Strandpaviljoen de Zeebries

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Strandpaviljoen de Zeebries

gegeten .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Altijd leuk aan het strand. Dus ook hier is het gezellig. Echter zowel het eten als de bediening laat te wensen over. Je zou toch denken dat je aan sate met friet weinig fout kan doen. Ondanks dat het rustig is op een mooie zonnige herfstdag lukt het vrijwel niet om te bestellen omdat de bediening geen overzicht heeft. Dat bleeft tijdens ons hele bezoek. Drank bijbestellen was een zelfde uitdaging. Wat de sate en friet betreft, die waren zo zout dat het uit de zee leek te komen. En dan leg ik heus niet op elk slakje zout als ik zeg dat het eten VEEL te zout was. Dat is jammer omdat het helemaal niet nodig is. Lekker eten comenseert de trage bediening vaak prima. Maar als bediening en eten tegenvalt wordt een bezoek een uitdaging.
Tom K.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Vrijdag hier gegeten met 4en. Mooie strandtent op een rustig stuk. De bediening was onervaren en gooide de menukaarten op tafel zonder deze uit te delen. Amuse kregen we zonder uitleg en sloeg nergens op. Was een soort tomatentapenade met basilicum. Geef dan niets! Eten was wel overheerlijk. Perfecte coquilles st. Jacques, lekkere heilbot, lekkere garnalen en goede zeetong. In verhouding tot de andere strandtenten waar we hier in de buurt geweest zijn ongeëvenaard! Pak alleen niet de koffie zeebries (geheim recept). Die was niet te zuipen.
Linda F.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Gisteren mijn 50e verjaardag bij jullie gevierd.top locatie
Gezellige bediening en heerlijke hapjes!!!
Zitten nu nog na te genieten
Catharina W.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Erg warm welkom. Bediening was erg goed, niet opdringerig maar erg attent en wisten precies op welk moment ze konden voorzien in behoefte. Gastheer was bekende van vriendin en trakteerde op een drankje. Ook voor de hond was er wat lekkers. Ik heb gluten en zelfs aan het koekje bij de koffie was gedacht. Complimenten!
Pascalle D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Leuke locatie. het mag nog wat schoner worden. Ik zag kauwgom op de tafelpoten zitten. De bediening is aardig. De prijs voor de high tea via groupon vond ik netjes. 19,95 euro voor twee personen. Ik wil persoonlijk niet meer dan 25 euro uitgeven namelijk.
De high tea vond ik gemiddeld goed. Het is veel wat je krijgt, heel goed. Alleen ik proef graag de volgende keer meer de versheid. De brownie leek niet vers. De cheesecake is trouwens heerlijk. Saucijzenbroodje en de sandwiches zijn goed. De bladerdeeg zoutjes en de slagroomgebakjes van de bakker vind ik overbodig. We kregen ook nog een lekker plakje cake en een muffin.
Nicole G.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
10/7/2014 gegeten bij de Zeebries. De ontvangst door de gastheer was zeer teleurstellend. Ondanks dat het erg rustig was, straalde de gastheer weinig gastvrijheid & flexibiliteit uit! Gezien de situatie (er waren slechts 2 tafels bezet die reeds hun hoofdgerecht uitgeserveerd hadden gekregen) was dit vrij onbegrijpelijk en drukte dit meteen een stempel op de ambiance. Tip voor de eigenaar; steek wat meer tijd in uw presentatie, want een eerste indruk maak je immers maar 1 keer. Eten was prima, maar vooral de spaghetti was een zeer kleine portie. Hierdoor zelfs een tweede portie moeten bestellen om een vullende maaltijd te krijgen. (25 euro voor een simpele spaghetti bolognese is toch vrij gortig). Conclusie: de Zeebries kon de goede recensies totaal niet waarmaken. Erg jammer, want de locatie is geweldig!
Alexander B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Fijn een strandtent waar nog gekookt wordt. Goed en eerlijk eten. Levert soms wel iets langer wachten op. Goede salades. Prettig interieur.