Strandpaviljoen Dushi

Pastoorsdijk 11a 6587 AP Middelaar Nederland Kaart

Over het restaurant Strandpaviljoen Dushi

Ontspannen in een heerlijk strandpaviljoen met uitzicht op de Mookerplas. Een heerlijk plekje waar je van alles kunt ondernemen op het water en na afloop bijkomen op het terras of binnen in het sfeervolle restaurant. De plek om na te borrelen of om nog aan te schuiven voor een vers bereid gerecht van de kaart. Van buitenlucht krijg je trek! Je kunt het hele jaar terecht in dit trendy strandpaviljoen waar gastvrijheid en de goede dingen in het leven centraal staan.

Meer informatie over restaurant Strandpaviljoen Dushi

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Strandpaviljoen Dushi

Frans V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Vroeger bij Dushi gegeten en wijntjes gedronken in de zomer, terwijl de zon in de 'zee' zakt. We waren er nu voor een glas witte wijn dat voor te veel geld (4,50) in een sherryglaasje werd geschonken. Meteen afrekenen want we zouden wel eens kunnen weglopen zonder betalen ... Wat een domper!
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
ik heb nog nooit zo'n slechte bediening meegemaakt. Je moet meer dan een half uur op je eten wachten en als je iets van zegt dan krijg als antwoord dan moet u maar naar een andere restaurant gaan. Meerdere bezoekers waren aan het klagen. Absoluut geen aanrader.
Elza1980 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Heerlijke sfeer, lekker terras aan het water. Maar wat een slechte bediening/service! We hadden 'icecold' bier besteld, maar dat bleek gewoon bier te zijn. Werd totaal niet serieus op gereageerd door de bediening. De jongen bleef beweren dat het goed was. Kroketten met brood besteld en gevraagd wat voor brood erbij zat. Maïsbrood werd ons verteld, maar dat bleek op te zijn. Zonder ons te informeren werd er een stokbroodje bijgedaan... Kortom, leuke lokatie, maar slechte service!!
Lore .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Een strandtent in Limburg en het werkt nog ook. Dushi zit aan de rand van een meer en heeft de sfeer van een strandtent goed weten te treffen. Je kijkt uit op een zandstrand en kunt daar op loungebanken zitten. Ook zijn er tafeltjes op het terras en binnen. Uit de boxen schalt Radio 538 - niet helemaal mijn smaak.

De ober is een jonge knul die erg vriendelijk is. Maar op onze lunch hebben wat aanmerkingen: zo is er wel erg weinig keuze.
Mijn disgenoot vroeg een tosti zonder ham. Dat was geen probleem, werd ons verzekerd, maar de tosti die we uiteindelijk kregen bevatte nog stukjes ham en smaakte er ook naar.

Bij een eerder bezoek aan Dushi heb ik een hoofdgerecht gegeten (een burger) en die was ronduit saai te noemen. Het vlees was ook droog.

Kortom: leuk voor de zomerse sfeer maar voor het eten hoef je het niet te doen.