Strandpaviljoen De Gouden Bal

• Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,1
Alex L.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Vanmiddag dagje Wassenaar gehad, aan het strand flesje wijn hier gehaald, was heerlijk, dus dit was THE place voor een diner met onze kids, eerst echt wachten tot 5 uur, geen minuut eerder, prima, gekozen voor tonijn, sliptong en 2 kindergerechten, aan het laatste niets mis, sliptong ook niet, maar om nou sliptong en kindergechten met een steakmes te serveren? Tonijn, 23,50 koud van binnen op ijskoude glasnoedels, nagevraagd, maar dit hoort zo, sorry hoor, kan toch niet. Onze afsluiting was jammer, tafels worden niet afgeruimd, ja 10 minuten nadat je hebt afgerekend, probeer even paar basislessen gastheerschap want de locatie leent zich ervoor
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Zeer zeer slechte hamburger. Fastfood is beter. Menukaart komt ook niet overeen met website (zowel qua gerechten als prijs). Geen kraanwater en dat bij een strand waar het juist goed is als mensen water drinken. Kortom: geen goede eetervaring. Ligging is uiteraard heerlijk aan het strand en bij een glijbaantje en schommels.
Marina D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Aardige strand tent. Gewoon en niets bijzonders. Groot terras. Bediening is vriendelijk maar niet deskundig. Ik bestelde pasta met gamba's en vroeg of de kok hier kaas overheen doet. Dat stond namelijk niet op de kaart vermeld. Meisje van de bediening kijkt op de kaart en zegt " nee, er zit geen kaas op". Ik heb er nog expliciet bij gezegd dat ik geen kaas wil. Komt goed zei ze. Wat schetst mijn verbazing ( of eigenlijk niet) dat er dus wel kaas op mijn gerecht zat. Gerecht wordt weg gehaald en er komt nieuw. Inmiddels staat het eten van mijn man ook al op tafel dus is hij maar gaan eten en ik erna. Dus we zaten beiden alleen te eten. Is niet leuk als je jarig bent. WE hebben wel als genoegdoening een drankje aangeboden gekregen, maar aangezien je geen bonnetje krijgt kun je dus niet controleren of je het drankje daadwerkelijk gratis hebt gekregen of niet. Ik heb het maar zo gelaten maar mij zien ze hier niet meer terug.
Peggles17 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Wij bestelden hier biefstuk en in plaats van een lekker gebakken stuk vlees, leek het eerder gekookt. Wel mooi rood vanbinnen, maar qua smaakervaring absolute afrader. Waarschijnlijk vacuüm gegaard in water, bah!
Robert V. W.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Bij een strandpaviljoen denk aan wat rommelig en armoedig en veel zand binnen. Hoe anders is de sfeer bij Strandpaviljoen. De eigenaren hebben er plezier in en dat straalt op alles uit. Mooie nieuwe "tent", met diverse zitmogelijkheden. Frisse en stijlvolle uitstraling. Bomen (olijf?) op het terras en tal van zitplaatsen. Wij waren er met een groep en geen moeite was te veel.

Taart was vol smaak en veel. Mooie koffies en theesoorten.

Diner was rond uit goed. Het vishoofdgerecht zou nog wat meer aandacht mogen verdienen. Aziatische noodels met tonijn kan, maar laat dan de frieten weg en serveer meer groentes. Of doe iets anders dan noodles. Tonijn was goed maar de kok moet nog wat variëren in bereiding, waarmee de lichte fletsheid verdwijnt.
Desert was uitbundig en gaf de gasten veel vreugde. Vooral de ijstaart sprong er boven uit.

Vergeet Scheveningen! De mooiste gelegenheid van de Wassenaarse slag. Ik was er met een groep en samen met iemand. Beide gevallen prima!

Vraag naar de truffel/pastiaak bitterballen en mijmer weg in een luie stoel, kijkend over de zee.
Nicolien40 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Heerlijk gegeten! Vooral de specialiteit, de maiskippen, waren goed. Een vriendelijke en enthousiaste bediening. De tent is vernieuwd en ziet er top uit! Zeker een bezoekje waard!
Theun12 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Nu zeker, het hipste paviljoen van Wassenaar, strak, hip, maar toch een huiselijke sfeer.
Met de olijfbomen op het terras waan je je in Zuid-Frankrijk, Magnum fles Zuid-Afrikaanse rosé die de tafel naast mij geserveerd kreeg in een blauwe wijntasjes/koelers is erg origineel.
Salade met Chevre in filodeeg gegeten en een chocolade explosie als dessert. Kopje Lavazza koffie na, heerlijke ondergaande zon, de avond was compleet.
DelftYelper .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Op de valreep bij de Gouden Bal gezeten in de tweede helft van oktober, aan het eind van een strandwandeling. Het decor is gewoon voor een strandtent. Een heel groot terras, maar niet echt een thema. Kan er prima mee door.

De service was heel vriendelijk en voldoende snel voor een vol terras. Snelheid komt van de smartphones die ze gebruiken om de bestelling op te nemen. Aan de bar weten ze het meteen en dan wordt het gebracht. Wel volgende keer bier tot aan het streepje inschenken.

Het eten was goed genoeg voor een strandtent. Verwacht geen haute cuisine, maar na een strandwandeling met je hoofd in de zon smaakte het prima.
Marieke_uiteten .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Je kunt hier echt heerlijk zitten; uitzicht op zee en relaxte lounge banken. Drankjes zijn OK. Personeel ook. Maar voor het eten hoef je het niet te doen. De hamburger is OK, maar sla erbij was oud - er zaten bruine randjes aan. Toen ik dat aangaf, gaf personeel aan dat het inderdaad oud was. Daarmee was het klaar. Verder is het redelijk aan de prijs voor wat je krijgt en kaart niet echt origineel /verrassend.
Anonieme_gast .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2014
Leuke avond gehad en lekker gegeten! Vriendelijke bediening. Maaltijdsalades en kipgerechten zijn aanrader. Kom er zeker weer terug.
D V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2013
Wat een tegenvaller. Het kindermenu kon niet aangepast worden naar onze wensen. Onze "black angus" steak smaakte absoluut niet naar rundvlees. Het leek wel gefrituurd vlees. Helaas kwam er tijdens het eten geen enkele medewerker vragen of alles naar wens was. Toen we de rekening vroegen ons beklag gedaan. Met een "sorry, ik zal het doorgeven" werden we afgewezen. Een aantal jaren geleden kon je hier prima eten. De wijn in de wijnzak-koeler was wel origineel. Ons zien ze hier niet meer terug. Gemiste kans voor De Gouden bal!
Dave M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2013
Inderdaad een paar jaar geleden was het leuk, interessant en lekker. Nu is het okee, maar veel te duur. Ook veel te veel pasta, noedels enzovoort. Salades zijn zielig.
Gourmetje .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Gouden Bal was afgelopen jaren een leuke tent. Wat er veranderd is
weet ik niet, maar de kwaliteit is ernstig achteruit gegaan. De prijzen
zijn in verhouding veel te hoog. Klungelig personeel. Herhaaldelijk worden de drankjes onder je neus vandaan gehaald, terwijl het glas zichtbaar nog halfvol is. Geen aanrader.