Strandpaviljoen De Boekanier

Zeedijk 1 4504 PK Nieuwvliet Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Strandpaviljoen De Boekanier

Franny V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Op een mooie plek direct aan het strand van Nieuwvliet gegeten. De spareribs en de frites waren voortreffelijk ook de entrecote die mijn man had besteld was heerlijk!
Dion R.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Tijdje terug geluncht en wat gedronken. Decor oogt modern en gezellig. Gekozen voor de tapasplank, deze was meer dan voldoende voor twee personen. Inhoudelijk niet veel bijzonders, op de Edamame bonen na. Leuk, weer eens iets anders, alleen de manier van eten met je handen was wat onhandig. Overal smaakte de tapasplank prima en zaten we goed vol nadien.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Bij het eten in een strandpaviljoen moet je je iets anders voorstellen dan het eten in een restaurant. Ten eerste het heeft een zeer gemêleerd publiek van zeer kleine kinderen tot wat oudere mensen.Ten tweede het publiek loopt vanaf het strand zo het paviljoen binnen.
Het eten in de Boekanier is goed , creatief en voor een strandtent redelijk goed.
De prijs is voor een strandpaviljoen redelijk.Bediening is attent zonder opdringerig te zijn.Uitzicht is natuurlijk prima met een ondergaand zonnetje erbij.
Martijn_40 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Afgelopen voorjaarsvakantie doorgebracht in Zeeland en in dit restaurant gegeten. Dit zal bij een eenmalig bezoek blijven. Het eten was van matige kwaliteit: het smaakte goed opgewarmd zeg maar. Trage bediening: Met slechts 5 tafels bezet, duurde het 20 minuten (en 3x vragen) alvorens men onze bestelling kwam opnemen. Verder was het erg koud binnen, meerdere gasten hebben hun jas aangetrokken gedurende de avond. Maar iets positiefs tot slot: het restaurant is sfeervol ingericht en het uitzicht is prachtig.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Wij komen er al jaren en sinds de vernieuwing is het niet perse beter geworden helaas. Het eten is redelijk, zolang je geen gekke dingen neemt (lunch is prima!). De tapas worden waarschijnlijk kant-en-klaar aangeleverd en zijn niet echt smakelijk. Grote minpunt zijn de hele smerige wc's!
Angie1988 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Wat een lekker ijs, lekkere tapas en heerlijke black angus spies! Erg jammer dat de laatste keer de decafé zo bitter was, en extra jammer dat er niets met deze opmerking van ons werd gedaan. Omdat de eerste indrukken zo goed waren en de sfeer zo ontspannen is komen we zeker nog een keertje terug.
Darin W.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Beetje prijzig, maar goed en lekker eten. Service en bediening prima. Ook met kinderen goed vertoeven. Meerdere malen er gegeten.
Rien1939 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2014
Ik keek mijn ogen uit toen ik weer bij Strandpaviljoen De Boekanier kwam. De strandtent was in een luxe strandpaviljoen veranderd. De tapas van de chef voor € 15,50 was voortreffelijk en ruim voldoende. Value for money. Een aanrader. Bediening was attent en vriendelijk. De turquoise lampen vielen uit de toon. Een andere kleur zou m.i. beter passen maar smaken verschillen. Bespaard is op het nieuwe sanitair. Dit moet echt aangepast worden. Een bezoek aan de Boekanier is zeker de moeite waard.
Betty B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2014
Vandaag de vernieuwde Boekanier bezocht. De prijzen waren duidelijk aangepast aan de nieuwe outlook. De hamburger van 8 euro was nu 14 euro, je krijgt er dan wel friet bij die overigens lang niet meer zo lekker smaakt als de vroegere Vlaamse patatten. We konden niet apart afrekenen, we waren met 2 stellen. Jammer van de beperkte kinderkaart waar bijv. pannenkoeken ontbreken maar waar voor de kleintjes wel sparsribs te krijgen is. Jammer dat we zo lang moesten wachten voor we iets konden bestellen, de oude selfservice had wat dat betreft toch wel iets. Het eten was lekker, de kaart is veelzijdig maar voor de doorsnee strandbezoeker wellicht te exclusief. De prijzen zijn goed omhoog gegaan.
Ducadean .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2013
Aan een van de prachtigste stranden van de Zeeuwse kust is strandpaviljoen de boekanier gelegen!
Zeeland = Vakantie en vakantiegevoel! Een plek waar wij al jaren graag in het zonnetje genieten! Je kunt er heerlijk eten, vooral de mosselen mag je niet gemist hebben! Het is een heerlijke plek om met kinderen te komen; voor het terras is een speelpiratenboot gesitueerd waar kinderen naar hartenlust kunnen klimmen en kluisteren en vanaf het terras heb je zicht op de duinen en het strand! Je kinderen kunnen hun energie dus volop kwijt!
Vriendelijke bediening. Een minpuntje, het paviljoen is enigszins verouderd!
Gwen R.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2013
Wij hebben een huisje dichtbij deze strandtent. In eerste instantie waren we teleurgesteld dat het zelfbediening is, maar potverdikkie wat een fijn concept met kleine kinderen! De kids dollen in het zand of het piratenkasteel terwijl wij genieten op het terras. Het eten wordt wel degelijk gebracht, je moet het alleen wel even bestellen, maar daar staat tegenover dat je op drukke dagen toch snel wordt geholpen en dus niet hoeft te wachten op iemand van de bediening om af te kunnen rekenen. Daarnaast zijn het super(klant)vriendelijke mensen. Enne, het eten is bourgondisch, eenvoudig, maar goed! Erdinger van de tap in een fantastisch glas!