Strandpaviljoen Day by Day

6,5
6,8
Boumacor .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Recentelijk wezen eten bij Day by Day. We hadden sate en de lady steak. Steak was redelijk (zelf maak ik ze beter) en de champignons saus was bedroevend. Kwam direct uit een zakje, veel bloem er bij een klaar. Sate was goed, maar wel veel te veel pindasaus er bij. Op het menu staat dat er een salade bij ieder gerecht zit, helaas is dit niet meer dan 3 stukjes wortel, 2 kleine blaadjes sla en nog was spul.

Rekening was incl. 2 x latte, cappuccino en een alcohol vrij witbiertje exact 50 euro. Da’s toch sterk wanneer het eten slechts 31 euro is, 19 euro voor 4 drankjes is teveel van het goede.

Sla deze locatie dus rustig over, middelmatig eten en veel te dure drank.
Benkooij .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Afgelopen maandag met een groep van vier personen bij dit restaurant beland na een dagje Scheveningen.

Het leek erg rustig, maar de aanbieding van een halve kreeft en kogelbiefstuk voor 24.50 trok onze aandacht. De service was vlot met het opnemen en serveren van de drankjes, de wijn kwam zelfs onmiddellijk. Mijn tafelgenoten kozen voor de sliptongen, de kogelbiefstuk en halve kreeft en ik koos voor de rib-eye. De borden waren modern opgemaakt en de friet werd in een grote portie met 4 verschillende sauzen geserveerd. Wat heel erg jammer was, was dat zowel de sauzen bij de friet als de pepersaus extra geld kosten en dat je dat achteraf op de bom pas merkt. 2 Euro voor pepersaus bij je rib eye en 1 Euro voor een portie saus bij de friet. Een slechte marketingtruc! Verhoog dan de algehele prijs van het gerecht met 2 Euro inclusief saus - want het achteraf zo lezen zorgt voor een nare bijsmaak. De desserts, de oreo delight en de Spaanse deegwaren met ijs - waren goedkoop in uitvoering en vlak van smaak.

Al met al geen plek om naar terug te komen.

Vriendelijke groeten,

Dhr. Kooij

A. V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Per toeval bij Day By Day belandt en prima gegeten. Het was super rustig dankzij de harde regen en dat was goed, want de bediening kon alle aandacht aan ons geven. Wij aten fish and chips en gnocchi met inktvis, en beide gerechten bevielen goed, zeker voor de zeer strandvriendelijke prijs van 10 euro, waar de meeste strandtenten hun prijzen hebben opgewaardeerd tot (ver) boven de 20 euro! Verder niets bijzonders, maar wel een om te onthouden als straks de zon ook zijn best gaat doen. De onderstaande reakties lezend zijn wij de uitzondering op de regel, of Day By Day heeft een frisse nieuwe start gemaakt. Ik gok en hoop op het laatste...
Draakje1990 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Toch maar geprobeerd na het lezen van de recensies hier wat te nuttigen. Zeer vriendelijke jongeman Joep hielp ons prima en maakte alle tijd voor ons. Ging een beetje mis met het voorgerecht dus besloten we verder te kijken bij een andere zaak voor het hoofdgerecht. Jammer want ze zaak zelf licht gunstig onder het kurhaus en heeft vriendelijke bediening (wat wij meemaakten iig)
Cindy G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Meest bizarre ervaring gehad bij deze strandtent. Na het krijgen van onze gerechten (biefstuk en roast beef) kwam de kok uit de keuken met de barmedewerker praten over z'n avonturen van de avond ervoor.
De meest ranzige uitspraken werden gedaan inclusief bewegingen op een barkastje.
Ik werd er zo misselijk van dat ik mijn eten niet heb opgegeten en direct hier weg wilde gaan.
Ik heb de manager nog een mail gestuurd om zelf hierop te reageren, maar die moeite heeft hij niet genomen. Zeker géén aanrader, maar gewoon zonde van je geld.
Keesenarienne .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Nog nooit zo slecht gegeten. De bediening was erg vlot met het opnemen van de drankjes, maar daarna was de snelheid eruit. Na ongeveer 15-20 min werden de gerechten opgenomen. Er werd ons al bij verteld dat het druk was in de keuken. Zelfs het stokbrood met kruidenboter liet bijna een half uur op zich wachten. Fish en chips was een aanfluiting en de halve kip van mijn man was lauw. Teruggestuurd naar de keuken en na een kwartier kwam de(zelfde) kip terug. Ik had inmiddels mijn bord leeg en de kip heeft mijn man niet meer gegeten. Kip is van de rekening gehaald, evenals het flesje water. De ober heeft zijn excuses aangeboden, het is hem ook niet persoonlijk aan te rekenen. Hij liep in zijn eentje op een behoorlijk gevuld terras. Zijn baas daarentegen zou na moeten gaan denken over zijn bedrijfsvoering! Wij gaan hier in ieder geval niet meer eten!
MarietH .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Het is een gezellige plek met een mooi interieur. Helaas, de kaart, het eten en de service valt erg tegen. Bij binnenkomst hebben wij één keer drinken aangeboden gekregen en daarna niets meer. Weinig keus op de kaart. Bij het vlees worden er boontjes en frites geleverd, staat er op de kaart. De boontjes hebben wij niet gekregen en de frites leek opnieuw gebakken te zijn. Was keihard. De biefstuk van de kogel hadden wij 'medium' besteld, maar kregen hem 'well done'. Het meisje is wel 4x terug gekomen aan onze tafel, omdat ze dacht dat ze de bestelling verkeerd had opgenomen. Onze gerechten werden ergens anders gemaakt, die kwamen bij een naastgelegen restaurant vandaan. We waren van plan om hier ook een dessert te eten. Echter hebben we dit niet gedaan, omdat we keuze hadden uit 5 dingen, waarvan 4 met iets van chocolade.

Kortom, echt geen aanrader!
Boelman .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Veel te lang moeten wachten. meer dan een uur moeten wachten op 2porties friet met kroket, hamburger en fish&chips. Bij navraag kwam het er zo aan. 15min. later nog niets. In aanwezigheid van ons vraagt hij aan kok hoelang nog "deze mensen wachten al een uur". vervolgens rekenen wij ons drinken en vertrek zonder enig excus. Lomp! Ps terras zat nog niet 50% vol!
Bas .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2013
Uur moeten wachten voor ze kwamen melden dat de voorraad op was. Het geboden alternatief was ronduit smerig. Geklaagd. Maaltijd op kosten van het huis beloofd gekregen, maar alles is uiteindelijk toch in rekening gebracht. Slechte service, vies en ongeïnspireerd gepresenteerd eten en niet nakomen van de afspraken. Ik woon in Scheveningen en ik ben hier overal geweest. Day by Day is zonder twijfel de allerslechtste strandtent in heel Scheveningen om te gaan eten. Mijn tip: Nooit naartoe gaan! Er zijn genoeg andere (strand) tenten in Scheveningen waar je wel lekker kunt eten en leuk geholpen wordt.