Strandpaviljoen De Zeemeeuw

Kon. Wilhelmina Boulevard 2202 Noordwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Strandpaviljoen De Zeemeeuw

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,2
6,5
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Madelief .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Na een prettige ontvangst konden mijn vrouw en ik in dit druk bezochte paviljoen toch plaatsnemen aan een gezellige tafel.

De prijs kwaliteit verhouding was tóp, heerlijk gegeten voor een prima prijs.

Er valt winst te behalen in de kwaliteit van de bediening, op enkele na (de vrolijke slanke jonge man en ik denk de 'teamleider' in het witte overhemd) zijn de jongere mederwederkers onbeleefd en niet klant gericht.

We komen zeker terug!
Matthijs O.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Ondanks dat het niet heel erg druk was kregen we geen aandacht van het personeel. De menukaart dan maar via internet bekeken... Bestelling werd - na uitdrukkelijk zwaaien naar een langslopende serveerster - vervolgens vriendelijk genoteerd. Voor mijn dochter het kindermenu met zalm besteld. Mijn dochter had al na een hap geen zin meer, wat niets voor haar is want zij houdt erg van zalm. Echter toen ik zelf eens proefde begreep ik wel waarom! Nog nooit zo'n smakeloos stuk "vis" gegeten. Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik het letterlijk niet door mijn keel kreeg. Ik had zelf ook zalm besteld en die was wel lekker! Na mijn klacht is de zalm van de rekening gehaald, daar deed men dan gelukkig niet moeilijk over. Eten was verder lekker en de porties goed. Als de zalm van mijn dochter ook lekker was geweest had ik een "Goed" gegeven voor de kwaliteit van de gerechten.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Hier familiefeestje gevierd met een besloten barbecue. Alles prima verzorgd, vriendelijk personeel. Redelijk uitgebreide keuze aan vlees en vis, plus salades, brood en sausjes. Standaard drankjes zitten bij het arrangement, wel zelf bij de bar halen! Arangement is uit te breiden met een dessert - aanbevelenswaardig. Hoewel ik zelf niet hoefde te betalen, heb ik het gevoel dat je hier waar voor je geld krijgt.
Nanda V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Mooi weer, dus druk. Het personeel is niet heel oplettend. De hamburger was lekker en de frietjes waren ok
De quinoasalade met courgette amandel avocado en rozijn viel tegen. Een enorme bak klonters quinia met daaronder heel veel rauwkostsalade. De 3 rozijnen en 10 blokjes courgette waren nauwelijks te vinden. Gelukkig wel een halve avocado en eetlepel amandelschaafsel. Dit had veeeel beter gekund.
HS64 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Vrijdag 26 augustus hier gegeten. Volledig uitverkocht. Ondanks dat attente bediening, vlot. Wachttijden op eten prima. Eten zelf echt uitstekend. Zalmtaartje, carpaccio, Spies XL, spareribs (veel!), de nagerechten. Niets dan lof voor de kwaliteit van het eten. Wij hadden een geweldige avond. Complimenten hoe men dit voor elkaar krijgt bij een afgeladen strandtent. Wij komen zeker nog eens terug.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
's Ochtends eerst een strandset gehuurd die bestond uit een windscherm, luxe strandbedden, een parasol en een houten blok dat als tafeltje diende. In het verhuren zat niet echt een systeem. Veel mensen stonden te wachten, maar de jongens die de windschermen verhuurden en deze in het zand sloegen met hamers bleven rustig en beleefd.

De lunch was onwijs lekker. Ik had de salade zeemeeuw. Als je eens een keer een goed gevulde salade wilt eten kan ik deze salade echt aanbevelen. Tonijn, rivierkreeftjes, zalm, forel. Heerlijk.

Toen we 's avonds wilden eten bleek ook dit niet zo goed georganiseerd. Er kon wel gereserveerd worden want er stonden gasten op de lijst en 'gereserveerd kaartjes' op de tafels, maar de gasten die van het strand kwamen konden blijkbaar niet reserveren. Uiteindelijk hebben we even gewacht en konden toen heerlijk buiten aan een tafeltje zitten om te gaan eten.

Helaas viel de vegetarische curry erg tegen. De curry bestond voornamelijk uit bonensoorten die je in een blikje kunt kopen zoals kikkererwten, mais, witte bonen enz. Het rijsttimbaaltje was droog en plakkerig. Jammer.

