Strandpaviljoen Groede aan Zee

Kan beter
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Strandpaviljoen Groede aan Zee

• Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Bitterballen en scampi's besteld. Kregen 5 bitterballen en 7 scampies ipv 8. Na lang wachten schaaltje met ontbrekende 3 ballen. Een goede service zou zijn als ze n heel schaaltje hadden aangeboden!
Sietske Y.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Wat ontzettend jammer dat onze tosti en camembert van onze salades koud werden geserveerd vandaag! Na vermelding helaas ook geen service om dit in orde te maken met uitzondering van de tosti die warm gemaakt zou worden, maar na vragen kwam deze na 10 minuten wéér koud terug aan tafel. Dit kan uiteraard gebeuren, maar betreurenswaardig dat er geen gepaste oplossing geboden kon worden. Wij staan er van versteld dat er geen actie werd ondernomen terwijl we 3 x aangaven ECHT niet tevreden te zijn...we balen ervan, want als je op zo'n manier wordt 'geholpen' komen we natuurlijk nooit meer terug....en velen met ons....
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Konden geen pizza, mosselen en tongetjes
bestellen. Na 5 kwartier kwam t eten, schnitzel met lauwe patat. Op z'n retour?
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heel gastvrij en verzorgd gebeuren. Mooie kaart. Heerlijk op het terras geniet van div. dingen oa. warme appelbollen en chocolade melk met slagroom.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Altijd lekker eten! Goed gevulde glazen wijn, dat is ook niet overal. Schnitzel met champ.saus (saus mag wat meer wat ons betreft) en een heerlijke tonijn pizza.
Avddonk .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten, Supermalse Tornados , heerlijke varkenshaas, verse groenten en ook al lekkere frites. Al veel adressen gehad, maar dit is aanrader
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij hebben vanmiddag de lunch gebruikt in Strandpaviljoen Groede aan Zee. Als gerecht kozen we voor uiensoep. Er werd een snee brood bij geserveerd met gegratineerde kaas en ook nog een mandje met stokbrood en boter.
Het smaakte goed en de hoeveelheid was voldoende om onze honger te stillen. De bediening was vriendelijk en het uitzicht op het strand en de zee was fantastisch.