Strandpaviljoen De Kust

Maandag t/m Zondag 09:00

Jouw recensie over het restaurant Strandpaviljoen De Kust

Zora S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Eten is prima, bediening is zeer attent en vriendelijk. En wat een fijne plek zo aan het strand.
RR V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Heerlijk gegeten met prachtig uitzicht
Gerben V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Lekker eten, vriendelijke bediening
Heidi S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Leuke aardige bediening, huiselijke sfeer.
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Lekker gegeten met een prachtig uitzicht over de zee.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
We hebben lekker gegeten,leuke bediening.
MAUDY070 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Als ik onze recensie vergelijk met vorige recensies, dan is de onze een wel heel erg positieve. Waarschijnlijk is er een andere eigenaar, maar in onze beleving is het eten erg goed, de bediening is erg vriendelijk en het interieur is voor een strandpaviljoen erg prettig, warm en gezellig. Een vrouwenhand vermoeden wij. Hoe het ook is, wij zijn enthousiast en wij gaan er snel weer naartoe!
Bela P.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Zoal beloofd een recensie gedurende het seizoen. De nieuwe uitbater scoort geen punten. Vandaag bloed hete dag nog steeds niet voldoende parasols, mensen lopen weg van het terras omdat er geen schaduw plekken zijn . Tijdens lunch meer dan helft van terras leeg, op deze mooiste en drukste zomer dag. Wil ik een latte machiato bestellen, is met warm weer van de kaart gehaald. Moet toch niet mooier worden. Bij het afrekenen van de lunch betaal ik een euro meer voor mijn broodje tonijn dan dat er op de kaart staat . Als ik dit meld zegt de ober, is bekend. En dat was het. De service was vandaag beter en eten en drinken sneller gebracht.
De strandtent op zich is al zijn charme verloren.
De uitbater denkt zich nog al een air te kunnen permitteren maar daar ga je het in deze tijd , en steeds meer concurrentie niet mee redden
PSeten .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Hoog tijd voor een nieuwe recensie. Vorig jaar waren we nog zeer enthousiast. Helaas is de kwaliteit nu een stuk minder en betaal je meer. Een tong kost nu 25 euro! Ik had me verheugd op grote Gamba's met knoflooksaus en stroopte mijn mouwen al op, maar wat ik kreeg was een diep bord met een fantasieloos soepje waar wat gepelde garnalen in dreven. We kregen er een klein kommetje harde frietjes bij, geen sla of groente. Vrij ongeïnteresseerde bediening met 1 goede uitzondering. We spraken een bekende ober en die heeft alsnog sla geregeld en ons bijgepraat. We hopen dat de leiding van De Kust snel verandering gaat aanbrengen in de kwaliteit van het eten, anders lopen de vertrouwde klanten weg!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Jarenlang was De Kust voor ons de plek om bij mooi weer aan het eind van de dag aan zee een visje te eten. Het was er simpel, professioneel en prima. Nu is er een nieuwe uitbater. De ambiance is slordig, de sfeer verweesd, de bediening bedroevend en de gerechten beneden de maat. De moot zalm heeft geen smaak, de frites zijn keihard gebakken en het glaasje met salade was bedroevend slecht. Om een biertje moesten we drie keer vragen. Bij De Kust gaat draait het om feesten en partijen en lijkt de dagexploitatie bijzaak geworden. Doodzonde van zo'n fijne plek.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
vrijdagavond 10 juni op terras gegeten; glas witbier van 20cl en pilsje; kipsaté was lekker, de tong veel te klein voor een hoofdgerecht van E 25.-en had geen enkele garnering; patat ipv. rosevalaardappeltjes (sorry) en de salade te laat en pas na vragen (sorry); bediening onverschillig en niet aardig; het witbiertje te duur (E4.-).
Bela P.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Zitten al jaren op het terras van de kust. Nu ook afgelopen zaterdag. Het was erg warm en zonnig op het terras, de paar schaduw plaatsen waren bezet. Op onze vraag of we een parasol konden krijgen kon dat niet. Waren nog niet uit de opslag. Mijn bestelling " limonade de kust " was die ochtend van de kaart gehaalt volgens de bediening en ik kon het niet meer bestellen. Er is dus een nieuwe eigenaar , minder gezellig terras, eigenlijk de oude menu kaart op een onhandige plank.
De sfeer is niet het zelfde. Kijken wat het seizoen gaat brengen.
Ilse T.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
We hadden niet gereserveerd maar dat was in maart geen probleem. Uiteraard kan je dan alleen binnen zitten. De ruimte is niet erg groot en de plaatsen die er waren, waren ook meest wel bezet. Het was wel gezellig ingericht. De bediening was gemoedelijk en prettig. De kaart was niet erg uitgebreid en er stonden een beetje de standaard gerechten op. We hoefden niet erg lang op het eten te wachten en het smaakte goed. De sfeer was prettig en ongedwongen. Toen er een mooie zonsondergang kwam, gingen veel gasten gauw naar buiten voor een foto.
Jorien V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Heerlijke nacho's vooraf en kibbeling en saté als hoofdgerecht.
Bediening erg vriendelijk en hele gezellige ambiance!! Ga zo door team van de Kust
Lisette D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Er werden mosselen geserveerd in dit gezellige strandpaviljoen.
"Wij eten de lekkerste mosselen thuis" roepen wij altijd, als bewoners van Zeeland.
Maar dit gaat niet op voor mosselen eten bij "de Kust", wat was dat lekker!
Precies gaar gekookt zoals het moet zijn, met de juiste groente en wat een lekker sausjes.
"CHAPEAU", daarbij werd ons een goed flesje wijn geadviseerd.
Zoals wij dan zeggen: "Dit was weer een etentje met een gouden randje"
Gjc J.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
we hebben heerlijk gegeten en genoten van de zee.
we hebben lekker rustig met een glaasje zitten wachten op ons eten wat niet overdreven lang duurde.
gezellig personeel altijd in voor een praatje en grapje.
kort om prima restaurant
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Met het gezin gegeten bij de Kust. 3 kwartier op ons eten moeten wachten terwijl het niet zo lastig was: 2 x bio burger en 2 x kindermenu kroket. De bioburger werd geserveerd met 2 slappe blaadjes sla, en wat spek, op een broodje met patat. De patat van mijn jongste zoon had de zoutpot over zich heen gekregen. Het was niet echt lekker. Jammer, want de aankleding, de vriendelijkheid van het personeel doet anders vermoeden.
PSeten .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
De zon in zee zien zinken terwijl je van verse vis en heerlijke wijn zit te genieten in een aangenaam warme serre. Moet ik nog meer vertellen? In Wijk aan Zee zijn de duinen smal, daardoor is de Noordzee gemakkelijk bereikbaar met een korte wandeling vanaf het parkeerterrein aan het eind van de Relweg (vlakbij Heliomare). Strandpaviljoen De Kust ligt direct links aan het einde van de strandopgang dus je bent er zo. Binnen zijn er verschillende vertrekken met onder andere een luie zithoek en een grote serre. Je zit er heerlijk comfortabel met goed zicht op zee zelfs als het buiten guur is. Gastvrije vriendelijke bediening die goed meedenkt en bereid is te improviseren. De keuze op de kaart is overzichtelijk, voldoende variatie voor ieders smaak. We waren met vier mensen en namen schol, sliptong en kibbeling. Snel op tafel en gegarneerd met patat, sausjes en een goede rijk gevulde salade. De vis was kundig bereid en zeer goed van smaak. De veranderende kleuren van de ondergaande zon geven een prachtig decor. Een heerlijke plaats om te genieten en te onthaasten. We komen graag weer een keer!