De bediening was vriendelijk en correct en ondanks de drukte werd er vlot geserveerd. Wij hebben een heerlijke dag gehad bij standpaviljoen de Zeemeeuw.
Karelkoksrealhot69 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
zeer goed ontvangen door bediening,we konden nog eten voor een tafeltje die gereserveerd was om 19:30 uur (geen probleem dus )
Visproeverij Noordzee : mix zalm roodbaars en kabeljauw met warme mosterdsaus waarvan de rivierkreeftjes ontbraken,zoals staat vermeld op kaart
Mijn partner lust geen mosterdsaus vandaar de vraag of er een andere warme bv ravigotte saus of een andere vissaus bij kon! Maar er was geen andere warme saus aanwezig !(beetje vreemd ) werd er gezegd,uiteindelijk een koude dillesaus gekregen, alles heerlijk van smaak
Ik zelf had black angus rump steak deze was voortreffelijk van smaak en mals ook de combinatie met de gebakken groenten was perfect
Ook de service was perfect gezellige en vriendelijke serveersters
Zeker een aanrader voor gezellig even wat lekker te kunnen eten, ook wat betreft aankleding en ambiance
Harstikke leuk
Beste Karel,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de rivierkreeftjes ontbraken. Dit was niet bij u aangegeven? In principe is het mogelijk om de saus bij een gerecht te wijzigen naar een andere saus die op de menukaart staat vermeld. Ik zal zowel uw positieve als negatieve feedback aan de chef doorgegeven en met de medewerkers in de bediening bespreken.

Tot een volgende keer!

Leonie van der Plas
Strandpaviljoen de Zeemeeuw
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
6 augustus gegeten bij de Zeemeeuw. Mijn vrouw had een scholfilet en ik een saté. Scholfilet was perfect met aardappeltjes en salade met daarbij ook nog gewokte groenten. De saté van ossehaas goed gebakken. Had iets warmer gekund maar ach er moet iets te zeuren zijn. Bediening was 's-middag vriendelijker als 's-avonds. Alles snel geserveerd. Prjs-kwaliteit in orde.
Beste Gerrit,

Bedankt voor uw feedback. Fijn dat jullie zo lekker hebben gegeten. We zullen uw puntjes van kritiek meenemen in de evaluatie om de service te verbeteren.

Tot een volgende keer!

