Strandpaviljoen De Oase

Meer informatie over restaurant Strandpaviljoen De Oase

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Sienie .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Een simpele, maar heerlijke gebakken vis met friet en sla gegeten voor een zeer redelijke prijs.. Heel smakelijk klaargemaakt en dat met het mooie zicht op het strand.
Hartelijk dank voor uw complimenten!
Ron L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Aardige, vlotte bediening. Een uitsmijter zoals je hem mag verwachten. Waarom is de inrichting van al drie standtenten toch zo lelijk karakterloos? De enige strandtent in Domburg die open was, dus alleen daarom al een compliment.
Hartelijk dank voor de leuke recensie...maar eh karakterloze inrichting?? Zal onze architect Edward van Vliet (is echt geen onbekende....check zijn website creatingworlds.edwardvanvliet.com maar eens) die het net vorig jaar opnieuw ingericht heeft niet echt leuk vinden.
... Enfin, wij en met ons heeeeel veel gasten vinden het zeer mooi en smaakvol.

Jozien V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Hebben echt heerlijk gegeten 6 volwassenen en vier kinderen. De kinderen kregen op verzoek van ons hun bestelling tijdens ons voorgerecht en konden daarna fijn buiten of in de kinderhoek spelen.
Het eten was erg lekker en werd allemaal smaakvol geserveerd. Prima gelegenheid om met kleine kinderen te gaan eten.
Fam F.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Wat een heerlijke fruit de mer! Hele mooie aanwinst voor Zeeland, verse vis op het strand. De kinderen aten goed gebakken Fish & Chips. Mooie Grappa bij de expresso, geen limonchello, komt vast binnenkort.....????.
Gerfred .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Leuk aangekleed strandrestaurant, waar we heerlijk hebben gegeten met zicht op het strand en de ondergaande zon. Leuke sfeer. Bediening attent en geduldig: door omstandigheden waren we flink later dan de gereserveerde tijd, dit vingen ze prima op.
Eten was heerlijk: dit is niet zomaar een strandtent, maar een huis strandrestaurant.
Vooraf een lekkere soep met mosselen. Hoofdgerecht: prima gegaarde vis met een heerlijk garnituur. Hier komen we zeker nog eens terug
Jacco O.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Lekker gegeten afgelopen week. Uitzicht is top en aanwezigheid van kinderkamer was perfect. Service was helaas slecht. Pas na 10 minuten kwam er iemand naar ons toe voor een drankje terwijl er toch ruim 10 man personeel aanwezig was en de tent amper vol zat. Ook tijdens het eten vooral desinteresse en na zwaaien toch uiteindelijk een tweede drankje kunnen krijgen. Eten, uitzicht was prima maar het totaalpakket met sfeer en service ontbreekt. Jammer, maar dan zijn er voldoende andere opties waar je net zo lekker eet maar wel met topservice.
Jorissen .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
We aten op het eerste mooie weekend in april,fantastisch uitzicht en volledig uitgeboekte tent.
Ondanks de drukte prima service.De gebakken tongen waren goed van garing en nog stevig de fish en chips was met een mooi in deeg gefrituurde staart met stevige remoulade en bruine knapperige friet. De dame blanche beetje ouderwets maar wel met echte warme chocolade die gewoon nog hard wordt bij afkoeling in plaats vanuit een flesje. Een aanrader met een nette prijs. En een chef die op een positief vrolijke manier in zijn zaak staat ook tegenover het personeel
Foodie916 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Hier op een rustige, stormachtige dag besloten te gaan lunchen. Ze zijn bezig met verbouwen en we waren wel nieuwsgierig naar hoe het eruit zou zien.
Het interieur kwam later nog vertelde de serveerster maar het is al behoorlijk opgeknapt.
Besloten voor de huisgemaakte garnalenkroketjes op brood te gaan (á €11,50). De kroketjes waren heerlijk en goed van formaat, wat dan wel een echte tegenvaller was is dat je ze geserveerd krijgt op boterhammen.. Gewone boterhammen zoals je van een halfje bruin hebt in de supermarkt.. Dat is geen compliment voor die heerlijke kroketjes daarom zullen we ze volgende keer ook echt niet bestellen!! Jammer! Als wijn hadden we de huiswijn chardonnay gekozen en die was prima.
De vrouw in de bediening was echter nogal druk met haar tablet achter de toonbank in de weer, bijzonder...
Limburger123 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
De service hier is fantastisch. Het gehele opdienpersoneel is deskundig en super aardig. Het is gezinsvriendelijk ze brengen kleurplaten en materialen voor de kinderen. Prachtig uitzicht over de noordzee als de zon ondergaat.

Ik had rib-eye en het was tot in de perfectie bereid. Een geweldige plek voor stelletjes, een groep, of voor een gezin.

