Strandpaviljoen De Oase

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Strandpaviljoen De Oase

Car N.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Als we in Domburg zijn, eten we altijd bij strandpaviljoen Oase. Prima eten, goede service en een zeer mooie blik op zee en strand waardoor je echt op vakantie bent. Nu 3 avonden achter elkaar hier gegeten. Diverse gerechten geprobeerd, octopus in tempura, kreeft, zeetong, gambas etc. De Dutch Yellowtail viel me erg tegen. Zou moeten lijken op tonijn en makreel volgens de bediening, maar ik vond hem tegenvallen. Er zit weinig smaak aan deze vis, vind ik. Lag niet aan de keuken maar aan mijn smaakvoorkeur. Yellowtail is niet aan mij besteed, helaas. De kaart is divers en omdat we erg van vis houden, hebben we vrijwel alles kunnen proberen deze 3 dagen. Alle lof voor de aardige bediening. Jammer dat onze zoon van 22 zijn ID vergeten was en terug naar de accommodatie moest om deze op te halen... We begrijpen dit echter wel, er worden grote boetes uitgedeeld aan restaurants die drank uitschenken aan minderjarigen. Tot de volgende keer Oase, het was weer erg lekker en gezellig bij jullie.
Pekoma K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het was een zeer drukke dag in Domburg, het was nl. een van de jazz-dagen.
Ondanks het feit dat we niet gereserveerd hadden kregen we toch snel met 5 personen een tafel.
Zowel de vis (Fish & chips) als ook de saté en de salades waren heerlijk en zeer vers.
Een aanrader, dus komen we nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
De eerdere ervaring begin dit jaar is helaas opnieuw: het Plateau de Fruits de Mer voor 2 personen is niet meer wat het eerder was: wel veel qua hoeveelheid, maar niet qua sortering. Ongeacht het jaargetijde altijd hetzelfde. Jammer. Een volgende keer vragen we eerst welke schelp- en schaaldieren worden geserveerd, alvorens te bestellen. Locatie, terras en bediening blijven prima. Prijzen niet goedkoop.
Margot I.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Een simpele, maar heerlijke gebakken vis met friet en sla gegeten voor een zeer redelijke prijs.. Heel smakelijk klaargemaakt en dat met het mooie zicht op het strand.
Hartelijk dank voor uw complimenten!
Ron L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Aardige, vlotte bediening. Een uitsmijter zoals je hem mag verwachten. Waarom is de inrichting van al drie standtenten toch zo lelijk karakterloos? De enige strandtent in Domburg die open was, dus alleen daarom al een compliment.
Hartelijk dank voor de leuke recensie...maar eh karakterloze inrichting?? Zal onze architect Edward van Vliet (is echt geen onbekende....check zijn website creatingworlds.edwardvanvliet.com maar eens) die het net vorig jaar opnieuw ingericht heeft niet echt leuk vinden.
... Enfin, wij en met ons heeeeel veel gasten vinden het zeer mooi en smaakvol.

Jozien V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Hebben echt heerlijk gegeten 6 volwassenen en vier kinderen. De kinderen kregen op verzoek van ons hun bestelling tijdens ons voorgerecht en konden daarna fijn buiten of in de kinderhoek spelen.
Het eten was erg lekker en werd allemaal smaakvol geserveerd. Prima gelegenheid om met kleine kinderen te gaan eten.
Fam F.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Wat een heerlijke fruit de mer! Hele mooie aanwinst voor Zeeland, verse vis op het strand. De kinderen aten goed gebakken Fish & Chips. Mooie Grappa bij de expresso, geen limonchello, komt vast binnenkort.....????.
Gerfred K.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Leuk aangekleed strandrestaurant, waar we heerlijk hebben gegeten met zicht op het strand en de ondergaande zon. Leuke sfeer. Bediening attent en geduldig: door omstandigheden waren we flink later dan de gereserveerde tijd, dit vingen ze prima op.
Eten was heerlijk: dit is niet zomaar een strandtent, maar een huis strandrestaurant.
Vooraf een lekkere soep met mosselen. Hoofdgerecht: prima gegaarde vis met een heerlijk garnituur. Hier komen we zeker nog eens terug
Jacco O.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Lekker gegeten afgelopen week. Uitzicht is top en aanwezigheid van kinderkamer was perfect. Service was helaas slecht. Pas na 10 minuten kwam er iemand naar ons toe voor een drankje terwijl er toch ruim 10 man personeel aanwezig was en de tent amper vol zat. Ook tijdens het eten vooral desinteresse en na zwaaien toch uiteindelijk een tweede drankje kunnen krijgen. Eten, uitzicht was prima maar het totaalpakket met sfeer en service ontbreekt. Jammer, maar dan zijn er voldoende andere opties waar je net zo lekker eet maar wel met topservice.
jorissen .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
We aten op het eerste mooie weekend in april,fantastisch uitzicht en volledig uitgeboekte tent.
Ondanks de drukte prima service.De gebakken tongen waren goed van garing en nog stevig de fish en chips was met een mooi in deeg gefrituurde staart met stevige remoulade en bruine knapperige friet. De dame blanche beetje ouderwets maar wel met echte warme chocolade die gewoon nog hard wordt bij afkoeling in plaats vanuit een flesje. Een aanrader met een nette prijs. En een chef die op een positief vrolijke manier in zijn zaak staat ook tegenover het personeel
Lipjes M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2014
Lekker buiten in de zon van een heerlijke lunch genoten. We namen de salade van het huis (ben de naam ff kwijt) met veel vis. Lekker maar wel stevig aan de prijs (24 euro voor een salade is best veel). Bediening was vlot en aardig, lekkere huiswijn, inderdaad wat vlak maar hierdoor wel een allemansvriend. Zeer tevreden naar huis!
knoestertje .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2014
Hier heerlijk genoten van oesters, halve kreeft en tarbotine, alles vers bereid en prima kwaliteit.
De wijn was ook prima in orde net zoals de prijzen. Topavond gehad!
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2013
Als je op vakantie bent in Domburg, dan eet je natuurlijk een keer in een strandpaviljoen. En dan ben je bij De Oase aan het juiste adres: het decor is van een echt strandpaviljoen, maar het eten en de service zijn van bovengemiddelde kwaliteit! De vangst van de dag (tongschar) was overheerlijk, gecombineerd met een goede kwaliteitswijn (Sancerre) maakte dit diner tot een smaakvol geheel. Ook de service was vriendelijk en attent. Kortom, een heerlijke culinaire avond in Domburg!
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
Opnieuw gewoon (h)eerlijk gegeten bij Strandpaviljoen Oase in Domburg op het buitenterras met een prachtig uitzicht op de zee. Opnieuw Fruits de Mer voor twee personen. Hiervoor komen we speciaal naar Oase vanuit de Randstad.