Leonie van der Plas
Strandpaviljoen de Zeemeeuw
Ramona M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Gezellig met collega's gegeten aan een leuke ronde tafel. Eten was heerlijk, moeilijk kiezen zoveel lekkere keus was er! Bediening was erg leuk en vlot erg met ze gelachen.
1x drankje vergeten te brengen, iedereen was al klaar dus drankje hoefde niet meer te komen, werd van de rekening gehaald, kan gebeuren!
Top restaurant, mooie locatie, we komen zeker terug!
JokeRuud .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Vorig jaar hebben wij De Zeemeeuw ontdekt en daarna het hele jaar op internet gevolgd. Eindelijk konden we dit jaar weer eens langs gaan. Alles was nog net zo goed als vorig jaar: vriendelijk, kwaliteit en (daar kunnen zij niets aan doe) het weer.
Ceciel97 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
De Zeemeeuw is leuk wat betreft locatie en inrichting. Het personeel is wel aardig, maar verre van alert.
Over het eten: de salade met vis was flauw en smakeloos en de fajitas was wel goed op smaak, maar een soort curry-achtige saus op een tortilla. Die tortilla zouden ze beter apart erbij kunnen geven en wat minder saus over het vlees met de groenten doen. Achteraf herinnerde ik me dat ik dat vorig jaar ook weleens aangegeven had, maar blijkbaar doen ze niet veel met feedback.
Wat later op de avond was er geen personeel meer te bekennen, stonden allemaal gezellig bij de bar te kletsen en letten totaal niet meer op de gasten. Kortom, wij zijn er voor het laatst geweest.
Myrte90 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Gister met 6 personen hier gegeten. Verschrikkelijk onvriendelijke ober hadden wij. Vanaf moment 1 was het discussie. We konden 1 karaf water krijgen bij een fles wijn, en vervolgens mocht deze karaf niet opnieuw gevuld worden, alleen als we dan een nieuwe fles wijn bestelden. Zelfs bij een kop koffie met limoncello zouden we geen kraanwater mogen. Belachelijk. En vooral de discussie. Klant is koning is hier totaal niet aan de orde, hij ging continu met ons in discussie. Bij het bestellen (alleen hoofdgerecht) eerst vragen of we toch echt geen voorgerecht wilden. Nee, anders hadden we dat wel besteld. Kinderachtig erbij melden dat de frites wel gratis is (in tegenstelling tot water dus). Vervolgens zijn 2 hoofdgerechten niet afgemaakt, er missen aardappeltjes en verse kruiden. Bij een van de koffies miste het koekje, werkelijkwaar alles ging mis. Toen we daar ook geen water bij kregen ben ik naar de eigenaar gestapt en kon gelukkig een andere serveerster het wel voor ons regelen. Zij heeft de avond nog enigzins gered, maar de eerdere ober was een ramp die niet echt geschikt lijkt om in de horeca te werken.
Ingevana .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Het duurde erg lang (zeker anderhalf uur) voordat het eten kwam. Bij navraag kon erg geen excuus af en leek dit een normale gang van zaken. Persoon liep veelvuldig langs zonder op letten, zodat ze lastig aan te spraken waren. Het eten bleek helaas te gaar, smaakloos en snel in elkaar geflanst. Bij overmaat tot ramp bleek de zoutpot open gedraaid, waardoor het gerecht helemaal niet meer te eten was. Hoewel dit tijdens het diner aan het personeel was aangegeven en wij niet nog langer op een nieuw gerecht wilde wachten ( omdat het anders voor de kinderen te laat zou worden), waren ze amper bereid ons ons hierbij tegemoet te komen. Uiteindelijk werd er na overleg €7,50 van de prijs gehaald.
Al met al een slechte ervaring wat bediening, eten en service betreft. Heel jammer
Beste ingevana,

Dank u wel dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze recensie.
Erg vervelend te lezen dat u uw laatste bezoek aan ons strandpaviljoen op deze manier heeft ervaren. Onze excuses daarvoor.
Begrijp ik het goed dat het zoutvaatje wat op tafel staat open gedraaid was, wellicht door andere gasten voor u aan diezelfde tafel? Of doelt u op het zoutgebruik in de keuken?
Wij bespreken uw feedback zowel met de keuken als met de bediening om zo de kwaliteit van het eten en de service te verbeteren.

Tosette B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Het eten was goed, erg lekker, zag er leuk uit. Prijs en kwaliteit was goed. Service wat waardeloos. we wilde buiten zitten terwijl er binnen gereserveerd was hier werd lastig over gedaan. Na het eten werden we gewaarschuwd voor een regen bui maar konden dan niet meer binnen zitten (terwijl het leeg was binnen) We werden weg gekeken door de ober, hij besloot voor ons dat we de rekening zouden krijgen, nog voordat we de koffie hadden gekregen. Hij was niet klantvriendelijk, brutaal en niet behulpzaam.
Beste tosette,

Allereerst wil ik u bedanken voor het schrijven van bovenstaande review.

Vervelend te lezen dat u uw bezoek aan ons paviljoen op deze manier heeft ervaren.
Soms is het voor ons wat lastig in te schatten wat het weer gaat doen en daarom reserveren wij op die dagen standaard een tafel binnen voor u. Als u dan toch lekker buiten wilt zitten kan dit uiteraard.
Het is voor ons niet mogelijk ook een tafel binnen voor u vrij te houden mocht het toch gaan regenen. Hoogstwaarschijnlijk hebben wij uw tafel, die wij binnen voor u hadden gereserveerd, weer vergeven aan andere gasten.
De manier waarop de avond voor u is afgesloten spijt mij. Dit ga ik terugkoppelen aan de collega zodat dit in het vervolg niet meer voorkomt.
Ik hoop desondanks nogmaals terug te zien bij ons strandpaviljoen en ons de mogelijkheid wilt geven om deze ervaring om te zetten naar een positieve.

