wij kozen voor de kipsate en deze had erg veel smaak, was een goed portie met lekkere pindasaus. Geserveerd met wat zuur, casave chips en friet. Smaakte meer dan goed. Witte wijn die we erbij dronken ook prima. Wel raar dat het eten eerder aan tafel geserveerd werd dan de drankjes. Het tweede drankje liet weer wat lang op zich wachten. Verder was de bediening prima voor een strandtent met drukte zelfs goed. Prijs is okee, niet duur en ook niet echt goedkoop.
Arjan1974 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2012
Vorige week na een heerlijk dagje strand hier's avonds blijven hangen. Prima gegeten, maar wat een leuke sfeer en aardige bediening hier! Zeker een aanrader als je na een dag strand heerlijk wilt ontspannen en van goede muziek genieten!