Strandpaviljoen de Marlijn

Meer informatie over restaurant Strandpaviljoen de Marlijn

Jouw recensie over het restaurant Strandpaviljoen de Marlijn

Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
De ambiance is prachtig: een gezellig restaurant in de duinen van Schier, met uitzicht op zee. Het geluid is prettig gedempt, en het personeel erg vriendelijk en vlot. Als klap op de vuurpijl is het eten heerlijk: een plankje met zeevruchten of chef’s keuze is fenomenaal. Een aanrader, de acht minuten fietsen uit het dorp driedubbel en dwars waard. Reserveren is aan te raden.
rikwijn .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Arrogante bediening. Eigenlijk werden we gewoon helemaal niet bedient. Zo’n moment dat je je afvraagt; heb ik iets verkeerd gezegd of zo??
Kan een individu met een slechte dag geweest zijn. Wij komen hier nooit weer.
Nanette E.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Na een fikse wandeling door kwelder en over het Noordzeestrand streken we neer aan het in de duinen verscholen paviljoen.
Eigenlijk waren we van plan van de heerlijke Beukenhorstkoffie te gaan genieten, maar nu warm en droog in de gezellige ruimte veranderde dit voornemen in een vervroegd diner.
De keuze viel op de winterkabeljauw ( gerecht buiten de kaart) en de lamscurry. Beide gerechten waren feestelijk opgemaakt: De lamscurry werd opgediend in diverse schaaltjes op een langwerpig dienblaadje en de winterkabeljauw op een bed van salade met zeekraal en gamba's met een schaaltje frites. De smaken waren goed op elkaar afgestemd en de porties waren groot.
En toen was er toch nog ruimte voor de heerlijke Beukenhorstkoffie.
Nell V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Na een strandwandeling met flinke storm, regen kwamen we volledig gezandstraald bij de Marlijn aan. Tijd voor de lunch. Toen heb ik eindelijk (was dat al een paar andere vakanties van plan) de vissoep Marlijn gegeten. De lekkerste ever!! Volgende keer op Schier is dit mijn voornaamste doel ;-)
Anoush D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Erg mooi gebouw, als een caroussel alle kanten uitkijkend op de duinen. Trendy zonder overdreven te zijn. Het eten is gewoonweg fantastisch, minder geschikt misschien voor mensen die salade met frites willen eten :-), maar wij waren met een groep van 14 en aten: kokkels, spaghetti met kokkels, thaise curry met gamba's, pasta putanesca, curry van lam, mosselen met zeegroenten. Prachtig servies, heel smaakvol, echt feest-eten. Hippe bediening, snelle informele service. Geweldig.
Ayolt V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
mooi paviljoen. ongelooflijk goede happen (kokkels, oesters, uitgebreid plateau met kaas en charcuterie). Sommige ('hipster')gasten werden wel erg intiem, op de loungebank naast ons. Dat was wat ongemakkelijk, zeker als je er met twee kleuters bent. Verder helemaal prima. een tip, serveer de oesters gewoon in ijs, ipv op een bedje van zout. De kokkeltjes waren fantastisch net als het kaas/vlees plateau.
Gea K.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Na een wandeling vanaf de balg Met een grote groep geweldig ontvangen bij de Marlijn. Eerst buiten een meesterlijke plank met vlees, vis en kaas en hierna konden we binnen aanschuiven voor een overdadige paella. En dan zit je ook nog op zo'n prachtige locatie. Simon en team bedankt, Het was helemaal top????????????
Mara S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Voor een borrel helemaal top. Daarna wilde we een hapje eten dus beide een salade besteld met een patatje erbij. Bovenop de salade zat een grijze haar waardoor de eetlust van mijn vriend meteen verdwenen was. De salade voldeed ook niet aan de beschrijving op de kaart. Bij de patatjes kregen we een zakje mayo. Nooit genoeg voor de hele portie, Nieuwe gevraagd duurde zo lang dat de patat koud was. De bediende liep wel drie keer langs zonder mayo. Toen zijn we weggegaan.. Erg jammer want je betaald er wel veel voor.
Angelina K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Op een zonnige 16 oktober jl. hier wezen eten op aanraden. De bus komt er niet meer maar fietsen gehuurd en dus mooi tochtje via de duinen bij Marlijn terecht gekomen. Door het mooie weer konden we op het terras zitten, maar wel even staan wachten want het was er erg druk. Het zat er erg lekker in de zon maar het eet niet echt gemakkelijk in diepe loungebank, maar dat was niet van belang. Wij hadden 2 x de vissoep en 1 x broodje tonijn. Omdat het zo druk was werd er bij de bestelling al meteen aangegeven dat het klein half uurtje zou gaan duren, goed dat ze het aangaven. Broodje tonijn was goed maar de vissoep is hier heel erg lekker. Was goed gevuld en heerlijk van smaak, niet goedkoop maar wel de moeite waard.
