Strandpaviljoen Faro 2

Vuurtorenweg 193 1795 LL De Cocksdorp (Texel) Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Strandpaviljoen Faro 2

Wim S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Aan het strand bij de vuurtoren waren we vaker bij het Torenrestaurant, maar dit keer kozen we voor het strandpaviljoen Faro 2 dat ook bij eerder genoemde Torenrestaurant behoort. Het terras dat uitzicht op zee biedt was goed gevuld maar er bleek nog een plaatsje voor ons tweeën zijn. We kozen voor de kibbeling en dat samen met een heerlijk glas rosé en in de zon: fantastisch!
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Mooie tent, rappe bediening , goede spareribs en burger met uien
Grote zak patat erbij met mayo
Prijstechnisch goed

Terras leuk en kan op meerdere plaatsen zitten
Binnen leuke Beach sfeer
Peggy V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Het eten was koud! Het duurde heel lang voordat we eerst drinken kregen en later het eten. De wat oudere dame in de bediening probeerde het erg goed op te lossen en bood ons nieuwe maaltijden aan. Helaas waren deze maaltijden wel warm maar erg smaakloos. De bedienende dame vond het erg vervelend en daardoor kregen we flinke korting op het eten. Is natuurlijk erg aardig en goed opgelost maar we waren net een gezelschap van 9 en nu had de helft het eten al op. We hebben ervoor gekozen hier geen dessert te nemen. De meneer achter de bar die waarschijnlijk de eigenaar of zoiets was interesseerde het geen moer dat we niet tevreden waren. Erg jammer allrmaal maar nogmaals complimenten voor de bedienende dame.