Rob O.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Met z,n negenen geluncht op Vaderdag, van Opa t/m klein kids. Van tevoren wat "mixed feelings" nav de laatste 10 IENS recensies. Het was druk maar we hadden de keuze tussen binnen/buiten en kozen een mooie grote ronde tafel binnen. De bediening was correct en snel, evenals het eten en drinken. We hadden een dwarsdoorsnede van de kaart ( spareribs, carpaccio, hamburger, saté) en alles was even lekker. De inrichting is lekker druk, veel spreuken aan de wand, een hoop om naar te kijken. Keep up the good work en we komen graag terug!
Beste rob431,

Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om deze recensie te schrijven.
Wij vinden het leuk te lezen dat u, en uw familie, het zo heeft ervaren.
Graag zien wij u een volgende keer weer terug.

Met vriendelijke groet,
Paula den Ouden, strandpaviljoen de Zeemeeuw
Agaath V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Gisteren met 7 man wezen eten
bBediening knullig tot 2x toe morste ze dronken op de kleding van 2 mensen
Vroeg doekje maar blijkbaar was dat teveel en wilde ze haar vieze vaatdoekje geven
Beide Heren zijn naar toilet gelopen om zich
Moesten lang wachten het was erg druk maar dat is nog niet zo erg dan bediend te worden

door iemand die amper antwoord geeft en
chagarijnig kijkt als ze je drinken komt brengen
Verder was er een toetje vergeten en de koffie we hadden twee espresso en een capuchino besteld de espresso kwam maar de andere koffie werd weer door een ander gebracht maar dat heeft wel 45 min geduurd
Heel leuke locatie maar de bediening kan stukken beter mischien bediende wijk geven ipv de een drank en de ander etenzo heb je meer overzicht en contact met gast die de hele avond door dezelfde petsoon geholpen word !!!!
Beste agaath6,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten.

Jammer dat het laatste bezoek tegen is gevallen. Wij zullen uw feedback met onze medewerkers bespreken en gebruiken om onze service te verbeteren.

Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen en u te laten zien dat het ook anders kan dan tijdens uw vorige bezoek.

Met vriendelijke groet,
Paula den Ouden, strandpaviljoen de Zeemeeuw
Olga M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Ze kunnen de drukte echt niet aan, ik zag mensen weglopen die vergeefs al 15 minuten op n ober wachtten. Een drankje bestellen vergt veel assertiviteit, wat ook geldt voor het uberhaupt inzien van de kaart. Fruit de mer was voorgekookt (??????) en zeker niet vers. Jammer van zo'n mooie plek
Beste Olcha,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten.
Wij vinden het vervelend te lezen dat uw laatste bezoek zo is tegengevallen.
Wij bespreken uw feedback met onze medewerkers, en gebruiken dit om onze service te verbeteren.
Hopelijk zien wij u nog eens terug om deze ervaring om te zetten naar een positieve.

Tanjabeelen .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Wij kwamen op zondagavond rond de klok van 20.15 uur binnen, de keuken sluit om 21.00 uur, maar dat was geen enkel probleem, wij werden zeer gastvrij onthaald. Wij bestelden een fles sauvignon blanc en mochten proeven...... ik vond de wijn echt niet lekker. Dit was geen enkel probleem wij kregen direct een andere keuze die heerlijk was. Geen voorgerecht maar heerlijk gebakken schol gegeten met seizoensgroente, eindelijk niet tot pap gekookt, heerlijke frietjes en frisse salade. Dessert kon zelfs nog terwijl de klok al 21.00 uur had geslagen. Werkelijk TOP!
Beste Tanjabeelen,

Wat leuk te lezen dat u een top ervaring heeft gehad in ons strandpaviljoen.
Graag helpen wij u bij het maken van de juiste keuze m.b.t. de wijn.
Het keukenteam heeft uw compliment met veel genoegen in ontvangst genomen.

Graag zien wij snel weer eens terug om lekker te genieten van het eten en drinken.

Paula den Ouden, Strandpaviljoen de Zeemeeuw Noordwijk
Anjazijderveld .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Gezellige ambiance met ongedwongen sfeer met vriendelijke bediening. Eten prima.mooi uitzicht op zee. Hopelijk volgende x op terras
Beste anjazijderveld,

Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om een positieve recensie te schrijven.
Graag zien wij u weer eens een terug, in de zon, op ons terras.

Paula den Ouden, Strandpaviljoen de Zeemeeuw Noordwijk