ReneeF .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Heerlijk gegeten op het terras. Ik had een maaltijdsalade die prachtig werd opgediend en heerlijk smaakte. Ook de gerechten om mij heen zagen er erg mooi en lekker uit. Ik hoorde dat vooral de mossels erg aan te raden waren. Bediening was aardig en terras heel mooi.
Mirjamburgers .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Was onze eerste keer bij Marlijn en hebben er heerlijk gegeten. Als hoofdgerecht hadden we de rode viscurry en de gamba's. Beide gerechten waren goed op smaak. Ook was er veel (!) keuze uit lekkere biertjes. Als afsluiter een advocaat tiramisu, die ook zeker een aanrader is ( wel erg machtig). Wij komen graag nog een keer eten.
WTFRamsey .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Als we op Schier zijn, eten we regelmatig bij de Marlijn. Eten is van goede kwaliteit en prima verzorgd. Bediening is prettig en attent. Die biertjes van Brouwerij 't IJ zijn ook zeer aan te bevelen. Wij komen hier zeker vaker terug.
Eevaa .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Vooraf een broodplak met smeersel besteld. Heerlijke smeersel en vers, warm brood. Vriendelijke bediening, maar één van hen was vergeten door te geven dat we nog wat drinken wilden, dus lang op ons tweede drankje moeten wachten. Als hoofdgerecht de mosselen besteld: heerlijk!!!!! Vers, goed op smaak, lekkere sausjes en goede friet! Gezellig druk in het restaurant en een fijne sfeer.
Carel1601 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Heerlijk gelunched op het zonnige terras op de duin! We hadden kokkels, verschillende salades en broodjes. Goede producten met aandacht klaargemaakt. Het terras zat vol maar de bestellingen kwamen goed door. Ideaal voor kinderen die spelen in de duin terwijl de ouders en opa en oma rustig zitten. Goede service met voor de kinderen schepjes en emmertjes, zonnebrand (die we waren vergeten) en zelfs pleisters. Top tent! We komen graag terug.
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
De plek van Schier om te borrelen, eten, dineren of te loungen! Top! Prachtig gelegen bij de opgang van het badstrand. Wij genoten met ons vieren (twee kinderen) van een heerlijke lunch. Naast de kaart was er voor de kinderen ook een top broodje kroket! Wij genoten van de makreelpate en de tonijnsalade. Als je op een zonnige dag op het terras wilt dineren, moet je tijdig reserveren (slechts beperkt aantal plekken hiervoor aanwezig!). Voor de kinderen zijn volop spelletjes aanwezig, en er is direct het strand en de duinpannen! De bediening is vriendelijk en adequaat.
Evelien B.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Fantastische fruits de mer gegeten hier. Ondanks de drukte toch een tafeltje buiten kunnen krijgen. Bediening is vriendelijk en het eten is vers en heerlijk! Echt een aanrader en je krijgt zeker waar voor je geld.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
De heerlijkste vissoep ooit gegeten, Wow! Ondanks de drukte, relaxed ogende en superaardige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar en aan te bevelen.
Gurdy1974 H.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Leuke strandtent, goede bediening! We hebben hier niet gegeten maar de gerechten die we voorbij zagen komen zagen er heerlijk uit. Eindelijk ergens niet alleen maar Chardonnay en Sauvignon Blanc als witte wijn keuze, maar meerdere soorten witte wijn. Erg attente en snelle service.
Remcolis .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Heerlijke lunch bij strandtent De Marlijn: waddenkokkels, oesters en een Caesar salade met makreel. En dat alles aangevuld met een mooie fles witte wijn (Roere Anais). Wat opvalt is de bierkaart met o.a. bieren van Scelling, BAX, Jopen en 't IJ. Daar is over nagedacht. De bediening is vriendelijk en attent, en dat ondanks de drukte. De tent zat namelijk tjokvol. Kortom: top en een aanrader.
mvdijk78 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Heerlijk gefietst op Schiermonnikoog en lekker in de zon gezeten bij marlijn. Duurde redelijk lang voordat wij ons drankje kregen. Bitterballen en auberginechutney zijn lekker! Met betrekking tot de muziek kom je helemaal aan je trekken als je van de jaren 60 en 70 houdt (wat een drama....)