Meer informatie over restaurant Strandpaviljoen de Zeebries

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Heerlijke (maaltijd-) salades, attente bediening, verrukkelijke cocktails, uitzicht op zee, prijs en kwaliteit zijn in evenwicht.
Tom K.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Vrijdag hier gegeten met 4en. Mooie strandtent op een rustig stuk. De bediening was onervaren en gooide de menukaarten op tafel zonder deze uit te delen. Amuse kregen we zonder uitleg en sloeg nergens op. Was een soort tomatentapenade met basilicum. Geef dan niets! Eten was wel overheerlijk. Perfecte coquilles st. Jacques, lekkere heilbot, lekkere garnalen en goede zeetong. In verhouding tot de andere strandtenten waar we hier in de buurt geweest zijn ongeëvenaard! Pak alleen niet de koffie zeebries (geheim recept). Die was niet te zuipen.
Rick Linda V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Gisteren mijn 50e verjaardag bij jullie gevierd.top locatie
Gezellige bediening en heerlijke hapjes!!!
Zitten nu nog na te genieten
Cat W.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Erg warm welkom. Bediening was erg goed, niet opdringerig maar erg attent en wisten precies op welk moment ze konden voorzien in behoefte. Gastheer was bekende van vriendin en trakteerde op een drankje. Ook voor de hond was er wat lekkers. Ik heb gluten en zelfs aan het koekje bij de koffie was gedacht. Complimenten!
Lorenzo_adriaan .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Enige tijd geleden gebakken kabeljauw gegeten bij Strandpaviljoen de Zeebries. Een aardige serveerster nam onze bestelling op. Wij genoten van het mooie uitzicht. Na enkele drankjes kregen we eerst een salade te eten. Deze bestond uit sla, klodder mayo en fruit (perzik, ananas) die uit blik afkomstig leek.
Vervolgens kregen wij een schaal patat en een bord met 3 zwart geblakerde stukjes kabeljauw. Wij accepteerden dit niet. We riepen de kelner om onze borden met inhoud weer terug te nemen naar de keuken. Met verzoek om 3 goed gebakken dus niet zwart gebakken kabeljauw te leveren.
Binnen 1 minuut stond de kok/eigenaar aan onze tafel metg dezelfde borden met zwarte stukjes kabeljauw. Hij opperde het is lekker, probeer het maar...ik weet dat het goed is....de zwarte kleur komt door het gebruik van zwarte kruiden...ja...ja...wij accepteerden dit niet en verzochten wederom voor de levering van goed gebakken vis...
De kok/eigenaar werd boos. Hij graaide de drankjes uit onze handen. Ook de patatjes die wij aan het opeten waren....en sommeerden ons het paviljoen te verlaten.....Leuke bijkomstigheid was dat we de drank en verdere consumpties niet hoefden te betalen.
hallo Lorenzo adriaan,

Deze recensie is bedoeld voor een paviljoen in hoek van Holland, Wij ''Strand paviljoen de Zeebries zitten in Dishoek, Zeeland. Wij serveren ook niks uit blikken en doen nooit bij een salade perzik of andere vruchten.

Ik zou zeggen kom maar gauw bij ons op terras en je zult verrast zijn van de lekkere vis gerechten en salades.

met vriendelijke groet,

De Zeebries, Dishoek
Pascalle D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Leuke locatie. het mag nog wat schoner worden. Ik zag kauwgom op de tafelpoten zitten. De bediening is aardig. De prijs voor de high tea via groupon vond ik netjes. 19,95 euro voor twee personen. Ik wil persoonlijk niet meer dan 25 euro uitgeven namelijk.
De high tea vond ik gemiddeld goed. Het is veel wat je krijgt, heel goed. Alleen ik proef graag de volgende keer meer de versheid. De brownie leek niet vers. De cheesecake is trouwens heerlijk. Saucijzenbroodje en de sandwiches zijn goed. De bladerdeeg zoutjes en de slagroomgebakjes van de bakker vind ik overbodig. We kregen ook nog een lekker plakje cake en een muffin.
Nicole G.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
10/7/2014 gegeten bij de Zeebries. De ontvangst door de gastheer was zeer teleurstellend. Ondanks dat het erg rustig was, straalde de gastheer weinig gastvrijheid & flexibiliteit uit! Gezien de situatie (er waren slechts 2 tafels bezet die reeds hun hoofdgerecht uitgeserveerd hadden gekregen) was dit vrij onbegrijpelijk en drukte dit meteen een stempel op de ambiance. Tip voor de eigenaar; steek wat meer tijd in uw presentatie, want een eerste indruk maak je immers maar 1 keer. Eten was prima, maar vooral de spaghetti was een zeer kleine portie. Hierdoor zelfs een tweede portie moeten bestellen om een vullende maaltijd te krijgen. (25 euro voor een simpele spaghetti bolognese is toch vrij gortig). Conclusie: de Zeebries kon de goede recensies totaal niet waarmaken. Erg jammer, want de locatie is geweldig!
Alexander B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Fijn een strandtent waar nog gekookt wordt. Goed en eerlijk eten. Levert soms wel iets langer wachten op. Goede salades. Prettig interieur.
MarijkeBreedveld .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2012
We komen hier regelmatig; 's zomers zelfs ieder weekend. Altijd correcte en gezellige bediening. Eten verrassend. Lekker vers. Zelfgemaakte soep! Paling heerlijk.
Ad P.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2012
Prima gegeten in dit restaurant op het strand, met prachtig uitzicht op de scheepvaart. Ruime keuze uit zowel vlees als vis, met zorg bereid tot een verrassend geheel.
Zeker de moeite waard om de duinen over te steken voor een bezoek.