Strandpaviljoen De Vrijheit

- Ontbijt 10:30 - 16:00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras
Thony V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Lunch van salade met geitenkaas smaakte uitstekend samen met de lekkere koele tapbiertjes. Vriendelijk hardwerkend personeel. Dat op de drukke en warme zondagmiddag alle klanten supersnel van verfrissingen en eten voorzag. Het is een strandtent, dus erg druk en erg levendig op warme dagen. Helaas van tijd tot tijd wat dreinende kindertjes. Toch was het zeer prettig toeven in de schaduw van een de vele parasolletjes.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Na een zomerse dag neergestreken op het strand Heemskerk.
We hadden op het terras een plekje in de schaduw gevonden.
Ik ging voor de daghap: gamba's en mijn vriend voor de saté? Het eten was lekker en de bediening vriendelijk.
na namen we koffie en die is goed.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2014
Op een mooie zomerse dag naar het strand van Heemskerk gereden.
Dorstig van het fietsen kwam ik aan.
De bediening is een beetje alternatief. De keuze van avondeten is niet heel groot.
Ik besloot de salade met geitenkaas te nemen, die was erg lekker. Het brood was lekker vers. Misschien is het leuk om toch desserts op de kaart te zitten, hoeft niet ingewikkeld.