Strandpaviljoen de Schaar

Meer informatie over restaurant Strandpaviljoen de Schaar

Maandag t/m Zondag vanaf 10:30
Geluksproever .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
We zijn hier weer wezen eten met 4 personen ondanks de regen heerlijk op de overdekte terras gezeten dicht bij de terras verwarming dit keer gekozen voor vissoep vooraf die is echt super lekker en goed gevuld en toen als hoofdgerecht de sliptong onbeperkt voor €13,50 ik snap niet dat het kan voor die prijs maar goed ! Het was al met al weer super goed en gezellig ! Tot snel weer !
EvertdeBruijn .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Het viel eigenlijk een beetje tegen om eerlijk te zijn. We hebben hier echt naar uitgekeken, maar we moesten veel te lang wachten en het eten was niet om over naar huis te schrijven. Dat was jammer, want we hebben hier tijdens onze vakantie in Zeeland bij meerdere restaurants gegeten wat erg goed was.
Turbodonkies .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Nu een paar keer gegeten. Soms lekker maar ook al paar keer teleurgesteld dus nu laatste keer geweest. Kregen Hollandse garnalen met knoflook saus. Toen we vroegen om andere saus werd verteld dat het eigenlijk met cocktailsaus (logisch) geserveerd werd. Maar deze was op dus kregen we dit...

Stoelen en tafels zijn ook wat kapot en gedateerd.
MariaFrensch .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Vriendelijke ober zocht n leuk plekje voor ons. De witte huiswijn die we bestelde vonden we allebei niet lekker. Dus vroegen we om n andere wijn, en werd ons meteen meegedeeld dat we de huiswijn wel moesten afrekenen. Jammer! Het verbaasde ons ook dat je bij n vegetarisch menu een huzarensalade geserveerd krijgt. En kijk ook niet raar op als de bediening rond de 10-12 jaar is, die het overigens keurig doen.
Zjusten .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2014
Eenvoudig gegeten in dit strandpaviljoen met een schnitzel met champignonsaus en varkenssaté. Het vlees was prima. De salade en de friet erbij waren niet van bijzondere kwaliteit. Het personeel was vriendelijk, en buiten op het terras bij het strand heb je natuurlijk al snel een mooi decor.
P K.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Mooi weer en een strandpaviljoen. Toch slaagde 'de Schaar' erin zich te onderscheiden. De stoelen zijn onpaviljoens comfortabel en de bediening bovenmodaal attent. Toen mijn partner een ronde oversloeg werd haar zelfs een glaasje kraanwater aangeboden. De witte wijn was prima en het 'duo garnalen en mosselen' als snack is aan te bevelen. Toilet schoon. We komen terug.
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Uitzicht op zee: wat wil je nog meer! De bediening gaat uit het hoofd, en helemaal foutloos. We aten er met 6 personen om een verjaardag te vieren. De kwaliteit van het eten was wisselend: gamba's, gebakken mossels en schnitzels waren prima. De kipsaté wordt afgeraden. We kregen erg veel friet, maar daarentegen nauwelijks groente. Lekker ijs als toetje, maar slechte koffie helaas. Vanwege de ligging komen we zeker terug!