Strandpaviljoen De Zeemeeuw

Kon. Wilhelmina Boulevard 2202 Noordwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Strandpaviljoen De Zeemeeuw

Maandag t/m Zondag

6,8

Jouw recensie over het restaurant Strandpaviljoen De Zeemeeuw

plusplusplus .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Ga hier nooit heen ! Zonde van je tijd. Dit bedrijf heeft het niet gastvrij zijn uitgevonden. Op alle tafeltjes aan het raam staan bordjes met gereserveerd. Op de enige windvrije plek op het terras staat een bordje gereserveerd. Als je daar gaat zitten wordt je afgesnauwd en letterlijk weggestuurd. En dat terwijl er nauwelijks gasten zijn en het zeker geen "prime" time voor lunch of diner is. Een wegkijkende kelner neemt de bestelling op en levert vlot de bestelling met een voetbadje. Honden zijn niet toegestaan en dat kan je een keer vlug lezen, verder overal "verbods" bordjes van wat er allemaal vooral NIET mag. Zeer zeer teleurstellend. De locatie is goed gelegen en als je binnen komt is de eerste indruk warm en aangenaam, maar dat wordt door de medewerker snel verstoord. Niet de moeite om hier te lunchen en koffie te drinken er zijn echt voldoende andere leuke plekken in Noordwijk aan het strand.
ajeheus .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij De Zeemeeuw! De nieuwe kaart is een echte aanrader voor de vegetariërs onder ons. Er staan meerdere vegetarische gerechten op de kaart. Er is een leuke keuze te maken! De vega-hamburger smaakte heerlijk! En het dessert choco-lovers is ook echt niet te versmaden!
Jon V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Op winderige avond hier wezen eten met familie. Gezellige ruimte met uitzicht op het strand. De bediening was uiterst vriendelijk en behulpzaam. We hebben een Griekse schotel, vissalade en saté gegeten en alles was erg lekker. We hebben genoten en komen vast nog eens terug.
mgm B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Na een warme dag, hier aanbeland voor het avondmaal. Sowieso leuk dat je kunt tafelen met uitzicht op zee. De culinaire verwachtingen waren niet zeer hoog (het blijft een strandtent), maar het viel alles mee. Griekse schotel en gegaarde varkenswangen waren erg lekker. Binnen hangt het vol met spreuken aan de muur, en is het ook erg gezellig.
Liselotte N.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Vrijdagavond 31-03-2017
Super leuke plek zo aan de zee maar wat een slechte ervaring hebben wij gehad. Ik begon met een glas chardonnay te bestellen, maar die hadden ze niet meer. Vervolgens bestelden we brood met dip, maar de dipjes waren te weinig, hierdoor bestelden we olijfolie maar vervolgens kregen we een lege fles olijfolie op tafel. Als hoofdgerecht had ik scholfilet maar deze was gefrituurd wat ik jammer vond want scholfilet is het allerlekkerst als je hem kort even bakt en het stond ook niet op de kaart dat die gefrituurd was. Daarnaast was de gnocchi verbrand en daardoor heb ik het gerecht terug gestuurd. Ik kreeg wel meteen een nieuw bord en ze erkende zelf ook dat het te verbrand was, maar helaas waren de oude garnituurtjes en groentes op mijn nieuwe bord gelegd, erg erg jammer! Door al deze fouten bij elkaar, gingen mij de kleine details die niet goed waren ook opvallen; kaarsje niet aan op tafel en lege glazen werden niet weggehaald bij het inzetten van nieuwe drankjes. Prachtige locatie, genoeg bediening, prima kaart maar zeer slechte keuken en ook aan de service moet gewerkt worden.
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
We waren fan van de zeemeeuw, maar deze keer was het ondermaats. Bediening onervaren, mijn vriend heeft last van zijn darmen en mijn tonijn shashimi en spareribs heb ik beter gehad. Sfeer is nog steeds leuk maar de rest moet geupgrade worden.
SammieP .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Hebben een heerlijke avond gehad!
Buiten dat het eten goed en erg lekker was, was de bediening vriendelijk en attent.
Er konden op ons verzoek zonder moeite aanpassingen worden gedaan in het menu en de kwaliteit van de producten was erg goed.
Susan K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Lunch met van dobben kroketten en brood, dat was prima en leuk geserveerd. De vissoep van mijn tafelgenoot was ook goed. Het was zondagmiddag en druk, we hebben telkens na lang wachten iemand moeten roepen om de kaart te vragen of iets te bestellen, uit zichzelf kwam er niemand. Bij het afrekenen een zeer onvriendelijk en chagrijnig meisje. Dat was dan weer jammer.
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Lang geleden dat we zo slecht gegeten hebben. Visproeverij lag in een natte kledder, was waterig en smakeloos. Hoofdgerecht slappe doorgekookte groenten en de schol was zeer matig. Patatjes waren ok. Alleen de irish coffee smaakte. Een absolute afrader. Ons zien ze hier niet meer terug.
Madelief .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Na een prettige ontvangst konden mijn vrouw en ik in dit druk bezochte paviljoen toch plaatsnemen aan een gezellige tafel.

