Strandpaviljoen De Piraat

Meer informatie over restaurant Strandpaviljoen De Piraat

7,1
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Leuk strandpalvajoen met veel plaats voor de kinderen om te spelen. Eten word netjes geserveerd en er is ruime keus, echter wel aan de dure kant
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Hier op zaterdag 23 april met vier personen geluncht. Genoten van een stokbroodje Mozzarella, garnalen kroketten op brood, omelet champignons en een stokbroodje garnalen. Alle gerechten waren goed van smaak en netjes opgemaakte borden. Je weet dat je in een strandpaviljoen zit, dus alles is erg zanderig, maar dat hoort erbij.
De bediening is wat traag, maar de reden hiervan lag waarschijnlijk in de grote drukte.
Een goede plaats om na een lange wandeling over het strand tee genieten vaan een glaasje en een hapje.
Femmie W.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
We hebben heerlijk gegeten in de Piraat tijdens onze heerlijke vakantie in Zeeland. Eenvoudig ,maar lekker met de zee als decor. Een aanrader !!
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2013
Goed thema voor een strandpaviljoen: piraten. Gezellig, no-nonsense, passend bij Oostkapelle. Toen we er aten was het druk en luidruchtig, maar het wende. Ideaal voor gezinnen met (kleine) kinderen. Grote porties, goed van kwaliteit, zeker voor de prijs. Buiten is een apart balie voor frites en drankjes, Zelfbediening, maar tafels worden wel snel afgeruimd en schoongemaakt. Je kunt er reserveren.
Marianne P.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2013
we komen hier ieder jaar wel een paar keer, tijdens onze vakantie. Fantastische locatie, op het strand. Functioneel en aardig ingericht. Wel erg lawaaierig, niets dempt het geluid, maar dat past wel bij het strand- en vakantiegevoel. Bijzonder vriendelijk personeel en vlotte service.
Eten is de 'gewone' kaart, maar redelijk goed klaargemaakt. Gebakken mosselen zijn wel erg vet. En iets meer salade zou aardig zijn. De (witte) huiswijn en de koffie zijn verbeterd. Kortom, een goed restaurant voor het vakantiegevoel, waar je geen culinaire wonderen moet verwachten.
Petter V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Een vrij groot standpaviljoen, waar je de gebruikelijke kaart treft, zeker in Zeeland. We proberen de mosselen, en dat is de juiste keuze. Mooie jumbo's, met slecht wat prei en kruiden gekookt, maar o zo lekker.
Er is geen bediening. Tafels worden wel ingedekt en uitgehaald, maar het bestellen en halen van drinken doe je zelf bij de bar, waar je ook je eten besteld, wat dan keurig wordt gebracht.

Simpel, doeltreffend en heerlijke mosselen.
Femkevp V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2012
Wij komen hier al jaren en iedere keer worden we weer blij van het geroezemoes en de ongedwongen sfeer die er hangt. Het eten is prima, porties zijn goed en de bediening is vriendelijk. Het dineren bij zonsondergang is een fenomeen.