Strandpaviljoen Flamengo's

Meer informatie over restaurant Strandpaviljoen Flamengo's

Jouw recensie over het restaurant Strandpaviljoen Flamengo's

Margot V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Niets bijzonders gegeten... Typisch strandtenteten...saté, zalm, calamares alles van de Sligro. geen vegetarisch menu op de kaart.
2 flessen witte wijn voor 57€ !! En dan ook nog 5.20 durven vragen voor 0,75 l spa blauw..kraanwater krijg je niet...
Niet voor herhaling vatbaar...
Beja V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Het was sowieso een heerlijke dag, prachtig weer. Wij (mijn broer, schoonzus en ik) besloten deze dag af te sluiten op het strand bij Flamengo's. Het personeel was uiterst vriendelijk ondanks alle drukte. De witte wijn prima van temperatuur en de tonijn voortreffelijk. Kortom een goede afsluiting van deze dag. Vergeet nog te schrijven dat het uitzicht geweldig is
joseelooijestijn .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
zondagavond bij flamengo's gegeten. vooraf carpaccio, heerlijk! ik had de sliptong, marianne de varkenshaas en chantal saté als hoofdgerecht. het was lekker en de bediening was vriendelijk en het uitzicht geweldig!
Sjoke S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Vandaag heerlijk gelounched, geborreld en gegeten bij Flamengo's. Saté en de sliptongetjes waren heerlijk. Prima plekje voor de komende zomer.
geurtvk .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Wat was dit slecht. Nog nooit zo'n slechte surf en turf gegeten, het is dat de nota bevestigde dat het surf en turf was, anders had ik het niet geloofd. De sate schat ik kwam uit de vriezer en was opgewarmd. Eten was koud. Ergste nog was dat ze bij afrekenen geirriteerd waren dat io er melding van maakte en ik kreeg te horen : volgend week krijgen we nieuwe kaart....... Mijn afdvies : neem een drankje op het terras en hoogstens iets voor bij de borrel en geniet van het mooie uitzicht want dat is top. Jammer.
Karlijn M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Een gezellige en uitnodigende sfeer hangt er bij dit paviljoen aan de kust van kijkduin, jong en enthousiast personeel die je welkom heet. Perfecte plek om met je gezin of partner een een dagje te vertoeven. Leuke borrelkaart met tapas.
Knipper67 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Een rauwe haring is lekker maar een rauwe slibtong niet echt, jammer want wij komen er wekelijks.
Sibtong weer terug in de pan en mijn rauwe vis hadden we al aan de hond gegeven.
Volgende keer beter............hoop ik!
joseelooijestijn .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
gegeten bij strandpaviljoen flamengos. het prachtige weer, de gezellige entourage, het heerlijke eten en de leuke bediening maakten dat het een onvergetelijke avond voor ons was.
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Geweldige strandtent!
Een mooie uitgebreide menukaart. Personeel wat leuk mee gaat in de vakantiesfeer warmee ik daar aankwam.
Het eten was heerlijk met een prachtig uitzicht over kijkduin.
Loes A.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Echt een no go! De bediening is ronduit asociaal, je moet een half uur wachten op een piepklein met wateraangelengd ' vers sinaasappelsapje' van 3,50. Een uur later arriveert een pannekoek formaat kindermenu voor 9,00 euro. Na nog eens een kwartier op de stroop te hebben gewacht was de maat voor ons vol. Reactie van de bediening: " kunnen wij niets aan doen dat die pannekoek klein is". Echt ronduit schandalig...
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
10 minuten na aankomst op het niet al te drukke zijn we zelf de bediening maar gaan opzoeken. geserveerde rode wijn was wel 30 graden. Slibtongetjes waren echt mini-mini. Salade was een muizehapje en de portie frietjes (nogal kort gebakken) hadden we nog ergens zo klein gezien. Na 10 min. was de friet al helemaal slap. Bediening was erg ongeinteresseerd; en ook geen vraagje of alles naar wens was of dat het had gesmaakt.