De prijs kwaliteit verhouding was tóp, heerlijk gegeten voor een prima prijs.

Er valt winst te behalen in de kwaliteit van de bediening, op enkele na (de vrolijke slanke jonge man en ik denk de 'teamleider' in het witte overhemd) zijn de jongere mederwederkers onbeleefd en niet klant gericht.

We komen zeker terug!
Matthijs O.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Ondanks dat het niet heel erg druk was kregen we geen aandacht van het personeel. De menukaart dan maar via internet bekeken... Bestelling werd - na uitdrukkelijk zwaaien naar een langslopende serveerster - vervolgens vriendelijk genoteerd. Voor mijn dochter het kindermenu met zalm besteld. Mijn dochter had al na een hap geen zin meer, wat niets voor haar is want zij houdt erg van zalm. Echter toen ik zelf eens proefde begreep ik wel waarom! Nog nooit zo'n smakeloos stuk "vis" gegeten. Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik het letterlijk niet door mijn keel kreeg. Ik had zelf ook zalm besteld en die was wel lekker! Na mijn klacht is de zalm van de rekening gehaald, daar deed men dan gelukkig niet moeilijk over. Eten was verder lekker en de porties goed. Als de zalm van mijn dochter ook lekker was geweest had ik een "Goed" gegeven voor de kwaliteit van de gerechten.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Hier familiefeestje gevierd met een besloten barbecue. Alles prima verzorgd, vriendelijk personeel. Redelijk uitgebreide keuze aan vlees en vis, plus salades, brood en sausjes. Standaard drankjes zitten bij het arrangement, wel zelf bij de bar halen! Arangement is uit te breiden met een dessert - aanbevelenswaardig. Hoewel ik zelf niet hoefde te betalen, heb ik het gevoel dat je hier waar voor je geld krijgt.
Nanda V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Mooi weer, dus druk. Het personeel is niet heel oplettend. De hamburger was lekker en de frietjes waren ok
De quinoasalade met courgette amandel avocado en rozijn viel tegen. Een enorme bak klonters quinia met daaronder heel veel rauwkostsalade. De 3 rozijnen en 10 blokjes courgette waren nauwelijks te vinden. Gelukkig wel een halve avocado en eetlepel amandelschaafsel. Dit had veeeel beter gekund.
HS64 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Vrijdag 26 augustus hier gegeten. Volledig uitverkocht. Ondanks dat attente bediening, vlot. Wachttijden op eten prima. Eten zelf echt uitstekend. Zalmtaartje, carpaccio, Spies XL, spareribs (veel!), de nagerechten. Niets dan lof voor de kwaliteit van het eten. Wij hadden een geweldige avond. Complimenten hoe men dit voor elkaar krijgt bij een afgeladen strandtent. Wij komen zeker nog eens terug.
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
's Ochtends eerst een strandset gehuurd die bestond uit een windscherm, luxe strandbedden, een parasol en een houten blok dat als tafeltje diende. In het verhuren zat niet echt een systeem. Veel mensen stonden te wachten, maar de jongens die de windschermen verhuurden en deze in het zand sloegen met hamers bleven rustig en beleefd.

De lunch was onwijs lekker. Ik had de salade zeemeeuw. Als je eens een keer een goed gevulde salade wilt eten kan ik deze salade echt aanbevelen. Tonijn, rivierkreeftjes, zalm, forel. Heerlijk.

