Strandpaviljoen Groede aan Zee

Meer informatie over restaurant Strandpaviljoen Groede aan Zee

Jouw recensie over het restaurant Strandpaviljoen Groede aan Zee

Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heel gastvrij en verzorgd gebeuren. Mooie kaart. Heerlijk op het terras geniet van div. dingen oa. warme appelbollen en chocolade melk met slagroom.
Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Altijd lekker eten! Goed gevulde glazen wijn, dat is ook niet overal. Schnitzel met champ.saus (saus mag wat meer wat ons betreft) en een heerlijke tonijn pizza.
Avddonk .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten, Supermalse Tornados , heerlijke varkenshaas, verse groenten en ook al lekkere frites. Al veel adressen gehad, maar dit is aanrader
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij hebben vanmiddag de lunch gebruikt in Strandpaviljoen Groede aan Zee. Als gerecht kozen we voor uiensoep. Er werd een snee brood bij geserveerd met gegratineerde kaas en ook nog een mandje met stokbrood en boter.
Het smaakte goed en de hoeveelheid was voldoende om onze honger te stillen. De bediening was vriendelijk en het uitzicht op het strand en de zee was fantastisch.