Strandpaviljoen Day by Day

Lang

Jouw recensie over het restaurant Strandpaviljoen Day by Day

Hans V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Vreselijk lange wachttijd, één keuken met twee “koks” blijkt voor twee paviljoens veel te weinig. Meer dan 5 kwartier wachten op je lunchbestelling is de ergste horecaervaring ooit. Ben bijna 60 jaar. Dan ook nog een verwijt dat ik dreig, als ik het over de rekening wil hebben, waar ik het niet mee eens ben.
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Waardeloze tent. Nooit heengaan. Lange wachttijden, verkeerde drankjes afrekenen. Bitterballen worden niet geleverd. Problemen worden op andere personeelsleden afgeschoven.
Samantha R.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Ten eerste was er niet genoeg personeel. Ten tweede moesten we anderhalf uur wachten op het eten. Er werd niet gevraagd of we wilden drinken. Het is schandalig duur voor letterlijk zoutloze patat met wat ondergekruide kibbeling. Ik raad het niemand aan.
Cor-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Recentelijk wezen eten bij Day by Day. We hadden sate en de lady steak. Steak was redelijk (zelf maak ik ze beter) en de champignons saus was bedroevend. Kwam direct uit een zakje, veel bloem er bij een klaar. Sate was goed, maar wel veel te veel pindasaus er bij. Op het menu staat dat er een salade bij ieder gerecht zit, helaas is dit niet meer dan 3 stukjes wortel, 2 kleine blaadjes sla en nog was spul.

Rekening was incl. 2 x latte, cappuccino en een alcohol vrij witbiertje exact 50 euro. Da’s toch sterk wanneer het eten slechts 31 euro is, 19 euro voor 4 drankjes is teveel van het goede.

Sla deze locatie dus rustig over, middelmatig eten en veel te dure drank.
Ben K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Afgelopen maandag met een groep van vier personen bij dit restaurant beland na een dagje Scheveningen.

Het leek erg rustig, maar de aanbieding van een halve kreeft en kogelbiefstuk voor 24.50 trok onze aandacht. De service was vlot met het opnemen en serveren van de drankjes, de wijn kwam zelfs onmiddellijk. Mijn tafelgenoten kozen voor de sliptongen, de kogelbiefstuk en halve kreeft en ik koos voor de rib-eye. De borden waren modern opgemaakt en de friet werd in een grote portie met 4 verschillende sauzen geserveerd. Wat heel erg jammer was, was dat zowel de sauzen bij de friet als de pepersaus extra geld kosten en dat je dat achteraf op de bom pas merkt. 2 Euro voor pepersaus bij je rib eye en 1 Euro voor een portie saus bij de friet. Een slechte marketingtruc! Verhoog dan de algehele prijs van het gerecht met 2 Euro inclusief saus - want het achteraf zo lezen zorgt voor een nare bijsmaak. De desserts, de oreo delight en de Spaanse deegwaren met ijs - waren goedkoop in uitvoering en vlak van smaak.

Al met al geen plek om naar terug te komen.

Vriendelijke groeten,

Dhr. Kooij

A. V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Per toeval bij Day By Day belandt en prima gegeten. Het was super rustig dankzij de harde regen en dat was goed, want de bediening kon alle aandacht aan ons geven. Wij aten fish and chips en gnocchi met inktvis, en beide gerechten bevielen goed, zeker voor de zeer strandvriendelijke prijs van 10 euro, waar de meeste strandtenten hun prijzen hebben opgewaardeerd tot (ver) boven de 20 euro! Verder niets bijzonders, maar wel een om te onthouden als straks de zon ook zijn best gaat doen. De onderstaande reakties lezend zijn wij de uitzondering op de regel, of Day By Day heeft een frisse nieuwe start gemaakt. Ik gok en hoop op het laatste...
Draakje1990 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Toch maar geprobeerd na het lezen van de recensies hier wat te nuttigen. Zeer vriendelijke jongeman Joep hielp ons prima en maakte alle tijd voor ons. Ging een beetje mis met het voorgerecht dus besloten we verder te kijken bij een andere zaak voor het hoofdgerecht. Jammer want ze zaak zelf licht gunstig onder het kurhaus en heeft vriendelijke bediening (wat wij meemaakten iig)
Cindy G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Meest bizarre ervaring gehad bij deze strandtent. Na het krijgen van onze gerechten (biefstuk en roast beef) kwam de kok uit de keuken met de barmedewerker praten over z'n avonturen van de avond ervoor.
De meest ranzige uitspraken werden gedaan inclusief bewegingen op een barkastje.
Ik werd er zo misselijk van dat ik mijn eten niet heb opgegeten en direct hier weg wilde gaan.
Ik heb de manager nog een mail gestuurd om zelf hierop te reageren, maar die moeite heeft hij niet genomen. Zeker géén aanrader, maar gewoon zonde van je geld.
boelman .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Veel te lang moeten wachten. meer dan een uur moeten wachten op 2porties friet met kroket, hamburger en fish&chips. Bij navraag kwam het er zo aan. 15min. later nog niets. In aanwezigheid van ons vraagt hij aan kok hoelang nog "deze mensen wachten al een uur". vervolgens rekenen wij ons drinken en vertrek zonder enig excus. Lomp! Ps terras zat nog niet 50% vol!