Toen we 's avonds wilden eten bleek ook dit niet zo goed georganiseerd. Er kon wel gereserveerd worden want er stonden gasten op de lijst en 'gereserveerd kaartjes' op de tafels, maar de gasten die van het strand kwamen konden blijkbaar niet reserveren. Uiteindelijk hebben we even gewacht en konden toen heerlijk buiten aan een tafeltje zitten om te gaan eten.

Helaas viel de vegetarische curry erg tegen. De curry bestond voornamelijk uit bonensoorten die je in een blikje kunt kopen zoals kikkererwten, mais, witte bonen enz. Het rijsttimbaaltje was droog en plakkerig. Jammer.

De bediening was vriendelijk en correct en ondanks de drukte werd er vlot geserveerd. Wij hebben een heerlijke dag gehad bij standpaviljoen de Zeemeeuw.
karelkoksrealhot69 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
zeer goed ontvangen door bediening,we konden nog eten voor een tafeltje die gereserveerd was om 19:30 uur (geen probleem dus )
Visproeverij Noordzee : mix zalm roodbaars en kabeljauw met warme mosterdsaus waarvan de rivierkreeftjes ontbraken,zoals staat vermeld op kaart
Mijn partner lust geen mosterdsaus vandaar de vraag of er een andere warme bv ravigotte saus of een andere vissaus bij kon! Maar er was geen andere warme saus aanwezig !(beetje vreemd ) werd er gezegd,uiteindelijk een koude dillesaus gekregen, alles heerlijk van smaak
Ik zelf had black angus rump steak deze was voortreffelijk van smaak en mals ook de combinatie met de gebakken groenten was perfect
Ook de service was perfect gezellige en vriendelijke serveersters
Zeker een aanrader voor gezellig even wat lekker te kunnen eten, ook wat betreft aankleding en ambiance
Harstikke leuk
Beste Karel,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de rivierkreeftjes ontbraken. Dit was niet bij u aangegeven? In principe is het mogelijk om de saus bij een gerecht te wijzigen naar een andere saus die op de menukaart staat vermeld. Ik zal zowel uw positieve als negatieve feedback aan de chef doorgegeven en met de medewerkers in de bediening bespreken.

Tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Leonie van der Plas
Strandpaviljoen de Zeemeeuw
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
6 augustus gegeten bij de Zeemeeuw. Mijn vrouw had een scholfilet en ik een saté. Scholfilet was perfect met aardappeltjes en salade met daarbij ook nog gewokte groenten. De saté van ossehaas goed gebakken. Had iets warmer gekund maar ach er moet iets te zeuren zijn. Bediening was 's-middag vriendelijker als 's-avonds. Alles snel geserveerd. Prjs-kwaliteit in orde.
Beste Gerrit,

Bedankt voor uw feedback. Fijn dat jullie zo lekker hebben gegeten. We zullen uw puntjes van kritiek meenemen in de evaluatie om de service te verbeteren.

Tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Leonie van der Plas
Strandpaviljoen de Zeemeeuw
Ramona M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Gezellig met collega's gegeten aan een leuke ronde tafel. Eten was heerlijk, moeilijk kiezen zoveel lekkere keus was er! Bediening was erg leuk en vlot erg met ze gelachen.
1x drankje vergeten te brengen, iedereen was al klaar dus drankje hoefde niet meer te komen, werd van de rekening gehaald, kan gebeuren!
Top restaurant, mooie locatie, we komen zeker terug!
JokeRuud .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Vorig jaar hebben wij De Zeemeeuw ontdekt en daarna het hele jaar op internet gevolgd. Eindelijk konden we dit jaar weer eens langs gaan. Alles was nog net zo goed als vorig jaar: vriendelijk, kwaliteit en (daar kunnen zij niets aan doe) het weer.
Ceciel97 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
De Zeemeeuw is leuk wat betreft locatie en inrichting. Het personeel is wel aardig, maar verre van alert.
Over het eten: de salade met vis was flauw en smakeloos en de fajitas was wel goed op smaak, maar een soort curry-achtige saus op een tortilla. Die tortilla zouden ze beter apart erbij kunnen geven en wat minder saus over het vlees met de groenten doen. Achteraf herinnerde ik me dat ik dat vorig jaar ook weleens aangegeven had, maar blijkbaar doen ze niet veel met feedback.
Wat later op de avond was er geen personeel meer te bekennen, stonden allemaal gezellig bij de bar te kletsen en letten totaal niet meer op de gasten. Kortom, wij zijn er voor het laatst geweest.