Het was wederom een rijk gevuld plateau: twee halve kreeften, krabscharen, grote garnalen, mosselen, ongepelde garnalen en diverse andere schelpdieren. De prijs (€ 65,-) is het meer dan waard. Om alles op het gemak op te eten, hebben we meer dan anderhalf uur aan tafel gezeten.

Gekozen voor de witte huiswijn. Vinden wij te vlak van smaak. De volgende keer toch maar eerst de wijnkaart raadplegen.

Samenvattend: opnieuw een culinaire belevenis.

Verwacht geen exclusiviteiten. Het is en blijft een strandpaviljoen, waar iedereen gewoon kan komen om wat te eten of te drinken. De bediening is attent en adequaat.

Een aanrader voor wie niet eerder bij Strandpaviljoen heeft gegeten. Voor ons voor herhaling vatbaar.
t&js .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2013
Op een warme fietsdag langs de kust van Walcheren in september even een tussenstop ingelast bij het fraai gelegen strandpaviljoen Oase te Domburg. De bediening kan wat alerter en ontspannender. Mijn vrouw nam de twee zelfgemaakte garnalenkroketten met brood, prima en goed op smaak. Ikzelf koos voor de portie bitterballen, of deze zelfgemaakt waren betwijfel ik, ze zagen er wel mooi uit van kleur en nodigde uit om te proeven. Maar dat viel zwaar tegen er zit veels te weinig vlees in, dit waren meelderige ragoutballen. Bovendien werden er drie kleine plastiek (cafetaria) zakjes verpakt mosterd bij geserveerd, dit past geheel niet bij deze entourage. Jammer. Niet voor herhaling vatbaar
Natasja L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Eenvoudig en smakelijk gemaakt eten, met verse ingredienten. Bediening is vriendelijk en is erg alert. Ook voor de kids zijn ze vriendelijk hier. Oftewel voor een strandtent toppie!
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2013
typisch eenvoudig menu voor strandtent maar wel met zorg samengesteld dus er staat altijd wel wat lekkers op de kaart. Wij waren er voor lunch al paar keer. Onze keuzes werden duidelijk met verse ingrediënten klaargemaakt. De bediening kan wel wat minder stijf of vrolijker want het is een strandtent waar je met mooi weer wel wat relaxtere bediening mag verwachten. Is onze aanrader als je dan toch in Domburg aan zee gewoon wilt eten.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2013
Een dagje Domburg in Zeeland. Een mooie badplaats, een mooi strand en duinen om te wandelen. Opnieuw gelunched op het buitenterras bij Strandpaviljoen 'de Oase' aan het westerstrand in Dormburg.

Opnieuw gekozen voor de rijk gevulde vissoep en het visplateau: oesters, halve kreeft, krabscharen, pelgarnalen, grote garnalen, kreukels, kokkels en kleine Hollandse garnalen, gecombineerd met een goed glas droge witte (huis)wijn. Het heeft ons opnieuw uitstekend gesmaakt.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2012
Heerlijk mosselen gegeten, hebben hier een prachtig plekje met uitzicht op zee, een vriendelijke bediening en een prachtige zonsondergang.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Eten is niet slecht, maar ook niet heel bijzonder. Uiteraard veel vis op de kaart. De gamba's met parpadelle zijn wat flauwtjes, de sate is gewoontjes, spareribs lekkerder dan je gemiddeld tegenkomt. Kindermenu's weinig bijzonders maar er is wel keuze tussen vis/vlees/snack.De bediening is vriendelijk en heel vlot, echt top. Wij zaten op het terras en dat is prettig met luifels, waardoor je de warmte wel voelt, maar de felle zon niet. De omgeving is natuurlijk fijn, vooral met mooi weer!