Strandpaviljoen Corazon

Strand Renesse-Oost 4 4325 GX Renesse Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Strandpaviljoen Corazon

Darin W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Meerdere keren gelunched bij corazon. Bediening vriendelijk, maar erg terughoudend. Zoekt niet echt contact met de gast. Hierdoor voelt de gastvrijheid koudjes aan. De lunch is lekker. Diverse broodjes die vers smaken en rijkelijk gevuld zijn. De keuze is echter minimaal. Een te kleine kaart.
Locatie is prachtig. Het pand is prima. De wc's zijn extreem schoon. Iets wat je bij een strandtent niet vaak ziet. De meubels daarentegen mogen schoner. De kinderzitjes zijn bijvoorbeeld vies en plakkerig.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Op het terras na een dagje strand lekker gegeten. Prima biefstukjes, veel frieten, mayonaise konden wij kosteloos bijbestellen. De burger werd geserveerd op een lekker broodje, was leuk opgemaakt. Als kinder gerecht de poffertjes besteld, waarbij het jammer was dat deze niet zelf zijn gemaakt maar vermoedelijk kant en klaar zijn. Min puntje, serveer dan voor de kinderen een verse pannenkoek zoals ze ook op de lunch kaart staan. Vriendelijke bediening, men miste wel wat overzicht en aansturing. De strandtent ligt op een mooie locatie, maar het gebouw zelf heeft zijn beste tijd wel gehad.
CorineH .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Precies zoals een strandtent moet zijn! Corazon ligt aan een mooie stukje strand van Renesse. Wij hadden een mooie kalme zee, met zeehond. Kindjes spelen op het strand terwijl wij borrelen en genieten. Wij waren met een groep van 12 volwassenen en 14 kinderen. Diner was goed van smaak, vers en goed klaar gemaakt. Vis was echt heel lekker. Uitserveren ging super, alles kwam tegelijk en was goed warm. Ondanks drukke terras konden ze onze grote groep goed aan. De witte wijn die werd geserveerd was van goede kwaliteit. Enige minpuntje was dat er geen dessert was, maar voor de kindjes wel heerlijke ijsjes. Koffie aan het einde van ons bezoek (Latte) was ook goed van smaak met fijne laag schuim. Bediening was aardig en attent. Eigenaar was zichtbaar aanwezig en geeft je het gevoel dat hij het leuk vindt dat je er bent. Heerlijke Zeeuwse gastvrijheid. Hier gaan we zeker vaker komen!!
Kh93 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Na een leuke strandwandeling met mijn vriendin en al 10 tenten te hebben gehad zijn we toevallig hier maar gestopt.
Wat te drinken besteld ging nog best snel. Toen saté van €14 op waar je maar 2 stokjes zwart gebakerde saté krijgt, Gevraagd waarom het er geen 3 zijn omdat we geen snackbar zijn en in dure restaurants je er maar 1 krijgt. de salade was ook sla met niks erop. 2x een vies mes gehad. verder kom ik er nooit meer
Genietaltijd .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2014
Vanaf het strand twijfelden we of we deze strandtent wel zouden nemen. Eenmaal op het terras gekomen verbaasden we ons erover dat het er écht leuk, gezellig en sfeervol uitzag. Het brood was vers, knapperig en gewoon echt erg lekker! Ook de tosti met bruin brood was geen probleem. Fijn! Service was prima.
Certificaatgoud2011 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2013
Heerlijk op het strand genieten van het mooie weer! Ondanks weer niet afgeladen vol. Supersnelle en aardige bediening. Toppertjes! Eten prima. Streekkzazen met lekker glaasje zoete sherry. Curry als hoofdgerecht. Heerlijk. Dames vonden de salades met oa. kip ook erg lekker. Mooi gevulde tomatensoep. En ook vispakketje was heerlijk volgens tafelgenoot. Lekker kopje koffie na bij ondergaande zon. Gewoon genieten in Ellemeet!