Strandpaviljoen Enkhuizen

zondag van 10:30 t/m 22:00

Jouw recensie over het restaurant Strandpaviljoen Enkhuizen

Fen B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Nog nooit zo`n slechte bediening meegemaakt. een van ons kreeg limonade over zich heen. reactie was alsof dit de normaalste zaak van de wereld was. Moesten zelf naar binnen op een droogdoek te halen, zelf alles op moeten ruimen. Gerechten werden gebracht maar niet compleet en meerdere keren om moeten vragen ook om bestek moeten vragen. Bijvragen patat ging ook met moeite en kregen als laatste een sneer van een jongedame toen we vroegen waar de patat bleef zegt ze jullie hebben genoeg gehad. Dan moet je dit niet op de menukaart zetten dat je altijd mag bijvragen. Kortom manager of eigenaar je hebt je mensen niet onder controle. Misschien iets meer aandacht besteden aan inwerken.
Kregen snoeperij van de buren, wij dachten een goedmakertje voor degene die de limonade over zich heen kreeg bleek voor de buren te zijn en de koffie van de buren stond op onze rekening. kortom wat een lachertje!
Mickey W.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
De locatie is prachtig aan het IJsselmeer. Het eten is simpel maar goed. De sfeer binnen is sfeerloos en wij vonden het er niet echt schoon gelet op de spinnenraggen.
Mireille T.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Prijs kwaliteit prima!Je zit natuurlijk wel op een prachtige locatie aan het water,met super vriendlijk en behulpzaam personeel!Gaan we zeker nog een keer eten!
Beste Miep77, hartelijk dank voor uw positieve reactie. Fijn dat u ons restaurant heeft ervaren, zoals wij willen dat mensen het ervaren. Leuk om jullie in de toekomst nog een keer te mogen ontvangen. Tot snel maar weer. Met vriendelijke groet, Team Strandpaviljoen Enkhuizen.