Het meubilair raakt gedateerd.......maar het uitzicht vergoed veel zo niet alles! Tot ziens oase!
Sander C.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Helaas, deze tent is toch wel een teleurstelling, zojuist hier gelunched. We dachten hier voor de lunch neer te strijken na de lovende recensies, maar ze bleken dit niet waar te kunnen maken. Besteld, een omelet met champignons en frietjes, simpel maar prima lunch ter afwisseling van al het vis in deze regio. Wat we kregen waren omeletten met absoluut geen verse maar slappe smaakloze champignons, waarschijnlijk standaard fabrieksfrieten en 2 zakjes fritessaus saus. Tot 3 keer toe moeten vragen om mayonaise, wat we vervolgens kregen was een klein bakje met, je raad het al, de zelfde fritessaus als die erbij gekegeld was.
Helaas, maar ze hebben het niet waar kunnen maken voor mij...
M-R .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2014
Lekker buiten in de zon van een heerlijke lunch genoten. We namen de salade van het huis (ben de naam ff kwijt) met veel vis. Lekker maar wel stevig aan de prijs (24 euro voor een salade is best veel). Bediening was vlot en aardig, lekkere huiswijn, inderdaad wat vlak maar hierdoor wel een allemansvriend. Zeer tevreden naar huis!
Knoestertje .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2014
Hier heerlijk genoten van oesters, halve kreeft en tarbotine, alles vers bereid en prima kwaliteit.
De wijn was ook prima in orde net zoals de prijzen. Topavond gehad!
Jpenannelies .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2013
Als je op vakantie bent in Domburg, dan eet je natuurlijk een keer in een strandpaviljoen. En dan ben je bij De Oase aan het juiste adres: het decor is van een echt strandpaviljoen, maar het eten en de service zijn van bovengemiddelde kwaliteit! De vangst van de dag (tongschar) was overheerlijk, gecombineerd met een goede kwaliteitswijn (Sancerre) maakte dit diner tot een smaakvol geheel. Ook de service was vriendelijk en attent. Kortom, een heerlijke culinaire avond in Domburg!
Rav4 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2013
In een prachtig decor wat gegeten en gedronken op de laatste zomerse dag van 2013 (dinsdag 8-10). De bediening was goed; wel begroet met 'hallo' ipv met 'goedemiddag' . Heb de op de kaart met 'favoriet' aangeduide garnalenkroketten gegeten. Die vielen me erg tegen: ze waren vooral gevuld met veel bruine ragout en veel te weinig garnalen. Zelfgemaakt betekent ook dat je zelf kunt bepalen met hoeveel garnalen je de klant blij kunt maken. Ragout is goedkoper dan garnalen tenslotte. Ik hoop dat de kok voortaan wat royaler is met zijn zilte Zeeuwse zaligheid.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
Opnieuw gewoon (h)eerlijk gegeten bij Strandpaviljoen Oase in Domburg op het buitenterras met een prachtig uitzicht op de zee. Opnieuw Fruits de Mer voor twee personen. Hiervoor komen we speciaal naar Oase vanuit de Randstad.

Het was wederom een rijk gevuld plateau: twee halve kreeften, krabscharen, grote garnalen, mosselen, ongepelde garnalen en diverse andere schelpdieren. De prijs (€ 65,-) is het meer dan waard. Om alles op het gemak op te eten, hebben we meer dan anderhalf uur aan tafel gezeten.

Gekozen voor de witte huiswijn. Vinden wij te vlak van smaak. De volgende keer toch maar eerst de wijnkaart raadplegen.

Samenvattend: opnieuw een culinaire belevenis.

Verwacht geen exclusiviteiten. Het is en blijft een strandpaviljoen, waar iedereen gewoon kan komen om wat te eten of te drinken. De bediening is attent en adequaat.

Een aanrader voor wie niet eerder bij Strandpaviljoen heeft gegeten. Voor ons voor herhaling vatbaar.
T&js .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2013
Op een warme fietsdag langs de kust van Walcheren in september even een tussenstop ingelast bij het fraai gelegen strandpaviljoen Oase te Domburg. De bediening kan wat alerter en ontspannender. Mijn vrouw nam de twee zelfgemaakte garnalenkroketten met brood, prima en goed op smaak. Ikzelf koos voor de portie bitterballen, of deze zelfgemaakt waren betwijfel ik, ze zagen er wel mooi uit van kleur en nodigde uit om te proeven. Maar dat viel zwaar tegen er zit veels te weinig vlees in, dit waren meelderige ragoutballen. Bovendien werden er drie kleine plastiek (cafetaria) zakjes verpakt mosterd bij geserveerd, dit past geheel niet bij deze entourage. Jammer. Niet voor herhaling vatbaar
Natasja L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Eenvoudig en smakelijk gemaakt eten, met verse ingredienten. Bediening is vriendelijk en is erg alert. Ook voor de kids zijn ze vriendelijk hier. Oftewel voor een strandtent toppie!
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2013
typisch eenvoudig menu voor strandtent maar wel met zorg samengesteld dus er staat altijd wel wat lekkers op de kaart. Wij waren er voor lunch al paar keer. Onze keuzes werden duidelijk met verse ingrediënten klaargemaakt. De bediening kan wel wat minder stijf of vrolijker want het is een strandtent waar je met mooi weer wel wat relaxtere bediening mag verwachten. Is onze aanrader als je dan toch in Domburg aan zee gewoon wilt eten.
Drzenn .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2013
Mooi gelegen aan het strand. Simpel maar netjes ingericht. Fraai terras met comfortabel meubilair. Vrij onpersoonlijke bediening maar wel correct. Keurig verzorgde maaltijden, smakelijk en vers. Rekening houdend met het totaal: je kunt er goed wat tijd doorbrengen. Ruime (betaal)parking op 2 minuten lopen. Ligt net buiten het superdrukke centrum ...
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2013
Een dagje Domburg in Zeeland. Een mooie badplaats, een mooi strand en duinen om te wandelen. Opnieuw gelunched op het buitenterras bij Strandpaviljoen 'de Oase' aan het westerstrand in Dormburg.

Opnieuw gekozen voor de rijk gevulde vissoep en het visplateau: oesters, halve kreeft, krabscharen, pelgarnalen, grote garnalen, kreukels, kokkels en kleine Hollandse garnalen, gecombineerd met een goed glas droge witte (huis)wijn. Het heeft ons opnieuw uitstekend gesmaakt.